- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Wat begrijpelijk is gezien zijn gedrag. Ik geloof wel dat Seedorf nu iets minder egoistisch is geworden, misschien ook wel de reden dat hij nu weer een kans krijgt van Van Basten.
kos
-
- 46819 berichten
- 8944 stemmen
Het is toch zo, je kunt een speler niet alleen maar beoordelen op de prijzen die hij wint, aangezien dat teamprestaties zijn en geen individuele prestaties. Bergkamp heeft bijvoorbeeld veel minder gewonnen, ik hoop toch niet dat je Seedorf een betere speler vind dan Bergkamp.
kos
-
- 46819 berichten
- 8944 stemmen
ISneijder heeft minstens net zoveel talent en hij is belangrijker voor Ajax dan Seedorf ooit was.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Tja dit wordt een eindeloze discussie. Laat ik als laatste nog zeggen dat ik Seedorf nooit hoog in een topscorers en assist-lijst heb zien staan.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3911 stemmen
Daar komt nog eens bij dat Seedorf na het enige seizoen waarin die bijna alles speelde al vertrok. (De eerste twee seizoenen speelde die tussen de 10 en 20 wedstrijden)Sneijder speelt al 4 seizoenen bijna alles dus lijkt me logisch dat je op die manier belangrijker voor ajax wordt dan iemand die er maar 1 seizoen vast in de basis stond.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Daar komt nog eens bij dat Seedorf na het enige seizoen waarin die bijna alles speelde al vertrok.
Wat vooral een voorbeeld van zijn egoistische instelling is.
happie
-
- 6273 berichten
- 426 stemmen
Laat ik als laatste nog zeggen dat ik Seedorf nooit hoog in een topscorers en assist-lijst heb zien staan.
Dit slaat helemaal nergens op. Net alsof je daarin moet staan om een waaardevolle speler te wezen.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Dit slaat helemaal nergens op. Net alsof je daarin moet staan om een waaardevolle speler te wezen.
Nee, maar het zegt wel veel als je er als middenvelder in staat. Dat is dus die meerwaarde die Seedorf niet heeft, terwijl hij zelf wel zo graag een aanvallende middenvelder wil zijn.
happie
-
- 6273 berichten
- 426 stemmen
Wat jij zegt dat is pas scorebordjournalistiek.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Wat jij zegt dat is pas scorebordjournalistiek.
Nee, ik wijs op individuele statistieken, die dus puur over de speler gaan, terwijl jij wijst op statistieken die over een heel team gaan, dat is een groot verschil. Ik ben trouwens geen journalist. 
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3911 stemmen
Wat vooral een voorbeeld van zijn egoistische instelling is.
Want??
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Ja ik heb nog nooit een goed argument gehoord waar Seedorf arrogant is. De man zegt gewoon waar het op staat, en lult tenminste niet zo slap als de meeste andere voetballers waar nooit een zinnig woord uitkomt.
Daarbij komt nog dat het een enorme teamspeler is en een echt trainingsbeest!
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2275 stemmen
Dit is een typische scorebordredenatie (vrij naar Adriaanse). Behalve dat het niet eens klopt (Van Basten, Rijkaard hebben volgens mij meer gewonnen), heeft Seedorf gewoon toevallig een paar keer bij de goede clubs gezeten. Bovendien is hij nooit een speler geweest die het verschil maakte bij de clubs waar hij speelde en zijn prestaties voor Nederland zijn altijd ondermaats geweest.
Maar wel een belangrijke waarde leverde aan de elftallen waarmee hij de prijzen pakte. Hij stond niets voor niets geregeld in de basis. Over seedorf zijn voetbalkwaliteiten hoeven we hier toch niet te discussieren. Kom op zeg.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2275 stemmen
Ik vind Seedorf niet niks, een goede speler, maar wel overschat. Geen absolute topspeler. Sneijder heeft minstens net zoveel talent en hij is belangrijker voor Ajax dan Seedorf ooit was.
