- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
happie
-
- 6268 berichten
- 426 stemmen
Tja Nevland is een behoorlijke spits maar geen Kuyt.
Net als Huysegems geen Kalou is.
Denk dat er voor Zuid niet meer in zit dan een 4e plek ofzo.
En die Matty Verkamman is ook een lachertje met zijn Feyenoord kampioen.
Zou toch schandalig zijn als dat zou gebeuren met deze selectie.
Ze moeten voor 18 miljoen een behoorlijke talentvolle spits kunnen kopen. Bosz regelt dat toch, dan kan hij zich bewijzen als technisch directeur. Door een waardig opvolger te vinden voor Kuijt. Zal moeilijk worden.
Feyenoord is zonder Kuijt denk ik gewoon een goede outsider.
happie
-
- 6268 berichten
- 426 stemmen
'VFB Stuttgart heeft intresse in Charisteas'
Via verschillende Duitse media's en het voetbal blad De Kicker weten we te melden dat VFB Stuttgart Ajacied Angelos Charisteas graag wil overnemen van Ajax. De Duitse club ziet in de Griek de mogelijkheid om het spitsprobleem bij de Duitse club op te lossen.
VFB Stuttgart wil op korte termijn versterking van de aanval. Ailton werd daar aangeboden, maar wordt door Stuttgart niet als optie gezien. De coach zou meer gecharmeerd zijn van de Griek. Charisteas zelf liet al weten allene naar Duitsland of Engeland te willen. Volgens Der Kicker zou Ajax 3 a 4 miljoen Euro vragen voor de aanvaller.
Doom
-
- 8214 berichten
- 1547 stemmen
Volgens voetbalprimeur mag Angelos Charisteas al weg voor een klein bedrag van 2,5 miljoen euro. Ik hoop in ieder geval dat deze transfer een feit wordt, zodat Angelos Charisteas weer kan spelen en Ajax geen dure aankoop op de tribune heeft zitten.
BenicioDelToro
-
- 4178 berichten
- 1391 stemmen
Indien ze willen hebben ze een fantastische jonge ploeg, maar hier in België is er dikwijls het probleem met de trainer. Nu hebben ze een trainer die negatieve ervaringen heeft met Racing Genk (lees ontslag), dus geen spelers van die ploeg, terwijl er fantastisch goeie jongens rondlopen zoals Daerden en Vandenbergh.
Kan je je voorstellen dat Kompany uitgeroepen is als beste man op het veld, terwijl hij amper 34 minuten op het plein gestaan heeft?
Er is volgens mij maar één Belg die deze ploeg uit het moeras kan trekken en dat is Eric Gerets, alhoewel ik in dit drietalige landje met zijn drie talen en zes regeringen (geen grap) liever een buitenlander aan het werk zou zien, iemand zoals Hiddink of Beenhakker...
Echt zonde dat de ego's in de Belgische voetbalwereld blijkbaar groter zijn dan de wil om te winnen. Als ik zie wat voor een - veelal jonge - talenten er in de Nederlande competitie alleen al spelen, dan snap ik echt niet dat het zo slecht gaat met de Rode Duivels. Maarten Martens
, Dembele
, Vermaelen, Vertonghen, DeRijck, De Ceulaer, Huysegems, Vanaudenaerde.. Daar kun je volgens mij een mooi team mee maken. Aangevuld met wat oudere spelers (Simons, Van Buyten etc) en jonkies die elders spelen (Kompany bijvoorbeeld) dan moeten jullie met gemak de EK kunnen halen...
happie
-
- 6268 berichten
- 426 stemmen
Moeilijke eerste wedstrijd voor de traditionele top 3!! Ajax heeft nog het meest getroffen met RKC dat is wel te doen. Feyenoord heeft het wel heel zwaar. Ik denk dat niemand zijn eerste competitie wedstrijd uit bij Groningen wil spelen.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3907 stemmen
Dubbelslag Boonen in Eneco Tour. 
Tom Boonen (Quick.Step) heeft in Nederland de eerste etappe in de Eneco Tour (ProTour) gewonnen. Hij haalde het in de 176,9 kilometer lange rit van Wieringerwerf naar Hoogeveen in een massasprint voor de Italianen Simone Cadamuro (Team Milram) en Enrico Gasparotto (Liquigas). Boonen neemt ook de rode leiderstrui over van de Duitse proloogwinnaar Stefan Schumacher (Gerolsteiner).
