- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
kos
-
- 46819 berichten
- 8944 stemmen
Je kunt het de politie van Nancy moeilijk kwalijk nemen dat ze iets hebben geprobeerd om deze idioten te laten stoppen met het vernielen van de complete binnenstad van Nancy.
Zelfs als deze supporters niet in het stadion waren gekomen en alleen de binnenstad hadden gemold had ik hetzelfde standpunt ingenomen.
De mensen die nu hebben lopen rellen zijn van die figuren die bij Feyenoord al jaren een stadionverbod hebben en daar dus geen kaarten krijgen. Maar Nancy was zo slim om achteraf duizenden kaarten in de vrije verkoop te gooien
. Daar komen die rellers meteen op af natuurlijk en niemand die weet wie die kaarten koopt, Feyenoord al helemaal niet.
Meteen toen dit bekend werd heeft Feyenoord al alarm geslagen, o.m. in de media en pas toen werd de politie van Nancy eens wakker, maar dat was te laat natuurlijk.
Nogmaals: slaat echt nergens op de club Feyenoord daar voor te straffen.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Stoppen met uitsupporters toelaten, ik zeg het al jaren, dan ben je van een hoop gezeur af. Ik vrees voor Feyenoord dat ze een schorsing van 1 of 2 jaar tegemoet kunnen zien, aangezien dit niet de eerste keer was.
Wel vreemd dat sommige spelers van Feyenoord de supporters nog bedankt hebben na de wedstrijd. 
kos
-
- 46819 berichten
- 8944 stemmen
Ach, bij het normale supportersvak vind ik dat niet zo raar.
Arnie
-
- 1082 berichten
- 1899 stemmen
Om het topic maar eens even aan de site te linken:
wisten jullie dat in elk jaar (of seizoen) waarin een nieuwe Bond-acteur debuteerde in de serie, een Nederlandse voetbalclub de Champions League won?
Denk daar maar eens over na. Way to go, PSV!
PartyMarty
-
- 3165 berichten
- 1311 stemmen
Hoorde t idd, mooi dat sommige mensen dat soort dingen bijhouden/ontdekken 
kijkert
-
- 3584 berichten
- 0 stemmen
'elk jaar of seizoen dat ik naar verder dan 15 kilometer van mijn oude woonplaats verhuisd ben, heeft een Nederlandse club de ECI of de CL gewonnen'.
(Echt waar!)
Ik ga met 99% waarschijnlijkheid in januari verkassen naar een stukje verderop dat zeker buiten de 15 kilometer zone ligt.
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Slechte voetbalavond voor Nederland gisteren.
Ten eerste natuurlijk het verlies van Ajax en Feyenoord, maar nog veel erger wat er in Nancy gebeurde.
Het is te hopen dat die mensen opgepakt worden, ook al zal dat heel lastig zijn, en dat ze een levenslang stadionverbod + meldingsplicht krijgen.
Triest zeg, ze verpesten het voor iedereen.
Leuke weetjes trouwens hierboven mbt Nederlandse CL winst.
Spartaan1986
-
- 3620 berichten
- 2206 stemmen
Wat een schandalige vertoning van mijn club vanavond.
Het was geen schim van de wedstrijd tegen Ajax.
Veel te gemakzuchtig werd er gespeeld en bij de 2-1 kon die gozer vrij uithalen want niemand pakte hem aan.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Al dat gejammer hier.
Denken jullie soms dat dit het 1e geval is van zon stelletje gekken die de boel verrot schoppen.
Vroeg of laat zou het ook een keer een nederlandse club betreffen, en voila, nu is het gebeurd.
Schandalig ja, voorkombaar misschien, maar helaas zal voetbal altijd hand in hand gaan met dit soort praktijken.
Alleen hard optreden uit den Haag kan dit in de toekomst misschien voorkomen. Dat ze maar snel de sancties bekend maken, zodat we weer verder kunnen.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Uefa opent onderzoek naar Feyenoord-fans.
De Europese Voetbalbond Uefa heeft vandaag aangegeven dat er een onderzoek geopend wordt naar de incidenten tijdens de wedstrijd tussen het Franse Nancy en het Nederlandse Feyenoord van gisterenavond.
