• 17.371 nieuwsartikelen
  • 182.559 films
  • 12.578 series
  • 34.814 seizoenen
  • 657.909 acteurs
  • 200.509 gebruikers
  • 9.471.001 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2275 stemmen

kos schreef:

(quote)
Ik weet alleen dat ik me er heel het toernooi aan heb zitten ergeren, constant met z'n allen naar voren rennen en dan op een muur stuiten. De meest perfecte ploeg om tegen te verdedigen was Oranje.

De Joegoslaven dachten daar ook zo over toen..

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Spartaan1986 schreef:

Ach ja het was op zich al een blamage van FC Twente.

Als je van dit Feyenoord al niet kan winnen dan win je nooit van ze.

Ik heb de wedstrijd live gezien en ik moet zeggen dat op basis van de 2e helft de overwinning van Feyenoord terecht was. De eerste helft was het weer dramatisch.

Inderdaad , Feyenoord was uiterst lucky maar ach ze redden het toch niet. prachtig om dat publiek te zien de 1e helft

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

CAPIpsv schreef:

Vindt elf flakke ritten wel heel erg veel.

Van die elf zijn er wel enkele overgangsritten. Maar met zes zware bergritten waarvan drie aankomsten bovenop een col en twee tijdritten van meer dan vijftig kilometer in de laatste week zal het een ronde voor de 'sterke mannen' zijn.

[Belangrijkste beklimmingen (etappesteden tussen haakjes):

Rit 7 (Le Grand-Bornand):

col de la Colombière, 1613 m (16 km, 6,7%)

Rit 8 (Tignes):

col de Tamié, 907 m (9,5 km, 4%)

Cormet de Roselend, 1967 m (19,9 km, 6%)

klim van Hauteville (route du Petit Saint-Bernard), 1639 m (15,3 km, 4,7%)

klim van Lac (Tignes), 2068 m (17,9 km, 5,5%)

Rit 9 (Briançon):

col de l'Iseran, 2770 m (15 km, 6%)

col du Télégraphe, 1566 m (12 km, 6,7%)

col du Galibier, 2645 m (17,5 km, 6,9%)

Rit 14 (plateau de Beille):

côte de Sarraille, 810 m (9 km, 5,2%)

port de Pailhères, 2001 m (16,8 km, 7,2%)

plateau de Beille, 1780 m (15,9 km, 7,9%)

Rit 15 (Loudenvielle):

col de Port, 1249 m (11,4 km, 5,3%)

col de Portet d'Aspet, 1069 m (5,7 km, 6,9%)

col de Menté, 1349 m (7 km, 8,1%)

port de Balès, 1755 m (19,2 km, 6,2%)

col de Peyresourde, 1569 m (9,7 km, 7,8%)

Rit 16 (Aubisque):

col de Larrau, 1573 m (14,2 km, 8%)

col de la Pierre Saint-Martin, 1760 m (14 km, 5,2%)

col de Marie-Blanque, 1035 m (9,3 km, 7,7%)

col d'Aubisque, 1709 m (14 km, 6,9%)

lowhusky

• 8230 berichten
  • 0 stemmen

phil taylor wint met 3-1 van raymond van barneveld in dublin. van barneveld heeft zijn worpstijl veranderd, zeggen ze. lijkt nu ongeveer op de stijl van phil taylor. wie wil kijken ga naar

http://sbs6.crossmediaventures.com/darts2/

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

God , wat heb feyenoord weer een mazzel.

stinissen (crew films & series)

• 23825 berichten
  • 77607 stemmen

mikoz schreef:

Nee hoor Feyenoord was heer en meester in de 2de helf tegen een zeer laf Roda ( ja ik heb de wedstrijd gezien en nee ik ben niet voor Rotterdam maar wel objectief.

