- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
kos
-
- 46818 berichten
- 8942 stemmen
Ehm.. je denkt serieus dat Ajax Diego zou kunnen halen?
.
Spartaan1986
-
- 3620 berichten
- 2205 stemmen
Maduro was altijd een zeer bruikbare speler. Mitea vaak zeer matig. Hij was altijd wel iets te licht voor ajax. En Maduro heeft niet zo vaak rust nodig, als dat Mitea geblesseerd is.
In welk opzicht vindt je hem bruikbaar?
Het meest overschatte 'talent' van Nederland dat is het.
Als Mitea uit de jeugd van Ajax zou komen zou je er anders over denken.
happie
-
- 6273 berichten
- 426 stemmen
In welk opzicht vindt je hem bruikbaar?
Het meest overschatte 'talent' van Nederland dat is het.
Als Mitea uit de jeugd van Ajax zou komen zou je er anders over denken.
Ehm nee ik zou niet anders over hem gaan denken dan. Zo heb ik ook nooit over B-voetballers gedacht als Knopper, van der Gun, van der Meyde, Hosé, Musampa, Wooter.
Maduro is een speler die zich kan ontwikkellen tot één van de sterkste middenvelders van Nederland.
happie
-
- 6273 berichten
- 426 stemmen
Ehm.. je denkt serieus dat Ajax Diego zou kunnen halen?
.
Ze zouden hem misschien net kunnen betalen ja. Maar of hij wil dat is twee. Ik denk dat hij straks uit enkele europese topploegen kan kiezen.
In ieder geval is Diego een fantastische speler.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3911 stemmen
Nou nee, Nederland speelde zeer dom dat toernooi, tactisch bijzonder matig. Ze hadden het voordeel een prima selectie te hebben en thuis te spelen.
Ben ik niet met je eens. Welke tactische domme beslissingen zijn er genomen dan? De enige reden dat we dat tournooi niet hebben gewonnen is mijn inziens omdat we twee penalty's miste.
kos
-
- 46818 berichten
- 8942 stemmen
Ben ik niet met je eens. Welke tactische domme beslissingen zijn er genomen dan?
kos
-
- 46818 berichten
- 8942 stemmen
Ze zouden hem misschien net kunnen betalen ja. Maar of hij wil dat is twee. Ik denk dat hij straks uit enkele europese topploegen kan kiezen.
In ieder geval is Diego een fantastische speler.
En buiten dat kan hij naar iedere topclub in Europa dus gaat hij uiteraard niet naar nederland.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3911 stemmen
Ik weet alleen dat ik me er heel het toernooi aan heb zitten ergeren, constant met z'n allen naar voren rennen en dan op een muur stuiten. De meest perfecte ploeg om tegen te verdedigen was Oranje.
Ik kan me het tournooi niet meer goed genoeg herinneren. Maar feit blijft dat we toen alledrie de poulewedstrijden wonnen. 7 goals maakte en 2 tegen kregen. Vervolgens speelde we Jougoslavie met 6-1 van de mat. Blijkbaar waren we niet zo heel makkelijk te verdeigen. Want ook de Italianen (de enige wedstrijd die ik me nog wel kan herinneren) werden eigenlijk weggespeeld door Nederland.
happie
-
- 6273 berichten
- 426 stemmen
Helaas. Had hem graag gezien bij Ajax. Maar ja dat zeg ik als ajax supporter.
happie
-
- 6273 berichten
- 426 stemmen
Hugo Borst krijgt zijn zin denk ik. Ik denk dat de positie van Vloet niet langer meer houdbaar is. Wat een vertoning zeg van dat Sparta.
happie
-
- 6273 berichten
- 426 stemmen
“Als ik zeker weet wie daarvoor verantwoordelijk is, schop ik hem meteen eruit. Op zulke beschuldigingen zitten we bij Feyenoord absoluut niet te wachten. Ik vind het nogal wat. Je zet hiermee de spelersgroep, de club en de supporters te kakken.''
“Ik zeg niet welke maatregelen we hiertegen hebben genomen. Maar neem van mij aan, dat alle spelers nu heel goed weten hoe we het voortaan willen hebben. Want lekken uit de kleedkamer kunnen en willen we absoluut niet accepteren”, aldus technisch directeur Peter Bosz die het verhaal niet ontkende.
Naar verluidt zouden enkele spelers zich op grond van hun geloof met een zwembroekje aan het zweet van zich afspoelen. Andere voetballers zouden die gewoonte hebben overgenomen, waardoor er onenigheid tussen de diverse groeperingen binnen de selectie zou zijn ontstaan.
Dus....
Spartaan1986
-
- 3620 berichten
- 2205 stemmen
Ehm nee ik zou niet anders over hem gaan denken dan. Zo heb ik ook nooit over B-voetballers gedacht als Knopper, van der Gun, van der Meyde, Hosé, Musampa, Wooter.
Maduro is een speler die zich kan ontwikkellen tot één van de sterkste middenvelders van Nederland.
Ok dat is jou mening. Ik zie vrij weinig in hem maar wat niet weet kan nog komen.
Spartaan1986
-
- 3620 berichten
- 2205 stemmen
Hugo Borst krijgt zijn zin denk ik. Ik denk dat de positie van Vloet niet langer meer houdbaar is. Wat een vertoning zeg van dat Sparta.
