- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
Timmy757
-
- 3365 berichten
- 598 stemmen
Ventoso wint 2e etappe van de Vuelta, tog wel een klein beetje een verassing
.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Juventus ligt al weer uit de Coppa Italia. 
Na 90 minuten stond het 2-2. Na de verlenging stond het 3-3, door een last second goal van Napoli's Paolo Cannavaro.
Napoli zegevierde na het nemen van penalties.
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Ventoso wint 2e etappe van de Vuelta, tog wel een klein beetje een verassing
.
Mwah heb hem natuurlijk niet voor niets in mijn team opgenomen 
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3909 stemmen
Wat een schande trouwens wat die franse bondscoach makalele flikt. Je mag tegenwoordig nog niet meer zelf je afscheid bepalen. Of zoals mourinho al zei het zijn slaven.
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Slaven ?
Weet je wat die mannen verdienen ? Ik vind het op zijn zachtst gezegd een ongelukkige uitdrukking van Mourinho.
SpaghettiWestern
-
- 129 berichten
- 0 stemmen
dan zou het de rijkste slaaf ooit zijn denk ik 
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3909 stemmen
Slaven ?
Weet je wat die mannen verdienen ? Ik vind het op zijn zachtst gezegd een ongelukkige uitdrukking van Mourinho.
Als die man toch wil stoppen met zijn internationale carriere dan moet dat toch kunnen. Ik vind het echt belachelijk en schandalig. Wij gaan toch ook niet Cocu verplichten om voor het nederlands elftal te voetballen.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Henin snelt naar tweede ronde US Open.
Justine Henin (WTA 2) wandelde tegen de Italiaanse Elena Camerin (WTA 45) richting tweede ronde van de US Open. De Italiaanse kon Juju, tweede reekshoofd op Flushing Meadows, nooit verontrusten: 6-2, 6-1 in 1 uur en 13 minuten.
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Juventus ligt al weer uit de Coppa Italia. 
Na 90 minuten stond het 2-2. Na de verlenging stond het 3-3, door een last second goal van Napoli's Paolo Cannavaro.
Napoli zegevierde na het nemen van penalties.
Ja, prachtige uitslag!
Ik kreeg een hele grote glimlach op mijn gezicht toen ik het las.
Sowieso al mooi dat Napoli door is, maar nog mooier dat het ten koste is van Juventus.
Achtste finale is Napoli-Parma, ook een mooie wedstrijd.
SpaghettiWestern
-
- 129 berichten
- 0 stemmen
als Ajax fan moet ik toch toegeven dat Kuyt een goed mens is, erg sympathiek. Eerlijk is eerlijk, een groot voorbeeld kwa gedrag
PartyMarty
-
- 3165 berichten
- 1311 stemmen
Hij zit er wel een beetje opgedirkt bij in voetbal insite.
Leno
-
- 5922 berichten
- 4461 stemmen
Wat ik van de uitzending rondom de Gouden Bal zag vond ik tenenkrommend. De winnaars vind ik verder prima, leuk ook voor Kuyt.
kos
-
- 46817 berichten
- 8941 stemmen
Ik kan me ook niet voorstellen dat uberhaupt iemand Kuijt onsympathiek vindt.
maxcomthrilla
-
- 15587 berichten
- 2878 stemmen
Hij is inderdaad wel sympathiek. Ik hoop dat hij het goed gaat doen bij Liverpool. Maar vandaag hing hij wel een beetje tegen het slijmerige aan zeg. Ik wil Huntelaar feliciteren, Tim en Cocu. Voor wie ik heel veel respect heb..... En dan die slak Jack van Gelder, die zegt dat hij nog ontroerd is door Kuijt `s woorden
Net een slechte oversentimentele film.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Achja als commentator moet je altijd neutraal blijven.
happie
-
- 6272 berichten
- 426 stemmen
"Ideale schoonzoon" zeiden ze al gister.
happie
-
- 6272 berichten
- 426 stemmen
"Van Hooijdonk leek in de met 3-0 verloren opening tegen FC Groningen zijn ellebogen te laten slingeren bij een kopduel met Arnold Kruiswijk. Een vervolging blijft uit omdat de aanklager naast de tv-beelden niet een noodzakelijk tweede bewijs wist te vergaren."
Onbegrijpelijk!! De TV-beelden waren duidelijk en nog is het niet genoeg. Wat moet er dan gedaan worden. Iemand doodslaan met een elleboog. Zlatan had ook geschorst moeten worden destijds bij ajax.
Spartaan1986
-
- 3620 berichten
- 2202 stemmen
"Van Hooijdonk leek in de met 3-0 verloren opening tegen FC Groningen zijn ellebogen te laten slingeren bij een kopduel met Arnold Kruiswijk. Een vervolging blijft uit omdat de aanklager naast de tv-beelden niet een noodzakelijk tweede bewijs wist te vergaren."
Onbegrijpelijk!! De TV-beelden waren duidelijk en nog is het niet genoeg. Wat moet er dan gedaan worden. Iemand doodslaan met een elleboog. Zlatan had ook geschorst moeten worden destijds bij ajax.
Ach ja Feyenoord heeft het al moeilijk genoeg
Als ze nou ook nog hun spits kwijt raken door een schorsing blijft er helemaal niks van over.
happie
-
- 6272 berichten
- 426 stemmen
Basketbalclub te koop: 1 euro
ATHENE - De roemrijke Griekse basketbalclub AEK Athene is te koop. Het aandelenpakket van de club kan voor de som van 1 euro worden overgenomen. Eigenaar Yiannis Filippou gaf geen officiële reden voor de aanbieding.
