• 17.381 nieuwsartikelen
  • 182.630 films
  • 12.578 series
  • 34.818 seizoenen
  • 657.951 acteurs
  • 200.528 gebruikers
  • 9.472.947 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3307 stemmen

Hehe, dat zou kunnen.

Maar het doet toch niets af aan de overwinning van Schilt. Als Choi er had gestaan was die toch echt wel eerder uitgeschakelt.

Goodfella_90

• 10408 berichten
  • 2633 stemmen

Yup, Hog Man Choi is nog niet ver genoeg. However, ik zie Choi wel vooruitgaan en met zijn enórme fysiek pakt hij dan iedereen (hij heeft zelfs al van Schilt gewonnen, ook al was het misschien niet helemaal terecht).

Om anderen even een indruk te geven van wat voor een persoon die Hong Man Choi is:

(afbeelding)

2,18 meter hoog en ruim 160 kilo zwaar.

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Hehe , pik je om je statement te bevestigen maar gelijk ff de partij tegen Kaoklai erbij

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

BoordAppel schreef:

(quote)

Dat is niet te zeggen. Schilt is een slimme vechter en gebruikt zijn postuur perfect. Was hij kleiner geweest had hij een andere stijl gehad die ook goed bij hem aansloot. Bovendien kreeg hij een paar flinke klappen tegen zijn gezicht en bleef gewoon staan, dus incasseren is ook geen probleem.

Wel jammer van Le Banner inderdaad. Respect dat hij er gewoon voor koos om tegen Schilt uit te komen.

Aerts kwam trouwens nog goed weg bij Feitosa, die niet doorzette nadat Aerts wankelde na een trap tegen zijn gezicht. Hij won de pot daarna wel erg mooi.

Schilt is een slimme vechter maar feit is toch dat hij het met deze stijl voornamenlijk van zijn lengte moet hebben.

Knieen en trappen werken nou eenmal goed alsje zo reusachtig bent.

The Hunter

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

Veel doelpunten vandaag in de Eredivisie.

En wat was het veld bij FC Utrecht-FC Groningen er slecht aan toe zeg, niet normaal, wat een glijpartijen.

Wel weer mooi om te zien, maar om te spelen geen feest.

Spartaan1986

• 3620 berichten
  • 2206 stemmen

Mitea en de Mul waren geweldig gister bij Ajax

Knap ook van Feyenoord om toch weer terug te komen na de tegenslag van de 3-3

CAPIpsv

• 766 berichten
  • 636 stemmen

Was gister een mooie voetbal zondagmiddag.

grote uitslagen, sublieme doelpunten.

happie

• 6273 berichten
  • 426 stemmen

Ja, mooie doelpunten en leuke wedstrijden gister. Eindelijk weer Huntelaar. En een mooie omhaal van Klaas, een typisch ik doe maar wat omhaal.

The Hunter

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

Geweldige omhaal.

Bij Ajax bleek ook maar weer eens hoe belangrijk goed functionerende buitenspelers zijn.

Gisteren waren ze allebei goed en het liep weer ongeveer zoals het hoorde.

Van Feyenoord knap inderdaad hoe ze van een achterstand een voorsprong maken en daarna toch nog wisten te winnen toen Heerenveen nog gelijkmaakte.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3307 stemmen

En natuurlijk weer helemaal niets te lezen in de Volkskrant, Metro of Spits over de overwinning van Semmy Schilt . Schandalig.

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

En Ronald Waterreus is weer terug in Nederland. Hij heeft getekend bij AZ voor een jaar maar zijn contract word ontbonden op het moment dat hij voor New York mag spelen Waarom tekenen spelers nog contracten eigenlijk ?

Goodfella_90

• 10408 berichten
  • 2633 stemmen

BoordAppel schreef:

En natuurlijk weer helemaal niets te lezen in de Volkskrant, Metro of Spits over de overwinning van Semmy Schilt . Schandalig.

In mijn krant (Dagblad van het Noorden) een hele pagina!

kos

• 46819 berichten
  • 8944 stemmen

In de Gelderlander stond ook een stuk.

happie

• 6273 berichten
  • 426 stemmen

The Hunter schreef:

Geweldige omhaal.

Bij Ajax bleek ook maar weer eens hoe belangrijk goed functionerende buitenspelers zijn.