We zullen zien hoe Sneijder het zal doen wanneer hij bij de grote clubs zal spelen, Seedorf heeft zich iig al bewezen.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2275 stemmen
Tja dit wordt een eindeloze discussie. Laat ik als laatste nog zeggen dat ik Seedorf nooit hoog in een topscorers en assist-lijst heb zien staan.
Ja dus..
kijkert
-
- 3584 berichten
- 0 stemmen
Ik vind Seedorf niet niks, een goede speler, maar wel overschat. Geen absolute topspeler. Sneijder heeft minstens net zoveel talent en hij is belangrijker voor Ajax dan Seedorf ooit was.
Dat laatste heeft meer met het kwaliteitsverschil tussen het huidige Ajax en het Gouden Ajax van 1995 te maken, dan met de kwaliteiten van Seedorf.
In de tijd dat Seedorf nog bij Ajax speelde bulkte het team van supertalent.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2275 stemmen
Iets ernstigers Puskas is overleden 
R.I.P. 
Las het net ook op vi.
Het Hongaarse wereldelftal waarin Puskas speelde tijdens WK '58 werd helaas ook het slachtoffer van het Duitse resultaatvoetbal.
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Dat is minder mooi nieuws. Maar het ging al wel jaren slecht met hem.
Ik zie het trouwens helemaal niet staan bij VI.
Edit: gevonden in de lange rij met nieuws..
Had toch wel verwacht dat dit bovenaan zou staan i.p.v. Sinouh die de wedstrijd tegen Feyenoord gaat missen.
Spartaan1986
-
- 3620 berichten
- 2205 stemmen
Weer gewonnen 
Geklommen naar de 16e plaats
Feyenoord-AZ was echt een duel die door de keepers werd beslist. De jonge Bulters bakte er weinig van maar ja mag je wat verwachten van zo'n jonge gozer.
Timmer keepte voortreffelijk en hielp Feyenoord aan de overwinning.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Weer gewonnen 
Geklommen naar de 16e plaats
Feyenoord-AZ was echt een duel die door de keepers werd beslist. De jonge Bulters bakte er weinig van maar ja mag je wat verwachten van zo'n jonge gozer.
Timmer keepte voortreffelijk en hielp Feyenoord aan de overwinning.

Spartaan1986
-
- 3620 berichten
- 2205 stemmen
Ik zit te wachen op het moment dat je gaat zeggen dat Feyenoord met mazzel heeft gewonnen. 
pascal83
-
- 2736 berichten
- 2489 stemmen
Ik zit te wachen op het moment dat je gaat zeggen dat Feyenoord met mazzel heeft gewonnen. 
Is dat nog nodig dan? 
V
-
- 8369 berichten
- 3385 stemmen
Feyenoord is wel erg op de 'goede' weg terug zeg. Al dat gedramatiseer heeft blijkbaar vruchten afgeworpen. Was ook wel lichtelijk overtrokken allemaal. 
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Mhoa ik vind van niet. Elke wedstrijd met 1 doelpunt verschil winnen is nou niet echt standvast. 8 winst en 3 verlies met een doelsaldo van +3.
Spartaan1986
-
- 3620 berichten
- 2205 stemmen
Maar geef toe Mikoz het is knap 5 wedstrijden op rij. Zeker als je ziet in wat voor dip Feyenoord zat.
Ik ben zeker niet pro Feyenoord maar ik kan er niet anders dan respect voor hebben dat ze zo presteren
Spartaan1986
-
- 3620 berichten
- 2205 stemmen
Is dat nog nodig dan? 
Eigenlijk niet nee maar je weet het nooit bij sommige mensen
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Het is inderdaad netjes van Feyenoord, gezien de crisis waarin ze verkeerden.
Ze zijn er nog lang niet, maar dit moet wel een opsteker zijn.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ach, we richten ons gewoon op plek 4 of 5. Tot die tijd doen we het gewoon rustig aan. 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Tuuuurlijk! Ik denk dat Sneijder binnen een jaar of 7 ook wel 5 CL titels op z'n naam heeft staan. Echt we hebben het hier immers over de nieuwe Maradonna! 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.