- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
Timmy757
-
- 3365 berichten
- 598 stemmen
Menchov gaat 'gewoon' winnen denk ik. Alleen Valverde is als concurrent wat lastig in te schatten. Maar prachtige Rabo-ploeg verder, dat wordt genieten.
Ik gok:
1. Valverde
2. Menchov
3. L. Perez
4. Sastre
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Schokkende gebeurtenis net bij Feyenoord-Heracles.
Assistent scheidsrechter Thijs Rozeboom werd onwel en stortte in.
Hij is weer bij kennis nu en naar het ziekenhuis.
Hopen maar dat het goed komt met hem.
eRCee
-
- 13453 berichten
- 1982 stemmen
Bettini wint 1e etappe vuelta 
Verrassend inderdaad. Was wel een mooie sprint van hem, hij reed nauwelijks tien meter in de wind.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3909 stemmen
wel een grote blunder in mijn sportpools teampje. Heb Mc ewen er gewoon ingezet terwijl die al heeft aangegeven dat die woensdag naar huis gaat. Wat een blunder
Timmy757
-
- 3365 berichten
- 598 stemmen
wel een grote blunder in mijn sportpools teampje. Heb Mc ewen er gewoon ingezet terwijl die al heeft aangegeven dat die woensdag naar huis gaat. Wat een blunder
ai, ik heb McEwen er ook in. . .
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Hoogstwaarschijnlijk is morgenvroeg de presentatie van Patrick Kluivert bij PSV.
Toch wel (een beetje) een opmerkelijke transfer.
SpaghettiWestern
-
- 129 berichten
- 0 stemmen
Hoogstwaarschijnlijk is morgenvroeg de presentatie van Patrick Kluivert bij PSV.
Toch wel (een beetje) een opmerkelijke transfer.
Toch vind ik het zeer belangrijk dat zijn carriere weer op de rails komt. Ik zou het hem gunnen, zelfs als hij bij PSV weer kan vlammen. Helaas is er nu bij Ajax geen ruimte voor hem, dus dan maar bij PSV.
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Toch vind ik het zeer belangrijk dat zijn carriere weer op de rails komt. Ik zou het hem gunnen, zelfs als hij bij PSV weer kan vlammen. Helaas is er nu bij Ajax geen ruimte voor hem, dus dan maar bij PSV.
Ik vind Kluivert ook een hele goede speler. Daarom is het ook erg jammer dat hij nu geen kans heeft bij Ajax, want ik had hem nog graag teruggezien.
Was een mooie transfer geweest, als Huntelaar volgend jaar vertrekt, maar nu dus niet aan de orde.
Hoop ook voor hem dat hij na Newcastle en Valencia weer aan scoren toekomt, maar toch zal het erg wennen zijn.
kos
-
- 46817 berichten
- 8941 stemmen
Ben erg benieuwd hoe dat gaat uitpakken.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3307 stemmen
Ik ook. Kluivert in vorm is een fantastische speler. Hopelijk kan hij die vorm bij PSV weer vinden.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Kluivert naar PSV 
Feyenoord - Heracles 0-0 
Twente - PSV 1-0 
happie
-
- 6272 berichten
- 426 stemmen
Sneijder topscorer in de nederlandse competitie. Als hij zo doorgaat dan is tie na dit seizoen ook vertrokken.
BenicioDelToro
-
- 4178 berichten
- 1391 stemmen
Sneijder topscorer in de nederlandse competitie. Als hij zo doorgaat dan is tie na dit seizoen ook vertrokken.
Koef (Koevermans voor de niet-AZ'ers onder ons) wordt natuurlijk topscorer, had je dat nog niet door? 
BenicioDelToro
-
- 4178 berichten
- 1391 stemmen
Nog tennisliefhebbers trouwens hier? Vandaag begint de US Open! Kan haast niet wachten! 
happie
-
- 6272 berichten
- 426 stemmen
Koef (Koevermans voor de niet-AZ'ers onder ons) wordt natuurlijk topscorer, had je dat nog niet door? 
Ik geloof ook niet dat Sneijder topscorer wordt. Ik had dit seizoen meer gedacht aan Huntelaar en Farfan, maar ja die scoren op het ogenblik nog niet.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Nog tennisliefhebbers trouwens hier? Vandaag begint de US Open! Kan haast niet wachten! 
Justine Henin zit in topvorm. Ik ben echt benieuwd.
happie
-
- 6272 berichten
- 426 stemmen
PSV beslist vandaag over spits
Geschreven door Rogier Deelstra op maandag, 28 augustus om 10:45
PSV beslist vandaag welke spits de club voor het verstrijken van de transferdeadline naar Eindhoven gaat proberen te halen. Patrick Kluivert zal in ieder geval niet naar het Phillips Stadion komen. Althans, als het aan voorzitter Rob Westerhof ligt.
De leidsman van PSV zegt in een tegenover de camera's van Omroep Brabant niet gecharmeerd te zijn van Kluivert. Volgens Westerhof is de Valencia-aanvaller niet de spits die hij geweest is. "De Patrick Kluivert van vandaag is niet dezelfde als die van acht jaar geleden. Wij zoeken een spits die Kluivert acht jaar geleden was."
Westerhof spreekt hiermee Ronald Koeman tegen. De trainer heeft Kluivert, net als Phillip Cocu en Michael Reiziger, persoonlijk gebeld in een poging hem te overtuigen.
In de sportkatern van het Algemeen Dagblad wordt vandaag geschreven dat er nog een aantal andere spitsen op het lijstje staan. Onder hen zou een Zuid-Amerikaan zijn.