Gisteren waren ze allebei goed en het liep weer ongeveer zoals het hoorde.

Toch ben ik blij dat babel weer hersteld is.

happie

• 6273 berichten
  • 426 stemmen

Ik hoorde gister dat er ook van de "goede supporters" bij Feyenoord een aantal waren die liepen te rellen. Nou vind ik het wel prima zo. Geef ze maar lekker 3 jaar geen Europees voetbal.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Belachelijk dat de NOS vanavond weer PSV uit gaat zenden, terwijl die poule al helemaal beslist is en titelverdediger Barcelona een beslissende wedstrijd speelt.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3307 stemmen

Nederlandse clubs hebben altijd voorrang.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Helaas wel ja, stelletje nationalisten zijn het.

happie

• 6273 berichten
  • 426 stemmen

Word het niet op een belgische of een duitse zender rechtstreeks uitgezonden.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Zavo schreef:

Belachelijk dat de NOS vanavond weer PSV uit gaat zenden, terwijl die poule al helemaal beslist is en titelverdediger Barcelona een beslissende wedstrijd speelt.

Vlamingen hebben meer geluk. Wordt uitgezonden op de Vlaamse commerciële zender Kanaal Twee. Jammer voor de Nederlanders.

The Hunter

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

happie schreef:

(quote)

Toch ben ik blij dat babel weer hersteld is.

Ik ook hoor.

Mitea speelde dit weekend erg goed, maar de kans dat hij weer geblesseerd raakt is erg groot.

En daarbij is Babel dit seizoen gewoon erg goed bezig.

Sport1 zendt als Nederlandse zender Barcelona wel uit, voor degene die dat hebben.

happie

• 6273 berichten
  • 426 stemmen

The Hunter schreef:

(quote)

Ik ook hoor.

Mitea speelde dit weekend erg goed, maar de kans dat hij weer geblesseerd raakt is erg groot.

En daarbij is Babel dit seizoen gewoon erg goed bezig.

Sport1 zendt als Nederlandse zender Barcelona wel uit, voor degene die dat hebben.

Volgens van Bommel heeft Werder Bremen geen kans op een gelijkspel of een overwinning vanavond. En gaat Barca zonder moeite met overwinning door.

Spartaan1986

• 3620 berichten
  • 2206 stemmen

Mitea is tweebenig (Babel kan alleen naar binnen) ze zijn beide even snel, beide spelers scoren af en toe.

Mitea vind ik net wat beter alleen moet hij gewoon een heel seizoen spelen.

En om nou van te voren te zeggen dat hij wel weer geblesseerd zal raken vind ik een beetje kort door de bocht.

The Hunter

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

Spartaan1986 schreef:

Mitea is tweebenig (Babel kan alleen naar binnen) ze zijn beide even snel, beide spelers scoren af en toe.

Mitea vind ik net wat beter alleen moet hij gewoon een heel seizoen spelen.

En om nou van te voren te zeggen dat hij wel weer geblesseerd zal raken vind ik een beetje kort door de bocht.

Ik zeg niet dat hij wel weer geblesseerd zal raken.

Alleen de kans op een blessure lijkt bij hem groter te zijn dan bij de meeste spelers, daarom is het dus fijn dat Babel ook weer fit is en je dus twee goede spelers hebt voor op links.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2275 stemmen

happie schreef:

Ik hoorde gister dat er ook van de "goede supporters" bij Feyenoord een aantal waren die liepen te rellen. Nou vind ik het wel prima zo. Geef ze maar lekker 3 jaar geen Europees voetbal.

Dat zou het einde van de club betekenen.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2275 stemmen

Stelling: Blatter wil het voetbalseizoen van februari tot november laten lopen.

Erg onzinnig wat mij betreft, die vent wil een beetje interessant doen en wil alleen wijzigen om te wijzigen..

Hoog tijd voor een nieuwe voorzitter van de Fifa die niet 'zogenaamd progressief is'.

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Worden er vanavond nog samenvattingen van de Champions League uitgezonden?

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2275 stemmen

Nope, pas morgen. Vanaf morgenochtend 9 uur kan je ze echter al via vi.nl bekijken.

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Hoe laat morgen?

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Na de wedstrijd. Een hele korte nabeschouwing en dan komen gelijk al de samenvattingen erachteraan.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.