- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
Wouter
-
- 18753 berichten
- 3105 stemmen
De eerste zin is al onzin.
happie
-
- 6273 berichten
- 426 stemmen
De eerste zin is al onzin.
Welk deel zal dan niet kloppen volgens jou. Volgens mij klopt het allemaal.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen

Belachelijk artikel. Eén man de schuld geven van het wanbeleid slaat echt nergens op, Gullit heeft daar maar één jaar rondgelopen. Als er toch één schuldige aangewezen moet worden is het vd Herik, want hij is eindverantwoordelijk. Volgens mij zit het probleem diep in de organisatie, ik zou als ik Feyenoord was maar eens beginnen met het volledige scoutingapparaat te vervangen.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Feyenoordsupporters trouw? Lees deze artikelen er maar eens op na:
Stadion Feijenoord was vaak leeg
”We gaan met zijn allen naar de Kuip” – Slotdeel over Het Legioen van Feyenoord
Typisch een voorbeeld van zo'n cliché dat niet op feiten gebaseerd is maar doordat iedereen het roept opeens als waarheid wordt gezien.
happie
-
- 6273 berichten
- 426 stemmen
Huntelaar reageert nuchter op de belangstelling van buiten de grenzen. "Dat is leuk, maar ik ga ervan uit ook volgend seizoen gewoon bij Ajax te spelen", zegt de spits. "Ik heb het hier prima naar mijn zin.
Arnold Oosterveer, de zaakwaarnemer van Klaas Jan Huntelaar, heeft gezegd dat hij af en toe contact heeft met clubs uit het buitenland. Maar omdat de wens van Huntelaar is om te blijven, hoeft Oosterveer nog niet om de tafel met de Europese Clubs.
Als Huntelaar toch wilt gaan , dan wil Ajax volgen minimaal 20 miljoen euro hebben voor de spits, want zoveel is die toch wel waard vind de zaakwaarnemer.
Eerder werd al gesuggereerd dat Barcelona interesse had in de international, en nu lijkt deze ook concreet te gaan worden. Naar verluid is de winnaar van de Champions League bereid om maarliefst 22 miljoen euro over te maken op de bankrekening van de Amsterdammers.
Ook Frank Lampard zou opnieuw in de belangstelling van Barcelona staan. Of Chelsea de middenvelder echter naar de concurrent wil laten vertrekken is onzeker.
CAPIpsv
-
- 766 berichten
- 636 stemmen
Huntelaar wordt in de toekomst de nieuwe superspits van Manchester United, dat kan bijna niet missen.
Spartaan1986
-
- 3620 berichten
- 2205 stemmen
Ajax lijkt wel gek als ze beide spelers verkopen in een jaar.
Spartaan1986
-
- 3620 berichten
- 2205 stemmen
Perez ontevreden met reserverol
Geschreven door Matthijs van Laar op maandag, 30 oktober om 15:19
Kenneth Perez heeft tegenover Sportweek zijn onvrede over zijn rol als reserve bij Ajax geuit. De Deen is van mening dat hij in zijn huidige vorm iedere wedstrijd in de basis hoort te staan.
“Dit worden zo nog twee hele lange jaren in Amsterdam,” klinkt het negativisme van Perez. “Het wordt me zo langzamerhand duidelijk dat de trainer geen grote fan is van mij.”
Trainer Henk ten Cate bestrijdt deze woorden, en zegt niks tegen de Deen te hebben. Ik houd van spelers als Perez. Maar het gaat om Ajax. Ik stel naar eer en geweten een elftal samen waarvan ik denk dat het een winnend geheel is. In mijn optiek kwamen tegen Heerenveen de kwaliteiten van Sneijder beter tot uiting dan die van Perez, is zijn simpele verklaring.
happie
-
- 6273 berichten
- 426 stemmen
Oh nee. Dat moet Perez niet gaan doen. Hij moet zich wel beseffen dat er een grotere concurrentie is in Amsterdam.
Spartaan1986
-
- 3620 berichten
- 2205 stemmen
Hij gaat zeker niet in de basis komen voor Sneijder lijkt me. Hij kan zich beter richten op de positie als linkeraanvaller.
Maar daar is ook al veel concurrentie van Mitea,Babel,Rosenberg.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Perez moet niet zeuren. Hij is toch belangrijk voor Ajax? Een rol van goede invaller is ook heel belangrijk voor een team, waarom beseffen spelers zich dat nooit?
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3911 stemmen
Kan me Perez zijn reactie wel voorstellen. Zeker nadat hij netjes laat weten niet voor commentaar bereikbaar te zijn. Als er vervolgens dan een intervieuw met Ten Cate overheenkomt waarin het negativisme en cynisme wel erg duidelijk doorklinkt kan ik me voorstellen dat pissig bent.
