• 17.371 nieuwsartikelen
  • 182.554 films
  • 12.578 series
  • 34.814 seizoenen
  • 657.891 acteurs
  • 200.509 gebruikers
  • 9.470.913 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

kos

• 46818 berichten
  • 8942 stemmen

Ehm.. je denkt serieus dat Ajax Diego zou kunnen halen? .

Spartaan1986

• 3620 berichten
  • 2205 stemmen

happie schreef:

(quote)

Maduro was altijd een zeer bruikbare speler. Mitea vaak zeer matig. Hij was altijd wel iets te licht voor ajax. En Maduro heeft niet zo vaak rust nodig, als dat Mitea geblesseerd is.

In welk opzicht vindt je hem bruikbaar?

Het meest overschatte 'talent' van Nederland dat is het.

Als Mitea uit de jeugd van Ajax zou komen zou je er anders over denken.

happie

• 6273 berichten
  • 426 stemmen

Spartaan1986 schreef:

(quote)

In welk opzicht vindt je hem bruikbaar?

Het meest overschatte 'talent' van Nederland dat is het.

Als Mitea uit de jeugd van Ajax zou komen zou je er anders over denken.

Ehm nee ik zou niet anders over hem gaan denken dan. Zo heb ik ook nooit over B-voetballers gedacht als Knopper, van der Gun, van der Meyde, Hosé, Musampa, Wooter.

Maduro is een speler die zich kan ontwikkellen tot één van de sterkste middenvelders van Nederland.

happie

• 6273 berichten
  • 426 stemmen

kos schreef:

Ehm.. je denkt serieus dat Ajax Diego zou kunnen halen? .

Ze zouden hem misschien net kunnen betalen ja. Maar of hij wil dat is twee. Ik denk dat hij straks uit enkele europese topploegen kan kiezen.

In ieder geval is Diego een fantastische speler.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3911 stemmen

kos schreef:

Nou nee, Nederland speelde zeer dom dat toernooi, tactisch bijzonder matig. Ze hadden het voordeel een prima selectie te hebben en thuis te spelen.

Ben ik niet met je eens. Welke tactische domme beslissingen zijn er genomen dan? De enige reden dat we dat tournooi niet hebben gewonnen is mijn inziens omdat we twee penalty's miste.

kos

• 46818 berichten
  • 8942 stemmen

timbo_ schreef:

Ben ik niet met je eens. Welke tactische domme beslissingen zijn er genomen dan?

Ik weet alleen dat ik me er heel het toernooi aan heb zitten ergeren, constant met z'n allen naar voren rennen en dan op een muur stuiten. De meest perfecte ploeg om tegen te verdedigen was Oranje.

kos

• 46818 berichten
  • 8942 stemmen

happie schreef:

Ze zouden hem misschien net kunnen betalen ja. Maar of hij wil dat is twee. Ik denk dat hij straks uit enkele europese topploegen kan kiezen.

In ieder geval is Diego een fantastische speler.

Als ze al de transfersom zouden kunnen betalen (reken maar dat je er nu met 15 miljoen niet komt) is er ook nog zoiets als salaris, wat je onmogelijk kunt betalen in Nederland.

En buiten dat kan hij naar iedere topclub in Europa dus gaat hij uiteraard niet naar nederland.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3911 stemmen

kos schreef:

Ik weet alleen dat ik me er heel het toernooi aan heb zitten ergeren, constant met z'n allen naar voren rennen en dan op een muur stuiten. De meest perfecte ploeg om tegen te verdedigen was Oranje.