"We verwachten maandag het rapport van de Uefa-afgevaardigde die bij de wedstrijd aanwezig was en we gaan een onderzoek openen", vertelde William Gaillard, communicatieverantwoordelijke van de Uefa. "We zouden de beslissing (van de disciplinaire commissie) binnen een tiental dagen moeten weten, voor de volgende ronde van de Uefa Cup.
"We dachten twee of drie jaar geleden al dat we van dit soort incidenten af waren", ging Gaillard verder. "Bepaalde clubs hebben niet meer controle dan 5 of 10 jaar geleden. Het is waar dat Feyenoord een verleden heeft in Nederland en Europa. De omvang van de sanctie zal afhangen van de datum van de laatste sanctie tegen de club." (belga)
happie
-
- 6273 berichten
- 426 stemmen
De omvang van de sanctie zal afhangen van de datum van de laatste sanctie tegen de club." (belga)
Dat is niet best voor Feyenoord dan. Want dat is gebeurd tegen Blackburn en het laatste Europese seizoen met publiek tegen Sporting twee jaar geleden. Want vorig jaar telt in principe niet mee.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
En ja mensen het is dan eindelijk zover!!
De k-1 finale voor het eerst live op tv.
23:50 SBS6
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2634 stemmen
En ja mensen het is dan eindelijk zover!!
De k-1 finale voor het eerst live op tv.
23:50 SBS6
En uiteraard zit ik gekluisterd voor de buis bij het ultieme vechtsportgala van deze planeet! Hopelijk zenden ze alles uit.
Ik zie net de loting:
1. Peter Aerts - Musashi
2. Ray Sefo - Hong-Man Choi
3. Semmy Schilt - Jerome Le Banner
4. Ernesto Hoost - Chalid "Die Faust"
5. Glaube Feitosa- Ruslan Karaev
6. Remy Bonjasky - Stefan Leko
Ik stond hier nogal van te kijken, want ik heb Ray Sefo's uitschakeling gezien. Choi eveneens, die verloor in zijn kwalificatiepartij van Le Banner (tegenwoordig ook acteur trouwens). 
Ik hoop op mijn 2 favorieten

Jerome Le Banner
en de altijd irritante

Ray Sefo, ook al lijkt hij me inmiddels te oud.
Voor de verschrikkelijke Choi moet je sowieso uitkijken om zijn lengte (2m18), maar ik hoop niet dat hij het haalt, aangezien zijn lengte zijn enige kwaliteit is. Ernesto Hoost is een geweldenaar met 4 K1-overwinningen, maar is met zijn 41 jaar te ver heen. Naar Karaev ben ik erg benieuwd, zal hij het dit jaar beter doen? Peter Aerts is een hele gevaarlijke outsider. Sensatie gegarandeerd iig, allemaal tv aan vanavond!
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3307 stemmen
Dat werd tijd! Eindelijk eens wat meer aandacht voor deze sport. Ik zit in ieder geval voor de buis en moge de beste winnen, dikke kans dat het een Nederlander gaat worden. Ik zet mijn geld op Sem Schilt, al heeft hij een lastige eerste ronde (maar ja, wie niet).
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2634 stemmen
Niemand. Bij Aerts - Musashi durft ik nog haast wel geld te zetten op Aerts, maar de rest valt echt niet te voorspellen. Let trouwens ook op Bonjasky; ik voorspel dat zijn supervorm weer terug is! Alhoewel het nog afwachten is of hij opgewassen tegen het fysiek van zwaardere tegenstanders.
Trouwens:
Ray Sefo - Choi
1m82 - 2m18 
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3307 stemmen
Lees dit overigens op de officiële K-1 site:
In a disappointing bit of news for K-1's many Korean fans, Hong-Man Choi, originally scheduled to participate in the tournament reserve bout, is now slated for an operation to remove hematoma from his quadriceps superficial (from an injury suffered in the Osaka Elimination), and so will miss the tournament. The "Techno-Goliath" is expected to make a full recovery and be back in action next year.
Taking Choi's place against Kiwi Ray Sefo will be Dutchman Melvyn Manhoef; while in the first tournament reserve it will be three-time World Grand Prix Champion Peter Aerts of the Netherlands and Japanese Seidokaikan fighter Musashi.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Dit zijn de reserve partijen toch ?
