- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2275 stemmen
Ja en? Dan nog moet het als team functioneren en dat lukt zelfs met topspelers niet zomaar. Dat heeft Ajax gisteren wel bewezen.
En daar geef ik je zeker gelijk in, dit is al jaren een enorm probleem bij Ajax. En elke keer ligt het maar weer aan de trainer
De hele organisatie moet veranderen, dan pas komt het goed.
SpaghettiWestern
-
- 129 berichten
- 0 stemmen
Geen UEFA cup waardig? slechte verliezer ben je. 
lijkt me zwaar klote. Om alle wedstrijden van Ajax te bekijken, alleen om te zien dat ze verliezen
Nu staat NL 9e op de UEFA lijst. Dat betekent dat alleen 4 clubs naar europa gaan volgend jaar. Gefeliciteerd daarmee Naomi!
Ik was vroeger ook zo. Ik keek naar Feyenoord wedstrijden, en hoopte alleen dat ze verloren. Ben er nu achter gekomen hoe triets dat wel niet is. Het kan mij niks meer schelen wat de andere clubs presteren (behalve in europa). Ik kijk alleen naar mijn eigeb cluppie en probeer er vooral van te genieten. Als ze goed presteren winnen ze heus wel de kampioenschap, ongeacht wat anderen doen.
. Ik snap niet waarom elke supportersgroep de kracht van zijn team redelijk kan inschatten behalve Ajax-supporters die nog altijd in het verleden blijven leven en denken dat ze 3 keer zo goed zijn als dat ze eigenlijk zijn.
Misschien eens een keertje realistischer wezen, want dit verlies is helemaal niet zo heel verrassend of onterecht.
lekker makkelijk trouwens om nu je gelijk te halen. Kan ik ook doen....de hele tijd een club de grond in stampen, en zodra ze verliezen mijn gelijk halen
Je kan wel eens een wedstrijd verliezen (vooral als de ballen er gewoon niet in willen gaan in 1e helft)
niks mis mee, als Ajax supporter blijf ik achter mijn club staan, waarvan ik nog steeds vind dat ze heel goed spel vertonen en zeker vooruit zijn gegaan ivm vorig jaar.
Door 1 verloren wedstrijd schrijf ik ze niet af, zoals sommigen hier al blijkbaar wel doen.
Nu maar hopen dat alle NL clubs winnen in Europa zodat Nederland weer de 7e plek kan innemen (zijn nu gezakt naar 9e plek wat betekent dat VIRTUEEL NL 2 clubs minder naar de UEFA cup mag sturen)
ToNe
-
- 2865 berichten
- 2336 stemmen
Haha, grappig. De andere kant van het spectrum.
Een argument die ik vaak hoor en daarmee elke discussie doodbloedt, is 'En hoeveel titels heeft jouw club nou gewonnen?'
SpaghettiWestern
-
- 129 berichten
- 0 stemmen
Haha, grappig. De andere kant van het spectrum.
Een argument die ik vaak hoor en daarmee elke discussie doodbloedt, is 'En hoeveel titels heeft jouw club nou gewonnen?'
members die anti-ajax zijn, en dat zelf niet beseffen
members die feyenoord haten, en geen moment voorbij laten gaan om dat te uiten
we weten het nu wel....
zucht...
stel feyenoord verliest a.s. zondag
>> het hele circus begint van voor af aan
telkens weer na een wedstrijd van de grote clubs lees ik hier dezelfde discussies. Kwa niveau zijn de discussie's hier niet veel hoger dan die bij bv. voetbalzone.nl
happie
-
- 6270 berichten
- 426 stemmen
Ik vond het terecht hoor dat ajax haad verloren.
Kopenhagen wad gewoon beter.
duz...Volgens mij heb jij de wedstrijd van een paar jaar geleden gekeken tegen kopenhagen.
Spartaan1986
-
- 3620 berichten
- 2202 stemmen
duz...Volgens mij heb jij de wedstrijd van een paar jaar geleden gekeken tegen kopenhagen.
haad en wad 
Zegt genoeg
SpaghettiWestern
-
- 129 berichten
- 0 stemmen
waar het fout ging: Maduro had een lage handelingssnelheid
ten Cate had hem beter kunnen wisselen in de rust, en Perez/Roger in moeten brengen (heeft Vertonghen ooit een officiele wedstrijd voor Ajax gespeeld? Die breng je er toch niet in bij zo'n belangrijke wedstrijd!)
Gabri had gewoon in de 2e helft aanvallend moeten spelen, en niet een verdedigende rol moeten krijgen.
niet dat we dan hadden gewonnen, want ondanks dit had AJax veel kansen die niet benut werden. helaas
happie
-
- 6270 berichten
- 426 stemmen
Ja ik denk het ook. Ik denk dat het de schuld is van die gasten van "toppertje"die hadden ze nooit op moeten laten treden daar.
SpaghettiWestern
-
- 129 berichten
- 0 stemmen
UEFA gaat misschien Italiaanse bond schorsen omdat Juve toch naar rechtbank is gegaan.
3 Italiaanse teams in CL
bestaat er dus nog een klein kans dat Ajax alsnog toegevoegd wordt (dromen....)
happie
-
- 6270 berichten
- 426 stemmen
Tsja ach. Daar geloof ik niet zo in.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
lijkt me zwaar klote. Om alle wedstrijden van Ajax te bekijken, alleen om te zien dat ze verliezen
Dacht je dat we naar die eikels gingen kijken. Lees de uitslag wel. En als ze verloren hebben dan zet ik de tv pas aan.

