- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
lowhusky
-
- 8230 berichten
- 0 stemmen
Roger Federer wint 10e titel in Madrid
.
Redlop
-
- 8961 berichten
- 3566 stemmen
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Jammer dat Barcelona verloren heeft. Ze missen Eto'o, die volgens mij belangrijker is voor Barca dan Ronaldinho.
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Ja Ruud van Nistelrooy. Hoe is het toch mogelijk dat zo'n grote voetballer niet in de visie van een bondscoach past
. Eerst die goal afgelopen week in de Champions League en nu die knappe goal tegen Barcelona en die bal op de lat
geweldig gewoon. Maar ja, Ryan Babel is natuurlijk veel beter
.
FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen
Exit bondscoach als ie zo doorgaat, vrees ik. Eerst Huntelaar al niet meenemen. Die vent heeft een spitsenfobie 
Doom
-
- 8214 berichten
- 1547 stemmen
Exit bondscoach als ie zo doorgaat, vrees ik. Eerst Huntelaar al niet meenemen. Die vent heeft een spitsenfobie 
Niet alleen een spitsenfobie. Marco van Basten moet gewoon ontslagen worden. Ik heb het wel gehad met zijn rare praktijken. Co Adriaanse zit werkloos thuis. Laat hem de klus even opknappen.
happie
-
- 6273 berichten
- 426 stemmen
Van Hooijdonk: ‘Ik ergerde me kapot’
Geschreven door Matthijs van Laar op maandag, 23 oktober om 10:19
Feyenoord-spits Pierre van Hooijdonk geeft vandaag in de Volkskrant toelichting bij zijn rode kaart die hij gister opliep in het duel met Ajax. Hij werd gister uit het veld gestuurd nadat hij de Ajacied Urby Emanuelson de wedstrijd uit trapte bij een 0-4 achterstand.
“Ik ging me steeds meer ergeren, omdat we over ons heen lieten lopen. Ik dacht voor het duel met Emanuelson: ik ga voor de bal en als ik die niet raak, neem ik iets anders mee. Ik zag Temmink meteen naar zijn kontzak grijpen en wist genoeg,” aldus van Hooijdonk.
De kritiek die de spits vervolgens over zich heen kreeg - juist hij liet de afgelopen week weten dat zijn medespelers eens goed in de spiegel moesten kijken - is volgens hem niet terecht. “Kom zeg, dat vind ik zo gemakkelijk! Ik heb twee ballen geraakt en het stond 0-4. De opdracht van de trainer werd al na een seconde genegeerd. Ik praat mijn rode kaart niet goed, ik geef slechts aan waar mijn onvrede vandaan komt.”
Volgens van Hooijdonk is het kwaliteitsverschil tussen zijn Feyenoord en ploegen als AZ, PSV en Ajax op dit moment te groot. Maar dit hoeft echter geen reden te zijn om je zo te laten afslachten. “Feyenoord is een topclub, geen topploeg. Als je weet dat je minder bent, moet je dat compenseren door te poetsen. Zo heb ik dat altijd geleerd,” laat hij weten.
De 36-jarige Brabander geeft aan nog wel het seizoen af te maken, ondanks de teleurstellende resultaten en de kritiek die er is gekomen, met name op hem. “Ik vind Feyenoord een fantastische club, daarom doet ons abominabele spel tegen Ajax zoveel pijn. Er moet snel iets veranderen. Maar het past niet in mijn karakter om het bijltje er nu bij neer te gooien.”
happie
-
- 6273 berichten
- 426 stemmen
Feyenoord-trainer Erwin Koeman heft zijn selectie twee dagen vrij gegeven na het met 0-4 verloren duel met Ajax. Woensdagmiddag hoeven de spelers zich pas weer te melden op het trainingscomplex Varkenoord.
De reden achter dit besluit is dat Koeman wil dat zijn spelers de slechte prestaties van dit seizoen gaan evalueren. Volgens hem kan dat het beste door de spelers even rust te gunnen, zodat ze bij zichzelf ten rade kunnen gaan.
Komende donderdag mag Feyenoord het in eigen huis opnemen tegen FC Twente, dat op dit moment goed presteert. De Tukkers staan op een verdienstelijke vierde plaats in de eredivisie.
Een heel jaar rust helpt dit armzalig zooitje B-voetballers niet.
