- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Anyway wat verschrikelijk KLOTE is dit.
Ik kan wel janken dat mag iedereen best weten.
Een seizoen zonder de CL .. verschrikkelijk iets waar ik altijd zo naar toe kijk en nu alles in 1 klap weg door die teringdenen. Nog geen Uefa Cup waardig zijn ze en wij verliezen daar zo lullig tegen terwijl Ajax gewoon nog beter was ook.
En nog zo onverwachts ook.
Nee het begon zo mooi maar nu is het hele seizoen verpest. Aan elke overwinning dit seizoen blijft gewoon een dikke domper hangen , heel leuk 5-0 winnen van RKC maar zonder CL stelt het gewoon niks voor.
Druk me misschien hard uit maar als echte supporter ben ik hier wel even ziek van .. zulke verwachtingen en dan zo eruit.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Geen UEFA cup waardig? slechte verliezer ben je. 
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Kopenhagen is nog geen Uefa Cup waardig nee.
Dat maakt de prestatie van Ajax die gewoon bij de beste 16 in Europa moet zitten nog dramatischer.
Als er een van de twee het verdiende om door te gaan was dat Ajax. Zelfs in de verloren wedstrijd waren ze beter. of gaje nu beweren dat Kopenhagen geen mazzel had ? Ajax moet gewoon eens leren die rotbal in dat goal te schieten.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Kopenhagen had mazzel maar dat had Ajax wer in Denemarken.
Kopenhagen niet UEFA cup waardig noemen bewijst maar hoe 'n slechte verliezer je bent. Ze hebben het maximale eruit gehaald, chapeau.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2275 stemmen
Tja, ik weet wel bijna zeker dat Kopenhagen kansloos als 4e zal eindigen, tenzij ze in een soorgelijke poule belanden als dat van Ajax vorig jaar 
Het is echt zonde dat Kopenhagen zich plaatst ten koste van Ajax voor het voetbal in het algemeen, maar ik kan ook niet zeggen dat het onverdiend was. Het is de nalatendheid van enkele Ajax spelers, en de arrogantie van de trainer, die uiteindelijk hebben geleid tot dit zo onnodige verlies. En Huntelaar was in geen velden of wegen te bekennen. Credits zijn er alleen voor Gabri en Rosales die beiden lieten zien Ajax-waardig te zijn.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Kopenhagen had mazzel maar dat had Ajax wer in Denemarken.
Kopenhagen niet UEFA cup waardig noemen bewijst maar hoe 'n slechte verliezer je bent. Ze hebben het maximale eruit gehaald, chapeau.
Kwalitatief gezien horen ze er absoluut niet thuis.
De club moet het hebben van fysiek spel iets wat Ajax niet ligt vandaar de mazzel.
En als het steeds beter gaat met je club en allemaal zulke hoge verwachtingen hebt en het dan tegen zo een club zo lullig misgaat dan benje daar kapot van ja.
Maar dat zou jij niet begrijpen aangezien je nooit voor zulk hoog voetbal speelt.
Spartaan1986
-
- 3620 berichten
- 2202 stemmen
Maar dan hadden ze niet zo'n fantastisch modderfiguur geslagen. In retrospect ben ik best blij met die Play Offs. 
Ja Feyenoord zal de Play-offs nodig hebben dit jaar
En dan ik bedoel ik voor de Uefa Cup Play-Offs voor de plaatsen 6 tot en met 9
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Kwalitatief gezien horen ze er absoluut niet thuis.
De club moet het hebben van fysiek spel iets wat Ajax niet ligt vandaar de mazzel.
En als het steeds beter gaat met je club en allemaal zulke hoge verwachtingen hebt en het dan tegen zo een club zo lullig misgaat dan benje daar kapot van ja.
Maar dat zou jij niet begrijpen aangezien je nooit voor zulk hoog voetbal speelt.
Dubieus statement. Fysieke kracht speelt een belangrijke rol in het voetbal.
We spelen elk jaar voor het hoogste, alleen halen we het steeds weer niet. Net als Ajax nu.

mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Wrong je speelt nu voor de plaatsen 4/5.
En lachen gieren brullen zeg , beetje triest hoor het zelf nooit halen en dan als Ajax er een keertje vroegtijdig uitligt gaan juichen. ga je lekker schamen , de 3-0 en 4-2 vergeten ? Anti tegen de concurent alsje het zelf niet haalt. hoe triest.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2275 stemmen
Idd, dit kan een heel seizoen drastisch veranderen. Naar mijn eigen zeggen leek het weer even de goede kant op te gaan met Ajax. Ik ging ook met vertrouwen naar de Arena, iets wat ik in geen jaren meer heb gehad, nooit gedacht dat het zo zou eindigen in een enorm fiasco als dit. De geschiedenis herhaalt zichzelf, en blijft zichzelf herhalen met Ajax, ik begin er echt moedeloos van te worden. Ik hoop echt dat het elftal, waarin zeker progresie aan het ontstaan was, zich hierdoor 'niet uit het veld laat slaan'.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Je raakt kant noch wal.