Martin Van K
-
- 9050 berichten
- 4566 stemmen
Leonard was in België nu ook niet bepaald een topper hoor! Kreeg op bepaalde momenten heel veel kritiek van de binnenlandse pers. Je hebt zo van die spelers die altijd opnieuw weer bij grotere clubs aan de slag kunnen, terwijl ze amper iets presteren op het terrein. Jelle Van Damme is ook zo'n geval...
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
VD sar heeft bedankt voor de komende oefeninterland zie knvb.nl
Spartaan1986
-
- 3620 berichten
- 2205 stemmen
Ja en Mendes en Sno zijn opgeroepen
Van Basten heeft een nieuw dieptepunt bereikt.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Jelle van Damme is een talent hoor die zou ik maar koesteren als ik België was.
Art
-
- 13507 berichten
- 3672 stemmen
Ja en Mendes en Sno zijn opgeroepen
Van Basten heeft een nieuw dieptepunt bereikt.
Het is nog een voorlopige selectie 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Feyenoordsupporters trouw? Lees deze artikelen er maar eens op na:
Stadion Feijenoord was vaak leeg
”We gaan met zijn allen naar de Kuip” – Slotdeel over Het Legioen van Feyenoord
Typisch een voorbeeld van zo'n cliché dat niet op feiten gebaseerd is maar doordat iedereen het roept opeens als waarheid wordt gezien.
Dat zijn dus geen supporters. Rotte appels heb je er altijd bij zitten.
Feyenoord supporters heten niet voor niks het legioen, en bij welke club hoor je het publiek juist als ze achterstaan en een steuntje in de rug nodig hebben? juist, Feyenoord!
kos
-
- 46818 berichten
- 8943 stemmen
Kan me Perez zijn reactie wel voorstellen.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3911 stemmen
Ik niet. Vooral omdat je dit vooraf al wel had kunnen voorspellen. Deze transfer was ook gewoon erg dom van zowel hem als Ajax, wat we al voorspelden.
Dat ik Perez zijn reactie kon voorstellen was omdat zoals ik ook daar typte door de reactie van Ten cate na de wedstrijd. Verder waren en zijn we het nog steeds eens over de domme transfer.
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Van der Sar 
En dan Sander Boschker, Evander Sno en David Mendes da Silva 
Dit gaat echt te ver.
Volledig overzicht :
Voorlopige selectie
Doel: Maarten Stekelenburg (Ajax), Henk Timmer (Feyenoord) en Sander Boschker (FC Twente)
Verdediging: Urby Emanuelson en John Heitinga (beiden Ajax), Tim de Cler, Kew Jaliens en Barry Opdam (allen AZ), Giovanni van Bronckhorst (Barcelona), André Ooijer (Blackburn Rovers), Khalid Boulahrouz (Chelsea) en Joris Mathijsen (HSV)
Middenveld: Hedwiges Maduro en Wesley Sneijder (beiden Ajax), David Mendes da Silva, Stijn Schaars en Demy de Zeeuw (allen AZ), Evander Sno (Celtic), Ibrahim Afellay (PSV), Rafael van der Vaart (HSV) en Denny Landzaat (Wigan Athletic)
Aanval: Ryan Babel en Klaas Jan Huntelaar (beiden Ajax), Robin van Persie (Arsenal), Danny Koevermans (AZ), Jan Vennegoor of Hesselink (Celtic), Arjen Robben (Chelsea) en Dirk Kuyt (Liverpool).
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2631 stemmen
Ik weet niet eens wie Evander Sno is. 
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Die moest weg bij Feyenoord aan het begin van dit seizoen
.
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Ja hij was verhuurd aan NAC Breda vorig jaar en dit jaar is hij vertrokken naar Celtic. Tot zover wat ik weet over Evander Sno
.
kos
-
- 46818 berichten
- 8943 stemmen
Wat een selectie
. Als er 4 echte wereldtopspelers bij zitten is het veel.
Martin Van K
-
- 9050 berichten
- 4566 stemmen
niets tegen AZ: maar ik heb zo het gevoel dat je tegenwoordig voor Oranje geselecteerd wordt vanaf het moment dat je bij AZ in de basis staat.
7 mannen van hen in de selectie 
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2631 stemmen
Bouhlarouz, Van Persie en Robben... Normaal gesproken Van der Sar ook nog, maar dan nog.
niets tegen AZ: maar ik heb zo het gevoel dat je tegenwoordig voor Oranje geselecteerd wordt vanaf het moment dat je bij AZ in de basis staat.
7 mannen van hen in de selectie 
Dezelfde discussie was er omtrend Ajax.
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Vooral jammer dat Clarence Seedorf er niet bij zit. Ik ben geen fan maar ik krijg wat medelijden met hem sinds dat interview. En of Sno beter is dan Seedorf ? Ik denk het haast niet.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.