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3307 stemmen
Ja, al is het nu dus Sefo tegen Manhoef (die ik verder niet ken).
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2634 stemmen
Maar Peter Aerts had zich toch rechtstreeks geplaatst? Zo niet, van wie had hij dan verloren; ik herinner het me niet meer.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Aerts had gewonnen ja maar had door een blessure afgezegd. zonde nu mag hij niet meer meedoen.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Manhoef (die ik verder niet ken).
Ook een Nederlander.
geweldige power punches. word een slugfest tegen Sefo.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
En ja , Schilt flikt het hem weer!
Toch wel jammer had liever Aerts gezien .. wat een wilkracht had die man.
Mijn complimenten voor de mannen en zeker ook voor Hoost die afscheid nam vanavond ik de Tokyo Dome.
Verder jammer van Karaev die had ik ook wel verder zien komen maar helaas liep hij tegen een prachtige trap van Feitose aan die vervolgens weer KO ging tegen Aerts.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3307 stemmen
Goh, dat had ik uit de oorspronkelijke tekst nog niet gehaald
.
Aerts had mij positief verrast, daar zat inderdaad heel wat wilskracht in. Niemand die zijn lowkicks met zoveel overtuiging inzet. Maar goed, tegen Schilt was vandaag niemand opgewassen. Ik zie hem nog wel het record van Hoost verbreken, wie zou hem moeten stoppen?
Mooi einde voor Hoost, prachtige staande ovatie.
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2634 stemmen
Maar goed, tegen Schilt was vandaag niemand opgewassen. Ik zie hem nog wel het record van Hoost verbreken, wie zou hem moeten stoppen?
Ik twijfel er niet aan dat dat Choi wordt, wat ik overigens verschrikkelijk vind. Schilt zelf vind ik trouwens ook niet mooi, als hij net zo groot was als Aerts, dan het onze Lumberjack man gisteren vast en zeker het record van Hoost geevenaard!
Karaev is en zal te soft voor de échte top blijven en Feitosa, wie ik hoog heb zitten, heeft precies gedaan wat ik van hem verwacht had, top gevochten. Jammer van Le Banner overigens, hij zal hem wel nooit winnen..
Redlop
-
- 8961 berichten
- 3566 stemmen
Goal van Snoyl zat er lekker in. Been heeft eindelijk het juiste systeem te pakken. Kivuvu leek te jong en Potje te oud maar zijn o zo bepalend.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3307 stemmen
Dat is niet te zeggen. Schilt is een slimme vechter en gebruikt zijn postuur perfect. Was hij kleiner geweest had hij een andere stijl gehad die ook goed bij hem aansloot. Bovendien kreeg hij een paar flinke klappen tegen zijn gezicht en bleef gewoon staan, dus incasseren is ook geen probleem.
Wel jammer van Le Banner inderdaad. Respect dat hij er gewoon voor koos om tegen Schilt uit te komen.
Aerts kwam trouwens nog goed weg bij Feitosa, die niet doorzette nadat Aerts wankelde na een trap tegen zijn gezicht. Hij won de pot daarna wel erg mooi.
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2634 stemmen
Hij kan inderdaad goed incasseren, maar dat wijt ik ook enigszins aan zijn postuur. Over het algemeen geldt: hoe meer gewicht, hoe meer je hebben kan. Je hebt wel gelijk dat hij waarschijnlijk anders had gevochten, mocht hij kleiner zijn. Ik wil nog niet zeggen dat Aers echt goed weg kwam, maar ik heb wel respect voor die verraderlijke trappen van Feitosa zeg! Wat een klere-dingen. 
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3307 stemmen
Uit het niets ook, en razendsnel. Mooi om te zien inderdaad.
Maar groot en incasseren heeft toch weinig met elkaar te maken? Kijk maar naar Bob Sapp. Zal vooral een kwestie van veel trainen (en veel incasseren) zijn denk ik.
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2634 stemmen
Bob Sapp is dan ook niets gewend, hij is geen vechter van natuur (training speelt dus inderdaad wel wat mee, maar je gewicht heeft wel de overhand). Daar komt bij dat zijn massa uit steroiden bestond. 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.