• 17.258 nieuwsartikelen
  • 182.332 films
  • 12.566 series
  • 34.775 seizoenen
  • 656.088 acteurs
  • 200.431 gebruikers
  • 9.464.980 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

BenicioDelToro

• 4178 berichten
  • 1391 stemmen

8-1! 8-1! 8-1! 8-1! 8-1!

Cziommer was lekker op dreef zeg! En jammer van Didulica, maar als we er volgende week weer acht inleggen, dan maakt het niet uit of Sinouh er een paar doorlaat...!

happie

• 6268 berichten
  • 426 stemmen

Feyenoord is denk ik, weet het haast wel zeker, een stuk triester in zijn aankoopbeleid. In de afgelopen jaren kwam de ene naar de andere Bob Peeters kloon langs: Bosschaart, Boussabon, Gibbs, Östlund, Castelen, Kolkka, Vlaar, Aerts, Babos, Bruno Basto enz... pff. Slecht.

happie

• 6268 berichten
  • 426 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Dat zijn ze ook. Ze schijnen Pizarro en Cruz al gepolst te hebben. De tweede wil terug naar Feyenoord maar zijn werkgever Internazionale is niet van plan mee te werken.

Over de Peruaan is er nog niet bekend of hij wel wil en of Bayern wel mee wil werken. Maar op zich kan dit wel tot een zekere mate gerust stellen, al blijven het geruchten natuurlijk maar wel afkomstig van een betrouwbare bron.

Er mogen wel een paar betere aangetrokken worden. Waarom zoeken ze alleen maar een spits, ze mogen voor bijna iedere positie wel een andere zoeken, behalve voor Timmer en Greene. En heel misschien Bahia.

kos

• 46816 berichten
  • 8940 stemmen

Koekebakker schreef:

(quote)

Echt waar? Ik kan me maar moeilijk voorstellen dat Vennegoor meer zou opbrengen dan Milevski moet kosten. Heb het ook nog nergens gelezen, maar ik zou het geweldig vinden!

Inderdaad, ik had Milevsky eerder in een Europese topcompetitie verwacht. Is wel een extreem goede vervanger van Vennegoor lijkt me.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

happie schreef:

(quote)

Er mogen wel een paar betere aangetrokken worden. Waarom zoeken ze alleen maar een spits, ze mogen voor bijna iedere positie wel een andere zoeken, behalve voor Timmer en Greene. En heel misschien Bahia.

Voor de linksback en het middenveld zoeken ze ook nog iemand. Wel erg vreemd dat je De Guzman niet noemt, zonder twijfel de beste Feyenoorder op dit moment. Op eenzame hoogte.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3907 stemmen

kos schreef:

Inderdaad, ik had Milevsky eerder in een Europese topcompetitie verwacht. Is wel een extreem goede vervanger van Vennegoor lijkt me.

Het is nog steeds maar gewoon een reserve bij dinamo kiev. Ik heb dit ook al regelmatig gelezen en hoop natuurlijk dat het waar is.

Freud

• 10772 berichten
  • 1153 stemmen

Mijn Vuelta-selectie is gemaakt

Doping of niet, de echte fans gaan gewoon verder

happie

• 6268 berichten
  • 426 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Voor de linksback en het middenveld zoeken ze ook nog iemand. Wel erg vreemd dat je De Guzman niet noemt, zonder twijfel de beste Feyenoorder op dit moment. Op eenzame hoogte.

Ja hij is wel goed. Was hem vergeten, maar moet nog best veel leren. Zou voor hem goed wezen als Feyenoord verder kwam als vorig jaar in de Uefa Cup

happie

• 6268 berichten
  • 426 stemmen

Voor zo'n jonge voetballer als Milevski altijd goed om in Nederland te beginnen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

happie schreef:

(quote)

Ja hij is wel goed. Was hem vergeten, maar moet nog best veel leren. Zou voor hem goed wezen als Feyenoord verder kwam als vorig jaar in de Uefa Cup

Dat kan gebeuren. Zou zeker goed zijn voor Jonathan. Ondanks zijn leeftijd de meest volwassen speler bij Feyenoord. Hij heeft zich goed ontwikkeld en het is werkelijk een geweldige speler, een multitalent. Perfecte techniek, geweldig spelinzicht en een geweldig spel regisseur en zoals ik eerder zei, heel erg volwassen. Al kom ik misschien erg enthousiast over, ik ben dan ook een De Guzman sympathisant.

Doom

• 8214 berichten
  • 1547 stemmen

happie schreef:

Feyenoord is denk ik, weet het haast wel zeker, een stuk triester in zijn aankoopbeleid. In de afgelopen jaren kwam de ene naar de andere Bob Peeters kloon langs: Bosschaart, Boussabon, Gibbs, Östlund, Castelen, Kolkka, Vlaar, Aerts, Babos, Bruno Basto enz... pff. Slecht.