Het sportieve falen van de club is wellicht de belangrijkste reden. De achtvoudige nationaal kampioen veroverde voor het laatst in 2002 het kampioenschap. Het management van AEK Athene ligt al geruime tijd onder vuur van de fanatieke aanhang, omdat het telkens belangrijke spelers verkoopt.
De Griekse pers meldde recent dat de club, in 1968 winnaar van de Europa Cup, schulden heeft. Die zouden zijn opgelopen tot 2 miljoen euro.
Spanje eerste halve finalist op het WK basketbal. Morgen Dirk Nowitzky tegen team USA. Vanmiddag Argentinië
happie
-
- 6272 berichten
- 426 stemmen
Ach ja Feyenoord heeft het al moeilijk genoeg
Als ze nou ook nog hun spits kwijt raken door een schorsing blijft er helemaal niks van over.
Tsja dat probleem kan Feyenoord zelf verhalen op van Hooijdonk. Elleboog is een Elleboog. Minimaal 4 wedstrijden.
Spartaan1986
-
- 3620 berichten
- 2202 stemmen
Tsja dat probleem kan Feyenoord zelf verhalen op van Hooijdonk. Elleboog is een Elleboog. Minimaal 4 wedstrijden.
Ik verwacht toch wel voor Donderdag een nieuwe spits
Ze moeten wel opschieten want anders gaat het legioen morrelen.(Nog erger dan nu dan)
happie
-
- 6272 berichten
- 426 stemmen
Feyenoord heeft geen geld. Want ik ze liegen de heleboel bijelkaar volgens mij op dit moment. Dat geld van Kuijt is er niet meer lijkt het wel. Alle spitsen die ze willen zijn onhaalbaar.
Spartaan1986
-
- 3620 berichten
- 2202 stemmen
Feyenoord heeft geen geld. Want ik ze liegen de heleboel bijelkaar volgens mij op dit moment. Dat geld van Kuijt is er niet meer lijkt het wel. Alle spitsen die ze willen zijn onhaalbaar.
Dan wordt het een dramatisch seizoen voor ze.
Met dit team wat er nu staat is het echt niet meer dan een middenmoter.
Maar we zullen afwachten tot donderdag.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
PSV-voorzitter Westerhof stapt op.
De voorzitter van PSV Eindhoven Rob Westerhof stapt op 1 oktober op bij de Nederlandse topclub. De voormalige topman van Philips vindt dat hij te weinig tijd kan vrijmaken voor deze onbetaalde functie. ,,Ik heb naast mijn PSV-werk nog vijf commissariaten en nevenfuncties, waardoor ik veel vergaderingen moet missen,’’ aldus Westerhof.
"Ik kan bijvoorbeeld ook nooit bij de jeugd en het tweede elftal gaan kijken. PSV verdient een voorzitter die zonder problemen veertig à vijftig uur in de club kan stoppen." Westerhof volgde in 2004 Harry van Raaij op. Frits Schuitema neemt vanaf 1 oktober de taken voorlopig waar. Vanochtend heeft Westerhof de technische staf en de spelers ingelicht. Vanmiddag volgde het stadionpersoneel. Volgens Westerhof is zijn snelle vertrek absoluut geen vlucht. "Al zullen sommige mensen dat natuurlijk meteen zeggen."
Bron: hln.be
happie
-
- 6272 berichten
- 426 stemmen
Yepz. PSV heeft Kluivert een contractaanbieding gedaan, volgens omroep Brabant. Hij zal wel salaris in moeten inleveren. Maar hij heeft voor aankomend seizoen ook om een vergoeding van Valencia gevraagd.
kos
-
- 46817 berichten
- 8941 stemmen
Maar hij heeft voor aankomend seizoen ook om een vergoeding van Valencia gevraagd.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3909 stemmen
Yepz. PSV heeft Kluivert een contractaanbieding gedaan, volgens omroep Brabant. Hij zal wel salaris in moeten inleveren. Maar hij heeft voor aankomend seizoen ook om een vergoeding van Valencia gevraagd.
Las dat Kluivert bij PSV een prestatie conctract zou krijgen zodat hij zijn salaris pas ontvangt als hij een bepaald aantal wedstrijden speelt. Dat zou wel een erg mooie zet van PSV zijn.
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
In Studio Voetbal maandag was het ook werkelijk te ernstig om aan te horen, hoe die Vd Herik daar zat te liegen.
Eerste zeggen dat een schuld van ong. €3 miljoen niet waar is en daarna blijkt het in eens €16 miljoen te zijn.
En er maar om heen praten..
Uiteindelijk kwam er geloof ik uit dat Feyenoord nog zo'n 8 miljoen kon besteden nu, dus ik ben benieuwd.
Maar dan moeten ze nu wel iets op het oog hebben, anders wordt het vast weer een of andere paniekaankoop.
happie
-
- 6272 berichten
- 426 stemmen
Die voetballers gooien het dat dan altijd op hun ene momentje, bijvoorbeeld de winnende treffer in CL finale scoren.
happie
-
- 6272 berichten
- 426 stemmen
In Studio Voetbal maandag was het ook werkelijk te ernstig om aan te horen, hoe die Vd Herik daar zat te liegen.
Eerste zeggen dat een schuld van ong. €3 miljoen niet waar is en daarna blijkt het in eens €16 miljoen te zijn.
En er maar om heen praten..
Uiteindelijk kwam er geloof ik uit dat Feyenoord nog zo'n 8 miljoen kon besteden nu, dus ik ben benieuwd.
Maar dan moeten ze nu wel iets op het oog hebben, anders wordt het vast weer een of andere paniekaankoop.
8 miljoen das weinig voor een middenvelder en een spits. Het minimale wat ze op dit moment nodig hebben in de selectie.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.