- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3910 stemmen

Helaas ging Bokko er nog over. Anders was het helemaal geweldig geweest voor Wennemars.
Tommeh
-
- 7318 berichten
- 3313 stemmen
Sowieso hulde voor Wennemars, wéér een top 10 notering op de 10km en 5e in het eindklassement. Wat nou meerijden als clown! 
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Grappig dat Wennemars (2x wereldkampioen sprint) opeens een betere allrounder is dan Davis (2x wereldkampioen allround) en Davis opeens een beter sprinter dan Wennemars. 
Al was de vorm van Davis er ook op de korte afstanden niet dit weekend.
Geweldige prestatie van Kramer en Wust, ik had niet verwacht dat ze op het goede moment zo goed zouden zijn. Het was al weer een tijdje geleden, een Nederlandse kampioen, dus het mocht wel weer eens. 
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Respect voor Kramer en Wennemars 
Verder leuk dat PSV en Feyenoord weer punten verspelen.
Word steeds meer een leuk slot van de competitie.
Nog maar 3 punten achter!
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3307 stemmen
Wat een dramatische arbitrage weer zeg. PSV en Feyenoord hadden op cruciale momenten een penalty moeten krijgen. Vooral die scheids bij PSV stond er echt met zijn neus bovenop. Prutsers.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6140 stemmen
En bij ADO hadden er ook 2 of 3 spelers met rood afgemogen ...
kos
-
- 46818 berichten
- 8942 stemmen
Het wordt idd steeds erger met die arbitrage.
Art
-
- 13507 berichten
- 3672 stemmen
Respect voor Kramer en Wennemars 
En Wüst!
Een geweldig toernooi met twee fantastische winnaars. En dat Kramer de slotafstand wint met een wereldrecord, dat is subliem! 
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Even wat nutteloze feitjes.
De laatste keer dat zowel bij de dames als heren een Nederlander wereldkampioen werd was in 1972: Atje Keulen-Deelstra en Ard Schenk. Dat waren toen nog aparte toernooien. Vandaag was dus de eerste dubbelslag voor Nederland op een WK in één toernooi.
kijkert
-
- 3584 berichten
- 0 stemmen
Even wat nutteloze feitjes.
De laatste keer dat zowel bij de dames als heren een Nederlander wereldkampioen werd was in 1972: Atje Keulen-Deelstra en Ard Schenk. Dat waren toen nog aparte toernooien. Vandaag was dus de eerste dubbelslag voor Nederland op een WK in één toernooi.
Leuk feitje. 't Zit me nog altijd niet lekker dat we na 9 keer op rij wereldkampioen allround bij de mannen geweest te zijn net in 2004 de titel aan Amerika moesten laten.
Anders hadden we dat jaar alle 4 de toernooiwereldtitels (sprint en allround) in handen gehad. Een bijna onmogelijke prestatie. 
Dan kan dit feestje in eigen huis, in een na-olympisch jaar, alleen maar als verzachtende pleister gezien worden.
Spartaan1986
-
- 3620 berichten
- 2204 stemmen
Wat een dramatische arbitrage weer zeg. PSV en Feyenoord hadden op cruciale momenten een penalty moeten krijgen. Vooral die scheids bij PSV stond er echt met zijn neus bovenop. Prutsers.
We waren inmiddels al 4 minuten in de blessuretijd bij Sparta-PSV terwijl er maar 3 bijkwamen. Net of een scheids dan een penalty gaat geven. Het was al te achterlijk dat hij zo lang door liet voetballen
Nietemin ben ik uitermate tevreden met het behaalde punt 
Tommeh
-
- 7318 berichten
- 3313 stemmen
We waren inmiddels al 4 minuten in de blessuretijd bij Sparta-PSV terwijl er maar 3 bijkwamen. Net of een scheids dan een penalty gaat geven. Het was al te achterlijk dat hij zo lang door liet voetballen
Nietemin ben ik uitermate tevreden met het behaalde punt 
Dan had ie idd eerder moeten affluiten. Maar wat ie nu deed sloeg natuurlijk nergens op..
Spartaan1986
-
- 3620 berichten
- 2204 stemmen
Dan had ie idd eerder moeten affluiten. Maar wat ie nu deed sloeg natuurlijk nergens op..
