• 17.278 nieuwsartikelen
  • 182.341 films
  • 12.566 series
  • 34.775 seizoenen
  • 656.192 acteurs
  • 200.438 gebruikers
  • 9.465.939 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Jongens laten we ophouden met het moddergooien naar elkaar welke club nou beter is.. zo kinderachtig!

Ajax heeft verloren dat natuurlijk zwaar kut is.. en ajax supporter of niet degene die daar blij van zijn geworden zijn eigenlijk maar heel triest omdat door het verlies van ajax het Nederlandse voetbal europees gezien in gevaar komt.

Ik als Ajacied wens PSV al het geluk het komende CL-seizoen en dat ze maar ver mogen komen evenals alle andere Nederlandse clubs in het Europese voetbal.

P.S.

Kluivert zou een briljante aankoop van Feyenoord zijn.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Een idiote aankoop. Hij is constant geblesseerd.

Spartaan1986

• 3620 berichten
  • 2202 stemmen

Kai schreef:

Jongens laten we ophouden met het moddergooien naar elkaar welke club nou beter is.. zo kinderachtig!

Ajax heeft verloren dat natuurlijk zwaar kut is.. en ajax supporter of niet degene die daar blij van zijn geworden zijn eigenlijk maar heel triest omdat door het verlies van ajax het Nederlandse voetbal europees gezien in gevaar komt.

Ik als Ajacied wens PSV al het geluk het komende CL-seizoen en dat ze maar ver mogen komen evenals alle andere Nederlandse clubs in het Europese voetbal.

P.S.

Kluivert zou een briljante aankoop van Feyenoord zijn.

Je hebt helemaal gelijk op de laatste zin na

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

Twente niet maar Rapid Boekarest én Dinamo Boekarest wel. Dit is een drama voor Nederland. Als die twee ploegen de eerste ronde doorkomen en Steau Boekarest haalt wat punten in de Champions League is het zo goed als afgelopen met 2 van onze UEFA-cup plaatsen.

Er zit maar één ding op. PSV moet de tweede ronde CL halen en Ajax, AZ, Groningen,Feyenoord en Heerenveen moeten naar de groepsfase van de UEFA cup en 4 daarvan moeten die groepsfase overleven.

Kai schreef:

ik denk dat degene die het doen zich niet realiseren hoe kinderachtig ze wel niet bezig zijn.

Van een puber verwacht je dit nog wel...

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Naomi Watts schreef:

Een idiote aankoop. Hij is constant geblesseerd.

Goh ja je zou maar een ex-ajacied in je team krijgen.

Niet doen hoor ! straks raak je nog besmet met het virus.

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Mooie Quote van Koeman trouwens over de loting van PSV :

''We zijn niet totaal kansloos''

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2275 stemmen

Its all up to PSV dit seizoen. Alle ogen zijn gericht op Eindhoven

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Helaas wel ja ik denk dat Europa met meer plezier naar ajax zou hebben gekeken.

Maar ik wens ze alle geluk.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Kom op wat een gezeur dat NL z'n plekkies kwijt raakt, zo gaat het al jaren, zodra we met 4 of 5 clubs gaan krijgen we er in no time weer punten bij en krijgen we er weer twee clubs extra, waarna we weer punten verliezen en zo.

Wat denk je dat er met de pnten van ROemenie gebeurd als zij twee clubs erbij krijgen. (De behaalde punten worden immers gedeeld door het aantal clubs)

Dat stuivertje wisselen met rusland, Portugal en Roemenié doen we al 20 jaar. En Ajax is daar echt niet in z'n eentje verantwoordelijk voor....het ligt er veel meer aan dat de nr 6 & 7 club geen punten halen..

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

mikoz schreef:

Helaas wel ja ik denk dat Europa met meer plezier naar ajax zou hebben gekeken.

Ik kan niet goed tegen m'n verlies, maar ik bescheur me echt als ik zo'n opmerking lees. Hoe weet jij nou wat Europa liever ziet? PSV speelt al tien jaar lang Champions League. In Europa zijn ze het wel gewend dat PSV het haalt, en Ajax al sinds een paar jaar niet meer, hoor.