Had eigenlijk in de sprint ook Van Heeswijk en Steegmans wel verwacht maar die waren in geen velden of wegen te bekennen.
happie
-
- 6268 berichten
- 426 stemmen
Elson naar Spurs
SAN ANTONIO - Volgens nog onbevestigde berichten staat het vast dat de droomtransfer van basketballer Fransisco Elson van Denver Nuggets naar San Antonio Spurs doorgaat.
Niet alleen gaat de 30-jarige Elson zes miljoen dollar in twee jaar verdienen, maar bovendien gaat dat gebeuren bij titelkandidaat San Antonio. De verwachting is zelfs dat de Rotterdammer, die vooral een reputatie heeft opgebouwd als verdediger, een basisplaats krijgt in het team van meervoudig MVP Tim Duncan, de Frans-Nederlandse spelverdeler Tony Parker jr., en de Argentijnse vechtjas Manu Ginobili.
Mooi een Nederlander bij een titelkandidaat in de NBA.
happie
-
- 6268 berichten
- 426 stemmen
3 miljoen dollar pj is niet mis. Dan Gadzuric verdiende ook vrij veel bij de Bucks.
ToNe
-
- 2865 berichten
- 2336 stemmen
Zijn nuchterheid valt beter op zijn plaats bij de Spurs dan tussen de showboats van de Nuggets.
Alleen het contrast al met Camby en Martin.
happie
-
- 6268 berichten
- 426 stemmen
Valencia heeft het bod voor Joaquín van Real Betis verhoogd naar 18 miljoen euro plus Mario Regueiro. Naar alle waarschijnlijkheid zal vandaag de transfer bekend worden gemaakt. (Marca)
Real Madrid zal een deze dagen een bod van vijftien miljoen euro uitbrengen voor José Antonio Reyes. Arsenal lijkt zich ook te interesseren voor Julio Baptista. (Marca)
Jean Michel Aulas, president van Olympique Lyon, heeft laten weten dat Real Madrid eigenlijk helemaal geen interesse had in Mahamadou Diarra. Het was namelijk de zaakwaarnemer van de middenvelder die op de deur aanklopte van het Santiago Bernabéu. (L’Equipe)
Gerard Houllier, trainer van L´OL, liet tevens weten dat een grote ploeg nooit op het laatste moment een speler binnenhaalt en dat daardoor het hoofd van de voormalig speler van Vitesse op hol is gebracht. (France Football)
Jean-Louis Triaud, voorzitter van Bordeaux, heeft te kennen gegeven dat de club Juan Pablo Sorín van Villarreal zal overnemen wanneer trainer Ricardo zijn goedkeuring geeft. (Marca)
Peguy Luyindula, speler van Olympique Marseille, twijfelt tussen de aanbiedingen van Celta de Vigo en Levante. (El Mundo Deportivo)
Volgens Ramón Calderón, president van Real Madrid, zal de basketbalploeg van Real Madrid binnen twee á drie jaar in de NBA spelen. (AS)
Internacional de Porto Alegre heeft laten weten dat Rafael Sobis, debuterend in de Braziliaanse selectie, niet zal verkassen naar AC Milan, Werder Bremen of Paris Saint-Germain. (AnsaLatina)
Ailton zal dit weekend een contract tekenen bij VfB Stuttgart. Horst Held, algemeen directeur, is in tegenstelling tot coach Armin Veh niet gecharmeerd van Angelos Charisteas. (AnsaLatina)
Doom
-
- 8214 berichten
- 1547 stemmen
Fenerbahçe heeft een investering gedaan in de toekomst. De Turkse club heeft niet alleen de Uruguayaan Diego Lugano binnengehaald, maar ook het zoontje van de international. De jongen is vijf jaar oud en staat te boek als een groot talent.
Het talentje luistert naar de naam Nicolás en is de jongste speler die ooit is gecontracteerd door een topclub. Voor zijn vader heeft Fenerbahçe naar verluidt negen miljoen euro betaald. Hij komt over van Sao Paulo.
Vijf jaar? Kan het nog gekker? Je kunt ook overdrijven met vooruit denken in de toekomst.
happie
-
- 6268 berichten
- 426 stemmen
Selectie Oranje:
Doel: Maarten Stekelenburg (Ajax), Henk Timmer (Feyenoord) en Edwin van der Sar (Manchester United).
