- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
Spartaan1986
-
- 3620 berichten
- 2205 stemmen
Als Ajax het geld ervoor heeft zal ik hem pakken. Maar misschien verlaagt Gremio de prijs. Atletico Madrid en Juventus zijn ook min of meer afgehaakt op zijn prijs.
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Geweldig 
Ik heb de wedstrijd vanuit Portugal bekeken, daarom een wat late reactie, maar het was toch wel een heerlijk middagje. Wat een verschil zeg, echt niet normaal.
happie
-
- 6273 berichten
- 426 stemmen
Als Ajax het geld ervoor heeft zal ik hem pakken. Maar misschien verlaagt Gremio de prijs. Atletico Madrid en Juventus zijn ook min of meer afgehaakt op zijn prijs.
Als Juve en Atletico afhaakte op de prijs, dan zijn ze dus niet zeker over zijn talent. Dus ajax moet er goed over nadenken. Ik kan mij nog een zekere Froylan Ledezma herrinneren, dat was ook al zo'n groot talent. Niet dus...
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2275 stemmen
Jammer dat Barcelona verloren heeft. Ze missen Eto'o, die volgens mij belangrijker is voor Barca dan Ronaldinho.
Eto'o is de afmaker, Ronaldhino de aangever. Voor de goaltjes is Eto'o uiterst belangrijk, maar voor het spel toch écht Ronaldhino. Maar je ziet gelijk wat er gebeurt als dit droomkoppel ontwricht wordt door een blessure. Ze zijn beiden zeer goed op elkaar ingespeeld, en het succes van Barcelona is met name aan deze 2 voetballers te danken, met Ronaldhino in het algemeen.
Spartaan1986
-
- 3620 berichten
- 2205 stemmen
Als Juve en Atletico afhaakte op de prijs, dan zijn ze dus niet zeker over zijn talent. Dus ajax moet er goed over nadenken. Ik kan mij nog een zekere Froylan Ledezma herrinneren, dat was ook al zo'n groot talent. Niet dus...
Dat is waar maar je kan ook denken dat ie niet voor niks in het Braziliaanse elftal zit.
Hij zal best wel talent hebben alleen is 7 miljoen knap aan de prijs.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2275 stemmen
Die zou het beste zijn ja.
Aleen krijg je dan het probleem dat al die arrogante westerse snotventjes niet willen luisteren naar zo'n Fries die nooit op hoog niveau heeft gepresteerd
.
Denk niet dat het verstandig is om Foppe de Haan bondscoach te maken van het Nederlands elftal, ik denk dat zijn eindstation jong-oranje is.
pascal83
-
- 2736 berichten
- 2488 stemmen
Feyenoord weet eindelijk waar het probleem ligt:
Als we Chris van Nijnatten, chef sport van het Algemeen Dagblad, mogen geloven, dan ligt een deel van Feyenoords problemen in de zogenaamde 'onderbroekenaffaire'.
Zo schrijft Van Nijnatten in zijn wekelijkse column: "Er zijn Feyenoorders die om religieuze redenen altijd met hun onderbroek aan onder de douche staan. De islam schrijft hen namelijk voor, dat mannen zich tussen hun navel en hun knieën niet naakt aan hun medemensen mogen tonen."
"Dat vinden de andere Feyenoorders niet erg. Waar ze wel een beetje misselijk van worden, is dat niet de islam praktiserende Feyenoorders in toenemende mate eveneens met hun onderbroek aan onder de douche staan. Het wordt door de anderen opgevat als een dagelijks statement tegen hun traditionele opvattingen over voetballen voor een club als Feyenoord."
Voorts gaat Van Nijnatten in op de groepsvorming binnen de selectie van de Rotterdammers. Volgens hem bestaat de ene groep uit voornamelijk ervaren krachten met persoonlijkheid, te weten: Patrick Lodewijks, Pierre van Hooijdonk, Jeffrey Altheer, Henk Timmer, Theo Lucius, Nicky Hofs, Danny Buijs en Ron Vlaar.
