- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3307 stemmen
Die voetbalwet komt er toch wel, daar kunnen ze niet meer omheen.
Redlop
-
- 8961 berichten
- 3566 stemmen
...En ik hoop ook echt dat binnen de club Feyenoord nu het alarm is afgegaan en dat ze nu nog beter op gaan passen...
Waarop?
happie
-
- 6273 berichten
- 426 stemmen
Danny Blind komt in het rijtje terecht: Kluivert, Katja, Marco Bakker en Brandsteder.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Bovendien vind ik dat er nu nog steeds geen duidelijk signaal is gegeven aan het adres van de zogenaamde fans (het groepje Nancy zeg maar). Als Feyenoord uit het toernooi was genomen hadden ze nog wel een keer nagedacht, in hoeverre die mensen dat kunnen, voordat ze weer zoiets gingen doen. Een geldboete zal ze worst zijn, hun club uit Europa was een ander verhaal geweest.
Nogmaals, het waren de Fransen die de kaarten hebben verkocht ondanks vele waarschuwingen van Feyenoord.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Danny Blind komt in het rijtje terecht: Kluivert, Katja, Marco Bakker en Brandsteder.
Maar hij kan zich vershuilen achter zijn naam. 
happie
-
- 6273 berichten
- 426 stemmen
ja inderdaad. Wat een ongelofelijke knuppel zeg.
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Dat wel 
Maar wat een ongelofelijk stomme actie van hem.
Hij heeft geluk dat het zo afloopt, want het had zomaar veel erger kunnen zijn.
kos
-
- 46819 berichten
- 8944 stemmen
Van Gaal: ‘PSV wordt kampioen'
vrijdag, 8 december om 17:34
(...)
Naast over de wedstrijd van zondag, zijn er nog meer opmerkelijke uitspraken van de oefenmeester te bespeuren. Zo vindt van Gaal dat PSV al zo goed als zeker kampioen is. “PSV wordt kampioen. Want zij hebben de kwaliteit om de vijf punten voorsprong die ze hebben, vast te houden. Daarmee zeg ik natuurlijk niet dat ik de strijd heb opgegeven, maar het is wel het meest logische.”
. Ben je de weddenschap nog niet vergeten Henk?
.
stinissen (crew films & series)
-
- 23827 berichten
- 77618 stemmen
Nee hoor 
Van Gaal is God niet hoor 
Dat is Johan.... 
gr
Henk
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3307 stemmen
Leonardo moet maar naar Ajax gaan, daar past hij wel goed tussen geloof ik
.
jordybeukeboom
-
- 6797 berichten
- 2423 stemmen
Ik ben eens vier dagen op het Griekse eiland Corfu geweest, en dat is goed bevallen. Toevallig kwam ik erachter dat de Corfuer club AO Kerkyra tegenwoordig in de hoogste Griekse voetbalafdeling uitkomt. Dat maakte mij erg nieuwsgierig naar het stadium, en dat is zeker schattig te noemen
Wat ik ook verwacht had. Ze zijn wel met uitbreidingen bezig, mede doordat "matches at Kerkyra are a regular sell-out"
Spartaan1986
-
- 3620 berichten
- 2205 stemmen
Mooie wedstrijd Ajax-AZ- Huntelaar en Opdam hadden rood moeten krijgen
stinissen (crew films & series)
-
- 23827 berichten
- 77618 stemmen
Je vergeet de Cler en dieprood voor Braamhaar.
Ik vind dat Ajax bestolen is.
Spartaan1986
-
- 3620 berichten
- 2205 stemmen
Je vergeet de Cler en dieprood voor Braamhaar.
Ik vind dat Ajax bestolen is.