Nee klopt daar zou ik ook boos om geworden zijn. Maar ik vind het terecht dat de penalty daardoor niet werd gegeven. Maar ik snap de frustratie van de Eindhovenaren. Het draait al weken voor geen meter
PartyMarty
-
- 3165 berichten
- 1311 stemmen
Nog effe over t schaatsen. Wat is er met de Noorse trui van Mart gebeurd?
kijkert
-
- 3584 berichten
- 0 stemmen
Nog effe over t schaatsen. Wat is er met de Noorse trui van Mart gebeurd?
Tijdens de tweede dweilpauze van vrijdag was er een zamboni kapot, en toen leende Mart zijn trui even uit.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Volgen er nog mensen de Masters of Darts ?
Wat staat van Gerwen geweldig te gooien zeg.
Uitslagen Zaterdag/Zondag.
Zondag 11 februari: Nederland 3 - Engeland 7
Van der Voort 2 - Manley 3
Klaasen 3 - Lloyd 2
Van Gerwen 3 - Mardle 1
Van Barneveld 2 - King 3
Scholten 1 - Taylor 3
Zaterdag 10 februari: Nederland 1 - Engeland 4
Scholten 1- Lloyd 3
Van der Voort 0 - Mardle 3
Van Barneveld 2 - Manley 3
Van Gerwen 3 - Taylor 0
Klaasen 0 - King 3
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3910 stemmen
taylor is zijn kracht kwijt 
Taylor krijgt eindelijk tegenstand. Hij heeft jaren kunnen darten tegen mensen waar die toch wel van won. Nu speelt die vaker topwedstrijden en daar heeft die duidelijk moeite mee.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6140 stemmen
Zal er vast ook mee te maken hebben dat ie sinds kort met andere pijlen gooit en zijn levensstijl totaal heeft omgegooid. Volgens hem zelf heeft ie nog een klein jaar nodig om weer op zijn oude topniveau te komen.
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
en zijn levensstijl totaal heeft omgegooid.
Wat heeft ie gedaan dan?
lowhusky
-
- 8230 berichten
- 0 stemmen
Gestopt met drinken, hij sport elke dag, dus kilo's kwijt raken....Tjah, hij wordt oud
. Vroeger was hij echt veel beter. Op z'n 50ste kapt hij om meer tijd met z'n gezin door te brengen.
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Taylor gooit inderdaad niet zo goed als 'normaal', maar zit bijna elke wedstrijd nog boven de 100. Tegen van Gerwen en Van Barneveld verloor hij, maar die twee waren in die wedstrijd heel goed op dreef en Taylor net even iets minder.
Van Gerwen gooide veel hoge finishes en Van Barneveld gooide bijna al z'n dubbels meteen uit. Tja, dan is het vechten tegen de bierkaai als je even in een dipje zit. Hopelijk komt Taylor er weer uit en laat hij zien dat hij nog altijd de beste van de wereld is.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6140 stemmen
Wat heeft ie gedaan dan?
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Taylor gooit inderdaad niet zo goed als 'normaal', maar zit bijna elke wedstrijd nog boven de 100. Tegen van Gerwen en Van Barneveld verloor hij, maar die twee waren in die wedstrijd heel goed op dreef en Taylor net even iets minder.
Van Gerwen gooide veel hoge finishes en Van Barneveld gooide bijna al z'n dubbels meteen uit. Tja, dan is het vechten tegen de bierkaai als je even in een dipje zit. Hopelijk komt Taylor er weer uit en laat hij zien dat hij nog altijd de beste van de wereld is.
Jep zijn gemmidelde is na 3 wedstrijden 102.75 ( 34+ P.P )
Dat is volgens mij nog bijna het hoogst van iedereen.
Hij had gewoon pech dat hij snel tegen de twee beste Nederlanders stond die in bloedvorm waren.
lowhusky
-
- 8230 berichten
- 0 stemmen
Taylor wint weer "niet makkelijk" van Jelle Klaasen met 3-1. Gemiddelde was 94.97, wat véél (!) te laag is. Hoe lang was het geleden dat ik Phil met een gemiddelde van onder de 99 zag gooien? Volgens mij vorig jaar april.
happie
-
- 6272 berichten
- 426 stemmen
En terecht want PSV had ook niet mogen winnen, zou onverdiend geweest zijn. Zelfs dit puntje was al te veel. Net als ajax had eigenlijk ook niet mogen winnen.
Wouter
-
- 18752 berichten
- 3104 stemmen
Rare redenatie. De scheids moet een overtreding niet bestraffen omdat het dan een onterechte uitslag kan worden...
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2275 stemmen
Ben bang dat het met de opstelling van vanavond helemaal mis zal gaan.. 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.