De Zuid-Amerikaan zou dat wellicht Carlos Tevez wezen??
kos
-
- 46817 berichten
- 8941 stemmen
Tevez naar PSV
. Dat zou nog eens wat zijn.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3307 stemmen
Voor elke Zuid-Amerikaan natuurlijk wel een enorm goede carrièremove om naar PSV te vertrekken, die doen het toch best goed daar. Maar Tevez is al te groot denk ik.
happie
-
- 6272 berichten
- 426 stemmen
Feit is dat Feyenoord en PSV wel haast achter eventuele nieuwe spelers moeten zetten., want het is zo vrijdag. Een lijstje met spitsen hebben is één. De desbetreffende spitsen binnenhalen is twee.
Overigens wekte van de Herik niet echt de indruk gister bij studio voetbal, dat ze al wat bijna binnen hadden.
happie
-
- 6272 berichten
- 426 stemmen
Manchester United verwacht binnenkort overeenstemming met Bayern München te bereiken over Owen Hargreaves. De Engelsman moet ongeveer 25 miljoen euro opbrengen. (Times)
Verder aast Alex Ferguson ook op Juventus-spits David Trezeguet. De Frans-international denkt nog steeds aan een vertrek bij zijn huidige werkgever. (The Guardian)
Duitsland-international David Odonkor staat op het punt naar Betis Sevilla te vertrekken. De 22-jarige speler van Borussia Dortmund ondergaat vandaag al de medische keuring in Spanje en moet de club van Bert van Marwijk ongeveer 4 miljoen euro opbrengen. (ARD)
Thomas Gravesen geeft Celtic vanmiddag uitsluitsel of hij dit seizoen voor de Schotse landskampioen zal uitkomen. (Daily Record)
Adriano heeft afgelopen zaterdag furieus gereageerd op zijn wissel tijdens de Supercup wedstrijd tussen Internazional en AS Roma. De aanwezigheid van het grote aantal topspitsen bij de Nerazzurri duidt erop dat de Braziliaan nog voor de transferdeadline van 31 augustus wil vertrekken. (Channel 4)
William Gallas heeft aangegeven absoluut bij Chelsea te willen blijven. Pogingen van The Blues om de Fransman buiten de selectie te laten zullen hem niet weerhouden in Londen te blijven. (The Sun)
IK Start-middenvelder Kristoffer Haestad wordt begeerd door Manchester United, Blackburn Rovers, Bolton Wanderers, West Ham United en Leeds United. (Mirror)
Assistent-scheidsrechter Thijs Rozeboom is vannacht ter observatie in het Rotterdamse Erasmus Medisch Centrum gebleven. De 49-jarige grensrechter zakte zondag tijdens Feyenoord tegen Heracles Almelo na 35 minuten in elkaar. Zijn toestand was gisteravond gestabiliseerd. (KNVB)
Stefano Fiore is dicht bij een overgang naar Torino. De Italianen zouden de speler graag willen huren van Valencia, maar deze ziet enkel heil in de verkoop van de middenvelder. (Channel 4)
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
De Zuid-Amerikaan zou dat wellicht Carlos Tevez wezen??
Teves is al lang niet meer haalbaar voor PSV. Ene Kerlon wordt genoemd.....
kos
-
- 46817 berichten
- 8941 stemmen
Manchester United verwacht binnenkort overeenstemming met Bayern München te bereiken over Owen Hargreaves. De Engelsman moet ongeveer 25 miljoen euro opbrengen. (Times)
happie
-
- 6272 berichten
- 426 stemmen
Kerlon die is pas achttien zag ik. Ik denk dat PSV beter een goede scorende spits van rond 23 of 25 jaar kan zoeken.
happie
-
- 6272 berichten
- 426 stemmen
Tsja dat zijn de bedragen in het voetbal tegenwoordig alleen maar.
BenicioDelToro
-
- 4178 berichten
- 1391 stemmen
Justine Henin zit in topvorm. Ik ben echt benieuwd.
Zou mooi zijn als Justine nog een titel aan haar toch al imposante erelijst kan toevoegen! En dan wordt ze volgens mij ook weer de nummer een van de wereld. Jammer dat Kim - ook een beetje van ons 'Ollanders natuurlijk!
- er niet bij kan zijn om haar titel te verdedigen. En ook jammer dat Misa Krajicek in de eerste ronde gelijk Sharapova treft... En dat terwijl ze bijna zelf geplaatst was!
Bij de mannen hoop ik toch wel op wat verrassingen hier en daar. 't Wordt wat eentonig met Federer en Nadal!
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Tevez is inderdaad niet meer haalbaar denk ik.
Kerlon, is dat niet die jongen die bekend werd vanwege zijn 'zeehondendribbel'?
Koekebakker
-
- 2540 berichten
- 3981 stemmen
Kerlon, is dat niet die jongen die bekend werd vanwege zijn 'zeehondendribbel'?
Yup. Laat maar naar PSV komen, dat kereltje.
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Tevez is wel degelijk haalbaar omdat Chelsea hem gaat kopen en hem eerst een jaar wil verhuren. Waarom niet een jaar Tevez en dan volgend jaar een spits halen als er weer contracten aflopen. Nu nog een spits halen is gewoon bijna niet meer te doen. Elke club vraagt nu voor elke speler de hoofdprijs omdat alle clubs weten dat een vervanger kopen in dit stadium van het seizoen gewoon niet te doen is.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.