Ik kan me het tournooi niet meer goed genoeg herinneren. Maar feit blijft dat we toen alledrie de poulewedstrijden wonnen. 7 goals maakte en 2 tegen kregen. Vervolgens speelde we Jougoslavie met 6-1 van de mat. Blijkbaar waren we niet zo heel makkelijk te verdeigen. Want ook de Italianen (de enige wedstrijd die ik me nog wel kan herinneren) werden eigenlijk weggespeeld door Nederland.

happie

• 6273 berichten
  • 426 stemmen

Helaas. Had hem graag gezien bij Ajax. Maar ja dat zeg ik als ajax supporter.

happie

• 6273 berichten
  • 426 stemmen

Hugo Borst krijgt zijn zin denk ik. Ik denk dat de positie van Vloet niet langer meer houdbaar is. Wat een vertoning zeg van dat Sparta.

happie

• 6273 berichten
  • 426 stemmen

Het artikel van vanochtend in een ochtendblad dat sommige spelers van Feyenoord zich onder de douche aan elkaar ergeren heeft voor de nodige ophef gezorgd bij de Rotterdammers. De technische leiding van de club is dan ook op zoek naar een ‘lek’ in de spelersgroep.

“Als ik zeker weet wie daarvoor verantwoordelijk is, schop ik hem meteen eruit. Op zulke beschuldigingen zitten we bij Feyenoord absoluut niet te wachten. Ik vind het nogal wat. Je zet hiermee de spelersgroep, de club en de supporters te kakken.''

“Ik zeg niet welke maatregelen we hiertegen hebben genomen. Maar neem van mij aan, dat alle spelers nu heel goed weten hoe we het voortaan willen hebben. Want lekken uit de kleedkamer kunnen en willen we absoluut niet accepteren”, aldus technisch directeur Peter Bosz die het verhaal niet ontkende.

Naar verluidt zouden enkele spelers zich op grond van hun geloof met een zwembroekje aan het zweet van zich afspoelen. Andere voetballers zouden die gewoonte hebben overgenomen, waardoor er onenigheid tussen de diverse groeperingen binnen de selectie zou zijn ontstaan.

Dus....

Spartaan1986

• 3620 berichten
  • 2205 stemmen

happie schreef:

(quote)

Ehm nee ik zou niet anders over hem gaan denken dan. Zo heb ik ook nooit over B-voetballers gedacht als Knopper, van der Gun, van der Meyde, Hosé, Musampa, Wooter.

Maduro is een speler die zich kan ontwikkellen tot één van de sterkste middenvelders van Nederland.

Ok dat is jou mening. Ik zie vrij weinig in hem maar wat niet weet kan nog komen.

Spartaan1986

• 3620 berichten
  • 2205 stemmen

happie schreef:

Hugo Borst krijgt zijn zin denk ik. Ik denk dat de positie van Vloet niet langer meer houdbaar is. Wat een vertoning zeg van dat Sparta.

Tja, elke wedstrijd spelen we goed verdienen we meer dan een nederlaag en dan krijgen we niks.

Gister was het echt belabberd. Geen enkele combinatie liep goed.

Het is voor Vloet zondag thuis tegen Willem2 er op of eronder. Een nederlaag tegen PSV was immers al ingecalculeerd.

happie

• 6273 berichten
  • 426 stemmen

Spartaan1986 schreef:

(quote)

Tja, elke wedstrijd spelen we goed verdienen we meer dan een nederlaag en dan krijgen we niks.

Gister was het echt belabberd. Geen enkele combinatie liep goed.

Het is voor Vloet zondag thuis tegen Willem2 er op of eronder. Een nederlaag tegen PSV was immers al ingecalculeerd.

Ingecalculeerd of niet, maar dit is wel heel ruim. Op het moment dat PSV gas gaf denderde ze over Sparta heen.

Dieptepunt voor Sparta was dat die gare Reiziger scoorde .

timbo_

• 13116 berichten
  • 3911 stemmen

Wat had Ajax gister trouwens een geluk. Is toch raar dat je de ene week Ajax van de mat speelt en vier dagen later zoveel moeite hebt met Ado den Haag

Purmerend

• 2775 berichten
  • 3317 stemmen

Tegen Feyenoord weten ze zich wel op te laden, maar dan moeten ze tegen ADO waarvan je van te voren al weet dat je gaat winnen, de vraag is alleen nog met hoeveel.

happie

• 6273 berichten
  • 426 stemmen

Ajax gaf gewoon geen gas. En geloofde het wel zeker toen het 2-0 stond. Ado is maar een tussendoortje. Zaterdag tegen Heerenveen uit en volgende week Austria Wien zijn de wedstrijden weer.