Daarbuiten vormen de overige spelers eigenlijk een groepje individuen, die minder binding met elkaar heeft dan de eerste groep.

(btw. wtf is Jeffrey Altheer?)
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2275 stemmen
Btw, ik irriteer me soms behoorlijk aan de uitspraken van die Hugo Boss eeh Hugo borst in studio voetbal. In de aflevering van afgelopen zondag zei hij nog dat Rijkaard het niet zo goed had gedaan als trainer van het Nederlands elftal 
Vond zelf dat hij het juist erg goed had gedaan als debuterende coach, het Nederlands elftal speelde het beste voetbal van EK 2000.
happie
-
- 6273 berichten
- 426 stemmen
Dat is waar maar je kan ook denken dat ie niet voor niks in het Braziliaanse elftal zit.
Hij zal best wel talent hebben alleen is 7 miljoen knap aan de prijs.
Ja das wel heel veel voor een voetballer van 19, waar van ze zeggen dat hij een groot talent is.
Ajax kan dan beter voor het dubbele Diego van Werder Bremen halen.
Spartaan1986
-
- 3620 berichten
- 2205 stemmen
Btw, ik irriteer me soms behoorlijk aan de uitspraken van die Hugo Boss eeh Hugo borst in studio voetbal. In de aflevering van afgelopen zondag zei hij nog dat Rijkaard het niet zo goed had gedaan als trainer van het Nederlands elftal 
Vond zelf dat hij het juist erg goed had gedaan als debuterende coach, het Nederlands elftal speelde het beste voetbal van EK 2000.
Alleen jammer dat hij Sparta een jaar ervoor naar de klote had geholpen.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3911 stemmen
Ik weet nog dat die Peter van Vossen in de halve finale nog inbracht. Hele rare wissel vond ik dat toen. Maar verder vond ik ook niet dat je kunt zeggen dat hij toen gefaald heeft. Misschien wel het beste eindtournooi van de laatste 10 jaar van het Nederlands Elftal.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2275 stemmen
Alleen jammer dat hij Sparta een jaar ervoor naar de klote had geholpen.
Ervoor? 
happie
-
- 6273 berichten
- 426 stemmen
Feyenoord weet eindelijk waar het probleem ligt:

(btw. wtf is Jeffrey Altheer?)
Zo te lezen een verdediger uit 1987, dus niet echt een ervaren kracht en zeker geen persoonlijkheid. Ik denk dat dat jochie er maar een beetje bleu tussen loopt.
Spartaan1986
-
- 3620 berichten
- 2205 stemmen
Ja das wel heel veel voor een voetballer van 19, waar van ze zeggen dat hij een groot talent is.
Zoveel geld hebben ze denk ik ook niet meer.
Maar goed we zien het wel of ze hem halen.
Waarschijnlijk moeten ze dan in de winterstop eerst een paar spelers lozen.
Art
-
- 13507 berichten
- 3672 stemmen
Ervoor? 
Ik wilde het net zeggen 
happie
-
- 6273 berichten
- 426 stemmen
Ik weet nog dat die Peter van Vossen in de halve finale nog inbracht. Hele rare wissel vond ik dat toen. Maar verder vond ik ook niet dat je kunt zeggen dat hij toen gefaald heeft. Misschien wel het beste eindtournooi van de laatste 10 jaar van het Nederlands Elftal.
Ik vond 1998 misschien een tikkeltje beter, maar zeker op dezelfde hoogte.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2275 stemmen
Ze zullen wel dik verdienen aan Sneijder, mocht ie worden verkocht.
happie
-
- 6273 berichten
- 426 stemmen
Een voorzetje: Lindenbergh, Krohn Dehli, Mitea (zodra hij herstelt is).
Spartaan1986
-
- 3620 berichten
- 2205 stemmen
Een voorzetje: Lindenbergh, Krohn Dehli, Mitea (zodra hij herstelt is).
Ik denk eerder aan Maduro, Lindenbergh,Rosales
Ik vind het onbegrijpelijk dat je Mitea noemt want dat vind ik de beste linksbuiten die Ajax heeft.
