- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Was weer geen beste vertoning vandaag van Hamburger SV. Ze hadden echt heel veel geluk dat Webó die bal niet gewoon liet gaan voor Savo Milosevic want dan hadden ze zeker geen Champions League gespeeld. Gelukkig hebben ze nog Rafael van der Vaart die de bal drie of vier keer precies op het hoofd van aanvallers legt 
p.s. Wat een verademing om dat Duitse commentaar te horen. Vele malen beter dan die nitwits bij de NOS (Ter Napel in het bijzonder) en de lolbroeken bij Talpa. Ik hou wel van een commentator die gewoon stil is als er niets gebeurd en niet met de zoveelste wijze spreuk op de proppen komt (wederom Ter Napel in het bijzonder).
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Over NEC gesproken...vrijwel zeker komt middenvelder Christopher Eagles voor de rest van het seizoen van Manchester United naar NEC. Komst van Leonardo gaat denk ik niet door. Jammer dat irritante kutkereltje had ik er graag bij gehad.
NEC vind ik overgens wel een club die het dit seizoen een beetje moet maken in de sub-top. op Groningen na vond ik de sub-top allemaal evenslecht als de middenmoot/degradatieteams.
Redlop
-
- 8961 berichten
- 3566 stemmen
NEC vind ik overgens wel een club die het dit seizoen een beetje moet maken in de sub-top.
Nou daar denken ze hier anders over...gelukkig feitelijk. Er zijn een hoop spelers vertrokken (Wielaert, Leiwakabessy, Tininho, vd Eede, Takak, vd Doelen en vooral David Jones) en vrij onervaren spelers voor teruggekomen.
pascal83
-
- 2736 berichten
- 2488 stemmen
Met de huidige selectie moeten gaan ze toch echt strijden tegen degradatie (nacompetitie). Middenmoot is toch echt het hoogsthaalbare.
Spartaan1986
-
- 3620 berichten
- 2202 stemmen
NEC vind ik overgens wel een club die het dit seizoen een beetje moet maken in de sub-top. op Groningen na vond ik de sub-top allemaal evenslecht als de middenmoot/degradatieteams.
Ik denk eerder aan een 15e plek ofzo
Je zag het tegen PSV zonder Barreto en Niedzielan is het niet veel soeps meer.
Maar ik weet niet waarom beide er niet waren?
kos
-
- 46816 berichten
- 8940 stemmen
Barreto had een bevalling van zn vrouw, Bij Niedzielan is het altijd een raadsel waarom hij er weer niet is
.
Waren sowieso niet echt de belangrijkste spelers afgelopen seizoenen (al denkt iedereen buiten Nijmegen vreemd genoeg altijd van wel).
Spartaan1986
-
- 3620 berichten
- 2202 stemmen
Ja ik zou anders niet weten wie nu de belangrijkste zijn?
Wisgerhof misschien?
Aardige verdediger maar verder dan Nec zal ie niet komen.
Art
-
- 13507 berichten
- 3671 stemmen
Ik vind Saïd Boutahar een erg fijne voetballer en is zeker een van de betere spelers van NEC. Vorig seizoen ging het wat minder maar ik denk dat hij dit jaar onmisbaar gaat worden voor NEC 
kos
-
- 46816 berichten
- 8940 stemmen
Ja ik zou anders niet weten wie nu de belangrijkste zijn?
Wisgerhof misschien?
Aardige verdediger maar verder dan Nec zal ie niet komen.
Spartaan1986
-
- 3620 berichten
- 2202 stemmen
Ik vind Saïd Boutahar een erg fijne voetballer en is zeker een van de betere spelers van NEC. Vorig seizoen ging het wat minder maar ik denk dat hij dit jaar onmisbaar gaat worden voor NEC 
Ja ik vindt het een te wat wisselvallige voetballer.
Vandaar dat ie bij Feyenoord uiteindelijk ook niet is geslaagd.
kos
-
- 46816 berichten
- 8940 stemmen
Voor NECsupporters is het niet al te boeiend of iemand niet geslaagd is bij Feyenoord of een andere topclub, wij zitten toch niet op dat niveau
.
Spartaan1986
-
- 3620 berichten
- 2202 stemmen
van der Doelen en Leiwakabessy zitten er niet meer, Babos vindt ik vaak maar een grabbelaar.
Olsson is wel een kopsterke verdediger maar wordt vaak op snelheid afgetroefd.
Spartaan1986
-
- 3620 berichten
- 2202 stemmen
Voor NECsupporters is het niet al te boeiend of iemand niet geslaagd is bij Feyenoord of een andere topclub, wij zitten toch niet op dat niveau
.
Das waar maar bij jullie is ie ook vrij wisselvallig
kos
-
- 46816 berichten
- 8940 stemmen
van der Doelen en Leiwakabessy zitten er niet meer
.
Spartaan1986
-
- 3620 berichten
- 2202 stemmen
.Ik had het over nu. Stond er ook bij
Babos beter dan Stekelenburg? Ok ik weet dat Stekelenburg af en toe onzeker overkomt maar nu laat je meer je anti-ajax gevoel spreken ben ik bang.
Ach ja Olsson stond een half jaar terug in de belangstelling van Sevilla nu niks meer over gehoord.
Goede speler voor Nec, niet meer niet minder
happie
-
- 6268 berichten
- 426 stemmen
In de zoektocht naar een nieuwe middenvelder heeft Feyenoord zijn oog laten vallen op Frank Baumann, zo melden Duitse media. De 30-jarige Duitser staat momenteel nog onder contract bij Werder Bremen.
