- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
lowhusky
-
- 8230 berichten
- 0 stemmen
Perez was gewoon gefrustreerd. Kan iedereen overkomen. (meestal zeg je die dingen dan in het hoofd).
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Perez is een goede jongen, maar verliest wel vaker even z'n hoofd. Hij zal wel een schorsing krijgen, wat natuurlijk terecht is.
kos
-
- 46819 berichten
- 8944 stemmen
Perez was gewoon gefrustreerd. Kan iedereen overkomen. (meestal zeg je die dingen dan in het hoofd).
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3911 stemmen
Perez is een goede jongen, maar verliest wel vaker even z'n hoofd.
Geef dan eens wat voorbeelden want dit is wel erg makkelijk
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Ik had dat ook niet verwacht van Perez, maar ik denk dat het (helaas) wel vaker gebeurt op het voetbalveld in bepaalde situaties.
Wel positief dat Perez hiervoor openlijk zijn excusus aanbiedt. En dat terwijl eigenlijk niemand wist dat dit gebeurd was.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3911 stemmen
Misschien niet al te bekend bij veel mensen maar diegene die wel eens meegedaan hebben aan de wielerpools zullen hem zeker kennen. De sprinter Isaac Galvez is gister overleden tijdens de zesdaagse van Gent. Hij moest iemand ontwijken en knalde met zijn gezicht op een ijzeren leuning. Op weg naar het ziekenhuis overleed hij. Is toch al de derde of vierde bekende wielrenner die tijdens een koers overlijdt de laatste 5 jaar.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
De sprinter Isaac Galvez is gister overleden tijdens de zesdaagse van Gent.
Het was al vandaag, zondag. En nog even bijvermelden: Isaac Galvez was tweevoudig wereldkampioen.
Klik hier voor meer informatie.

The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Wat een voetbalmiddag tot nu toe.
Feyenoord verliest dik van NEC.
Ajax verliest dik van Sparta.
PSV is weer de grote winnaar.
happie
-
- 6273 berichten
- 426 stemmen
Tim Cornelisse en Lucas Biglia staan volgens het voetbalblad ELF in de belangstelling van Ajax.
Ten Cate is niet tevreden over Roger en Maduro en wil 1 van de 2 verkopen aan het eind van het seizoen.
Roger heeft toch een contract voor 1 seizoen, dus die verkopen lijkt me niet te lukken. Ajax kan Maduro beter verhuren. Dat is misschien toch iets beter.
Cornellise zal wel een goede aankoop wezen. Zeker omdat de huidige rechtsbacks niet voldoen. Die Biglia ken ik niet.
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Ik dacht ook dat Ten Cate een tijdje terug nog had gezegd dat hij in Roger een grote speler voor Ajax zag.
Maar dat zal nu ook niet meer zo zijn, anders speelde Roger wel.
Nu is het zelfs Lindenbergh die de voorkeur krijgt. Daar moet toch verandering in komen.
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
De sprinter Isaac Galvez is gister overleden tijdens de zesdaagse van Gent.
Op het radionieuws hadden ze het over een Spaanse renner, ik had niet verwacht dat het zo'n bekende naam zou zijn. Stom ongeluk ook, echt zonde.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Wat een voetbalmiddag tot nu toe.
Feyenoord verliest dik van NEC.
Ajax verliest dik van Sparta.
PSV is weer de grote winnaar.
Ja inderdaad. Belachelijk van Ajax , wat een afgang.
( En vergeet Groningen niet. )
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Groningen ook ja, maar die wedstrijd was toen nog niet gespeeld.
Maar ook dat was een enorme afgang.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3911 stemmen
Wedstrijd is nog niet uitgezonden dus tussen spoilers lijkt me
kos
-
- 46819 berichten
- 8944 stemmen
Wat een sukkel die Sneijder
.
Beetje jammer dat de beste voetballer uit de eredivisie zo dom is.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3307 stemmen
En dan er nog over gaan liegen ook. Ajax kwam nog goed weg, Heitinga had ook rood moeten krijgen.
Wederom heeft PSV goede zaken gedaan
.
kos
-
- 46819 berichten
- 8944 stemmen
En dan er nog over gaan liegen ook.
Wat zei je dan tegen de scheidsrechter?
