- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Quincy is ook ver teruggevallen omdat hij voor het geld in Rusland heeft gekozen.
Maar er zijn inderdaad weinig goede, betaalbare buitenspelers meer.
happie
-
- 6273 berichten
- 426 stemmen
In het Nederlands elftal merk je het ook al steeds meer. Spelers die centraal horen spelen daar ook als buitenspelers: van Persie, Kuijt, Babel (weer) en zelfs Urby volgens mij een keer.
Waarom zou je daar ook niet gewoon 4-4-2 kunnen spelen. Ook met 4-4-2 kun je aantrekkelijk spelen.
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Dat is me bij AZ inderdaad ook goed bevallen.
happie
-
- 6273 berichten
- 426 stemmen
Precies dan kan dat bij ajax en Nederlands elftal ook wel. En die onzin dat er 4-4-3 gespeeld moet worden, die kan gelijk afgeschaft worden.
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Dat kan bij Ajax ook inderdaad.
Al gebeurt het bij uitwedstrijden al wel, met Perez bijvoorbeeld die hangend vanaf links komt, maar toch meer op het middenveld speelt.
Als er spelers zijn die écht 4-3-3 kunnen spelen, dan kun je dat hanteren, anders is het gewoon punten weggooien, terwijl je beter kunt.
happie
-
- 6273 berichten
- 426 stemmen
Perez kan ook in de spits met Huntelaar. Bij AZ heeft ie ook weleens in de spits gespeeld. En centraal is hij uiteraard beter dan op links.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2275 stemmen
Quincy is ook ver teruggevallen omdat hij voor het geld in Rusland heeft gekozen.
Maar er zijn inderdaad weinig goede, betaalbare buitenspelers meer.
Denk eerder dat hij ervoor koos om aan het voetballen toe te komen..
happie
-
- 6273 berichten
- 426 stemmen
In de VS zijn ze niet blij met het vertrek van de 17-jarige Freddy Adu naar Engeland, waar hij momenteel twee weken meetraint met de jeugd van ManU. "Voor de Premiership is Freddy (Adu red.) nog niet geschikt. In de Nederlandse competitie kunnen talenten zich wél optimaal ontwikkelen", meent zijn huidige zaakwaarnemer Peter Nowak. (BBC Sport)
Aston Villa-trainer Martin O'Neill hoopt voor 10 miljoen euro zijn ploeg te versterken met Tottenham-aanvaller Jermain Defoe. (Engelse media)
Manchester United heeft zich opnieuw gemeld voor Atlético-aanvaller Fernando Torres, maar de Engelsen weten inmiddels dat de vraagprijs nog altijd rond de 37 miljoen euro ligt. (Daily Mirror)
Lyon-voorzitter Jean-Michel Aulas heeft bevestigd er over na te denken om Bolton-aanvaller Nicolas Anelka terug naar Frankrijk te halen. (Daily Mirror)
Olympique Lyon heeft echter ook nog altijd interesse in Juventus-aanvaller David Trezeguet, maar de Fransman moet minimaal 30 miljoen euro kosten. Ook FC Barcelona is Trezeguet nog niet vergeten. (Tuttosport)
AC Milan, dat in defensieve problemen verkeert, heeft verdedigers Philip Mexes (AS Roma) en Andrea Barzagli (Palermo) boven aan de scoutingslijst staan. (Gazzetta dello Sport)
Goedkopere opties voor Milan zijn Massimo Oddo (Lazio), Leandro Rinaudo (Palermo) en de aan Empoli verhuurde Lino Marzoratti. (Corriere dello Sport)
Vanavond zullen er tijdens de UEFA Cup-wedstrijd tussen Parma en SC Heerenveen scouts van onder meer Fiorentina, Sampdoria, Lazio en Torino op de tribune zitten om de verrichtingen te bekijken van verdediger Petter Hanson. De Zweeds international vertrekt aan het einde van dit seizoen transfervrij uit Friesland. (Calciomercato)
Paris St. Germain heeft interesse in Kopenhagen-middenvelder Tobias Linderoth, die ook in de belangstelling staat van Olympique Marseille. PSG is ook nog altijd niet ManU-verdediger Gabriel Heinze vergeten, maar zijn terugkeer naar de Franse hoofdstad lijkt uitgesloten. (L'Equipe)
Liverpool staat op het punt om de 17-jarige linksback Emiliano Insua over te nemen van Boca Juniors. Het Argentijnse talent zou The Reds rond de 1,5 miljoen euro moeten kosten. (Daily Express)
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Ik geloof niet dat er van die hele Freddy Adu ooit echt iets terecht zal komen.
happie
-
- 6273 berichten
- 426 stemmen
Nee, dat gevoel heb ik nooit gehad. Zeker na het lezen van een stukje in de VI over zijn sponsorcontracts. Hij verdiende daaraan nog meer dan Schumacher geloof ik. Ik heb hem ook zien voetballen tijdens het WK-20 in Nederland en daar vond ik hem ook niet echt het uitzonderlijke talent. Onbegrijpelijk dat ze hem de voetballende michael jordan noemen.
Ik hoop dat Torres naar ManU gaat, wellicht hebben ze dan weer een echte topscorer. Want die Saha die raakt nog geen pepernoot en Rooney vind ik niet echt een topscorer.
happie
-
- 6273 berichten
- 426 stemmen
Zondag tegen het andere sparta, maar weer eens zelfvertrouwen kweken.