Die vergeet ik niet. Ik ben ook anti tegen de concurrent als we wel de CL halen, of kampioen worden. Mijn sportieve anti Ajax gedrag voor Ajax blijft bestaan, in voor en tegenspoed. 
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2275 stemmen
Bedenk wel wat je typt, haat is niet zomaar iets. Iets wat ik zou haten, mag van mij part ook echt dood, haat is daarom een heel ernstig woord.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Idd, dit kan een heel seizoen drastisch veranderen. Naar mijn eigen zeggen leek het weer even de goede kant op te gaan met Ajax. Ik ging ook met vertrouwen naar de Arena, iets wat ik in geen jaren meer heb gehad, nooit gedacht dat het zo zou eindigen in een enorm fiasco als dit. De geschiedenis herhaalt zichzelf, en blijft zichzelf herhalen met Ajax, ik begin er echt moedeloos van te worden. Ik hoop echt dat het elftal, waarin zeker progresie aan het ontstaan was, zich hierdoor 'niet uit het veld laat slaan'.
Helemaal mee eens ThaMovieVoter.
Dat begrijpen de anderen dus niet.
Ajax had de laatste tijd ''iets'' iets wat alleen de supporters voelden .. iets van onoverwinnelijkheid en eindelijk eens de progressie om de echte Europeese top te halen. Ajax was er nog lang niet maar het lag op het goede pat. en dan met idd zo een fiasco eruit.. onbegrijpelijk.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Bedenk wel wat je typt, haat is niet zomaar iets. Iets wat ik zou haten, mag van mij part ook echt dood, haat is daarom een heel ernstig woord.
Eens, dat klinkt veel erger dan het is bij mij. Aangepast. 
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2275 stemmen
Nouja de Europese top is misschien wat overdreven, maar ik had zeker het idee dat Ajax weer eens hoge ogen zou gaan gooien dit jaar, zowel in de competitie als op Europees niveau. Dit vooral door de spelers die zijn gehaald, en het voetbal wat Ajax speelde afgelopen weken.
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Je moet maar zo denken, FC Porto win ook eerst de UEFA cup voordat ze het jaar erop de Champions League wonnen 
Maar even serieus, die UEFA cup is dus echt niks. Het is niet eens een troostprijs omdat het geen enkele Ajacied zal troosten als we met zo'n flutprijs aankomen.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Vooruit kijken komt wel weer.
Maar voorlopig zit in nog in de slop.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2275 stemmen
Voordat deze wedstrijd begon dacht ik dat Ajax weer uit de slop was. Gelukkig is dit maar een momentopname, maar wel eentje met hele nare gevolgen wat niet ten goede zal komen voor het zelfvertrouwen van dit nieuwe elftal. Laten we maar hopen dat de rust er blijft in en rondom het bestuur en technische staf. Het lijkt me bijv. een beetje voorbarig door nu al te roepen om de kop van Ten Cate ofzo, zoals we ondertussen wel gewend zijn van de Ajax supporters.
Btw, het lijkt me trouwens wel een goed plan als er eens flinke zuiveringen komen in de Ajax organisatie net zoals we hebben gezien bij Barcelona. Een nieuw jong, fris bestuur kan wonderen verrichten.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Idd niet te hopen dat ze hun hoofd verliezen na dit drama.
Dat zou het bijna zeker landskampioenschap alleen nog in gevaar kunnen brengen.
kos
-
- 46816 berichten
- 8940 stemmen
Nouja de Europese top is misschien wat overdreven, maar ik had zeker het idee dat Ajax weer eens hoge ogen zou gaan gooien dit jaar, zowel in de competitie als op Europees niveau.
. Ik snap niet waarom elke supportersgroep de kracht van zijn team redelijk kan inschatten behalve Ajax-supporters die nog altijd in het verleden blijven leven en denken dat ze 3 keer zo goed zijn als dat ze eigenlijk zijn.
Misschien eens een keertje realistischer wezen, want dit verlies is helemaal niet zo heel verrassend of onterecht.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Kopenhagen is nog geen Uefa Cup waardig nee.
Dat maakt de prestatie van Ajax die gewoon bij de beste 16 in Europa moet zitten nog dramatischer.
