- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Mooie lotingen in de UEFA Cup, maar meteen ook allemaal erg zwaar.
PSV heeft ook een mooie tegenstander geloot in de CL en als ze blijven spelen zoals ze nu doen, dan kunnen ze nog wel winnen ook. Arsenal is namelijk niet in topvorm dit seizoen.
happie
-
- 6273 berichten
- 426 stemmen
Ja ze hebben 4 groot uitoverwinningen geboekt, met 22 doelpunten, maar verder is het resultaat nou ook weer niet geweldig vind ik. Maar ja het neemt niet weg dat ze een moeilijke tegenstander hebben. Maar onverslaanbaar zijn ze niet. Ik denk dat Ajax meer kans maakt tegen Bremen, dan Feyenoord tegen Tottenham.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3911 stemmen
Ik schat Werder op het moment nog wel een paar klasses hoger in dan Tottenham op het moment. Bremen was voor vandaag voor mij de grote favoriet voor europa cup winst en ik denk dat ze toch een maatje te groot zijn voor Ajax.
kos
-
- 46819 berichten
- 8944 stemmen
Inderdaad, als ze niet toevallig bij Barca en Chelsea in de poule hadden gezeten waren ze gewoon doorgeweest in de CL. En zelfs dat scheelde niks.
pascal83
-
- 2736 berichten
- 2489 stemmen
Ik schat Werder op het moment nog wel een paar klasses hoger in dan Tottenham op het moment. Bremen was voor vandaag voor mij de grote favoriet voor europa cup winst en ik denk dat ze toch een maatje te groot zijn voor Ajax.
Maar Feyenoord is weer een paar klassen lager dan Ajax. Nederlandse clubs spelen naar mijn idee altijd wel redelijk goed tegen Duitse clubs, al krijgt Ajax het natuurlijk wel enorm moeilijk. De Nederlandse clubs hebben erg zwaar geloot.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3911 stemmen
Feyenoord is de laatste weken wel weer aardig opgekrabbeld. Ik denk dat het verschil werder-ajax groter is dan feyenoord-tottenham maar we zullen zien of ik daar gelijk in heb.
PartyMarty
-
- 3165 berichten
- 1311 stemmen
En daar gaan de vier Nederlandse topclubs 
Idd, allemaal naar de volgende ronde. Wordt een mooi voetbaljaar 2007. 
happie
-
- 6273 berichten
- 426 stemmen
Ik schat Werder op het moment nog wel een paar klasses hoger in dan Tottenham op het moment.
Ik schat ajax ook wel wat klasses hoger in dan Feyenoord.
Kan me nog een zekere Feyenoord - ajax voor de geest halen dit seizoen.
happie
-
- 6273 berichten
- 426 stemmen
Feyenoord is de laatste weken wel weer aardig opgekrabbeld. Ik denk dat het verschil werder-ajax groter is dan feyenoord-tottenham maar we zullen zien of ik daar gelijk in heb.
Feyenoord speelt nog steeds even belabberd voetbal.
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Tottenham speelt natuurlijk ook niet het beste voetbal momenteel. Maar ik verheug me op de confrontatie tussen Hofs en Davids en hopelijk kijkt de bondscoach mee
.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2275 stemmen
Ajax is denk ik kansloos tegen Werder maar AZ en Feyenoord gaan de volgende ronde wel halen denk ik.
.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3911 stemmen
Gister eindelijk de eerste goal van Kluivert in PSV tenue. Zat er ook nog goed in. Hopen dat Kluivert van af nu een stijgende lijn gaat inzetten. Gun het hem wel.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Feyenoord is totaal kansloos na de loting.
Ajax krijgt het erg zwaar en met AZ zie ik het wel zitten.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3911 stemmen
Tottenham is geen geweldige ploeg dit jaar. Feyenoord gaat langzamerhand wat beter spelen. En als ze in Rotterdam iets goed kunnen is het werkvoetbal spelen en daar zal het toch op aan komen tegen een ploeg als Tottenham.
kos
-
- 46819 berichten
- 8944 stemmen
Tottenham speelt natuurlijk ook niet het beste voetbal momenteel. Maar ik verheug me op de confrontatie tussen Hofs en Davids en hopelijk kijkt de bondscoach mee
.
kos
-
- 46819 berichten
- 8944 stemmen
Het is wel moeilijk voor Feyenoord, vooral in London moeten ze de schade beperkt houden, maar Tottenham is niet meer zoals vorig jaar.
Fenerbahce is ook niet meer zoals vorig jaar, maar thuis gewoon bijzonder lastig (PSV werd er vorig jaar gewoon weggespeeld).
Ajax en PSV dicht ik het minste kans toe, Arsenal blijft erg gevaarlijk vooral als de toppers meespelen en Werder is op alle fronten beter dan Ajax.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3911 stemmen
Arsenal is inderdaad erg zwaar. En aangezien Henry dan wel weer mee zal doen gaat die wedstrijd wel erg lastig worden. Jammer genoeg spelen we ook nog eerst thuis. Wat dit betreft heb ik er ook een hard hoofd in.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2275 stemmen
Feyenoord is totaal kansloos na de loting.
Ajax krijgt het erg zwaar en met AZ zie ik het wel zitten.
Ajax is denk ik kansloos tegen Werder maar AZ en Feyenoord gaan de volgende ronde wel halen denk ik.

gideonvdb
-
- 1795 berichten
- 0 stemmen
Het is wel moeilijk voor Feyenoord, vooral in London moeten ze de schade beperkt houden, maar Tottenham is niet meer zoals vorig jaar.
Fenerbahce is ook niet meer zoals vorig jaar, maar thuis gewoon bijzonder lastig (PSV werd er vorig jaar gewoon weggespeeld).
Ajax en PSV dicht ik het minste kans toe, Arsenal blijft erg gevaarlijk vooral als de toppers meespelen en Werder is op alle fronten beter dan Ajax.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2275 stemmen
Barcelona verliest van Internacional 
kijkert
-
- 3584 berichten
- 0 stemmen
Barcelona verliest van Internacional 
Boeit niets. Dat hele zogenaamde 'wk voor clubteams' is niet meer dan het zoveelste katzekut-toernooitje.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3911 stemmen
Daar dacht Barcelona toch heel anders over. Hebben veel spelers gespaard om daar te winnen. Zal een grote tegenvaller zijn voor Barcelona
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Onderschatting van de Zuid-Amerikaanse competities.
happie
-
- 6273 berichten
- 426 stemmen
Feyenoord gaat langzamerhand wat beter spelen.
Dan is de dalende lijn weer ingezet inmiddels.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Van Marwijk ontslagen, jammer had hij niet verdiend maar het was natuurlijk te verwachten.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Onderschatting van de Zuid-Amerikaanse competities.
Niet bepaald. Toch wel bekend dat die over het algemeen in de buurt komen van de Europese toplanden ( Denk alleen al aan teams als Boca Juniors en River Plate )
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Erg goed dat Van Basten van Gaal aanvalt.
"Hij is de slechtste Bondscoach van de afgelopen 20 jaar, een beetje zelfrefelctie lijkt me op z'n plaast." 
happie
-
- 6273 berichten
- 426 stemmen
Hij is inderdaad de slechtste bondscoach van de laatste twintig jaar. Terecht dat van Basten hem nu eens aanpakt.
jackie
-
- 3084 berichten
- 10744 stemmen
Ik hoop dat Van Basten snel oprot want ik vind het maar een slechte bondscoach.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.