Spartaan1986
-
- 3620 berichten
- 2205 stemmen
Zondag tegen het andere Sparta maar eens punten inleveren 
happie
-
- 6273 berichten
- 426 stemmen
Zondag tegen het andere Sparta maar eens punten inleveren 
Ik wist al dat jij zou reageren. 
Maar ik denk dat we maar eens het doelsaldo gaan opvijzelen. Zeker als Vloet net als tegen PSV gaat spelen. 
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3911 stemmen
Heeft ajax niet de kwaliteiten voor om dat op die manier uit te buiten.
happie
-
- 6273 berichten
- 426 stemmen
Helaas zal dat voor jullie gigantisch tegenvallen.
Spartaan1986
-
- 3620 berichten
- 2205 stemmen
Ik ben toch bang dat het een nederlaag voor ons wordt.
Maar wel een nipte 1-2 ofzo
happie
-
- 6273 berichten
- 426 stemmen
0-3 ga ik vanuit. Hopen dat Klaas eindelijk weer eens op schot raakt.
CAPIpsv
-
- 766 berichten
- 636 stemmen
Wordt wel weer eens tijd, hij heeft er nog maar 4 inliggen.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2275 stemmen
Onbegrijpelijk dat ze hem de voetballende michael jordan noemen.
Voor Amerikaanse begrippen. Denk dat hij misschien wel het grootste amerikaanse voetbaltalent is, kan niet 123 op een ander komen. Maar dat hoeft idd niet te betekenen dat ie het ook gaat maken, is ie inmiddels al veel te commercieel voor. Een voetballer hoort te leven voor het voetbal, geen sponsorcontracten.
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
0-3 moet gewoon kunnen. Tegen dit Sparta maar eens echt voetballen.
Voor Klaas Jan zou het fijn zijn dat hij weer ging scoren, maar zolang dat niet lukt en o.a Sneijder zijn doelpuntenaantal blijft verhogen is het goed.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Voor Amerikaanse begrippen. Denk dat hij misschien wel het grootste amerikaanse voetbaltalent is, kan niet 123 op een ander komen. Maar dat hoeft idd niet te betekenen dat ie het ook gaat maken, is ie inmiddels al veel te commercieel voor. Een voetballer hoort te leven voor het voetbal, geen sponsorcontracten.
Freddie Adu is meer een commercieël gezicht dan een goede voetballer, Nike had gewoon een voetballende held voor de Amerikanen nodig en dat werd Adu die toevallig nog een aardig potje kon voetballen voor zijn leeftijd. Maar hij is nu 17 en maakt nog steeds geen deel uit van de vaste Amerikaanse selectie dat zegt genoeg denk ik.
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Nouja, ook al is je talent erg groot, op je 17e hoef je nog niet per se vast deel uit te maken van de nationale selectie.
Maar goed, Adu is overschat, dat is zeker zo.
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Zag het vanmiddag.
Leuk en vooral, wat een talent.
Spartaan1986
-
- 3620 berichten
- 2205 stemmen
Tim Cornelisse en Lucas Biglia staan volgens het voetbalblad ELF in de belangstelling van Ajax.
Het is de bedoeling dat beide spelers aan het eind van het huidige seizoen worden overgenomen van hun club.
De 28-jarige Cornelisse heeft nog een contract voor een seizoen maar in zijn contract is een clausule opgenomen dat bij een goed bod hij mag vertrekken.
Ook Anderlecht middenvelder Lucas Biglia 20 staat in de belangstelling van de Amsterdammers. Ten Cate is niet tevreden over Roger en Maduro en wil 1 van de 2 verkopen aan het eind van het seizoen. Biglia is bezig aan zijn eerste seizoen bij Anderlecht. Daarvoor speelde hij in Argentinie bij Independiente. Hij wordt gezien als 1 van de grootste Argentijnse talenten van dit moment.
kos
-
- 46819 berichten
- 8944 stemmen
In een officiële verklaring op de officiële website van Ajax heeft Kenneth Perez zijn verontschuldingen aangeboden voor de discriminerende opmerkingen aan het adres van assistent-scheidsrechter Nicky Siebert..
Tijdens de wedstrijd Ajax – FC Twente van zondag 19 november heb ik mij in het vuur van het spel ernstig misdragen door een discriminerende opmerking te maken naar grensrechter Siebert.
Ik schaam mij diep voor de kwetsende uitlatingen en biedt, naast de heer Siebert, eenieder daarvoor mijn oprechte excuses aan.
De stommiteit van mijn opmerking staat in schril contrast met hoe ik werkelijk in het leven sta en met de normen en waarden waarmee ik mijn eigen kinderen opvoed.
Met schaamte,
Kenneth Perez
. had hier niks van meegekregen.
Hij schijnt geroepen te hebben:
''Hé man, idioot. Hé kankerneger hé!'
apart
.
Spartaan1986
-
- 3620 berichten
- 2205 stemmen
Klinkt gek maar ik had het juist wel verwacht van hem
kos
-
- 46819 berichten
- 8944 stemmen
Niet echt snugger als je een donkere trainer hebt
.
Spartaan1986
-
- 3620 berichten
- 2205 stemmen
En 2 a 3 donkere spelers in de selectie hebt wat overigens niet veel is vergeleken bij andere clubs
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.