lowhusky

• 8230 berichten
  • 0 stemmen

lowhusky schreef:

phil taylor wint met 3-1 van raymond van barneveld in dublin. van barneveld heeft zijn worpstijl veranderd, zeggen ze. lijkt nu ongeveer op de stijl van phil taylor. wie wil kijken ga naar

taylor gooit scholten + priestley er ook af dus vandaag om 20:30 de finale tegen jenkins, die in plaats van wayne mardle, naar de premier league gaat.

live kijken kan op

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

stinissen schreef:
(quote)

tegen een zeer laf Roda

Ja dat bedoel ik lucky want normaal speelt Roda altijd erg sterk.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3911 stemmen

@ mikoz zu kun je natuurlijk alles in je eigen straatje plaatsen

Spartaan1986

• 3620 berichten
  • 2205 stemmen

Eindelijk gewonnen door ons goudhaantje

Maar het was weer magertjes

kos

• 46818 berichten
  • 8942 stemmen

mikoz schreef:
(quote)

Ja dat bedoel ik lucky want normaal speelt Roda altijd erg sterk.
.

Respekked

• 6287 berichten
  • 1238 stemmen

man wat een wending weer in de motor GP. Ik gun het Hayden wel na de schuiver van laatst.

En geweldig dat Feyenoord zich zo heeft terug geknokt na de schandalige prestatie van vorige week!

Spartaan1986

• 3620 berichten
  • 2205 stemmen

mikoz schreef:

Waar is dat op gebaseerd?
Het valt me vaker op dat je vlak na een wedstrijd zo op uitslagen van Feyenoord reageert.
Als je de wedstrijd had gezien had je moeten weten dat er nergens sprake van mazzel was.
Feyenoord verdiende de overwinning volkomen tegen een ongeinspireerd Roda.
Begrijp goed, ik ben absoluut niet pro Feyenoord maar in dit geval moet ik ze een compliment geven voor de wedstrijd van gisteren.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ach mikoz kan Feyenoord wedstrijden niet objectief beoordelen.

Spartaan1986

• 3620 berichten
  • 2205 stemmen

Ik heb een paar vrienden die voor Ajax zijn en die gaven wel toe dat Feyenoord verdiend had gewonnen gister.

Het is dus niet aan een bepaalde club gebonden maar meer aan een bepaald persoon van een bepaalde club.

Dan moet ik wel zeggen dat tegen Twente Feyenoord wel met mazzel heeft gewonnen want Twente had 2 100 procent penalty's moeten krijgen. Maar gister was er van mazzel geen sprake.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Klopt, dat is zeker niet club gebonden. Hier ook genoeg objectieve ajacieden, zoals stinissen, Quido etc. Bijna elke ajacied hier is objectief en gelukkig maar want anders heeft discussiëren weinig zin.

Tegen Twente was het inderdaad mazzel en Timmer keepte gewoon weer grandioos natuurlijk.

Spartaan1986

• 3620 berichten
  • 2205 stemmen

Inderdaad. Ik vind Timmer steeds beter worden. In het begin dacht ik: Waarom zit Lodewijks eigenlijk op de bank maar nu begint Timmer er goed in te komen.

Alleen blijft de verdediging het zorgenkindje voor Feyenoord. Greene stond geloof ik linksback terwijl hij centraal in de verdediging of als verdedigende middenvelder veel beter uit de voeten kan.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Timmer wordt inderdaad steeds beter, net als jou vroeg ik mij ook af waarom Lodewijks op de bank zat door wat slippertjes van Timmer. Maar het is natuurlijk niet niets keepen bij Feyenoord en nu keept hij werelds.

Die reflex gister tegen Roda en dan nog die bal van Engelaar. Zulke inzetten van zo dichtbij zijn meestal gewoon doelpunten, ongelooflijk hoe hij ze eruit houdt.

Verdedigend wel wat zwak inderdaad, die linksback positie blijft een probleem (Drenthe is de absolute nummer 1 imo) en Greene hoort idd op de posities die jij noemt, daar presteert hij het best.