. Zondag worden ze andermaal afgeslacht door de ploeg in vorm Twente
kijkert
-
- 3584 berichten
- 0 stemmen
Niet alleen een spitsenfobie. Marco van Basten moet gewoon ontslagen worden. Ik heb het wel gehad met zijn rare praktijken. Co Adriaanse zit werkloos thuis. Laat hem de klus even opknappen.
Koning Co gaat ook overal met mot weg, dus die zal ook wel een goedgevulde zak met potentieële problemen bij zich dragen...
Bovendien was de wissel in de laatste minuut tegen Sporting een onvergeeflijke fout.
Van mij mag Foppe de Haan het stokje overnemen.
kos
-
- 46818 berichten
- 8942 stemmen
Die zou het beste zijn ja.
Aleen krijg je dan het probleem dat al die arrogante westerse snotventjes niet willen luisteren naar zo'n Fries die nooit op hoog niveau heeft gepresteerd
.
Art
-
- 13507 berichten
- 3672 stemmen
Maar hij is wel met een deel van die snotventjes Europees Kampioen geworden 
kijkert
-
- 3584 berichten
- 0 stemmen
Die zou het beste zijn ja.
Aleen krijg je dan het probleem dat al die arrogante westerse snotventjes niet willen luisteren naar zo'n Fries die nooit op hoog niveau heeft gepresteerd
.
Als coach heeft hij meer gepresteerd dan Van Basten en Adriaanse samen: Europees Kampioen < 21!
kos
-
- 46818 berichten
- 8942 stemmen
Dat hoef je mij niet te vertellen, maar dat zou wel weer typisch voor de Oranje-selectie zijn natuurlijk.
ROOSKY
-
- 29923 berichten
- 8188 stemmen
Ik denk dat dat wel mee zou vallen. Die man heeft een natuurlijk iets dat wel respect afdwingt volgens mij.
Purmerend
-
- 2775 berichten
- 3317 stemmen
(afbeelding)
Strakke smile kos.
happie
-
- 6273 berichten
- 426 stemmen
Foppe en Co zijn wel vrij goede keuzes. Ze mogen wat mij betreft Hiddink en Rijkaard ook wel polsen. Of Erwin Koeman die is over 2 maanden toch wel weer beschikbaar.
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2631 stemmen
Wat moeten ze met Erwin Koeman?
happie
-
- 6273 berichten
- 426 stemmen
Misschien dat hij met beter materiaal wel wat kan. Je weet maar nooit.
happie
-
- 6273 berichten
- 426 stemmen
Het NBA pre- season is ook weer begonnen. Met Fransisco Elson bij titlelkandidaat San Antonio Spurs. 
Heeft hij al drie zeer verdienstelijke voorbereidingspotjes gespeeld tegen NBA tegenstanders. 2 basis plaatsen!!!
happie
-
- 6273 berichten
- 426 stemmen
Volgens Voetbal Insite zal Co Adriaanse binnenkort een contract tekenen bij Dinamo Kiev. De Nederlandse oefenmeester zit sinds zijn vertrek bij FC Porto zonder werkgever en werd de afgelopen weken met verschillende clubs uit Europa in verband gebracht.
Naar verluidt waren Marcello Lippi en Sven-Göran Eriksson hoofdkandidaten bij de Oekraïners, maar beide oefenmeesters gaven nee op het rekest.
Dinamo zag haar hegemonie in de competitie de laatste jaren doorbroken worden door het opkomende Shakhtar Donetsk.
Spartaan1986
-
- 3620 berichten
- 2205 stemmen
Ajax lijkt nog altijd belangstelling te hebben voor Lucas Leiva. Volgens Braziliaanse media bezochten scouts van de Amsterdamse club afgelopen weekeinde het competitieduel Gremio - Sao Paulo om de middenvelder te bekijken.
Ajax toonde enkele weken ook al belangstelling voor Lucas, maar leek af te haken door de hoge transfersom. Gremio vraagt maar liefst 7 miljoen euro voor de Braziliaanse international, die ook gevolgd wordt door onder meer Juventus en PSV.
Aanvankelijk leek Lucas naar Atletico Madrid te verkassen, maar de Spanjaarden kwamen niet tot een akkoord met Gremio. De transfer liep stuk op de betalingsvoorwaarden. Lucas heeft nu verklaard open te staan voor aanbiedingen van andere clubs.
Doom
-
- 8214 berichten
- 1547 stemmen
7 miljoen is inderdaad nogal een smak geld voor een talent die zich nog altijd moet bewijzen op het hoogste niveau.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.