Ajax eindigde met de hakken over de sloot bij de beste 5 van de Mikey Mouse competietie en jij rekent ze al weer bij de beste 16 van Europa. 
kijkert
-
- 3584 berichten
- 0 stemmen
Dat was lachen gisteravond. Altijd fijn als Ajax op zijn plek wordt gezet.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3307 stemmen
Ik snap niet waarom elke supportersgroep de kracht van zijn team redelijk kan inschatten behalve Ajax-supporters die nog altijd in het verleden blijven leven en denken dat ze 3 keer zo goed zijn als dat ze eigenlijk zijn.
Inderdaad opmerkelijk. Er worden een paar spelers gekocht en meteen wordt Ajax landskampioen met twee vingers in de neus en gaan ze hoge ogen gooien in Europa.
Spartaan1986
-
- 3620 berichten
- 2202 stemmen
Inderdaad opmerkelijk. Er worden een paar spelers gekocht en meteen wordt Ajax landskampioen met twee vingers in de neus en gaan ze hoge ogen gooien in Europa.
Het zijn ook niet de minste spelers die ze hebben gekocht
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3307 stemmen
Ja en? Dan nog moet het als team functioneren en dat lukt zelfs met topspelers niet zomaar. Dat heeft Ajax gisteren wel bewezen.
Spartaan1986
-
- 3620 berichten
- 2202 stemmen
Ja en? Dan nog moet het als team functioneren en dat lukt zelfs met topspelers niet zomaar. Dat heeft Ajax gisteren wel bewezen.
Omdat het 1 wedstrijd niet werkt?
Tot nu toe heeft Ajax de hele tijd bewezen dat het wel een goed elftal heeft.
PSV hebben ze uiteindelijk makkelijk opzij gezet RKC vernederd en uit in Kopenhagen hadden ze ondanks dat ze het zwaar hadden ook goed spel.
happie
-
- 6270 berichten
- 426 stemmen
Ik ben er gister geweest. Zat lekker op de eerste ring. Eerste helft genoten van de strijdlust, bezieling en een goed ajax. tweede helft waren ze ook zeker beter alleen 2 momenten van onachtzaamheid leverde 2 doelpunten op. Daarna was Kopenhagen nog gevaarlijk via de counter. Ik dacht dat dit alleen tegen Italiaanse tegenstanders kon gebeuren, maar helaas zijn fouten tegen iedere tegenstander dodelijk. In de rust kon je door het hele stadion een gevoel zien van: dit geven ze toch niet meer weg. Maar helaas gebeurde dat wel. Ik was er gisteravond goed ziek van, had op een mooi avondje ajax gehoopt. Nou denk ik van, dan maar wat proberen in de uefa cup. Misschien waren de spelers van ajax wel onder indruk, want de arena had voor de wedstrijd Guillermo & Tropical Danny ingehuurd.
Ajax funtioneerde wel degelijk goed de hele wedstrijd, alleen de momenten van de doelpunten waren zwak. Dus het is onzin om te zeggen dat ze nou ineens slecht zijn of niet functioneren. Ik heb in ieder geval genoten gisteravond, want de supporters bleven tot aan na de wedstrijd achter hun club staan. En dat gebeurt niet altijd bij ajax.
happie
-
- 6270 berichten
- 426 stemmen
Ik snap niet waarom elke supportersgroep de kracht van zijn team redelijk kan inschatten behalve Ajax-supporters die nog altijd in het verleden blijven leven en denken dat ze 3 keer zo goed zijn als dat ze eigenlijk zijn.
Misschien eens een keertje realistischer wezen, want dit verlies is helemaal niet zo heel verrassend of onterecht.
Het is toch logisch dat als je ajax, feyenoord of psv supporter bent je, je club hoog inschat en misschien AZ supporters ook nog. Dit zijn topclubs en die moeten voor het hoogst haalbare gaan. En dat is meestal wat je ooit bereikt hebt. En ajax supporters leven in het verleden??? dat is de groots mogelijke onzin dat ik ooit heb gehoord. Dit verlies is wel degelijk verrassend, want als je uit met 1-2 wint, dan mag je dat thuis niet meer weggeven. Helaas gebeurde dat wel. Het was onterecht dat Ajax dan won uit, maar thuis was de nederlaag onterecht.
FilmFreakFabio
-
- 65 berichten
- 49 stemmen
Ik vond het terecht hoor dat ajax haad verloren.
Kopenhagen wad gewoon beter.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2275 stemmen
Volgens mij was ik juist degene die altijd zo realistisch mogelijk probeer te zijn. Maar daarom mag ik als Ajax supporter het weleens positief inzien, en een beetje hoop hebben kan nooit kwaad toch? Maar ik kan me voorstellen dat dit bij zogenaamde NEC supporters (die stiekem voor PSV zijn) (en anti-Ajax, maar blijven ontkennen) dit ontbreekt.
Meende dat ik al had getypt dat het dus ook niet 'onverdiend' was, maar kennelijk lees jij daar graag overheen ofzo 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.