- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2275 stemmen
Verschil is dat Chelsea al 2 jaar achter elkaar kampioen is geworden. 
Doom
-
- 8214 berichten
- 1547 stemmen
Hij komt echt wel aan spelen toe hoor, één van de beste verdedigers die Nederland momenteel heeft.
Dat zegt meer over de kwaliteiten van de Nederlandse verdediging dan over die van Khalid Boulahrouz.
citybird
-
- 4964 berichten
- 4158 stemmen
De pool voor de Vuelta en US Open is inmiddels geopend bij http://www.sportpools.net/ . Vergeet niet tijdig in te schrijven als je wenst mee te doen.
Bij de Vuelta pool al 6 deelnemers:
citybird
Timmy
De Willies
K!p Kurry
PartyMarty
smurfinnekes
US Open al 7 deelnemers:
citybird
K!p Kurry
Timmy
De Willies
PartyMarty
smurfinnekes
AHWA
Spartaan1986
-
- 3619 berichten
- 2201 stemmen
Voor de liefhebber uitslagen eredivisie
FC Groningen-Feyenoord 3-0 Ajax-Rkc Waalwijk 5-0 Heracles-FC Twente 3-0 en PSV-Nec 3-1
happie
-
- 6268 berichten
- 426 stemmen
-edit Kos-
Geen uitslagen of iets in die richting voordat de samenvattingen op TV zijn afgelopen!
Quido
-
- 14649 berichten
- 6140 stemmen
Minder reclame tijdens 'De Wedstrijden'. (bron: Talpa)
En na 3 minuten beginnen ze al. 
kos
-
- 46816 berichten
- 8940 stemmen
Wtf. Meteen al in het begin reclame zonder dat er 1 wedstrijd is geweest
.
De Wedstrijden
.
Talpa
.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2275 stemmen
Het is echt een pain in the ass..
RDS
-
- 18 berichten
- 46 stemmen
Een hoop leuke wedstrijden gezien. Feyenoord heeft wel een slechte selectie zeg en dan Theo Lucius als aanvoerder. Wat is deze club ver afgezakt zeg, erg jammer.
us_raider
-
- 2034 berichten
- 0 stemmen
Ajax speelde daarentegen flitsend, alhoewel ik alleen de samenvatting heb gezien. RKC was natuurlijk zwak maar er waren mooie combinaties te zien. Geen 1 Ajacied was slecht en vooral Gabri & Sneijder speelden erg goed. Huntelaar was telkens bij de goals betrokken en Maduro had een paar prachtige lange passes.
Ten Cate was echter kritisch, wellicht ging er nog vrij veel mis, maar ik heb dus niet de hele wedstrijd gezien.
Iemand anders?
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Feyenoord was echt lachwekkend. De Ceulaer en Huysegems helemaal niet gezien en Kolkka wel gezien maar dan alleen met slechte voorzetten die over de achterlijn gingen. Ze hebben geluk met Timmer als keeper want anders was het een monsterzege voor Groningen geworden.
Goede wedstrijden ook van Ajax , PSV en Heracles Almelo. En leuk dat Ajax met 5-0 kan winnen zonder doelpunten van Huntelaar natuurlijk.
Of FC Twente de UEFA-cup nog gaat halen is erg onwaarschijnlijk. Tot nu toe is dat het meest tegenvallende team (ook de thuiswedstrijd in de voorronde UEFA-cup meegerekend).
kos
-
- 46816 berichten
- 8940 stemmen
Feyenoord ging niet bepaald lekker idd.
Maar RKC of NEC thuis is wel even wat anders dan Groningen uit dus ik vind het allemaal nog vrij weinig zeggen.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6140 stemmen
Stam begon matig met meteen een fout en een gele kaart (hoewel die te betwisten valt), maar herstelde zich super. Behoorde samen met Gabri, Rosales en Sneijder tot de beste mensen op het veld. Emanuelson onopvallend. Maduro vond ik slordig en vaak te traag, paar goede dingen. Huntelaar werkte hard, miste vandaag nét de scherpte, had ook een paar keer pech. De rest was gewoon degelijk. Goede combinaties, maar ook nog genoeg slordigheden (zoals Ten Cate ook al aangaf).
happie
-
- 6268 berichten
- 426 stemmen
Conclusies kunnen we na één weekend nog niet zeggen lijkt me. Ajax speelde vrij goed. Deze twee buitenspelers die vandaag begonnen zijn vrij goed. Gabri lijkt definitief een goede aanwinst te wezen. RKC was inderdaad ook vrij matig, evenals NAC tegen AZ. AZ moet denk ik veel op de veldspelers vertrouwen dit seizoen, want Didulica maakte een fikse blunder en is tevens geblesseerd. Ik heb er een hard hoofd in voor ze met Sinouh op goal.