Het had verder niks met geluk te maken. Als je je niet 100% hoeft te geven is dat alleen mooi meegenomen.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3911 stemmen

Ze hadden toch niet hoeven klagen met een gelijkspelletje.

happie

• 6273 berichten
  • 426 stemmen

Denk niet dat ze het zover hadden laten komen. Het lag meer aan de instelling van Ajax dan die van Ado in deze wedstrijd.

happie

• 6273 berichten
  • 426 stemmen

De 17-jarige Miralem Sulejmani kan binnenkort wellicht de overstap maken naar AZ Alkmaar, zo meldt De Telegraaf. De Servische linksbuiten speelt momenteel voor Partizan Belgrado, maar heeft daar geen vast contract.

"We hebben hem afgelopen weekeinde in Litouwen nog bekeken op een toernooi voor nationale teams onder 19. Hij speelde wisselvallig, was soms afwezig. Of we hem aantrekken, is een financiële afweging", zo vertelt directeur Marcel Brands.

Doordat hij geen vast contract heeft, zal AZ alleen de opleidingskosten moeten vergoeden bij een eventuele transfer. Doordat Sulejmani een speler is die niet afkomstig is uit de Europese Unie, zal AZ moeten wachten tot zijn achttiende verjaardag, op 5 december.

Spartaan1986

• 3620 berichten
  • 2205 stemmen

happie schreef:

(quote)

Ingecalculeerd of niet, maar dit is wel heel ruim. Op het moment dat PSV gas gaf denderde ze over Sparta heen.

Dieptepunt voor Sparta was dat die gare Reiziger scoorde .

Tja ik dacht ook inderdaad meer aan 3-0 dan 7-0 maar goed.

Als het team zondag wint hoor je mij niet meer klagen

happie

• 6273 berichten
  • 426 stemmen

Spartaan1986 schreef:

(quote)

Tja ik dacht ook inderdaad meer aan 3-0 dan 7-0 maar goed.

Als het team zondag wint hoor je mij niet meer klagen

Tja Willem 2 wordt nu een 6punten wedstrijd voor Sparta.

Spartaan1986

• 3620 berichten
  • 2205 stemmen

Inderdaad het is erop of eronder

timbo_

• 13116 berichten
  • 3911 stemmen

Toch maar 3 aankomsten bergop. Had toch met de nieuwe tourdirecteur wat meer spektakel verwacht. Maar het val mij weer wat tegen.

CAPIpsv

• 766 berichten
  • 636 stemmen

Vindt elf flakke ritten wel heel erg veel.

happie

• 6273 berichten
  • 426 stemmen

Feyenoord had de scheidsrechter weer mee. Jol had zeker medelijden met feyenoord. Twente werd twee penalty's onthouden. En op het laatst Engelaar nog met een dikke kans. Gelijkspel was verdiend geweest.

kos

• 46818 berichten
  • 8942 stemmen

Die eerste was misschien een penalty, die tweede zeker niet.

happie

• 6273 berichten
  • 426 stemmen

Ik denk dat er wel scheidsrechters zijn die hem op de stip leggen. Maar goed. Als telt niet meer. Feyenoord heeft gewonnen en dat is toch knap naar de afstraffing van zondag en die beroerde 1ste helft van gister.

Spartaan1986

• 3620 berichten
  • 2205 stemmen

Ach ja het was op zich al een blamage van FC Twente.

Als je van dit Feyenoord al niet kan winnen dan win je nooit van ze.

Ik heb de wedstrijd live gezien en ik moet zeggen dat op basis van de 2e helft de overwinning van Feyenoord terecht was. De eerste helft was het weer dramatisch.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.