Niet gaan overdrijven. Vlaar en Castelen zijn namelijk wel degelijk zeer sterke aankopen waar Feyenoord een hoop plezier aan beleefd of nog gaat beleven. Daarbij moet je Kolkka wel een eerlijke kans geven. Hij heeft net een wedstrijd gespeeld? Hoezo een vooroordeel waar uit blijkt dat je totaal niet objectief bezig bent.

Niet dat ik Kolkka een slimme aankoop vind, echter hij verdiend wel een eerlijke kans om zich te bewijzen. En Babos? Ach, erg lastig. Natuurlijk in zijn Feyenoord periode geen sterke aankoop. Echter nu hij bij NEC zit is hij ouderwets sterk bezig.

Wel vrees ik het ergste voor Feyenoord dit seizoen. Zeker als er geen nieuwe aankopen in de komende dagen worden gecontracteerd.

happie

• 6268 berichten
  • 426 stemmen

Doom schreef:

(quote)

Niet gaan overdrijven. Vlaar en Castelen zijn namelijk wel degelijk zeer sterke aankopen waar Feyenoord een hoop plezier aan beleefd of nog gaat beleven. Daarbij moet je Kolkka wel een eerlijke kans geven. Hij heeft net een wedstrijd gespeeld? Hoezo een vooroordeel waar uit blijkt dat je totaal niet objectief bezig bent.

Niet dat ik Kolkka een slimme aankoop vind, echter hij verdiend wel een eerlijke kans om zich te bewijzen. En Babos? Ach, erg lastig. Natuurlijk in zijn Feyenoord periode geen sterke aankoop. Echter nu hij bij NEC zit is hij ouderwets sterk bezig.

Wel vrees ik het ergste voor Feyenoord dit seizoen. Zeker als er geen nieuwe aankopen in de komende dagen worden gecontracteerd.

Vlaar komt veel te onzeker over en heeft aardig wat fouten gemaakt. Castelen is alleen maar geblesseerd en speelt matig tot redelijk.

Kolkka heb ik sinds hij vertrok niet meer gehoord of gezien dat hij een behoorlijk wedstrijd heeft gespeeld. En Babos was afgelopen zondag tegen PSV absoluut niet sterk.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3907 stemmen

Na het bericht hier dat Milevski zou komen en ook de hardnekkige geruchten op andere sites ben ik zelf ook een beetje gaan rondkijken. Ik las op een van de eerste sites die ik tegenkwam dat hij net tot 2011 had bijgetekend. Dat ga je niet doen als je wilt vertrekken lijkt me dus ik denk eigenlijk niet dat die gaat komen.

Doom

• 8214 berichten
  • 1547 stemmen

happie schreef:

Vlaar komt veel te onzeker over en heeft aardig wat fouten gemaakt. Castelen is alleen maar geblesseerd en speelt matig tot redelijk.

Kolkka heb ik sinds hij vertrok niet meer gehoord of gezien dat hij een behoorlijk wedstrijd heeft gespeeld. En Babos was afgelopen zondag tegen PSV absoluut niet sterk.

Net zoals bij Ajax moet een jong talent als Vlaar wel de kans krijgen om zich te ontwikkelen tot een waardevolle speler. Deze kans krijgt hij totaal niet van jou. En Babos? Wil je die na een geweldig vorig seizoen echt gaan beoordelen op de laatste wedstrijd van hem?

Kom aan. Doe niet zo overduidelijk partijdig.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Vlaar is nog jong, moet nog wat leren maar het is duidelijk dat dit een echt talent is.

Philippe Léonard wordt de nieuwe linksback van Feyenoord, zo meldt RTV Rijnmond. De Rotterdamse club zou een akkoord hebben bereikt met de 32-jarige Belg voor een contract van één seizoen, met een optie om het contract te verlengen met nog één jaar.

Léonard, die transfervrij kan vertrekken bij Standard Luik, zou maandag al medisch gekeurd zijn in Rotterdam. Vandaag of morgen zou Feyenoord aankondigen dat de transfer definitief is afgerond.

Vorig seizoen eindigde de Belgische international tweede met Standard. Voordien speelde linksback zeven jaar voor het Franse AS Monaco.

Spartaan1986

• 3619 berichten
  • 2201 stemmen

Gaan ze weer derderangs voetballers kopen van die 18 miljoen.

Koop gewoon 2 hele goede van het geld ipv een Phillipe Leonard die zo traag is als dikke stront en al behoorlijk op leeftijd is voor een voetballer.

kos

• 46816 berichten
  • 8940 stemmen

18 miljoen? volgens mij was er nog 8 miljoen over.

