- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
Quido
-
- 14649 berichten
- 6141 stemmen
Jep. Behalve als het om NL streams gaat. Vanuit Nederland dan.
Spartaan1986
-
- 3620 berichten
- 2205 stemmen
Nou nee. Als iemand vanuit zijn huis in NL Tele2 streamt is het illegaal.
Niet Chinese zenders die het uitzenden als Goaltv, Guandong Sports enz.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6141 stemmen
Niet Chinese zenders die het uitzenden als Goaltv, Guandong Sports enz.
maxcomthrilla
-
- 15588 berichten
- 2882 stemmen
Ranking Seizoen 06/07 Clubs 06/07
1. Spanje 63,748 5,857 7/7
2. Italië 59,945 5,785 6/7
3. Engeland 58,790 6,875 7/8
4. Frankrijk 48,531 4,875 7/8
5. Duitsland 39,221 4,357 5/7
6. Portugal 38,082 3,416 4/6
7. Roemenië 36,832 8,000 3/3
8. Nederland 35,093 3,928 5/7
9. Rusland 34,625 5,125 2/4
10. België 28,075 3,700 3/5
Nederland heeft gelukkig weer de 8ste positie veroverd! Dat betekent dat als Nederland Rusland achter zich weet te houden dat Tenminste 1 club zich rechtsteeks voor de CL plaatst en eentje voorrondes speelt.
Portugal presteert dit seizoen erg zwak. Dus misschien kan Nederland nog naar boven kijken. Roemenië lijkt een onhaalbaar doel omdat het de punten slechts over 3 clubs hoeft te verdelen. Elke overwinning is dan al gelijk 1 punt.
Bron: www.vi.nl
Spartaan1986
-
- 3620 berichten
- 2205 stemmen
Tja ze zetten het zelf op Internet. Dan interesseert het mij niet of ze het recht ervoor hebben.
Maar dat hebben ze volgens mij wel. Check sites als Cautela, en inbeeld maar.
CAPIpsv
-
- 766 berichten
- 636 stemmen
Kloten Heracles heeft zonet verloren met 2-0 van Willem 11
Ik dacht na vorige week dat ze weer uit het dal waren gekropen maar nu verliezen ze vanavond dus weer.
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Zolang Heracles blijft winnen in Almelo is er niets aan de hand. Tenzij je denkt dat Heracles moet spelen voor Europees voetbal maar dat lijkt me niet echt logisch.
Spartaan1986
-
- 3620 berichten
- 2205 stemmen
Zolang Heracles blijft winnen in Almelo is er niets aan de hand. Tenzij je denkt dat Heracles moet spelen voor Europees voetbal maar dat lijkt me niet echt logisch.
Dan heeft het toch te maken met het kunstgras 
Spartaan1986
-
- 3620 berichten
- 2205 stemmen
Pfff wat zijn we weer genaaid vandaag.
Veel beter spelen dan de tegenstander, een discutabele penalty tegenkrijgen en zelf een 100 procent strafschop niet krijgen.
Woensdag tegen PSV 
Volgende week zondag tegen Willem2 moet het dan maar gebeuren
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Ik heb een deel van de wedstrijd gezien en kan niet anders concluderen dan dat Sparta het over zichzelf heeft afgeroepen met dat klungelige uitverdedigen de hele tijd, ze kunnen redelijk voetballen, maar achterin is het echt een zooitje. Jammer, want ik had liever Sparta zien winnen.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Wat een prachtige speelronde morgen toch ..
Feyenoord - Ajax
Heerenveen - Groningen
AZ - PSV
NEC - Vitesse
Stuk voor stuk durbies , rivalen en prachtige wedstrijden.
Hopen voor Ajax en AZ 
Spartaan1986
-
- 3620 berichten
- 2205 stemmen
Ik heb een deel van de wedstrijd gezien en kan niet anders concluderen dan dat Sparta het over zichzelf heeft afgeroepen met dat klungelige uitverdedigen de hele tijd, ze kunnen redelijk voetballen, maar achterin is het echt een zooitje. Jammer, want ik had liever Sparta zien winnen.
Tja verdedigend is het het hele seizoen al een zooitje
Maar aanvallend moet er toch meer afgemaakt worden.
