- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
kos
-
- 46816 berichten
- 8940 stemmen
Op zich vreemd, Bosschaart was bij Utrecht enorm goed en zat zelfs tegen Oranje aan.
Toch meer een middenvelder dan een verdediger denk ik.
Leno
-
- 5922 berichten
- 4461 stemmen
Gewoon te licht voor de top, ook als middenvelder (die kans heeft hij bij Feyenoord ook al reeds verspeeld). Bij Utrecht was ik er ook nooit zo weg van, het is dan ook totaal niet 'mijn soort' voetballer.
happie
-
- 6268 berichten
- 426 stemmen
Net zoals bij Ajax moet een jong talent als Vlaar wel de kans krijgen om zich te ontwikkelen tot een waardevolle speler. Deze kans krijgt hij totaal niet van jou. En Babos? Wil je die na een geweldig vorig seizoen echt gaan beoordelen op de laatste wedstrijd van hem?
Kom aan. Doe niet zo overduidelijk partijdig.
Vlaar vond ik bij AZ al tegenvallen, bij Jong Oranje en dat werd bij Nederland - Italië al bevestigd. Ik vind dat Feyenoord beter centraal met Greene en Bahia moet spelen, dat deden ze de eerste helft van vorig seizoen goed. Toen deed Feyenoord nog mee om het kampioenschap.
Babos heeft geen geweldig seizoen achter de rug. Hij maakte bij vlagen nog enkele fouten bij NEC. En als Feyenoord jonge talenten wil ontwikkellen dan moesten ze dat ook eens in de eigen jeugd doen. Want die stallen ze allemaal bij Excelsior en daarna is het al gebeurt met ze.
happie
-
- 6268 berichten
- 426 stemmen
Op zich vreemd, Bosschaart was bij Utrecht enorm goed en zat zelfs tegen Oranje aan.
toen hij bij Utrecht zat was het een leuk team om naar te kijken. Ik denk dat hij daar nooit weg had moeten gaan. Want dat team werd gedragen door het publiek en werklust. Bij oranje was hij ook niet geslaagd. Maar het is zonde.
happie
-
- 6268 berichten
- 426 stemmen
Grygera ontkent speculaties tottenham. Lijkt me ook niet dat hij weg mag aangezien van Geel dat heeft beweerd, omdat ze dan weer een verdediger tekort komen.
Er komen onderzoeken naar de Elleboog van van Hooijdonk, de kopstoot van Cissé en het natrappen van Hadouir. Allemaal schorsen denk ik zo. Het is duidelijk op de beelden te zien. En de KNVB moet dit eens flink aanpassen.
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=30860
PSV-verdediger André Ooijer wil desnoods via een arbitragezaak een vertrek naar Blackburn Rovers afdwingen. (AD Sportwereld)
Er lijkt op zeer korte termijn een einde te komen aan de commotie rond André Ooijer. De voorzitter van PSV, Rob Westerhof, laat in De Telegraaf weten dat hij het gevoel had dat ook Blackburn Rovers hem er snel bij wil hebben. Morgen zal er vermoedelijk onderhandeld worden over de Oranje-international
kos
-
- 46816 berichten
- 8940 stemmen
Er komen onderzoeken naar de Elleboog van van Hooijdonk, de kopstoot van Cissé en het natrappen van Hadouir. Allemaal schorsen denk ik zo. l
happie
-
- 6268 berichten
- 426 stemmen
Ik had het idee van wel, maar ja ik heb het één keer snel gezien. Maar ik vind dat ze harder op moeten treden. Net zoals op basis van televisiebeelden schwalbes bestraffen.
kos
-
- 46816 berichten
- 8940 stemmen
Ik had het idee van wel, maar ja ik heb het één keer snel gezien. Maar ik vind dat ze harder op moeten treden. Net zoals op basis van televisiebeelden schwalbes bestraffen.
.Is enorm subjectief allemaal. Als de media wil dat er iemand geschorst wordt gebeurt dat ook. Er gebeurt van alles op zo'n veld maar zij bepalen wat je te zien krijgt. Niet helemaal oke.
happie
-
- 6268 berichten
- 426 stemmen
Ja maar het gaat mij niet om de kleine dingen. Maar om overtredingen als een Elleboog. En over de schwalbes, dat zeker gelijk staat aan spelbederf. grootste voorbeeld ajax-feyenoord de schwalbe van Machlas. Ik ben een supporter van Ajax, maar zo wil ik ze niet zien winnen.
Art
-
- 13507 berichten
- 3671 stemmen
En Feyenoord blijft maar verbazen door verdedigers te blijven halen terwijl ze beter een goede spits kunnen zoeken 
BenicioDelToro
-
- 4178 berichten
- 1391 stemmen
En Feyenoord blijft maar verbazen door verdedigers te blijven halen terwijl ze beter een goede spits kunnen zoeken 
Waarschijnlijk hebben ze geld teveel...
kijkert
-
- 3584 berichten
- 0 stemmen
Waarschijnlijk hebben ze geld teveel...
Nou, Dirk ook. Prachtig stadion hoor....
Jammer dat de beurs leeg was toen Pietje de keeperboer kwam buurten...
Meer dan Sinouh zat er blijkbaar niet meer in de pot.
Spartaan1986
-
- 3620 berichten
- 2202 stemmen
Op de eerste plaats is hij gratis, op de tweede plaats is Drenthe nog heel jong waar je enkel op mag hopen maar niet op kunt rekenen. Bosschaart is een hele matige, wellicht zelfs slechte, voetballer. Leonard ken ik verder niet, maar een linksback hadden ze zeker nodig.