*wacht op de opmerking dat Ajax al een keer gewonnen heeft*

BenicioDelToro

• 4178 berichten
  • 1391 stemmen

Mooie poule voor PSV, met zeker mogelijkheden om verder te komen. Op Liverpool staat natuurlijk geen maat, maar Galatasaray is echt niet beter dan PSV en Bordeaux al helemaal niet.

Ben erg benieuwd naar de loting van de UEFA-Cup vandaag. Hopelijk dat de twee leukste clubs van NL, AZ en FC Groningen , een goede loting hebben!

Oh, en Mathijsen wens ik heel veel succes bij HSV, leuke club! Ze mogen in Hamburg blij zijn met zo'n goede en professionele speler als hij! We zullen hem missen...

Al staat de opvolging al klaar in de persoon van Gijs Luirink!

kos

• 46816 berichten
  • 8940 stemmen

Ik heb zo'n vermoeden dat het voor Mathijsen nog een beetje vroeg is om het land uit te gaan.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3907 stemmen

BenicioDelToro schreef:

Mooie poule voor PSV, met zeker mogelijkheden om verder te komen. Op Liverpool staat natuurlijk geen maat, maar Galatasaray is echt niet beter dan PSV en Bordeaux al helemaal niet.

Engelse ploegen liggen psv wel. Bordeaux uit en Galatasaray uit worden echter enorm zware wedstrijden voor PSV. Ik ben er nog niet gerust op maar ik denk dat Liverpool deze poule zeker niet gaat overleven.

UEFA Cup loting Nederlandse clubs

AZ - Kayserispor (Tur)

Vítoria Setúbal (Por) - SC Heerenveen

Feyenoord - Lokomotiv Sofia (Bul)

Partizan (Ser) - FC Groningen

IK Start (Noo) - Ajax

Ajax wint, Feyenoord wint, AZ wint (wel met moeite denk ik), Groningen zal het thuis afmaken

ik vrees alleen voor Heerenveen...

BenicioDelToro

• 4178 berichten
  • 1391 stemmen

Hup AZ, pak die Turken!

Ajax weer tegen Scandinaviërs... Als dat maar goed gaat!

Rotloting voor onze vrienden uit het hoge noorden, Groningen en Heerenveen...

En Feyenoord... tja, ik denk dat het huidige Feyenoord met alles en iedereen moeite zal hebben...

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

Rotloting wat mij betreft. Ajax zou normaal gesproken moeten winnen van de Noren maar de rest gaat het HEEL moeilijk krijgen.

AZ moet tegen een heel vervelende Turkse ploeg die je zeker niet moet onderschatten. Daar zit die spits die vorig jaar topscorer werd in Turkije.

Feyenoord moet tegen een ploeg die met 11 man voor de goal gaat liggen en dan is het vrij lastig als je geen goede aanvallers hebt. Sofia hoeft maar één keer een gelukkige goal te scoren en dan ga ik echt vrezen voor Feyenoord.

Groningen heeft het geluk dat de tweede wedstrijd thuis is maar de kans is aanwezig dat ze in Servië een jas gaan krijgen. Partizan heeft veel internationals waaronder Nadj en Djordjevic.

Heerenveen acht ik eigenlijk helemaal kansloos. Setubal werd dan wel achtste vorig jaar maar het blijft een Portugeze ploeg met veel Brazilianen. En Nederland tegen Portugal is altijd lastig voor ons.

Ik blijf vrezen voor een heel slecht seizoen voor de Nederlandse clubs.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Even terugkomen op Kluivert..

Ik ben er eigenlijk wel van overtuigd dat wanneer Kluivert naar Rotterdam gaat en hij daar zijn draai weer vind, Kluivert weer kan uitgroeien tot de beste spits van Nederland. Aangezien Kluivert nog niet zo heel oud is en hij bij Feyenoord aan zijn laatste kans begint, hij moet wel dus! Ik heb er vertrouwen in, die kwaliteiten die hij had kunnen toch niet zomaar weg zijn.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2275 stemmen

Ik verwacht van Ajax niets anders dan dat ze met gemak de volgende ronde gaan halen. Deze brutaliteit komt voort uit het teleurstellende verlies tegen die andere vikingen.