En een aantal keer hebben we de scheids flink tegen gehad.
Spartaan1986
-
- 3620 berichten
- 2205 stemmen
Wat een prachtige speelronde morgen toch ..
Feyenoord - Ajax
Heerenveen - Groningen
AZ - PSV
NEC - Vitesse
Stuk voor stuk durbies , rivalen en prachtige wedstrijden.
Hopen voor Ajax en AZ 
Je vergeet Utrecht-Ado ook min of meer een derby
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
IRON MAN HAWAÏ.
Beke net naast podium, Stadler wint opnieuw.
zo 22/10/06 - De Duitser Normann Stadler heeft voor de tweede keer de Ironman triatlon in Hawaï gewonnen. Onze landgenoot Rutger Beke werd vierde, Marino Vanhoenacker was zesde en Luc Van Lierde 16e. Marc Herremans won de wedstrijd bij de atleten met een handicap.
Ruim 1.800 atleten waren het water ingedoken voor een zwemonderdeel van 3,8 kilometer, een fietstocht van 180 kilometer en een marathon lopen.
De Spanjaard Francisco Pontano kwam als eerste uit het water, op de huid gezeten door Van Lierde.
Faris Al-Sultan (de winnaar van vorig jaar), Beke en Vanhoenacker volgden op een handvol seconden.
Van Lierde begon als eerste aan het fietsen, maar na acht kilometer had Stadler de leiding al overgenomen. Hij legde de 180 kilometer af in een recordtijd van 4u18'23".
Stadler zou niet verzwakken tijdens het lopen en gaf de leiding niet meer af tot op de Alii Drive van Kona. De Australiër Chris McCormack finishte op 1'11".
Beke legde een sterke marathon af, slechts één atleet zette daarin een snellere tijd neer. Beke rukte zo op naar de vierde plaats.
Uitslagen
Mannen:
01. Normann Stadler (Dui) in 8u11'56"
02. Chris McCormack (Aus) op 1'11"
03. Faris Al-Sultan (Dui) - 7'08"
04. Rutger BEKE (Bel)- 9'08"
06. Marino VANHOENACKER (Bel) - 12'21"
16. Luc VAN LIERDE (Bel) - 25'16"
Luc Van Lierde heeft met 8u04'08" (in 1996) nog altijd het parcoursrecord.
Vrouwen:
01. Michelle Jones (Aus) in 9u18'31"
02. Desiree Ficker (VS) op 5'31"
Bron: vrtnieuws.net
Pieter Montana
-
- 6681 berichten
- 2299 stemmen
Respect voor die man 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Het was close, dat had ze ook wel te danken aan zichzelf omdat ze het steeds verzuimde het af te maken maar Maris Sharapova kan dus ook Zurich op haar naam schrijven. 
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Jongens vergeet tussen al het voetbalgeweld van vandaag door niet dat er rond 20.45 een stukje geschiedenis is afgelopen op het gebied van autosport. want het is vandaag de laatste dag als coureur voor Michael Schumacher 
Ik mag met trots zeggen dat ik al vanaf 1994 als 5 a 6 jarig jongetje fan van hem was en ik bijna geen race heb gemist ik ben ook 3 keer naar een race geweest..
Nou zal waarschijnlijk vanavond Fernando Alonso met de wereldtitel aan de haal gaan maar ik geloof nog in een wonder
maarjah ik ben maar wat aan het ijlen najah allemaal kijken vanavond 
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Blij dat hij stopt die supermatie van hem kwam mij de strot uit na een tijdje. Respect natuurlijk wel voor hem maar leuk was het niet.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
En omdat hij toch even moet.
Ajax 
Huntelaar 
Perez 
Feyenoord 
Van Hooijdonk 
Charisteas 
En dan nog te bedenken dat Ajax heel dramatisch was in het afronden , laat dit toch een wijze les wezen want die kakkerlakken hadden met minimaal een nulletje of 7 het veld afgestuurd moeten worden.
Pretty Woman
-
- 4 berichten
- 0 stemmen
Nounou, wat een bewoording zeg. Het is hier toch geen hooligansite?