Aanvankelijk leek Anatoly Timosjoek het middenveld van Feyenoord te gaan versterken, maar diens club Shaktar Donetsk houdt vast aan een afkoopsom van 10 miljoen euro. De Rotterdamse club wil niet aan dit transferbedrag voldoen.
Daarom heeft Feyenoord zijn pijlen nu gericht op Baumann. De 28-voudig international kan ook als centrumverdediger uit de voeten, maar is bij de Rotterdammers in beeld als controlerende middenvelder.
Baumann zou na het eerdere aantrekken van Dwight Tiendalli en Phillip Leonard de derde versterking in een week tijd moeten worden voor Feyenoord. Voor de nog vacante spitspositie worden Claudio Pizarro, Julio Cruz en Vagner Love genoemd als mogelijke aankopen.
kos
-
- 46816 berichten
- 8940 stemmen
Babos beter dan Stekelenburg? Ok ik weet dat Stekelenburg af en toe onzeker overkomt maar nu laat je meer je anti-ajax gevoel spreken ben ik bang.
happie
-
- 6268 berichten
- 426 stemmen
Ik ben benieuwd voor hoeveel Ooijer weg mag bij PSV. zou het de beoogde 5 miljoen wezen. Of zijn ze overstag gegaan met een veel lagere transfersom, omdat hij aan het eind van het seizoen gratis gaat.
Spartaan1986
-
- 3620 berichten
- 2202 stemmen
Ok dat is jou mening
Ben het er niet mee eens want ik vindt Stekelenburg juist onderschat.
Spartaan1986
-
- 3620 berichten
- 2202 stemmen
In de zoektocht naar een nieuwe middenvelder heeft Feyenoord zijn oog laten vallen op Frank Baumann, zo melden Duitse media. De 30-jarige Duitser staat momenteel nog onder contract bij Werder Bremen.
Aanvankelijk leek Anatoly Timosjoek het middenveld van Feyenoord te gaan versterken, maar diens club Shaktar Donetsk houdt vast aan een afkoopsom van 10 miljoen euro. De Rotterdamse club wil niet aan dit transferbedrag voldoen.
Daarom heeft Feyenoord zijn pijlen nu gericht op Baumann. De 28-voudig international kan ook als centrumverdediger uit de voeten, maar is bij de Rotterdammers in beeld als controlerende middenvelder.
Baumann zou na het eerdere aantrekken van Dwight Tiendalli en Phillip Leonard de derde versterking in een week tijd moeten worden voor Feyenoord. Voor de nog vacante spitspositie worden Claudio Pizarro, Julio Cruz en Vagner Love genoemd als mogelijke aankopen.
Daar komt misschien eindelijk de eerste verstandige aankoop van dit seizoen van Feyenoord
Feyenoord zonder Kuyt is Kuyt zonder Y
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Maxi Rodríguez verkiest Atlético boven Inter
23/8/2006 14:16
Maxi Rodríguez blijft Atlético Madrid trouw. De Argentijnse rechtermiddenvelder heeft zijn nog één jaar lopende contract met drie jaar verlengd, waardoor hij tot 2010 rojiblanco blijft.
Er was veel interesse voor Maxi Rodríguez, die een sterk WK speelde. Internazionale trok hard aan hem en bood hem twee keer zoveel salaris als hij bij Atlético verdient. Toch besloot hij te blijven.
Bron:VI.nl
Ode aan Maxi Rodriguez, niet kiezen voor het grote geld en hij blijft mijn clubbie natuurlijk trouw. Na Fernando Torres laat ook Maxi zien een echt Atlético hart te hebben. Deze spelers kunnen overal wel onderdak vinden maar besluiten te blijven.

eRCee
-
- 13453 berichten
- 1982 stemmen
Bizarre ontknoping van de Eneco Tour: Schumacher brengt Hincapie in de sprint ten val omdat hij uitwijkt voor een uitgestoken hand uit het publiek. Daardoor pakt hij vier seconden bonificatie en wint hij de ronde met 1 seconde verschil. Ongelofelijk.
Wel fraaie etappe met een sterke winnaar, Gilbert. Rabo was attent maar niet al te slim had ik het idee.
Timmy757
-
- 3365 berichten
- 598 stemmen
Mooi, lekker voor die neprenner Hincapie
.
eRCee
-
- 13453 berichten
- 1982 stemmen
Mooi, lekker voor die neprenner Hincapie
.
Schumacher heeft ook niets laten zien hoor.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3907 stemmen
Had beduidend meer vuurwerk verwacht vandaag. Eigenlijk heeft alleen Nibali iets geprobeerd. Teleurstellende Eneco tour dit jaar maar inderdaad wel een bizarre ontknoping.
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
Teleurstellende Eneco tour dit jaar
Het is eigenlijk het eerste jaar dat ik er iets van hoor, ik wist daarvoor niet eens van zijn bestaan af
.
eRCee
-
- 13453 berichten
- 1982 stemmen
Eigenlijk heeft alleen Nibali iets geprobeerd.
De poging van Dekker en Kroon die naar een kopgroep rijden zodat Discovery vol moet reageren is toch ook wel noemenswaardig. Gilbert viel denk ik ook aan voor de eindoverwinning.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2275 stemmen
Ik noem maar gewoon een keeper die redelijk hoog aangeschreven staat. En ja, Babos vind ik echt beter.
Babos is volgens mij ook een aantal jaartjes ouder, en keepers worden tot hun 35e alleen maar beter.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.