- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Om nog maar even terug te komen op Danny Blind: hij is zijn rijbewijs voor 9 maanden kwijt.
happie
-
- 6273 berichten
- 426 stemmen
Ja ik las het. En hij kan nog in beroep, maar het lijkt me dat hij dat niet doet.
happie
-
- 6273 berichten
- 426 stemmen
Van Gaal mag weleens flink op zijn bek gaan vind ik! Ik erger me nog steeds aan afgelopen zondag wat hij allemaal heeft lopen verkondigen. Ik vond hem als trainer van Ajax al een beetje arrogant, maar niet zo erg als nu. Nou won hij toen ook alles wat er maar te winnen viel. En nu als hij verliest zoekt hij een slap excuus er voor.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2275 stemmen
Wat is er nou precies gebeurd met Danny Blind?
PartyMarty
-
- 3165 berichten
- 1311 stemmen
Die heeft beschonken een auto geramd met een moeder en kind erin, moeder naar het ziekenhuis.
PartyMarty
-
- 3165 berichten
- 1311 stemmen
mooie avond voor NL, Klaas weer belangrijk en mooie reflex van Charisteas trouwens.
badzi0r
-
- 3 berichten
- 0 stemmen
happie
-
- 6273 berichten
- 426 stemmen
Fantastische goal van Heitinga!
Als hij echt zo'n goed schot heeft, dan mag hij zeker blijven als verdedigende middenvelder, want hij speelt daar ook nog eens behoorlijk goed. Ogararu begint zijn draai ook te vinden. En KJ begint weer lekker te scoren voor de 3de wedstrijd op rij volgens mij.
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Als hij echt zo'n goed schot heeft, dan mag hij zeker blijven als verdedigende middenvelder, want hij speelt daar ook nog eens behoorlijk goed. Ogararu begint zijn draai ook te vinden. En KJ begint weer lekker te scoren voor de 3de wedstrijd op rij volgens mij.
Zeker.
Als verdedigende middenvelder speelt hij al enkele wedstrijden erg goed, iets wat hem niet constant lukt als verdediger.
badzi0r
-
- 3 berichten
- 0 stemmen
happie
-
- 6273 berichten
- 426 stemmen
Zeker.
Als verdedigende middenvelder speelt hij al enkele wedstrijden erg goed, iets wat hem niet constant lukt als verdediger.
Ik denk dat het een voordeel voor hem is, dat hij dan nog twee centrale verdedigers achter zich heeft. Hij heeft spelers als Roger en Maduro in ieder geval met gemak uit de basis gehouden.
happie
-
- 6273 berichten
- 426 stemmen
14/12/2006 13:15
Het WK voor clubs krijgt zondag de verwachte finale. Nadat de Zuid-Amerikaanse kampioen Internacional zich woensdag al plaatste ten koste van Al Ahly, vermorzelde Barcelona het Mexicaanse América donderdag met 4-0.
Europa's beste had zich vooraf nog wel zorgen gemaakt. De zoveelste jetlag en het feit dat América al veel langer in Japan vertoefde, deed vermoeden dat het een zwaar avondje zou kunnen worden voor de Catalanen.
Die vrees werd bijna werkelijkheid. Na vijf minuten ontsnapte Claudio López, maar de voomalige plaag van Barça strandde. Zijn actie was typerend voor het spel van América. Af en toe creëerde het wel wat, maar doortastend waren de Mexicanen nooit in kansrijke positie.
De ploeg van Frank Rijkaard sloeg wel regelmatig toe. In de elfde minuut rondde Eidur Gudjohnsen af na een vloeiende aanval via Andres Iniesta en Ronaldinho. Rafael Márquez kopte tegen zijn landgenoten na een half uur spelen raak uit een hoekschop van Deco.
In de tweede helft kon Barça zich ontspannen vermaken. Ronaldinho mikte de bal uit de rebound in de bovenhoek en Deco serveerde het smakelijkste toetje door in de 84ste minuut van afstand keihard en loepzuiver te scoren.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2275 stemmen
Is er nog een manier om ergens op internet de samenvatting/goals van Ajax - Zulte Waregem terug te zien?
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Is er nog een manier om ergens op internet de samenvatting/goals van Ajax - Zulte Waregem terug te zien?
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Sevilla-AZ wordt nergens uitgezonden, of zie ik dat nu verkeerd?
Respekked
-
- 6287 berichten
- 1238 stemmen
conflict tussen Sevilla en de tv maatschappij die de rechten heeft van deze wedstrijd.
Je ziet het dus niet verkeerd
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
PSV loot Arsenal. Moeilijk, maar kunnen leuke wedstrijden worden.
happie
-
- 6273 berichten
- 426 stemmen
Ik vind Bayern -Real en Liverpool - Barca de mooiste affiches.
happie
-
- 6273 berichten
- 426 stemmen
Poeh Feyenoord tegen Tottenham en Az tegen Fenerbahce. Dat had veel makkelijker kunnen wezen. Voor Feyenoord wel een mooie uitdaging.
happie
-
- 6273 berichten
- 426 stemmen
Chips!!!! Ajax loot gelijk de moeilijkste ploeg uit de pot.
kos
-
- 46819 berichten
- 8944 stemmen
Ajax en Feyenoord hebben het niet bepaald getroffen idd.
gideonvdb
-
- 1795 berichten
- 0 stemmen
het zijn tenminste wel wedstrijden om voor thuis te blijven.
happie
-
- 6273 berichten
- 426 stemmen
Ja das zeker zo. ga zeker proberen om kaartjes te bemachtigen voor Ajax - Werder. Dat kan wel een hele mooie pot worden. Az moet in Turkije gewoon een goed resultaat neerzetten. Ik denk dat ze alle drie best door kunnen gaan en PSV ook zeker. Het kan voor ze alle kanten op. Echt zekere uitspraken of voorspellingen zijn moeilijk om te doen.
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
En daar gaan de vier Nederlandse topclubs 
happie
-
- 6273 berichten
- 426 stemmen
Turkse voetbal zit in de lift die hard naar beneden denderd. En die zijn niet zo goed meer als vorig jaar. Feyenoord kan altijd winnen is dit seizoen gebleken en die zijn het best wanneer ze worden afgeschreven. Werder is uit niet zo goed. Dus een goed resultaat van Ajax in Duitsland en ze maken een goede kans. Arsenal speelt een verschrikkelijk slecht seizoen en zonder Henry is het helemaal niet zo veel.
Dus het is te vroeg om de Nederlandse clubs af te schrijven.
kos
-
- 46819 berichten
- 8944 stemmen
Werder is uit niet zo goed.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3911 stemmen
Redelijke loting voor PSV al blijft Arsenal natuurlijk wel een topploeg die over een 2 maanden ineens wel kan draaien. Ajax is denk ik kansloos tegen Werder maar AZ en Feyenoord gaan de volgende ronde wel halen denk ik.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.