- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Tuuuurlijk! Ik denk dat Sneijder binnen een jaar of 7 ook wel 5 CL titels op z'n naam heeft staan. Echt we hebben het hier immers over de nieuwe Maradonna! 
Als je nu goed gelezen had, weet je dat ik vind dat het aantal prijzen niet alles zegt over de kwaliteiten van een speler. Neem Bergkamp, die won nooit de CL, maar schat ik toch wel in bij de beste 5 Nederlandse spelers allertijden. Seedorf haalt misschien met moeite de top 100.
kijkert
-
- 3584 berichten
- 0 stemmen
Als je nu goed gelezen had, weet je dat ik vind dat het aantal prijzen niet alles zegt over de kwaliteiten van een speler. Neem Bergkamp, die won nooit de CL, maar schat ik toch wel in bij de beste 5 Nederlandse spelers allertijden. Seedorf haalt misschien met moeite de top 100.
Dan moet je eerlijk zijn, en zeggen dat het aantal prijzen NIKS zegt, omdat het niet te rijmen valt met je persoonlijke afkeer van Seedorf.
"5 CL en met moeite top honderd van Nederland.."
Seedorf behoort met gemak tot de WERELD top honderd. Ik schat hem zo rond de 50-60ste plaats in.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Hij heeft niet eens 5x de CL gewonnen. 
kijkert
-
- 3584 berichten
- 0 stemmen
Hij heeft niet eens 5x de CL gewonnen. 
Klopt, dat toetste ik te snel in, dacht even te weinig na, maar verder doet dat niets af aan zijn kwaliteiten als één van de beste clubspelers aller tijden, en dan plaats jij hem niet of nauwelijks tot de honderd beste van Nederland?
Met drie clubs de CL winnen, dat is niet een ieder gegeven, en kom niet aan met de onzin dat al die clubs zich in hem hebben vergist.
Dat hij misschien niet goed speelt in Oranje, doet daar niets aan af. Ik vind hem in Oranje overigens wel altijd meerwaarde hebben.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Met drie clubs de CL winnen, dat is niet een ieder gegeven, en kom niet aan met de onzin dat al die clubs zich in hem hebben vergist.
Wanneer heb ik dat gezegd?
Ik heb alleen gezegd dat hij nergens meer was/is dan een gemiddelde basisspeler, niet meer, niet minder.
Dat doet daar zeker wel wat aan af. Een absolute topspeler staat er juist op de belangrijkste momenten en juist dat ontbreekt eraan bij Seedorf.
Tommeh
-
- 7318 berichten
- 3315 stemmen
Spoiler over de voetbalwedstrijden van vandaag :
Duel ADO - Vitesse gestaakt
DEN HAAG - Het eredivisieduel ADO Den Haag - Vitesse is zondagmiddag bij de stand 0-3 gestaakt omdat Haagse supporters het veld opstormden. Ze probeerden bovendien het vak van de Arnhemse aanhang te bereiken. Scheidsrechter Ruud Bossen vond het niet langer verantwoord verder te spelen.
Ongelofelijk... Hoe kan je je eigen club zo erg benadelen..
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Ik vraag me juist af hoe het toch mogelijk is dat er wederom iets over de voetbalwedstrijden word gepost vóór de uitzending van Talpa (of moet ik Tien zeggen ? ).
Spartaan1986
-
- 3620 berichten
- 2205 stemmen
Ik vraag me juist af hoe het toch mogelijk is dat er wederom iets over de voetbalwedstrijden word gepost vóór de uitzending van Talpa (of moet ik Tien zeggen ? ).
Als het tussen spoilertags staat maakt het toch geen donder uit wat iemand meld.
Spartaan1986
-
- 3620 berichten
- 2205 stemmen
Spoiler over de voetbalwedstrijden van vandaag :
Duel ADO - Vitesse gestaakt
DEN HAAG - Het eredivisieduel ADO Den Haag - Vitesse is zondagmiddag bij de stand 0-3 gestaakt omdat Haagse supporters het veld opstormden. Ze probeerden bovendien het vak van de Arnhemse aanhang te bereiken. Scheidsrechter Ruud Bossen vond het niet langer verantwoord verder te spelen.
Ongelofelijk... Hoe kan je je eigen club zo erg benadelen..
Tja het is altijd wat bij Ado
Volgend jaar met het nieuwe stadion in de 1e divisie.
Tommeh
-
- 7318 berichten
- 3315 stemmen
Als het tussen spoilertags staat maakt het toch geen donder uit wat iemand meld.
Dat heeft hij even tussen spoilertags voor mij gezet 
Spartaan1986
-
- 3620 berichten
- 2205 stemmen

Je meld zelf nog erboven dat het over het voetbal van vandaag gaat.
Als je dat niet wil weten dan scroll je er niet overheen. Makkelijk zat. Dat morele gelul altijd
Tommeh
-
- 7318 berichten
- 3315 stemmen
ehh
dDie melding heeft hij ook even voor mij neergezet 
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2275 stemmen
R.I.P. 
Las het net ook op vi.
Het Hongaarse wereldelftal waarin Puskas speelde tijdens WK '58 werd helaas ook het slachtoffer van het Duitse resultaatvoetbal.
Edit: '54 
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Inderdaad , maar sowieso als je de wedstrijden zo nodig wilt zien zonder uitslag dan kijk je maar even een paar uurtjes niet in het sport forum op MM 
kos
-
- 46819 berichten
- 8944 stemmen
Wat snap je niet aan de eerdere tig keer dat dit onderwerp is uitgelegd?
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
En wat slecht van Ajax.
