• 17.361 nieuwsartikelen
  • 182.534 films
  • 12.577 series
  • 34.813 seizoenen
  • 657.553 acteurs
  • 200.505 gebruikers
  • 9.470.689 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

Spartaan1986

• 3620 berichten
  • 2205 stemmen

Eerste helft was het aanzien wel waard.

Van Persie en Mathijsen sprongen er voor mij bovenuit.

De 2e helft zakte het in als een pudding en was er opnieuw een fout van van Bronckhorst waardoor de tegenstander scoorde.

Tja best was het niet, het was weer eens een wedstrijd om snel te vergeten.

happie

• 6273 berichten
  • 426 stemmen

kos schreef:

(quote)
Volgens mij snap je het niet helemaal. Ik hoef geen geweldig mooi voetbal te zien, maar dit was gewoon gigantisch slecht en ik zie echt niet hoe ze op deze manier van een fatsoenlijk voetballand zouden moeten winnen.

Het was inderdaad niet het aanzien waard. Maar op dit moment zijn de meeste fatsoenlijke voetballanden niet veel beter. Zie Engeland, Frankrijk, Spanje en Italië die op dit moment ook punten laten liggen en nog moeten vechten voor plaatsing. Alleen Duitsland doet het goed. En Nederland heeft nog niet veel punten laten liggen. Enkel tegen Bulgarije en dat kan gebeuren vind ik zeker uit.

lowhusky

• 8230 berichten
  • 0 stemmen

Michael van gerwen wint de world masters van martin adams. Hij stond 2-5 achter maar wint met 7-5. Jammer dat adams nog steeds geen grandslam heeft gewonnen, ik gun het hem wel. Hij zag er zeer ongelukkig uit nadat hij had verloren.

(afbeelding)

BenicioDelToro

• 4178 berichten
  • 1391 stemmen

Adams is een van de sympathiekste spelers. Je gunt hem inderdaad een grote zege. Maar gisteren heeft hij de overwinning zelf uit handen gegeven zeg... Hoeveel dubbels miste hij wel niet...!?

Van Gerwen schrijft geschiedenis, als jongste winnaar ooit van een grandslamtoernooi. Die jongen is natuurlijk een veel groter talent dan Jelle Klaasen. Voor Klaasen kwam het succes veel te snel. Toch leuk om te zien dat hij zo blij is voor zijn maatje Mighty Mike.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

België officieel kandidaat voor WK voetbal 2018

HLN BREAKING NEWS:

België zal zich in januari 2007 samen met Nederland en Luxemburg officieel kandidaat stellen om het WK voetbal van 2018 te organiseren. Dat vertelde kamerlid Alain Courtois, ex-secretaris-generaal van de Belgische voetbalbond en mede-organisator van Euro 2000, maandag aan de regionale zender Actua TV. "De kaarten liggen erg goed", zegt Courtois. "Spanje schuift Madrid naar voren als gaststad voor de Olympische Spelen van 2020. Het is onwaarschijnlijk dat het tegelijkertijd gaat meedingen naar de Wereldbeker voetbal." Ook voor de vier andere belangrijke concurrenten - Duitsland, Frankrijk, Italië en Groot-Brittannië - kan Courtois gelijkaardige initiatieven opsommen, "waardoor de kans van de Benelux alleen maar toeneemt".

Courtois ziet in het dossier ook een hefboom naar de versnelde vernieuwing van de voetbalstadions in België. "Zo komt er een nieuw stadion in Brugge en Brussel en waarschijnlijk ook in Antwerpen. In Luik zou het bestaande stadion worden uitgebreid. Henegouwen zou nog een probleem kunnen zijn, maar dat kan eventueel worden opgelost door Genk als reservestadion te gebruiken." Inmiddels is Courtois al op bezoek geweest bij beleidsverantwoordelijken, politici en bedrijven. Overal wordt het dossier naar zijn zeggen zeer gunstig onthaald.

(belga/hln)

Quido

• 14649 berichten
  • 6141 stemmen

Luxemburg ? Hebben die een geschikt stadion ?

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Quido schreef:

Luxemburg ? Hebben die een geschikt stadion ?

Gevonden op 'Worldstadions.com':

Nationaal stadion 'Stade Josy Barthel', 8250 plaatsen, maar dan wel allemaal zitplaatsen.

Hier staan al de 'stadions' van Luxemburg.

(afbeelding)

(afbeelding)

Ik denk niet dat het om een stadion te doen is, maar wel om als BeNeLux trachten te scoren.

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

En 3 landen die automatisch geplaatst zijn met daarbij voetbaldwerg Luxemburg ? Nee, dit kunnen we vrij snel vergeten.

jordybeukeboom

• 6797 berichten
  • 2423 stemmen

In het knusse Stadion am Emmeschbierchen wil ik best een pintje pakken tijdens Nederland-Belgie

Goodfella_90

• 10408 berichten
  • 2631 stemmen

moviefreak#1 schreef:

En 3 landen die automatisch geplaatst zijn met daarbij voetbaldwerg Luxemburg ? Nee, dit kunnen we vrij snel vergeten.

Dat is niet het geval. Noorwegen, Zweden, Finland en Denemarken hadden zich ook ergens voor opgegeven (weet niet meer welk toernooi), maar het werd direct duidelijk gemaakt dat maar een beperkt aantal (1 of 2) direct geplaatst zal zijn. Zo zal Luxemburg ook niet direct geplaatst zijn als dit doorgaat.