Je bedoelt die schop van De Cler op de Mul? Tja het was wel van achter maar ik had het idee dat geel wel terecht was daarvoor.En Braamhaar floot inderdaad belabberd.Bij die eerste goal van AZ lag Emanuelson na een charge geblesseerd op het veld en AZ speelde door en de voorzet werd binnengeschoten door Arveladze
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
En die charge op Emanuelson was met twee benen als ik het me goed herinner, dus hij had daar meteen moeten fluiten.
Bij de overtreding van Huntelaar op Cziommer stond hij er trouwens met zijn neus bovenop en keek er naar, waarna hij er niets meedeed.
Terwijl hij na afloop heeft gezegd, het niet gezien te hebben..
Verder wordt het hoog tijd dat de Nederlandse scheidsrechters bijgeschoold worden, want het was een ramp vandaag.
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Sevilla heeft gisteren de topper tegen Real Madrid gewonnen met 2-1 
En staan dus weer tweede in de Primera División.
0-1 door een vrije trap van Beckham, Kanouté maakte weer snel gelijk en in de slotfase maakte Chevanton de winnende (omhaal) na een vrije trap van Daniel Alves.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2275 stemmen
Knap van Sevilla.. Ik zie Real Madrid geen kampioen worden dit seizoen..
happie
-
- 6273 berichten
- 426 stemmen
Bij die eerste goal van AZ lag Emanuelson na een charge geblesseerd op het veld en AZ speelde door en de voorzet werd binnengeschoten door Arveladze
Maar ook vrij belabberd verdedigd, hij kon hem zo binnenlopen. En die bal die Stekelenburg los liet had hij ook klemvast kunnen hebben.
We zijn misschien een beetje genaaid. Maar dat neemt niet weg dat Ajax het wel heeft weggegeven, alhoewel het eerste doelpunt van Ajax ook een blunder was van de AZ-defensie.
Van Gaal is eens te meer diep gezakt wat mij betreft. Wat een arrogante kwast blijft dat ook. Als je in de 1ste helft geen kans krijgt van een zeer goed spelend ajax en dan zeggen dat ze slecht speelde, dan heb je wel een enorm bord voor je kop.
happie
-
- 6273 berichten
- 426 stemmen
Knap van Sevilla.. Ik zie Real Madrid geen kampioen worden dit seizoen..
Ja het is wel knap. Maar ik had het wel verwacht hoor. Sevilla is gruwelijk goed dit seizoen. Daar gaat AZ nog een hele kluif aan krijgen. Maar wel een hele mooie!!!. Kan een mooie wedstrijd worden. Als ze allebei lekker aanvallend voetballen. Sevilla is wederom voor mij samen met Werder Bremen de grote favoriet in het Uefa Cup toernooi.
happie
-
- 6273 berichten
- 426 stemmen
Voormalig Ajax-speler Steven Pienaar heeft het zwaar. De Zuid-Afrikaan verloor in zeer korte tijd een neef en zijn beste vriend. Bij zijn club Borussia Dortmund heeft hij niemand om mee te praten en nu overweegt hij om vroegtijdig te stoppen met profvoetbal.
In het gratis dagblad METRO zegt hij: "Mijn neefje Desmond en mijn beste vriend 'Poppi' zijn in een zeer korte tijd achter elkaar overleden. Ik heb het daarom ook moeilijk in Dortmund en heb niemand om mee te praten."
De 24-jarige Pienaar gaat terug naar zijn tijd bij Ajax: "Ik wilde eigenlijk helemaal niet weg bij Ajax. Ajax was en is mijn tweede huis. Ondanks dat ik nu hier in Dortmund zit, wil ik ooit nog eens in de Amsterdam ArenA voetballen. Ik ben weggegaan omdat Ajax eerst niet wilde verlengen en later plotseling wel. Maar ze konden niet aan mijn voorwaarden voldoen."
De middenvelder denkt erover na om eventueel nu al zijn schoenen aan de wilgen te hangen: "Natuurlijk is het mooi dat Zuid-Afrika het WK in 2010 mag organiseren. Iedereen leeft er ontzettend naar toe. Ik mis alleen mijn familie en overweeg in 2008 te stoppen. Dan ben ik 26, maar ik ben al sinds mijn twaalfde weg bij mijn familie."