SpaghettiWestern
-
- 129 berichten
- 0 stemmen
ben jij zo'n tiener die ook op voetbalzone.nl supporters uitscheld?
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2275 stemmen
Dacht je dat we naar die eikels gingen kijken. Lees de uitslag wel. En als ze verloren hebben dan zet ik de tv pas aan.

Trek dan ook geen conclusies die nergens op zijn gebaseerd (want je hebt de wedstrijd niet gezien)
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2275 stemmen
Juve zet door en is doof voor dreigementen
Juventus wil koste wat het kost doordramen en iedereen meeslepen, ik hoop dat ze keihard gestraft gaan worden.
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Nederland dreigt Europese tickets te verliezen
Geschreven door Jurre de Ruiter op donderdag, 24 augustus om 14:52
De Nederlandse clubs moeten komend jaar in Europa goed presteren. Onder meer de uitschakeling van Ajax en het gelijke spel van FC Twente hebben ervoor gezorgd dat Nederland op de coëfficiëntenranglijst van de UEFA al twee plaatsen is gezakt. Mocht dit komend seizoen niet veranderen, dan verliest Nederland twee tickets voor de UEFA Cup.
Rusland en Roemenië dreigen nu Nederland definitief voorbij te gaan. Steaua Boekarest, Spartak Moskou en CSKA Moskou wisten zich afgelopen week wel te plaatsen voor de Champions League, wat beide landen veel punten oplevert.

Mathijsen definitief naar HSV
Geschreven door Robert Smid op donderdag, 24 augustus om 16:44
Joris Mathijsen verlaat per direct AZ om uit te komen voor het Duitse Hamburger SV. De centrale verdediger van het Nederlands Elftal zal naar alle waarschijnlijkheid nog vandaag gepresenteerd worden bij de Bundesliga-formatie.
Mathijsen is als opvolger gehaald van Khalid Boulahrouz, die vorige week zeer onverwachts vertrok naar Chelsea. Samen met Vincent Kompany moet de 26-jarige verdediger ervoor zorgen dat de centrale verdediging van de Duitsers als een huis staat.
Mathijsen maakt een stormachtige ontwikkeling door. Twee seizoenen geleden werd hij door toenmalig technisch directeur van AZ Martin van Geel naar Alkmaar gehaald. Kort daarna werd hij voor het eerst opgeroepen door bondscoach Marco van Basten, en sindsdien is hij een vaste naam bij het rijtje internationals.
Bij HSV, wat naar verluidt 6,5 miljoen euro voor de mandekker neerlegt, komt hij twee andere Nederlandse internationals tegen: aanvoerder Rafael van der Vaart en Nigel de Jong.

Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Trek dan ook geen conclusies die nergens op zijn gebaseerd (want je hebt de wedstrijd niet gezien)
Conclusies? Waar trek ik conclusies? Ik hoef ook helemaal geen conclusies te trekken. Ik ben fundamentalistisch Feyenoord supporter. Dus alles wat Ajax doet is slecht en als ze verliezen is het terecht. Is geen conclusie maar een vaststaand feit voor mij.
Hoef ik verder dus ook geen wedstrijd voor te zien. 
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
speciaal voor Reinbo :
Feyenoord was dichtbij faillissement
Geschreven door Jurre de Ruiter op donderdag, 24 augustus om 14:40
Uit een onderzoek van RTV Rijnmond blijkt dat Feyenoord de afgelopen twee jaar zéér dichtbij een faillissement was. De Rotterdammers begonnen twee jaar geleden noodgedwongen een grootscheepse sanering. Met de transfers van Dirk Kuijt en Salomon Kalou lijken de grote problemen nu opgelost te zijn.
Feyenoord had twee jaar geleden een schuld van maar liefst 40 miljoen euro. Bovendien leed de ploeg voor het tweede opeenvolgende jaar verlies en ook het grote aantal contractspelers leed tot problemen.
In de zomer van 2005 bestond de mogelijkheid dat er een faillissement zou komen. Als op dat moment één van de vele schuldeisers tot een aanvraag was overgegaan, was een faillissement zo goed als zeker geweest.
Het blijft toch vreemd dat een club als Feyenoord een licentie krijgt terwijl ze éen schuld van 40 miljoen hebben en dat clubs als NAC Breda al problemen krijgen als ze 5 miljoen schuld hebben.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Het blijft toch vreemd dat een club als Feyenoord een licentie krijgt terwijl ze éen schuld van 40 miljoen hebben en dat clubs als NAC Breda al problemen krijgen als ze 5 miljoen schuld hebben.
Dat hangt er natuurlijk sterk vanaf hoe de schuld in elkaar steekt en bij wie je 'm hebt en hoe die heet in de boekhouding. Feyenoord had/heeft bv een hele grote schuld bij v.d Herik. Maar als je dat gewoon een lening noemt, waaarop de rentekosten in de jaarbegroting zijn opgenomen. Is het officieel geen schuld, maar vreemd kapitaal. Pas als V/D Herik zijn geld terug eist wordt het een schuld.....
Dat ze dit nu bewust via RTV Rijnmond laten lekken is natuurlijk om de fans rustig te houden en uit te leggen waarom er geen dure spitsen gehaald kunnen worden...
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Tot nog toe mooie loting met Chelsea - Barca, Celtic-Manchester en PSV Liverpool. Alleen AC - Lille is minder.
Ben benieuwd in welke pool Ajax terecht komt...... 
ToNe
-
- 2865 berichten
- 2336 stemmen
Reinbo de supporteruitscheldende tiener 
Leuke entry voor de Horror KO naast Toxie en Grandpa.
Timmy757
-
- 3365 berichten
- 598 stemmen
Hoorde ik Ebgerts nou echt zeggen dat een Club uit Rotterdam Kluivert heeft gepolst ?

Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ja, dan kan hij mooi meedoen aan Monaco aan de Maas. 
kos
-
- 46816 berichten
- 8940 stemmen
Het is toch logisch dat als je ajax, feyenoord of psv supporter bent je, je club hoog inschat en misschien AZ supporters ook nog. Dit zijn topclubs en die moeten voor het hoogst haalbare gaan.
[ Maar ik kan me voorstellen dat dit bij zogenaamde NEC supporters (die stiekem voor PSV zijn) (en anti-Ajax, maar blijven ontkennen) dit ontbreekt.
ahaha
]wat je al weken zegt? ik heb jou nooit iets anders horen zeggen over Ajax...altijd de negatieve kant belichten...daar ben jij goed in.
lekker makkelijk trouwens om nu je gelijk te halen. Kan ik ook doen....de hele tijd een club de grond in stampen, en zodra ze verliezen mijn gelijk halen
Heeft verder weinig met 'gelijk hebben' te maken. Ik snap alleen niet wat er zo enorm verrassend was aan gisteren.
Ik vind het ook sneu voor Ajax.
(sowieso grappig dat iemand die hier 2 weken lid is mij nooit iets anders heeft horen zeggen
. )
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Mooiste wedstrijden zijn toch wel Barcelona-Chelsea, Real Madrid-Lyon en Manchester-Celtic.
PSV heeft best aardig geloot vind ik.
En AC Milan had er natuurlijk nooit in mogen zitten.
Ondanks de teleurstelling ben ik toch wel benieuwd waar Ajax tegen moet gaan spelen straks.
En in de UEFA Cup moeten ze nu toch maar ver komen, om de teleurstelling enigzins weg te werken.
En als het een club als Middlesbrough lukt om in de finale te komen, moet Ajax het ook kunnen.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2275 stemmen
Ik vind het trouwens een prachtige loting, die van de CL, wat jullie?
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Lekker bezig FC Twente 
Lekkere dagen voor het Nederlandse clubvoetbal 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
moet jij vooral zeggen...
Maak je geen zorgen, ik haal er heel veel plezier en voldoening uit. 
Dank je wel.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Met een beetje mazzel zijn dat PSV, AZ, Feyenoord en Groningen. 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.