- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2275 stemmen
Ode aan Maxi Rodriguez, niet kiezen voor het grote geld en hij blijft mijn clubbie natuurlijk trouw. Na Fernando Torres laat ook Maxi zien een echt Atlético hart te hebben. Deze spelers kunnen overal wel onderdak vinden maar besluiten te blijven.

Heb ik echt respect voor, waren ze bij Ajax ook maar zo. 
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3907 stemmen
Het is eigenlijk het eerste jaar dat ik er iets van hoor, ik wist daarvoor niet eens van zijn bestaan af
.
Was ook pas de tweede editie dacht ik.
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Heb ik echt respect voor, waren ze bij Ajax ook maar zo. 
Bij Atletico kijgen zo toch wel iets meer salaris hoor 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Goh, totaal onverwacht
, maar hoe nuttig zijn die play-offs nu eigenlijk geweest. 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen

Ik had het niet verwacht maar ze hebben het dan toch gedaan, two thumbs up for FC Kopenhagen. 
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen

Nou ja we hebben de competitie nog.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3907 stemmen
Wat een prutsers die ajaxcieden. De eerste helft zijn ze veel beter maar maken ze de kansen niet af. Dan krijgen ze de hele tweede helft geen kans totdat ze met twee nul achter staan en dan gaan ze weer kansen creeren. Als ze nu gewoon door hadden gevoetbald in plaats van achterover gaan leunen hadden ze nu champions leaugue spelen.
stinissen (crew films & series)
-
- 23817 berichten
- 77574 stemmen
Een ramp voor Ajax en het Nederlandse voetbal.
maxcomthrilla
-
- 15587 berichten
- 2878 stemmen
Dacht het even niet! Ajax mag van mij alleen Europees presteren. En dat lukt weer eens niet. Ik gun ze nog geen puntje tegen Vitesse....
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Zo zie je maar dat de nr 4 uit de competitie niets in de CL te zoeken heeft. weet zeker dan AZ het op z'n sloffen had gered.....
Spartaan1986
-
- 3620 berichten
- 2202 stemmen
Zal wel weer niemand opgevallen zijn maar Emanuelson was de echte schuldige van beide goals.
Bij de eerste goal stond ie te slapen terwijl hij zijn man had moeten dekken en bij de 2e goal stond ie veel te aanvallend waardoor die Silberbauer zo door kon lopen.
Maduro was ook belabberd maar zijn vervanger Vertonghen was niet veel beter.
Verschrikkelijk dit voor het Nederlands voetbal.
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Ajax eruit? Mooi. Die playoffs waren dus echt een goed idee.
kijkert
-
- 3584 berichten
- 0 stemmen
Een ramp voor Ajax en het Nederlandse voetbal.
Nee, kut voor Ajax, en een voldaan gevoel verder. CL behoor je niet te halen door vierde te worden!
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Ongeloofelijk, meer kan ik momenteel niet kwijt...
Quido
-
- 14649 berichten
- 6140 stemmen
Op basis van de tweede helft en de te kinderlijke fouten verdiend eruit. Wel zonde natuurlijk dat het in de eerste helft niet werd afgemaakt. Tweede helft was echt belabberd. Nu maar vlammen in de UEFA cup ... om toch maar positief te blijven.
us_raider
-
- 2034 berichten
- 0 stemmen
Zal wel weer niemand opgevallen zijn maar Emanuelson was de echte schuldige van beide goals.
Bij de eerste goal stond ie te slapen terwijl hij zijn man had moeten dekken en bij de 2e goal stond ie veel te aanvallend waardoor die Silberbauer zo door kon lopen.
Zijn balverlies (leek dat nou op een mislukte schaar ofzo
) was daarnaast directe aanleiding voor de ongelukkige 2e goal.
1e helft was Ajax beter, Kopenhagen de 2e helft. Ajax had wat pech met die 2e tegengoal en een paar gemiste kansen(die bal van Huntelaar op de lat deed me meteen denken aan de bal van Cocu tege Portugal in Duitsland) en Kopenhagen had juist geluk hier en heeft het natuurlijk goed uitgespeeld.
Zonde, nu maar hopen dat ze ver geraken in de Uefa Cup, dan spreekt niemand hier nog over. Hopelijk is dit ook een goede leer, Ajax moet nog wat volwassener worden, want vandaag zijn enkele zwakheden genadeloos afgestraft.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Vergeet ook niet dat Ajax in Kopenhagen veel geluk had. Terechte winnaar over twee matches. 
Leno
-
- 5922 berichten
- 4461 stemmen
Ongeloofelijk, meer kan ik momenteel niet kwijt...
Hier sluit ik mij bij aan 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Al had Kopenhagen beiden matches belabberd gespeeld, als ze maar doorgaan. 
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3307 stemmen
Goed idee joh, die play offs. Wel goed dat Ajax ze toen nog won. Want zeg nou zelf, FC Groningen zou toch maar een modderfiguur slaan
.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Gaan ze de trainer nu ontslaan 
Spartaan1986
-
- 3620 berichten
- 2202 stemmen
Goed idee joh, die play offs. Wel goed dat Ajax ze toen nog won. Want zeg nou zelf, FC Groningen zou toch maar een modderfiguur slaan
.
Denk dat Groningen in Kopenhagen afgeslacht was en dat ze thuis nipt hadden gewonnen.
Dus ook niet door
Nee zoals al gezegd. Eerste helft een 7,5 niks aan het handje. Paar goede kansen maar dat doelpunt kon de tweede helft niet uitblijven.
Ik probeer het toch maar aan met cijfers
Stekelenburg 6
Heitinga 6,5
Stam 6
Vermaelen 6
Emanuelson 4,5
Maduro 4
Gabri 6,5
Sneijder 5,5
Rosales 6
Huntelaar 5
Babel 5,5
Vertonghen,Perez en Rosenberg speelden als invaller te kort om in aanmerking te komen voor een cijfer
Tja het zegt genoeg dat Heitinga en Gabri met beide een 6,5 de beste waren bij Ajax.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Denk dat Groningen in Kopenhagen afgeslacht was en dat ze thuis nipt hadden gewonnen.
Dus ook niet door
Maar dan hadden ze niet zo'n fantastisch modderfiguur geslagen. In retrospect ben ik best blij met die Play Offs. 
Redlop
-
- 8961 berichten
- 3566 stemmen
Maar dan hadden ze niet zo'n fantastisch modderfiguur geslagen. In retrospect ben ik best blij met die Play Offs. 
Jij bent Feyenoorder geloof ik? In internationale competitie ben ik voor elke NL ploeg, zelfs voor Vitesse. De haat is kennelijk groot voor Ajax ?
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
De haat is kennelijk groot voor Ajax ?

ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2275 stemmen
In de rust had ik het idee dat het wel goed zat, Ajax speelde een zeer goede eerste helft en tenminste één goal had de denen de das omgedaan. Na de onfortuinlijke eerste goal van Kopenhagen speelde Ajax weer als vanouds. 
Die arme vermaelen, is nu echt de zondebok. En Ten Cate mag zichzelf voor het eerst gaan verantwoorden voor zijn gerustellende woorden dat Ajax al zo goed als zeker Champions League zou spelen. Een seizoen zonder Champions League is een verloren seizoen. Fuck Uefa Cup. Ajax kan het wat mij betreft alleen nog goedmaken door dit seizoen kampioen te worden.
Het enige positieve wat ik heb overgehouden aan deze wedstrijd is dat de "lucky Ajax aanhang" nu voor een lange tijd de mond is gesnoerd.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen

Op sommige momenten ben ik blij dat er een schermpje tussen de haatgevoelens zit.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.