Tja, elke wedstrijd spelen we goed verdienen we meer dan een nederlaag en dan krijgen we niks.
Gister was het echt belabberd. Geen enkele combinatie liep goed.
Het is voor Vloet zondag thuis tegen Willem2 er op of eronder. Een nederlaag tegen PSV was immers al ingecalculeerd.
happie
-
- 6273 berichten
- 426 stemmen
Tja, elke wedstrijd spelen we goed verdienen we meer dan een nederlaag en dan krijgen we niks.
Gister was het echt belabberd. Geen enkele combinatie liep goed.
Het is voor Vloet zondag thuis tegen Willem2 er op of eronder. Een nederlaag tegen PSV was immers al ingecalculeerd.
Ingecalculeerd of niet, maar dit is wel heel ruim. Op het moment dat PSV gas gaf denderde ze over Sparta heen.
Dieptepunt voor Sparta was dat die gare Reiziger scoorde
.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3911 stemmen
Wat had Ajax gister trouwens een geluk. Is toch raar dat je de ene week Ajax van de mat speelt en vier dagen later zoveel moeite hebt met Ado den Haag
Purmerend
-
- 2775 berichten
- 3317 stemmen
Tegen Feyenoord weten ze zich wel op te laden, maar dan moeten ze tegen ADO waarvan je van te voren al weet dat je gaat winnen, de vraag is alleen nog met hoeveel.
happie
-
- 6273 berichten
- 426 stemmen
Ajax gaf gewoon geen gas. En geloofde het wel zeker toen het 2-0 stond. Ado is maar een tussendoortje. Zaterdag tegen Heerenveen uit en volgende week Austria Wien zijn de wedstrijden weer.
Het had verder niks met geluk te maken. Als je je niet 100% hoeft te geven is dat alleen mooi meegenomen.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3911 stemmen
Ze hadden toch niet hoeven klagen met een gelijkspelletje.
happie
-
- 6273 berichten
- 426 stemmen
Denk niet dat ze het zover hadden laten komen. Het lag meer aan de instelling van Ajax dan die van Ado in deze wedstrijd.
happie
-
- 6273 berichten
- 426 stemmen
De 17-jarige Miralem Sulejmani kan binnenkort wellicht de overstap maken naar AZ Alkmaar, zo meldt De Telegraaf. De Servische linksbuiten speelt momenteel voor Partizan Belgrado, maar heeft daar geen vast contract.
"We hebben hem afgelopen weekeinde in Litouwen nog bekeken op een toernooi voor nationale teams onder 19. Hij speelde wisselvallig, was soms afwezig. Of we hem aantrekken, is een financiële afweging", zo vertelt directeur Marcel Brands.
Doordat hij geen vast contract heeft, zal AZ alleen de opleidingskosten moeten vergoeden bij een eventuele transfer. Doordat Sulejmani een speler is die niet afkomstig is uit de Europese Unie, zal AZ moeten wachten tot zijn achttiende verjaardag, op 5 december.
Spartaan1986
-
- 3620 berichten
- 2205 stemmen
Ingecalculeerd of niet, maar dit is wel heel ruim. Op het moment dat PSV gas gaf denderde ze over Sparta heen.
Dieptepunt voor Sparta was dat die gare Reiziger scoorde
.
Tja ik dacht ook inderdaad meer aan 3-0 dan 7-0 maar goed.
Als het team zondag wint hoor je mij niet meer klagen
happie
-
- 6273 berichten
- 426 stemmen
Tja ik dacht ook inderdaad meer aan 3-0 dan 7-0 maar goed.
Als het team zondag wint hoor je mij niet meer klagen
Tja Willem 2 wordt nu een 6punten wedstrijd voor Sparta.
Spartaan1986
-
- 3620 berichten
- 2205 stemmen
Inderdaad het is erop of eronder
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3911 stemmen
Toch maar 3 aankomsten bergop. Had toch met de nieuwe tourdirecteur wat meer spektakel verwacht. Maar het val mij weer wat tegen.
CAPIpsv
-
- 766 berichten
- 636 stemmen
Vindt elf flakke ritten wel heel erg veel.
happie
-
- 6273 berichten
- 426 stemmen
Feyenoord had de scheidsrechter weer mee. Jol had zeker medelijden met feyenoord. Twente werd twee penalty's onthouden. En op het laatst Engelaar nog met een dikke kans. Gelijkspel was verdiend geweest.
kos
-
- 46818 berichten
- 8942 stemmen
Die eerste was misschien een penalty, die tweede zeker niet.
happie
-
- 6273 berichten
- 426 stemmen
Ik denk dat er wel scheidsrechters zijn die hem op de stip leggen. Maar goed. Als telt niet meer. Feyenoord heeft gewonnen en dat is toch knap naar de afstraffing van zondag en die beroerde 1ste helft van gister.
Spartaan1986
-
- 3620 berichten
- 2205 stemmen
Ach ja het was op zich al een blamage van FC Twente.
Als je van dit Feyenoord al niet kan winnen dan win je nooit van ze.
Ik heb de wedstrijd live gezien en ik moet zeggen dat op basis van de 2e helft de overwinning van Feyenoord terecht was. De eerste helft was het weer dramatisch.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.