Pretty Woman
-
- 4 berichten
- 0 stemmen
Ik ben trouwens voor Cambuur Leeuwarden 
Spartaan1986
-
- 3620 berichten
- 2205 stemmen
Met een nulletje of zeven ben je nog mild mikoz
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Tja moet je hier als Ajax-fan nu echt trots op zijn ?
Ok, we winnen van Feyenoord in De Kuip met 0-4 maar ja, vandaag hadden de amateurs van RKVV Dommelen ook kunnen winnen van Feyenoord. Mijn God, wat zijn die slecht
.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3307 stemmen
De buitenspelval was wel erg grappig bij Feyenoord, hoe vaak ging die wel niet mis zeg?
PSV was ook lekker bezig. Een lesje in effectiviteit. Leuk dat Koné weer scoort, hopelijk is het beest nu los
.
Spartaan1986
-
- 3620 berichten
- 2205 stemmen
AZ was de 2e helft veel beter maar toen was het kwaad al geschied.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Toch ook voor een gedeelte wel de verdienste van Ajax, die waren gewoon heer en meester op het middenveld. Feyenoord is al het hele seizoen slecht, maar Ajax is de eerste die er echt goed van profiteert en Feyenoord ook niet meer in de wedstrijd liet komen.
Ik ben wel benieuwd wat er in R'dam nu gaat gebeuren, wordt Koeman ontslagen, stelt hij volgende week 5 anderen op? Er zal wel iets moeten gebeuren.
Van Hooijdonck gaf vandaag wel het goede voorbeeld aan de jonge spelers die hij zo bekritiseerde trouwens. 
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
De buitenspelval was wel erg grappig bij Feyenoord, hoe vaak ging die wel niet mis zeg?
Dat was idd erg triest, met name Drenthe schijnt het niet helemaal te snappen. Jammer dat Ajax er niet vaker van profiteerde.
Doom
-
- 8214 berichten
- 1547 stemmen
vandaag hadden de amateurs van RKVV Dommelen ook kunnen winnen van Feyenoord. Mijn God, wat zijn die slecht
.
We moeten allemaal niet meteen zo gaan overdrijven. Het slechte spel van Feyenoord is namelijk niet de enige reden waardoor er nogal wat eenrichtingsverkeer in de Kuip was vanmiddag. Ajax speelde ook gewoon erg goed en kon kans na kans creëren. Erg knap. Ik heb ploegen het beroerder zien uitspelen tegen een matige ploeg.
Maar ja, er moet wel wat gaan veranderen bij Feyenoord. Dit kan niet langer. Het is overigens niet de schuld van Erwin Koeman. Hij is namelijk een zeer goede trainer. Er moet gewoon goed bewust worden ingekocht. Feyenoord komt gewoon kwaliteiten te kort.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Het was allemaal niet best inderdaad. Maar dit lijkt mij niet echt verrassend, als je hebt gezien hoe Feyenoord speelt dit seizoen. Ze kunnen elkaar niet vinden, niets loopt. Ook 1 van de slechtslopende ploegen van de eredivisie. Er is natuurlijk ook kwaliteit te weinig, er zijn misschien 4 á 5 spelers die echt bij Feyenoord thuishoren. En de positie van Koeman staat voor mij persoonlijk niet ter discussie, prima trainer. Het is al jaren niets, alleen dit seizoen wijst uit dat Kuyt en in mindere mate Kalou de ondermaatse kwaliteit de laatste jaren gemaskeerd hebben.
Hopen dat Feyenoord snel weer op de rails komt, al zou dat niet snel gaan maar met een man als Woerts, als adviseur Jansen en straks ook met de betrekking van Rottier kunnen we wel wat hoop putten. Het is een moeilijke tijd, ik slaap er zelfs wat slecht van maar ik blijf 100% trouw en trots supporten. Hand in Hand.
Gelukkig ook wat lichtpuntjes in de sportwereld die mijn pijn wat kunnen maskeren:
De finale winst van Sharapova en het duel tussen Real en Barca, Real leidt door treffers van van Nistelrooy en natuurlijk mijn volksheld Raúl. 
Wat een lopende voetbal machine is het nu, dankzij Ruud loopt Raúl ook weer als vanouds. 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.