Ik denk dat ze eerst maar eens een spits moeten kopen.
Nu komt nog een verdediger Tiendalli en dan blijft er steeds minder geld over voor een behoorlijke spits.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6140 stemmen
Het probleem van Feyenoord ligt niet alleen voorin. Dat ze nu maar eens rustig bouwen aan een team. Elke linie kan wel wat versterking gebruiken. En nogmaals: nu overhaast een spits aantrekken heeft ook geen zin. Dat men vantevoren niet wat beter op de situatie heeft ingespeeld valt ze wel te verwijten natuurlijk.
BenicioDelToro
-
- 4178 berichten
- 1391 stemmen
Nou, Dirk ook. Prachtig stadion hoor....
Jammer dat de beurs leeg was toen Pietje de keeperboer kwam buurten...
Meer dan Sinouh zat er blijkbaar niet meer in de pot.
Ach, als we er volgende keer weer acht inleggen dan mag Sinouh best een of twee blundertjes maken hoor! 
Spartaan1986
-
- 3620 berichten
- 2202 stemmen
Het probleem van Feyenoord ligt niet alleen voorin. Dat ze nu maar eens rustig bouwen aan een team. Elke linie kan wel wat versterking gebruiken. En nogmaals: nu overhaast een spits aantrekken heeft ook geen zin. Dat men vantevoren niet wat beter op de situatie heeft ingespeeld valt ze wel te verwijten natuurlijk.
Ja maar nu is een spits wel nodig
Tiendalli en Leonard zijn er nu nu zullen ze voor 31 Augustus een spits moeten kopen want ik denk niet dat het legioen dit nog pikt.
kijkert
-
- 3584 berichten
- 0 stemmen
Ach, als we er volgende keer weer acht inleggen dan mag Sinouh best een of twee blundertjes maken hoor! 
De ervaring heeft mij geleerd dat uitschieters geen gemeengoed zijn. Maar vanaf nu natuurlijk als één man/vrouw/mens de handen kapotklappen voor Sinouh!
Hup Sinouh!!!

ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2275 stemmen
Is enorm subjectief allemaal. Als de media wil dat er iemand geschorst wordt gebeurt dat ook. Er gebeurt van alles op zo'n veld maar zij bepalen wat je te zien krijgt. Niet helemaal oke.
En het wordt steeds erger..
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Feyenoord moet niks gaan overhaasten juist. Dat haastig in het wild kopen niet slim is is wel gebleken de laatste jaren. ZOals i kal eerder zei; soms moet je een stap terug doen om er vervolgens twee vooruit te kunnen doen.
Of zoals Quido aangaf dat er nu weer gebouwd kan worden aan een team.
kijkert
-
- 3584 berichten
- 0 stemmen
Feyenoord moet niks gaan overhaasten juist. Dat haastig in het wild kopen niet slim is is wel gebleken de laatste jaren. ZOals i kal eerder zei; soms moet je een stap terug doen om er vervolgens twee vooruit te kunnen doen.
En soms doe je een stap terug om weer de juiste plaats in te nemen.
PartyMarty
-
- 3165 berichten
- 1311 stemmen
Komop zeg, die Bosschaart was als middenvelder ook niet echt een topper. Geloof sowieso dat ie als middenvelder nog nooit heeft gescoord. Als ie al tegen oranje aanzat was dat zeker toen dat voor Boussatta ook gold? Beetje gehyped destijds omdat ie een 'echte feyenoorder' was. Zo zijn er wel meer mislukt in Rotterdam.
PartyMarty
-
- 3165 berichten
- 1311 stemmen
want ik denk niet dat het legioen dit nog pikt.
Ze pikken nogal wat. Neem nou bijv. de tijd onder Gullit/Wotte, of bijv. de schemerige dictatuur van de voorzitter. Volgens mij vinden Feyenoordfans het prachtig om te lijden juist.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ze pikken nogal wat. Neem nou bijv. de tijd onder Gullit/Wotte, of bijv. de schemerige dictatuur van de voorzitter. Volgens mij vinden Feyenoordfans het prachtig om te lijden juist.

PartyMarty
-
- 3165 berichten
- 1311 stemmen
Lekker verbaal op een forumsite ... Ik bedoel slechts te zeggen dat er de laatste jaren wel wat 'masochistisch' is aan de voorkeur van de Feyenoordfan.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Een supporter ben je voor het leven, in voor -en tegenspoed. 't is geen tijdelijke verbintenis. Voor mij iig niet.
kos
-
- 46816 berichten
- 8940 stemmen
Bij ons bij NEC heeft het ook altijd weer z'n charme als er een hoop te 'nuilen' (zeiken) valt op het team of de trainer of de club enz.
Toen het op een gegeven moment zowaar goed ging wist opeens ook niemand hoe hij moest reageren. Werd een beetje saai
.
Redlop
-
- 8961 berichten
- 3566 stemmen
Over NEC gesproken...vrijwel zeker komt middenvelder Christopher Eagles voor de rest van het seizoen van Manchester United naar NEC. Komst van Leonardo gaat denk ik niet door. Jammer dat irritante kutkereltje had ik er graag bij gehad.
kos
-
- 46816 berichten
- 8940 stemmen
Ik ook. wie is Christopher Eagles in godsnaam?
.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.