• 17.381 nieuwsartikelen
  • 182.630 films
  • 12.578 series
  • 34.818 seizoenen
  • 657.937 acteurs
  • 200.528 gebruikers
  • 9.472.880 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

happie

• 6273 berichten
  • 426 stemmen

ThaMovieVoter schreef:

(quote)

Dat zou het einde van de club betekenen.

Tja dat is minder. Ik hoor dat ze waarschijnlijk geen kans maken. Want die waarnemer van de uefa die neemt dat mee in zijn beoordeling.

happie

• 6273 berichten
  • 426 stemmen

ThaMovieVoter schreef:

Stelling: Blatter wil het voetbalseizoen van februari tot november laten lopen.

Erg onzinnig wat mij betreft, die vent wil een beetje interessant doen en wil alleen wijzigen om te wijzigen..

Hoog tijd voor een nieuwe voorzitter van de Fifa die niet 'zogenaamd progressief is'.

Dat is inderdaad onzin. En dat het WK zeker in de maanden december en januari, zodat je met -5 naar de WK finale zit te kijken. Terwijl je normaal gesproken met het Wk in de tuin zit met een biertje in de hand en eventueel een barbecuetje. En dan zul je net zien dat Nederland een groot toernooi wint. En dan zullen er maar weinig mensen zijn die in de grachten springen in de vrieskou.:)

The Hunter

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

ThaMovieVoter schreef:

(quote)

Dat zou het einde van de club betekenen.

En dan ook geen Klassieker meer

Maar even anders, Feyenoord is nu echt van plan om een nieuw stadion te gaan bouwen.

Locatie Varkenoord.

In dezelfde stijl als de Kuip, maar dan voor 70.000 man.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2275 stemmen

Waar halen ze het geld vandaan

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2275 stemmen

Volgens mij lijden ze daar bij Feyenoord aan grootheidswaanzin ofzo.. De club bivakkeerd op het randje van faillisement en gaan plannen maken voor de bouw van een nieuw stadion. Het lijkt mij dat de gemeente Rotterdam wel 2 x zal nadenken voor men ingaat op zo'n 'lucratief aanbod'..

The Hunter

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

Ik vraag me ook heel hard af hoe ze dat willen gaan betalen.

Zoals het op VI staat, moet het stadion er over 10 jaar staan.

Maar dat zal met die financiële problemen nooit gaan lukken.

The Hunter

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

Co Adriaanse gaat aan de slag bij het Oekraïnse Metallurg Donetsk.

Adriaanse gaat in Oekraïne werken met Cruijff

Co Adriaanse werd in verband gebracht met Hamburger SV. Maar de Amsterdammer gaat aan de slag bij Metallurg Donetsk, dat de Amsterdammer presenteerde als nieuwe coach.

Vice-president Dmitri Selyuk bracht het nieuwe nieuws via de website van Metallurg, waar ook de Nederlandse coach Ton Caanen in dienst is en Jordi Cruijff onder contract staat. Adriaanse moet de Oekraïense club aan successen helpen. Met achtste plaats verloopt het huidige seizoen niet naar wens.

Adriaanse neemt de plaats in van Angel Alonso Herrera, die vorige week vanwege teleurstellende resultaten aan de kant is geschoven. Vooral het feit dat Metallurg in de schaduw staat van stadsgenoot Shakhtar Donetsk is reden voor een nieuwe coach. Op 10 januari start Metallurg de voorbereiding op de tweede seizoenshelft, maar Adriaanse is volgens de club per direct gestart met zijn werkzaamheden.

Sinds zijn verrassende vertrek bij FC Porto in de voorbereiding op dit seizoen is Adriaanse in verband gebracht met verschillende clubs. Maar die belangstelling was nooit concreet genoeg. Adriaanse is bovendien nog verwikkeld in een financieel conflict met FC Porto. De Amsterdamse coach heeft naar verluidt nog de premie voor de titel en de beker tegoed.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2275 stemmen

Hij had wel beter kunnen krijgen mag ik aannemen.. Maar wellicht wil ie juist een onbekend clubje aan de top helpen, want dat is misschien wel zn kwaliteit.

PartyMarty

• 3165 berichten
  • 1311 stemmen

Slim van Groningen om Meerdink te willen, vind ik een goeie. Waarom is er eigenlijk geen topclub in de markt voor hem?

The Hunter

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

Waarschijnlijk vanwege de zware blessure die hij opliep, net toen hij het erg goed deed.

Maar voor Groningen zou hij zeker een versterking kunnen zijn.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Hebben alle Feyenoord- en voetballiefhebbers de petitie al getekend? Zou best nog wel eens van invloed kunnen zijn morgen....

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Al gedaan.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2275 stemmen

Zijn ze een beetje laat mee

pascal83

• 2736 berichten
  • 2489 stemmen

PartyMarty schreef:

Slim van Groningen om Meerdink te willen, vind ik een goeie. Waarom is er eigenlijk geen topclub in de markt voor hem?

Omdat hij een overschatte voetballer is.

happie

• 6273 berichten
  • 426 stemmen

ThaMovieVoter schreef:

Volgens mij lijden ze daar bij Feyenoord aan grootheidswaanzin ofzo.. De club bivakkeerd op het randje van faillisement en gaan plannen maken voor de bouw van een nieuw stadion. Het lijkt mij dat de gemeente Rotterdam wel 2 x zal nadenken voor men ingaat op zo'n 'lucratief aanbod'..