Sneijder: niks bijzonders, niet echt erg
Wat dan?
Sneijder: Iets heel normaals, zeker geen ziekte of zo.
was het iets van vuile tyfushond?
Sneijder: Zoiets ja.
.
.
Klumpie
-
- 7 berichten
- 9 stemmen
Wat zei je dan tegen de scheidsrechter?
Sneijder: niks bijzonders, niet echt erg
Wat dan?
Sneijder: Iets heel normaals, zeker geen ziekte of zo.
was het iets van vuile tyfushond?
Sneijder: Zoiets ja.
.
.
Beetje dom van Sneijder. Bij Ajax hebben ze duidelijk een cursus 'Beschaafd Nederlands' nodig.
Maar ik vind het niet erg, PSV aan de leiding. 
Redlop
-
- 8961 berichten
- 3566 stemmen
Heel dom van Sneijder, maar dan nog te zwaar bestraft. De overtreding op hem had behoorlijk ernstig kunnen uitpakken, dus op zich logisch dat hij zich druk maakt. Zijn duwtje was onschuldig, geen geel waard. Alleen geel voor de opmerking was voldoende geweest.
Maar belangrijker is dat NEC eindelijk de juiste speelwijze gevonden lijkt te hebben. De recyclede versie van Patrick Vieira heet Kivuvu. Oogt log en houterig maar heerst en is pas 19 jaar, althans dat staat in zijn paspoort 
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Ik heb vandaag speciaal talpa gekeken voor de uitbarsting van Sneijder.
Dit is jammer. En dan vooral zijn reactie, want hij zei het wel degelijk tegen Bossen.
Erg stom dat hij daarover heeft gelogen en dat hij het 'iets normaals' noemt.
En het had zover niet eens hoeven komen.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2275 stemmen
De rode kaart van Sneider luidde al direct de ommekeer in de wedstrijd. Sneider is de sterkste schakel op het middenveld en als die eruit gestuurd wordt zie je gelijk dat het hele elftal uit balans raakt. Stomme actie van hem, maar ook wel begrijpelijk. Op een gegeven moment ben je dat getrap en gestomp zat, en Sneider is natuurlijk snel op zn teentjes getrapt, letterlijk en figuurlijk
Toen ging ook gelijk de frustratie parten spelen wat resulteerde in een strafschop. Een onnodig verlies op een ongunstig tijdstip.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2275 stemmen
iemand dit gezien? :
Check ook die filmpjes. te grappig van die kleine mannetjes die supergoed kunnen voetballen
.
Dat filmpje van die Juan Carlos Chera had ik al eens gezien, sterker nog, die staat tussen mn voetbalfilmpjes. Hopelijk krijg ie de kans om zich te ontplooien en wordt het niet weer zo'n freddy adu geval. Hetzelfde geld voor die ander.
kos
-
- 46819 berichten
- 8944 stemmen
Maar belangrijker is dat NEC eindelijk de juiste speelwijze gevonden lijkt te hebben. De recyclede versie van Patrick Vieira heet Kivuvu. Oogt log en houterig maar heerst en is pas 19 jaar, althans dat staat in zijn paspoort 
Redlop
-
- 8961 berichten
- 3566 stemmen
Precies, de speler die NEC de hele tijd nodig had, zat tot nu toe steeds op de bank. Eindelijk krijgt hij de kans, beter laat dan nooit. Tot 2010 onder contract, goeie zaak!
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Ongelofelijk om te zien hoe hij heel Nou Camp, de commentator en de rest van de wereld met stomheid achterlaat. Die blikken van die supporters, vol ongeloof!
Ronaldinho 
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3307 stemmen
Alleen geel voor de opmerking was voldoende geweest.
Hij kreeg direct rood voor zijn opmerking. Volkomen terecht natuurlijk, je hebt maar normaal te praten tegen de scheidsrechter.
Geniale goal inderdaad van Ronaldinho
.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3911 stemmen
Heel dom van Sneijder, maar dan nog te zwaar bestraft.
Ik hoor deze reactie wel vaker en kan er werkelijk met mijn verstand niet bij dat mensen dit nog te zwaar gestraft vinden. De scheids voor vuile tyfeshond uitschelden is gewoon donker rood.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.