Spartaan1986

• 3620 berichten
  • 2205 stemmen

Die Leonard gaat dat nog wat worden denk je?

Drenthe lijkt me nog te onervaren voor een basisplaats maar hij heeft talent.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Dat kan wel wat worden, hij heeft zeer sterke jaren gekent bij AS Monaco maar heeft mij in het Feyenoord shirt nog niet weten te overtuigen, sterker nog, ik vind hem erg ondermaats. Maar hij heeft in het verleden bewezen een zeer goede linksback te zijn.

Hij is een erg harde verdediger maar ook met een gele kaart op zak is hij nog ietwat te hard en onvoorzichtig.

Spartaan1986

• 3620 berichten
  • 2205 stemmen

Bij Standaard Luik kon hij toch bijtekenen maar voor maar 1 jaar?

Je ziet in ieder geval in zijn spel dat ie inderdaad vrij ervaren is maar technisch gezien flink achterloopt.

Het niveauverschil tussen de Belgische en Nederlandse competitie is op sommige punten vrij groot.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Klopt, hij kon maar voor 1 jaar bijtekenen inderdaad en voor een speler van zijn leeftijd is dat vaak niet goed genoeg. Ze willen meestal een garantie dat ze nog wat langer mee kunnen gaan. Dat was toen bij van Hooydonk ook het geval bij Feyenoord maar daarom ging hij ook naar Fenerbahce. De geld verhalen toendertijd waren lulkoek.

happie

• 6273 berichten
  • 426 stemmen

mikoz schreef:

happie

• 6273 berichten
  • 426 stemmen

Zoveel geluk had Feyenoord niet nodig. Goeie overwinning van Feyenoord. Toch knap. Ik moet zeggen dat ik dat niet verwacht had na de wedstrijd tegen Ajax, dat ze 6 punten uit deze wedstrijden halen. En al zou dat dan geluk wezen, dan zou ze dat toch niet veel kunnen schelen. Resultaat zal wel voorop staan op dit moment.

Spartaan1986

• 3620 berichten
  • 2205 stemmen

Dat lijkt me ook. Feyenoord zal wel gewoon 4e worden dit jaar.

happie

• 6273 berichten
  • 426 stemmen

Ik denk wel op hangen en wurgen , net als ajax vorig seizoen.

Trouwens die Pizzaro zaterdag bij Bayern wat een giller. Mackaay is eerste strafschopnemer en die Pizarro pakt gewoon de bal en houdt hem achter zijn rug. Mackaay boos uiteraard. En er kwam wat ik al verwachtte, die kneus van een Pizarro mist de strafschop. Die zal flink verrot gescholden wezen in de kleedkamer.

Magath was in ieder geval niet blij.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2275 stemmen

Misschien is het een beetje voorbarig, maar ik denk dat het dit seizoen weer eens eindelijk een echte concurrentiestrijd gaat worden tussen Ajax en PSV om het kampioenschap. Maar alleen Ajax is nog niet echt op de proef gesteld tot dusverre, pas tegen AZ en PSV zal duidelijk worden of Ajax weer een echte kanshebber is dit jaar.

happie

• 6273 berichten
  • 426 stemmen

Dat is niet voorbarig hoor. Feyenoord is er niet sterk genoeg voor. En AZ is een typisch geval van een net-niet-ckubje.

The Hunter

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

Respekked schreef:

man wat een wending weer in de motor GP. Ik gun het Hayden wel na de schuiver van laatst.

Niet normaal zeg, wat een ommekeer was dat.

Ik vond het ook erg treurig voor Hayden vorige keer. Dan lijkt je zo dicht bij en wordt je zelfs door je eigen teamgenoot onderuit gereden.

Maar goed, Rossi was wel de betere rijder dit seizoen, dus ik gunde het hem helemaal.

Maar dan zo'n ontknoping. Mooi voor Hayden en zijn team.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.