Verdediging: Urby Emanuelson, John Heitinga (beiden Ajax), Tim de Cler, Kew Jaliens, Joris Mathijsen (allen AZ), Giovanni van Bronckhorst (Barcelona), Khalid Boulahrouz (HSV) en André Ooijer (PSV).
Middenveld: Hedwiges Maduro, Wesley Sneijder (beiden Ajax), Stijn Schaars (AZ), Nigel de Jong, Rafael van der Vaart (beiden HSV), Theo Janssen (Vitesse) en Denny Landzaat (Wigan Athletic).
Aanval: Ryan Babel, Klaas-Jan Huntelaar (beiden Ajax), Robin van Persie (Arsenal), Arjen Robben (Chelsea), Dirk Kuyt (Liverpool) en Jan Vennegoor of Hesselink (PSV).
Het is pas de voorselectie maar toch.
JIPPIE geen Boateng!!!!
stinissen (crew films & series)
-
- 23817 berichten
- 77574 stemmen
dacht ik wel
happie
-
- 6268 berichten
- 426 stemmen
Leuk die transfer van Elson, lekker samenspelen met Parker, Ginobili en duncan. Topteam lijkt me.
Dat sowieso, maar dat was het al zonder hem.
Morgen begint het WK basketbal in Japan.
Spelend in 4 poules van 6 teams elk (24 teams voor het eerst).
Kijken of de USA het beter doet dan vier jaar terug (in eigen land 6e, met 3 verliespartijen)
en twee jaar terug op de Spelen (3e, met alweer 3 verliespartijen).
De VS hebben minder grote sterren/ego's opgesteld, hopen meer op een hechte teamsamenstelling.
Ben benieuwd wie ze meenemen. Is dat al bekend.
happie
-
- 6268 berichten
- 426 stemmen
Ik zie het al.. Elton Brand, Dwayne Wade en Lebron James (of andersom) is zeker niet verkeerd!!! Vooral dankzij Wade zijn de Heat kampioen geworden.. Zeker niet het beste team dat ze samen kunnen stellen.
happie
-
- 6268 berichten
- 426 stemmen
Eurosport zend ook niets uit, kiezen blijkbaar voor WK vrouwenvoetbal onder 20 jaar en andere topevenementen. 
Ja sporten als pokeren, kaatsen en curling
happie
-
- 6268 berichten
- 426 stemmen
Misschien wordt het uitgezonden op een duitse zender. Die doen mee, dus dat zal wel.
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Poker is dan weer het enige wat ik wel kijk op Eurosport 
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2275 stemmen
Spartaan1986
-
- 3619 berichten
- 2201 stemmen
Ben net terug van Sparta-Vitesse-
Wat een dramatische eerste helft was het van onze kant.
Olfers was een compleet drama.Gelukkig kwam Gudde de 2e helft erin toen liep het gelijk 10x beter.
Respekked
-
- 6287 berichten
- 1238 stemmen
geen verkeerde woorden over curling! 
Yekezzez
-
- 2512 berichten
- 1126 stemmen
Verkeerd zou zijn: Curling is een ballensport. Dat is het dus niet.
Doom
-
- 8214 berichten
- 1547 stemmen
Een goede speler. Alleen toch vrees ik voor tribune wedstrijden voor Khalid Boulahrouz. Hij heeft niet de kwaliteiten om tussen de grote spelers bij Chelsea te voetballen. Ik hoop dat ik het verkeerd heb! 
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Ja erg zonde. Bij HSV had hij een basisplaats en een leuk team met hopenlijk zelfs CL voetbal. Bij Chelsea moet hij maar afwachten of hij erin komt.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2275 stemmen
Hij komt echt wel aan spelen toe hoor, één van de beste verdedigers die Nederland momenteel heeft.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Leuke eerste ronde op Excelsior - Roda JC na.
Verder weinig te zeggen behalve :
AZ 
NAC 
Quido
-
- 14649 berichten
- 6140 stemmen
Louis zit ook weer zoals vroeger op de bank. Deed me een beetje aan zijn glorieperiode bij Ajax denken. Verder moet men aan deze uitslag denk ik niet al te veel conclusies trekken, of het moet zijn dat NAC nog erg veel werk te verrichten heeft.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.