Spartaan1986

• 3620 berichten
  • 2202 stemmen

ThaMovieVoter schreef:

Ik verwacht van Ajax niets anders dan dat ze met gemak de volgende ronde gaan halen. Deze brutaliteit komt voort uit het teleurstellende verlies tegen die andere vikingen.

Omdat ze 1 wedstrijd een keer de mist in gaan (Toevallig wel de belangrijkste wedstrijd van het jaar maar toch)

zegt natuurlijk niet dat ze weer gelijk alles slecht gaan spelen.

Wie weet spelen ze gewoon net zo goed als de wedstrijden voor de wedstrijd tegen Kopenhagen

The Hunter

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

Ajax moet hoe dan ook de groepsfase halen, want ze hebben het gewoon het beste getroffen met de loting.

IK Start speelde een paar jaar gelden ook nog gewoon eerste divisie.

AZ gaat het lastig krijgen, maar gaat wel door denk ik.

Voor Groningen verwacht ik hetzelfde.

Heerenveen gaat het denk ik net niet redden, net als Feyenoord. Of die moeten een goede spits aantrekken, dan hebben ze meer kans.

wilde geruchten:

"Rosenberg naar Bolton"

"Bij verkoop Rosenberg, Harry of Lindenbergh koopt Ajax een ervaren middenvelder"

Bij dat laatste is een naam genoemd van een Italiaans, maar dat neem ik niet serieus

The Hunter

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

Een heel wild gerucht inderdaad.

Terwijl ze Gravesen er niet bij wilden hebben. En dat is toch wel een ervaren man.

Maarja, Ten Cate wil er toch nog een middenvelder bij.

Waar heb je dat gelezen?

happie

• 6270 berichten
  • 426 stemmen

kos schreef:

(quote)
Er is een verschil tussen hopen en realistisch zijn.

Het is realistisch genoeg om te zeggen dat ajax landskampioen wordt. Dat hoort ieder het hoogst haalbare te zijn voor een ploeg van ajax. Het is realistisch genoeg, als het dan niet lukt. Jammer dan. Wat hopen daarmee te maken heeft, snap ik niet.

happie

• 6270 berichten
  • 426 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Met een beetje mazzel zijn dat PSV, AZ, Feyenoord en Groningen.

Hmm met deze verschrikkelijke slechte selectie mogen ze blij wezen als ze in het linkerrijtje komen.

PartyMarty

• 3165 berichten
  • 1311 stemmen

John Blankenstein is overleden. 57 pas. Tragisch!

Spartaan1986

• 3620 berichten
  • 2202 stemmen

Ik hoorde het pas toen Roda-Ado op het punt om te beginnen stond.

Schrok me rot hij heeft veel meer gedaan op de tv dan alleen het fluiten van voetbalwedstrijden.

Was onder andere jurylid bij Ter land ter zee en in de lucht in de jaren 90

R.I.P.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2275 stemmen

Barcelona was er niet echt op gebrand deze wedstrijd te winnen.. Maarja, wat stelt die supercup eigenlijk voor, is net zoiets voor Europa als de Johan Cruijff schaal voor Nederland is. De wereldcup is hetgeen wat telt.

Btw, wat een lelijke tenues dit jaar, die rode broekjes waren veel mooier en maakten veel meer indruk. En met die rode broekjes aan wonnen ze de Champions League.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3907 stemmen

De naam van Kluivert begint steeds meer genoemd te worden als de belangrijkste kandidaat om Vennegoor op te volgen bij PSV. Ik moet eerlijk zeggen dat ik daar op het eerste oog niet erg blij mee zou zijn. Dus laten we hopen dat er iemand anders komt.

eRCee

• 13453 berichten
  • 1982 stemmen

timbo_ schreef:

De naam van Kluivert begint steeds meer genoemd te worden als de belangrijkste kandidaat om Vennegoor op te volgen bij PSV. Ik moet eerlijk zeggen dat ik daar op het eerste oog niet erg blij mee zou zijn. Dus laten we hopen dat er iemand anders komt.

Kluivert is een fantastische voetballer. Als hij de blessures van de laatste jaren te boven kan komen (vroeger was hij nooit geblesseerd) zou ik in mijn handjes wrijven als PSV-fan.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.