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Tja hij had ook voor iets minder geld bij Ajax kunnen blijven natuurlijk. Neemt niet weg dat dit een rottig verhaal is voor die jongen.
happie
-
- 6273 berichten
- 426 stemmen
Ja het zou zonde wezen als hij er in 2008 de brui aan zou geven. Dan kan hij beter nog doorgaan tot en met 2010 en dan het wk als afsluiter in zijn carriere nemen.
happie
-
- 6273 berichten
- 426 stemmen
Medunjanin was afgelopen weekend nog beslissend in het degradatieduel met Heracles Almelo. De 21-jarige aanvallende middenvelder wist twee maal op fraaie wijze het net te vinden, waarmee hij zijn ploeg de goede richting opstuurde in de met 2-3 gewonnen confrontatie.
Dit lijkt me wel heel onlogisch, want het is een behoorlijk talent.
kos
-
- 46819 berichten
- 8944 stemmen
Hij heeft een mooie trap, maar doet verder helemaal niets, lijkt me geen speler voor de top.
Spartaan1986
-
- 3620 berichten
- 2205 stemmen
Ik hoop dat we hem kunnen kopen
happie
-
- 6273 berichten
- 426 stemmen
Hij heeft een mooie trap, maar doet verder helemaal niets, lijkt me geen speler voor de top.
Nou hij heeft wel potentie denk ik. Hij is pas 21, dus het kan altijd nog wat worden.
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Ja het is wel knap. Maar ik had het wel verwacht hoor. Sevilla is gruwelijk goed dit seizoen. Daar gaat AZ nog een hele kluif aan krijgen. Maar wel een hele mooie!!!. Kan een mooie wedstrijd worden. Als ze allebei lekker aanvallend voetballen. Sevilla is wederom voor mij samen met Werder Bremen de grote favoriet in het Uefa Cup toernooi.
Sevilla is geweldig goed bezig dit seizoen, vorig seizoen ook en daar bouwen ze netjes op door.
Voor AZ gaat het een moeilijke wedstrijd worden en ik denk ook dat Sevilla gaat winnen.
Hopelijk gaan ze ook tweede eindigen dit seizoen, zodat ze volgend jaar CL mogen spelen.
happie
-
- 6273 berichten
- 426 stemmen
'Protest in zaak Nancy - Feyenoord'
Geschreven door Pieter Ooms op dinsdag, 12 december om 11:43
BN/De Stem weet vanmorgen te melden dat de aanklager van de UEFA een protest heeft ingediend tegen de straf die Feyenoord afgelopen week kreeg opgelegd. De Rotterdammers kregen een boete van 130.000 euro en een voorwaardelijke straf van twee wedstrijden zonder publiek.
Dit is aanzienlijk lager dan de twee jaar Europese uitsluiting die de aanklager had vooraf had voorgesteld. Zeer binnenkort zal de tucht commissie met een motivatie naar buiten komen, waarom de straf lager is uitgevallen dan de eis. Daarna hebben beide partijen drie dagen de tijd om protest aan te tekenen.
Feyenoord liet direct al weten de straf te accepteren, maar de aanklager van de UEFA gaat volgens bronnen in de Europese voetbalbond in beroep. Hierdoor zal in januari nogmaals de zaak onder de loep worden genomen.
Naast dat de tuchtcommissie kan besluiten de huidige straf te handhaven, de voorwaardelijke straf of boete te verhogen kan zij ook beslissen de eis van twee jaar Europese uitsluiting uit te spreken.
badzi0r
-
- 3 berichten
- 0 stemmen
In Overigen > Algemeen > Champions League - Goals (video):
Champions League UEFA 2006/2007 - Goals
Whole Matches:
Manchester United - Benfica Lizbona
and many more...
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.