• 17.380 nieuwsartikelen
  • 182.615 films
  • 12.578 series
  • 34.818 seizoenen
  • 657.947 acteurs
  • 200.526 gebruikers
  • 9.472.610 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

happie

• 6273 berichten
  • 426 stemmen

owh oke. Ja ze maken wel veel herrie, maar het is inderdaad een hoek die nooit zo vaak in beeld komt. De F-side zit achter een goal dus dan kom je vaak zat in beeld.

Maar de sfeer is er in het stadion zelf niet minder om, want daar hoor je ze in ieder geval luid en duidelijk.

Mooiste spandoek van het weekend: "Adelaar vlieg op"

kos

• 46819 berichten
  • 8944 stemmen

Ik vind dat dat soort supportersvakken die hun team 90 minuten aanmoedigen recht achter de goal moeten zitten, net zoals bij bvb Real of Atletico Madrid. De f-side zit net zoals de meeste oude supporterskernen van andere clubs in Nederland vooral gezapig te kijken en wordt pas eens wakker als er een verkeerde scheidsrechtersbeslissing wordt genomen.

The Hunter

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

kos schreef:

(quote)
Zo slecht speelde Ajax helemaal niet hoor. Het was vooral dat Twente bijzonder goed verdedigde.

Ik zei ook dat er vrij goed overgespeeld werd enzo, maar dat dat slechts was tot het strafschopgebied. Daar gaat het de laatste wedstrijden mis.

happie

• 6273 berichten
  • 426 stemmen

kos schreef:

Ik vind dat dat soort supportersvakken die hun team 90 minuten aanmoedigen recht achter de goal moeten zitten, net zoals bij bvb Real of Atletico Madrid. De f-side zit net zoals de meeste oude supporterskernen van andere clubs in Nederland vooral gezapig te kijken en wordt pas eens wakker als er een verkeerde scheidsrechtersbeslissing wordt genomen.

Ja dat viel tijdens de wedstrijden die ik bezocht had wel op ja. Vak 410 maakt veel meer en harder herrie. Het was een idee geweest als ze achter het andere doel tegenover de F-side hadden gezeten.

happie

• 6273 berichten
  • 426 stemmen

The Hunter schreef:

(quote)

Ik zei ook dat er vrij goed overgespeeld werd enzo, maar dat dat slechts was tot het strafschopgebied. Daar gaat het de laatste wedstrijden mis.

Ik heb me geirriteerd aan dat vervelende tot niets uitlopende gedribbel van Mitea in ieder geval.

Spartaan1986

• 3620 berichten
  • 2205 stemmen

happie schreef:

(quote)

Ik heb me geirriteerd aan dat vervelende tot niets uitlopende gedribbel van Mitea in ieder geval.

Hugo Borst ook

happie

• 6273 berichten
  • 426 stemmen

Ik vond het een zeer slechte invalbeurt. Hij probeert misschien wat te bewijzen, maar overtuigend was het allerminst.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3911 stemmen

Wat wil iedereen ook van die jongen. Anderhalf jaar geblesseerd en nu loopt iedereen alweer te klagen. Zo iets zou bij PSV nu nooit gebeuren.

Spartaan1986

• 3620 berichten
  • 2205 stemmen

Eens met Timbo.

Van Geel zei het ook al Mitea moet er weer even inkomen dan is hij straks weer op zijn oude niveau.

The Hunter

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

Ik heb nog zeker vertrouwen in hem hoor. Heeft tenminste een betere (passeer)actie dan Rosales.

En die zou weg willen deze winter, geen ramp lijkt me.

Ze spelen dan wel niet op dezelfde positie, maar van Mitea gaat wel meer dreiging uit.

Spartaan1986

• 3620 berichten
  • 2205 stemmen

Gister was het terecht dat Mitea erin kwam en hetzelfde gold voor Vermaelen. Perez en Maduro speelden beide belabberd

happie

• 6273 berichten
  • 426 stemmen

Maduro en Perez speelde inderdaad ook slecht. Maar van Perez is het onderhand logisch dat hij slecht speelt als linksbuiten. Ik snap niet dat hij daar nog op beoordeelt word. (Mede daarom vind ik dat ajax 4-4-2 moet spelen).

Mitea is nooit echt een geweldig dreigend persoon geweest. Niks meer als Rosales of de Mul. En dat Mitea er weer moet inkomen is ook bullshit, want dat is hij nooit geweest.

Spartaan1986

• 3620 berichten
  • 2205 stemmen

Ik vind het de beste linksbuiten die Ajax heeft. Met nadruk op linksbuiten.

Perez is het best op de plek van Sneijder, Babel schijnt in het centrum van de aanval nogal goed te zijn en Manucharyan is een talent dat er best wel zal komen maar ik heb nog niet veel soeps van hem gezien.

happie

• 6273 berichten
  • 426 stemmen

Spartaan1986 schreef:

Ik vind het de beste linksbuiten die Ajax heeft.

En dat zegt genoeg! dat komt ook omdat hij de enige echte linksbuiten is. Mitea is van het niveau Vitesse of Utrecht.

Trouwens Perez kan ook in de spits als ze 4-4-2 spelen. Met Sneijder erachter. Links en rechts op het middenveld Urby en Gabri. verdedigende middenvelder Heijtinga. en in de verdediging Ogararu, stam, Grygera en Vermaelen.