Tot de rand van de 16 wordt er fatsoenlijk en vrij goed overgespeeld en dan verprutsen ze het weer...
Ongelofelijk.
Terwijl Feyenoord in crisis wel een overwinning binnenhaalt tegen 'mede titelkandidaat' AZ.
Belachelijk trouwens wat die ADO-supporters hun club aan doen.
Snappen de dan niet dat je daar je club alleen maar mee benadeelt?
Respekked
-
- 6287 berichten
- 1238 stemmen
Mooi, mooi. Goed weekend weer! Heerlijk die 3-2.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3307 stemmen
Trieste actie ook van die harde kern van Groningen. Ze werden terecht uitgefloten voor hun zielige gedrag. ADO moeten ze overigens flink straffen, altijd wat met die Hagenezen.
Goed weekend voor PSV trouwens
.
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Tja als ze nu nog zeggen dat ze niet weten wie die supporters zijn geef ik het op. Er zijn zeker 100 mensen in volle glorie in beeld geweest, die mensen mogen om te beginnen een levenslang stadionverbod krijgen, verder kun je de boete (en die zal hoog zijn !) verhalen op die supporters die je hebt herkend.
Het word nu echt tijd voor actie want het kan niet zo zijn dat er een scheidsrechter van te voren al weet dat er bij een achterstand van Ado iets gaat gebeuren. Dan moet je die wedstrijd gewoon niet starten of andere maatregelen nemen.
Ik stem voor een hele hoge boete en een puntaftrek van minstens 9 punten. Het moet maar eens afgelopen zijn !
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3307 stemmen
Dan hebben ze -4 punten
. Maar dat zou inderdaad wel volkomen terecht zijn. Een regeling zoals in Engeland is ook een erg goed idee: zet een stap op het gras en je komt nooit meer een stadion binnen.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Ik vind puntenaftrek geen goed idee, want daarmee tref je ook de spelers en die kunnen hier toch weinig aan doen. Gewoon 5 wedstrijden zonder publiek en alle "supporters" die op beeld waren een levenslang stadionverbod.
kos
-
- 46819 berichten
- 8944 stemmen
En wat slecht van Ajax.
Tot de rand van de 16 wordt er fatsoenlijk en vrij goed overgespeeld en dan verprutsen ze het weer...
Ongelofelijk.
happie
-
- 6273 berichten
- 426 stemmen
Ik vond dat ajax ook vrij goed speelde. Net zoals de laatste. Het probleem was gister inderdaad net als tegen PSV dat ze moeite hadden om dichter bij het doel te komen. Daarentegen hadden ze wel een 5-tal schoten die over vlogen, die minimaal op doel hadden gemoeten. Maar ik denk dat de verdediging bij de, wel prachtige, 1-0 van Twente niet helemaal vrij uitging. De bal was lang onderweg, Engelaar werd geen strobeed in de weggelegd en hij kon zo ineens aanleggen tussen drie man (!?) in.
happie
-
- 6273 berichten
- 426 stemmen
Er is niemand die twijfelt aan Bergkamp en er heeft niemand gezegd dat Seedorf beter is als hem. En Seedorf hoort heus wel in de Top 100 van beste nederlandse voetballers thuis. Ik denk dat jij er geen honderd kun opnoemen die beter zijn. 
Maar Sneijder heeft nog een hele hoop te verbeteren, want hij werd bijvoorbeeld tegen PSV compleet uit de wedstrijd gehaald door Timmy Simons. En Seedorf bewijst al jaren, door overeind te blijven.
kos
-
- 46819 berichten
- 8944 stemmen
Ik vond dat ajax ook vrij goed speelde. Net zoals de laatste. Het probleem was gister inderdaad net als tegen PSV dat ze moeite hadden om dichter bij het doel te komen. Daarentegen hadden ze wel een 5-tal schoten die over vlogen, die minimaal op doel hadden gemoeten. Maar ik denk dat de verdediging bij de, wel prachtige, 1-0 van Twente niet helemaal vrij uitging. De bal was lang onderweg, Engelaar werd geen strobeed in de weggelegd en hij kon zo ineens aanleggen tussen drie man (!?) in.
happie
-
- 6273 berichten
- 426 stemmen
Ajax is dit seizoen goed om in een drietal minuten flink ongecontreerd te voetballen en daarin een doelpunt tegen te krijgen.
kos
-
- 46819 berichten
- 8944 stemmen
Ik vond het overigens wel grappig dat er einderlijk een luidruchtig vak in de Arena zit. Al is het wel op een erg beroerde plek zo bovenin de hoek.
happie
-
- 6273 berichten
- 426 stemmen
Ik vond het overigens wel grappig dat er einderlijk een luidruchtig vak in de Arena zit. Al is het wel op een erg beroerde plek zo bovenin de hoek.
Dat is vak 410, die noemen zichzelf "de ultra's". Die zitten er iedere wedstrijd en die zingen 90 minuten lang. Het is inderdaad wel grappig ja. Een soort F-side maar dan luidruchtiger.
Ik vind de beroerde plek wel meevallen. Zat bijvoorbeeld bij Ajax-Nec op de tweede ring achter het doel en je had nog mooi zicht en bij Kopenhagen zaten we in de hoek op de eerste ring en ook dat was geen ramp.
Maar ja als je wat dichter op het veld zit dan zie je het gras ook en ja...... 
kos
-
- 46819 berichten
- 8944 stemmen
Ik bedoel niet dat die gasten beroerd zitten, maar dat het vak waar de sfeer vandaan moet komen helemaal op de tweede ring zit. Zelfs nog in een hoek waar je nooit eens in beeld komt.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.