Leonard is overigens best een redelijke back, maar met hem gaan ze de oorlog niet winnen.

Al is het wel één van de hardste verdedigers die ik ken.

Doom

• 8214 berichten
  • 1547 stemmen

Feyenoord heeft wel wat met voetballers op leeftijd. Ze kopen echt te vaak spelers als Schreuder, Paauwe, Bosschaart, Timmer, Hooijdonk, Lodewijks, Zoetebier, Kolkka etc.. Wat hebben ze toch met de oudere leeftijd? Koop dan een jonge speler die nog meer kans heeft om zich te ontwikkelen tot een goede voetballer.

Spartaan1986

• 3619 berichten
  • 2201 stemmen

Van 8 miljoen kan je trouwens ook een betere speler als Leonard kopen

Overigens hebben ze op die positie Drenthe en Bosschaart al.

Of is hij een rechtsback?

Quido

• 14649 berichten
  • 6140 stemmen

Spartaan1986 schreef:

Vrije transfer ... en zijn salaris zal nu toch ook niet direct een van de hoogste zijn.

Spartaan1986

• 3619 berichten
  • 2201 stemmen

Quido schreef:

(quote)
Vrije transfer ... en zijn salaris zal nu toch ook niet direct een van de hoogste zijn.

Nee maar het lijkt wel of de jeugd van Feyenoord nauwelijks kans meer krijgt.

Het aantal 30ers stijgt flink

Quido

• 14649 berichten
  • 6140 stemmen

Daar reageerde ik niet op ...

We zien het wel, Feyenoord moet in ieder geval niks gaan overhaasten.

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

timbo_ schreef:

Na het bericht hier dat Milevski zou komen en ook de hardnekkige geruchten op andere sites ben ik zelf ook een beetje gaan rondkijken. Ik las op een van de eerste sites die ik tegenkwam dat hij net tot 2011 had bijgetekend. Dat ga je niet doen als je wilt vertrekken lijkt me dus ik denk eigenlijk niet dat die gaat komen.

PSV had Milevski zeker gehaald als Vennegoor eerder was vertrokken. Het zit namelijk zo dat PSV een spits wil hebben die meteen mag spelen in de Champions League en Milevski inmiddels niet meer voor een andere club dan Dinamo Kiev mag spelen in de Champions League.

Milevski heeft ook pas bijgetekend bij Kiev nadat hij door Dinamo Kiev was aangemeld bij de Champions League.

Dus een andere spits. Carew word nog altijd genoemd. Ook de naam van die boomlange spits van Servië werd vandaag op de Herdgang genoemd (maar ik weet niet of dat roddel of betrouwbare informatie is).

Spartaan1986

• 3619 berichten
  • 2201 stemmen

Quido schreef:

Daar reageerde ik niet op ...

We zien het wel, Feyenoord moet in ieder geval niks gaan overhaasten.

Ze moeten juist overhaasten binnen 10 dagen sluit de transfermarkt

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

In haast spelers kopen hebben ze al vaker gedaan, wat dus weggegooid geld was. Ze moeten dus niks overhaasten.

Soms moet je een stap terugnemen om vervolgen twee stappen vooruit te kunnen doen. Woerts, Jansen en Bosz hebben het leeuwendeel van de chaos hersteld en nu kan er weer gebouwd worden aan Feyenoord om weer op het goede spoor te komen.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Rustig aan doen, 5e plek is genoeg. Dus beetje aanmodderen tot de wintersport en dan goed inkopen en eind april pieken.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Winterstop bedoel je Reinbo? Nee maar zeer eens.

Las ook net dat Feyenoord ook bezig is met Dwight Tiendalli.

Ook is het goed moeilijk dat Tymoschuk nog komt. Shakhtar wou hem niet laten gaan en schroefde de prijs nog eens op maar dat schijnt te maken hebben met de voorronde Champions League. Daarna is het goed mogelijk dat Shakhtar gewoon mee wil werken aan een transfer van Tymoschuk.

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Tiendalli .. daar heb je het al , het blijft maar middenmoot wat Feyenoord aanschaft.

PartyMarty

• 3165 berichten
  • 1311 stemmen

Spartaan1986 schreef:

Leno

• 5922 berichten
  • 4458 stemmen

Spartaan1986 schreef:

Of is hij een rechtsback?

Op de eerste plaats is hij gratis, op de tweede plaats is Drenthe nog heel jong waar je enkel op mag hopen maar niet op kunt rekenen. Bosschaart is een hele matige, wellicht zelfs slechte, voetballer. Leonard ken ik verder niet, maar een linksback hadden ze zeker nodig.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.