En al zouden ze het geld hebben, dan mogen ze dat wel gebruiken voor de selectie. Om daar een flinke kwaliteitsinjectie aan te geven.

happie

• 6273 berichten
  • 426 stemmen

ThaMovieVoter schreef:

Hij had wel beter kunnen krijgen mag ik aannemen.. Maar wellicht wil ie juist een onbekend clubje aan de top helpen, want dat is misschien wel zn kwaliteit.

Hij zal er wel veel geld voor krijgen.

happie

• 6273 berichten
  • 426 stemmen

PartyMarty schreef:

Waarom is er eigenlijk geen topclub in de markt voor hem?

Omdat hij meer een voetballer is voor een ploeg in de middenmoot. Onbegrijpelijk dat Groningen hem haalt.

happie

• 6273 berichten
  • 426 stemmen

Feyenoord verwacht vanavond om zes uur de uitspraak van de tuchtcommissie van de Europese voetbalbond UEFA. De tuchtcommissie zal de wanordelijkheden van een deel van de Rotterdamse aanhang in de wedstrijden tegen AS Nancy en Blackburn Rovers bespreken.

In het thuisduel met Blackburn kreeg een speler van de tegenstander een glas bier over zich heen gegooid, terwijl in het uitduel bij Nancy een deel van de aanhang zich misdroeg in en rond het stadion Marcel Picot.

De Rotterdamse club geeft aansluitend op de uitspraak een persconferentie, die naar verluidt voor half zeven staat gepland.

The Hunter

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

Ik ben benieuwd.

Tommeh

• 7318 berichten
  • 3315 stemmen

Ze hebben mazzel:

Feyenoord kan opgelucht ademhalen. De UEFA heeft de Rotterdammers vanmiddag weliswaar gestrafd voor de supportersrellen rond het UEFA Cup-duel tegen AS Nancy, maar de club mag Europees voetbal blijven spelen.

De afgelopen dag werd druk gespeculeerd over een zeer zware straf voor Feyenoord. De Rotterdammers zouden mogelijk voor meerdere seizoenen uit Europa geweerd worden, maar de UEFA heeft de strafmaat veel minder hoog laten uitvallen.

De Europese voetbalbond legde Feyenoord een boete op van 200.000 Zwitserse Frank (ca. 130.000 Euro) en een voorwaardelijke straf van twee thuiswedstrijden zonder publiek met een proeftijd van 3 jaar.

The Hunter

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

Daar hebben ze héél veel geluk gehad.

€130.000 is vrij veel voor een club die flinke financiële problemen heeft, maar nu dit alles is, mogen ze erg tevreden zijn.

Tommeh

• 7318 berichten
  • 3315 stemmen

precies, als ze van Europees voetbal waren uitgesloten had het ze miljoenen kunnen kosten. (Of eigenlijk mis kunnen lopen)

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

Belachelijk .

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

moviefreak#1 schreef:

Belachelijk .

Hoezo? Kan Feyenoord er wat aan doen dat die Fransen die idioten kaarten verkoopt. En zelfs nog een gratis lift naar het stadion...... In Bremen werden ze tenminste in een oude loods opgesloten met traangas.

kos

• 46819 berichten
  • 8944 stemmen

Goed nieuws .

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Ik vind het wel terecht want Feyenoord kon er inderdaad weinig aan doen, eigenlijk moeten die Fransen gestraft worden.

Maar stiekem vind ik het ook wel weer jammer dat ze niet geschorst zijn.

Rianneke_Dan

• 14194 berichten
  • 2563 stemmen

Ik ben er blij om, nu kan ik rustig het weekend tegemoet!

Feyenoord kon er inderdaad niks aan doen, ze hadden toch al gewaarschuwd van tevoren.

Dus een schorsing was onterecht geweest, en ook al boeid voetbal mij niet veel, het geeft wel een zucht van verlichting vanwege mijn vriend!

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Goed nieuws en heel erg terecht natuurlijk. De UEFA heeft de feiten goed bestudeerd en nu staat ook niets meer de 25 miljoen injectie in de weg voor versterkingen.

PartyMarty

• 3165 berichten
  • 1311 stemmen

Zou leuk zijn voor ze, ben voor Ajax, maar zou het wel spannender vinden als ze er weer bovenop komen. (Al was het maar om PSV puntjes afhandig te maken ) Ben het uiteraard ook eens met de straf, al zou een totaal verbod op meereizende fans het meest effectief zijn natuurlijk.

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Hoezo?

Omdat een hogere straf ervoor had moeten zorgen dat de politiek eindelijk eens die voetbalwet zou gaan maken. Je hebt het kunnen zien in Engeland, sinds de schorsing van alle Engelse clubs en de daarop volgende voetbalwet is er bijna nooit meer iets aan de hand met Engelse clubs in Europa.

Bovendien vind ik dat er nu nog steeds geen duidelijk signaal is gegeven aan het adres van de zogenaamde fans (het groepje Nancy zeg maar). Als Feyenoord uit het toernooi was genomen hadden ze nog wel een keer nagedacht, in hoeverre die mensen dat kunnen, voordat ze weer zoiets gingen doen. Een geldboete zal ze worst zijn, hun club uit Europa was een ander verhaal geweest.

En ik hoop ook echt dat binnen de club Feyenoord nu het alarm is afgegaan en dat ze nu nog beter op gaan passen. Ze zullen nu echt drie jaar voorbeeldig moeten zijn want bij de eerste de beste spreekkoren of ongeregeldheden kunnen ze wél een hogere straf verwachten.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.