Overigens moet de capaciteit van dat stadion wel omhoog, want er is een minimum (15.000?).

timbo_

• 13116 berichten
  • 3911 stemmen

Knappe overwinning van PSV maar wat was de eerste helft slecht. Ben blij dat ze bij Galatasaray die vliegenvanger in de goal hadden staan want dat was het keerpunt. Gelukkig maakt kone eindelijk zijn goatje zodat doe discussie ook eens afgelopen is.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Mooi resultaat. Fantastisch ook dat alle concurenten voor het aantal Europacup plaatsen (Rusland, Portugal, Roemenië en Turkije) verloren hebben.

kos

• 46818 berichten
  • 8942 stemmen

Knap resultaat inderdaad, nu al zowat door in de poule.

Overigens even uw attentie voor aankomende zondag:

2 toppers:

AZ-PSV

Feyenoord-Ajax

2 geweldige streekderby's:

Heerenveen-Groningen

NEC-Vitesse

(en om maar meteen goed het Nederlands record politie-inzet op 1 dag te verbreken ook nog Utrecht-ADO Den Haag ).

Overigens worden in het buitenland dan ook gespeeld:

Man-Utd - Liverpool

Werder Bremen -Bayern Munchen en

Barcelona -Real Madrid

.

. Voetbalzondag .

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Inderdaad erg mooie affiches, het wordt een beladen weekend.

arkadi

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

Lang leve Tele2.

wordt een mooie zondagmiddag op de bank.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

KPN gaat voor 6 euro per maand live eredivisiewedstrijden uitzenden via hun digitale tv (digitenne).

Ik heb me meteen ingeschreven (ik had al digitale tv van KPN), hopelijk op tijd om zondag Feyenoord - Ajax live te kunnen zien en daarna AZ - PSV integraal.

kos

• 46818 berichten
  • 8942 stemmen

Naar het stadion, jongens .

Spartaan1986

• 3620 berichten
  • 2205 stemmen

kos schreef:

Naar het stadion, jongens .

Inderdaad. Altijd een beetje vage redenen.

Dat je niet naar uitwedstrijden gaat kan ik nog enigszins begrijpen maar thuiswedstrijden moet toch geen probleem zijn voor je favoriete club.

Anyway: Mooie wedstrijden inderdaad

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Spartaan1986 schreef:

Dat je niet naar uitwedstrijden gaat kan ik nog enigszins begrijpen maar thuiswedstrijden moet toch geen probleem zijn voor je favoriete club.

Ik vind een seizoenkaart te duur, ik ga af en toe wel naar een losse wedstrijd.

Spartaan1986

• 3620 berichten
  • 2205 stemmen

Zavo schreef:

(quote)

Ik heb ook geen seizoenskaart maar wel een clubcard.

Ik ga als ik kan naar elke thuiswedstrijd, uitwedstrijden vind ik altijd teveel gedoe.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Als je zo vaak gaat lijkt een seizoenkaart me toch voordeliger.

Spartaan1986

• 3620 berichten
  • 2205 stemmen

Zavo schreef:

Als je zo vaak gaat lijkt een seizoenkaart me toch voordeliger.

Dat lijkt me ook, maar zelf heb ik er het geld niet voor.

En dan moet ik weer geld gaan lenen bij mijn ouders.

Zo gauw ik genoeg geld voor mijzelf heb koop ik er gelijk 1.

kos

• 46818 berichten
  • 8942 stemmen

Zavo schreef:

Maar dan lijkt me dit wel de wedstrijd om er bij te zijn .

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

kos schreef:

Maar dan lijkt me dit wel de wedstrijd om er bij te zijn .

Tegen een middenmoter?

Spartaan1986

• 3620 berichten
  • 2205 stemmen

Ach ja tegenwoord kan je legaal via Sopcast kijken naar voetbalwedstrijden. Feyenoord-Ajax zondag bijvoorbeeld.

Blijft een goed alternatief als je niet kan naar een wedstrijd of er geen geld voor hebt.

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

Is dat legaal .

Spartaan1986

• 3620 berichten
  • 2205 stemmen

Jep. Behalve als het om NL streams gaat. Vanuit Nederland dan.

Spartaan1986

• 3620 berichten
  • 2205 stemmen

Het zal je maar gebeuren

Seksfilmpje met ADO-keeper Postma op internet gezet

Gepost door Rob (R@b) - Bron: De Telegraaf (restricted)

Gepubliceerd: vrijdag 20 oktober 2006 @ 10:31

Van ADO-Den Haag keeper Stefan Postma is een seksfilmpje op internet verschenen, zo meldt De Telegraaf vandaag op de voorpagina. Het gaat om een filmpje waarop de 30-jarige Postma 'niet alledaagse' seks heeft met zijn toenmalige Engelse vriendin. Zij heeft namelijk een voorbinddildo om en penetreert de keeper in zijn achterste.

De video, die overigens niet al te scherpe beelden vertoont, werd opgenomen in de periode dat Postma keepte bij Aston Villa. Postma, die onlangs zwaar geblesseerd raakte, voorkwam vorig jaar publicatie door flink geld te bieden aan een Engelse krant. Nu blijkt dus dat er toch een kopie het internet heeft gehaald. Vorig jaar besloot Postma te stoppen in Birmingham juist uit angst dat het filmpje naar buiten werd gebracht.

Het is vermoedelijk de ex-vriendin van Postma die het filmpje op internet heeft gezet omdat de keeper haar weigerde te betalen. Het verscheen op YouTube alwaar het ook weer rap verdween. Weblog GeenStijl zette het filmpje gisteren echter weer online.

kos

• 46818 berichten
  • 8942 stemmen

Dat filmpje is echt heel erg .

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

Ik heb het niet gezien maar als ik het zo lees lijkt me dit echt enorm pijnlijk voor die keeper (op meer dan één manier ).

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.