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Didulica is nu al vijf week eruit met een blessure dus de komende vijf weken Sinouh 
happie
-
- 6268 berichten
- 426 stemmen
Trouwens feyenoord moet haastig op zoek naar een nieuwe spits. Het was treurig om van Hooijdonk te zien. En bovendien had hij rood moeten krijgen.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2275 stemmen
Gabri, tezamen met Stam en Huntelaar één van de beste aankopen door Ajax van de afgelopen.. eeh 6 jaar ofzo?
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Sinds Galasek denk ik zo. En dan zijn er nog "fans" die Martin van Geel weg wilde hebben vorig jaar 
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Poker is dan weer het enige wat ik wel kijk op Eurosport 
Volg jij ook de World Series Of Poker, High Stakes Poker of Poker Superstars? DIe zijn wel te pindakazen en veel interessanter dan poker op Eurosport!
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2275 stemmen
Sinds Galasek denk ik zo. En dan zijn er nog "fans" die Martin van Geel weg wilde hebben vorig jaar 
Alsof het allemaal aan hem te danken is 
Quido
-
- 14649 berichten
- 6140 stemmen
Dat niet. Maar wat heeft hij dan niet goed gedaan ?
Leno
-
- 5922 berichten
- 4458 stemmen
Alsof het allemaal aan hem te danken is 
Dat wordt helemaal niet gezegd, maar het is natuurlijk onterecht dat mensen hem weg wilde hebben; zijn aankopen blijken uitstekend te functioneren! En dat is toch een belangrijke taak van hem.
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Volg jij ook de World Series Of Poker, High Stakes Poker of Poker Superstars? DIe zijn wel te pindakazen en veel interessanter dan poker op Eurosport!
Dank voor de tip 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Trouwens feyenoord moet haastig op zoek naar een nieuwe spits. Het was treurig om van Hooijdonk te zien. En bovendien had hij rood moeten krijgen.
Dat zijn ze ook. Ze schijnen Pizarro en Cruz al gepolst te hebben. De tweede wil terug naar Feyenoord maar zijn werkgever Internazionale is niet van plan mee te werken.
Over de Peruaan is er nog niet bekend of hij wel wil en of Bayern wel mee wil werken. Maar op zich kan dit wel tot een zekere mate gerust stellen, al blijven het geruchten natuurlijk maar wel afkomstig van een betrouwbare bron.
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Ze zijn gewoon te laat, ze hadden al lang een opvolger moeten hebben want Kuyt zou hoe dan ook weggaan. Ik bespeur nu hier en daar wat stemmen die roepen dat het de schuld is van Liverpool dat ze hem in dit stadium weg hebben gekaapt maar laten we niet vergeten dat de onderhandelingen rondom deze transfer al de hele zomer duren en Feyenoord het aan zichzelf heeft te danken dat ze nu op dit rottige tijdstip ineens zonder spits zitten.
PSV weet dat Vennegoor weg zou kunnen gaan en daarom hebben ze al een principe akkoord met Artem Milevsky van Dinamo Kiev (volgens een bron dichtbij voorzitter Westerhof). De opvolger is al lang bekend en dan is het nog minder zeker dat Vennegoor weggaat dan het geval Kuyt die 100% zeker weg zou gaan.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2275 stemmen
Dat wordt helemaal niet gezegd, maar het is natuurlijk onterecht dat mensen hem weg wilde hebben; zijn aankopen blijken uitstekend te functioneren!
hmm ikzelf heb daar helemaal niets van gemerkt @ vernomen..
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Dat was toen Danny Blind ineens ging presteren maar toch weg moest omdat Ten Cate al binnen was. Toen werd Van Geel de pispaal van het Ajax-publiek omdat hij dat had geregeld. Maar ja, dat was pas nadat het Ajax-publiek eerst om het hoofd van Blind had gevraagd
.
Koekebakker
-
- 2540 berichten
- 3981 stemmen
PSV (..) een principe akkoord met Artem Milevsky van Dinamo Kiev
Echt waar? Ik kan me maar moeilijk voorstellen dat Vennegoor meer zou opbrengen dan Milevski moet kosten. Heb het ook nog nergens gelezen, maar ik zou het geweldig vinden!
Al vrees ik dat de combinatie Ronald Koeman en Milevski niet gaat werken...
Ik ben het verder met je eens dat Feyenoord had moeten anticiperen, maar vind het wat te vroeg om ze daar nu al op te veroordelen. Pas afgelopen donderdag kwam de transfer met Kuijt rond. Als ze komende week een nieuwe, bekwame spits vastleggen, zou ik dat acceptabel vinden.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.