Spartaan1986

• 3620 berichten
  • 2205 stemmen

happie schreef:

(quote)

En dat zegt genoeg! dat komt ook omdat hij de enige echte linksbuiten is. Mitea is van het niveau Vitesse of Utrecht.

Trouwens Perez kan ook in de spits als ze 4-4-2 spelen. Met Sneijder erachter. Links en rechts op het middenveld Urby en Gabri. verdedigende middenvelder Heijtinga. en in de verdediging Ogararu, stam, Grygera en Vermaelen.

Niet overdrijven Mitea is een behoorlijke voetballer.

Als je het over voetballers van niveau Vitesse/Utrecht hebt dan kan je beter een Maduro of Lindenbergh noemen

happie

• 6273 berichten
  • 426 stemmen

Ja precies en Mitea hoort daar absoluut bij. Hij is net zo nuttig als die twee.

Spartaan1986

• 3620 berichten
  • 2205 stemmen

happie schreef:

Ja precies en Mitea hoort daar absoluut bij. Hij is net zo nuttig als die twee.

Gister was hij misschien niet best, maar zoals anderen al zeiden hij is zo lang geblesseerd geweest.

Geef hem nog een kans over een tijdje. Als hij al een periode speelt en dan nog heel slecht speelt kan je hem alsnog vergelijken met een Maduro of Lindenbergh

happie

• 6273 berichten
  • 426 stemmen

Ik heb hem ook nooit voor zijn blessure echt een fantastische voetballer geworden. Ajax moet gewoon al zijn vleugelspelers verkopen. Zijn er geloof ik maar 3. en gewoon met 2 spitsen gaan voetballen.

happie

• 6273 berichten
  • 426 stemmen

Het zat er al een tijdje aan te komen, maar nu is het dan officieel: Frans Adelaar is ontslagen als trainer van ADO Den Haag. Dit heeft algemeen-directeur Piet van der Pol vanmiddag bekend gemaakt.

Volgens van der Pol was er een ‘onwerkbare situatie’ ontstaan, waarna er geen andere oplossing was dan het contract van de oefenmeester te beëindigen. Vanochtend nam assistent-trainer Lex Schoenmaker de training van de selectie ook al waar, wat er op duidde dat er iets gaande was in Den Haag.

Spartaan1986

• 3620 berichten
  • 2205 stemmen

happie schreef:

Ik heb hem ook nooit voor zijn blessure echt een fantastische voetballer geworden. Ajax moet gewoon al zijn vleugelspelers verkopen. Zijn er geloof ik maar 3. en gewoon met 2 spitsen gaan voetballen.

Als hij speelde was Mitea altijd dreigend.

Ajax zonder vleugelspelers is geen Ajax meer.

Dat hoort er bij. Dat gaan ze niet zomaar veranderen

The Hunter

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

Dat ontslag van Adelaar zat er natuurlijk dik aan te komen, na de reactie gisteren van, ik dacht, die Van der Pol.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2275 stemmen

kos schreef:

Zo slecht speelde Ajax helemaal niet hoor. .

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2275 stemmen

kos schreef:

f-side zit net zoals de meeste oude supporterskernen van andere clubs in Nederland vooral gezapig te kijken en wordt pas eens wakker als er een verkeerde scheidsrechtersbeslissing wordt genomen.

Of als het slecht gaat met de club

kos

• 46819 berichten
  • 8944 stemmen

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2275 stemmen

Is de eerste keer dat ik jou betrap op een ietwat positieve uitspraak over ajax

kos

• 46819 berichten
  • 8944 stemmen

Vreemd, je zal mij niet horen zeggen dat Ajax slecht speelt als ze goed spelen.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2275 stemmen

Nee idd, dat zou wel heel erg ongeloofwaardig overkomen. Maar meestal zeggen de tegenstanders ook helemaal niks wanneer de rivaliserende ploeg iets goeds doet

happie

• 6273 berichten
  • 426 stemmen

Spartaan1986 schreef:

(quote)

Ajax zonder vleugelspelers is geen Ajax meer.

Dat hoort er bij. Dat gaan ze niet zomaar veranderen

Dat vind ik altijd weer zo jammer, hè. Ajax zonder vleugelspelers??? geen ajax??? Dat systeem is al zo achterhaalt.

The Hunter

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

happie schreef:

(quote)

Dat vind ik altijd weer zo jammer, hè. Ajax zonder vleugelspelers??? geen ajax??? Dat systeem is al zo achterhaalt.

Gedeeltelijk wel mee eens.

4-3-3 is als het werkt mooier om te zien en het heeft tot een aantal jaren geleden ook goed gewerkt.

Helaas is de scouting van vleugelspelers de laatste tijd wat minder en dan werkt een 4-3-3 systeem niet.

Gelukkig verandert Ten Cate in sommige wedstrijden de opstelling wat, zodat het wel functioneert.

Maar Ajax moet gewoon scouten op échte buitenspelers en niet op 4-4-2 spitsen zoals Rosenberg, die dan later niet goed genoeg blijken.

En dan kan er weer gewoon 4-3-3 gespeeld worden.

happie

• 6273 berichten
  • 426 stemmen

Echt goede betaalbare buitenspelers zijn volgens mij niet echt meer te vinden. Misschien Bouazouzan (als je het zo schrijft) en Sergio Zijler, maar ook die talenten zijn twijfelachtig.

Quincy is na die wedstrijd voor -20 tegen Japan ver teruggevallen. De Ridder is niet goed genoeg.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.