Maar goed ieder zijn mening.
happie
-
- 6273 berichten
- 426 stemmen
Wellicht ook aardig wat aan Vermaelen (Tottenham), ze hadden ooit wat kunnen verdienen aan Heitinga 9 miljoen (Fiorentina en Sevilla). Wellicht nog steeds.
Spartaan1986
-
- 3620 berichten
- 2205 stemmen
Sneijder gaat eind van het seizoen pas (als ie gaat)
happie
-
- 6273 berichten
- 426 stemmen
Ik denk eerder aan Maduro, Lindenbergh,Rosales
Ik vind het onbegrijpelijk dat je Mitea noemt want dat vind ik de beste linksbuiten die Ajax heeft.
Maar goed ieder zijn mening.
Ik vind het wel een goede voetballer hoor, maar hij is alleen een beetje vaak geblesseerd. Ze hebben bij ajax nog niet veel plezier van hem gehad. Het houdt een keer op met die jongen.
Spartaan1986
-
- 3620 berichten
- 2205 stemmen
Ik vind het wel een goede voetballer hoor, maar hij is alleen een beetje vaak geblesseerd. Ze hebben bij ajax nog niet veel plezier van hem gehad. Het houdt een keer op met die jongen.
Dus met een speler als Maduro moet je wel geduld hebben omdat meneer rust nodig heeft?
Mitea heeft als ie speelde het altijd redelijk goed gedaan.
Maduro heeft als ie speelt het zelden goed gedaan.
Het lijkt wel of ik naar een kromme vent van 80 zit te kijken als hij erin staat.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2275 stemmen
Maduro moet blijven, erg nuttige speler, en kan wellicht nog behoorlijk gaan ontwikkelen.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Ajax heeft momenteel weinig geld dus ik verwacht geen aankopen in de winterstop (zeker geen dure speler). Verder heeft Van Geel gezegd geen belangrijke spelers te willen verkopen in de winterstop. Dus Sneijder en Huntelaar zullen zeker blijven.
Ik denk dat Sneijder aan het eind van het seizoen weggaat en voor hem zullen ze wel veel kunnen vangen, dus dan is er weer ruimte voor aankopen.
happie
-
- 6273 berichten
- 426 stemmen
Dus met een speler als Maduro moet je wel geduld hebben omdat meneer rust nodig heeft?
Mitea heeft als ie speelde het altijd redelijk goed gedaan.
Maduro heeft als ie speelt het zelden goed gedaan.
Het lijkt wel of ik naar een kromme vent van 80 zit te kijken als hij erin staat.
Maduro was altijd een zeer bruikbare speler. Mitea vaak zeer matig. Hij was altijd wel iets te licht voor ajax. En Maduro heeft niet zo vaak rust nodig, als dat Mitea geblesseerd is.
happie
-
- 6273 berichten
- 426 stemmen
Henrik Larsson zit niet te wachten op een transfer naar Aston Villa. De Zweedse aanvaller, sinds dit seizoen spelend voor Helsingborg, geeft volgens Sky Sports de voorkeur aan een langer verblijf in Zweden.
Eerder liet manager Martin O'Neil van Aston Villa weten in Larsson een versterking te zien:"Hij heeft in mei nog Champions League gespeeld dus hij kan het Europese topniveau nog altijd aan. Ik kan me daarnaast niet voorstellen dat hij zijn enthousiasme en fitheid is verloren in drie maanden tijd".
Larsson zegt echter, ondanks hun eerdere samenwerking bij Chelsea, gewoon bij Helsingborg te blijven. "Ik heb nu genoeg over deze kwestie gesproken. Ik blijf bij Helsingborg", zo zei de spits in Expressen.
Was wel wat voor Feyenoord geweest die Larsson. Zou de ploeg in ieder geval wel een stuk beter maken. Met die 3 eredividiewaardige voetballers die ze nu hebben.
kos
-
- 46818 berichten
- 8942 stemmen
.
kos
-
- 46818 berichten
- 8942 stemmen
happie
-
- 6273 berichten
- 426 stemmen
Wat valt daarover te lachen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.