- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
happie
-
- 6268 berichten
- 426 stemmen
Mark van Bommel is door coach Frank Rijkaard niet opgenomen in de selectie van Barcelona voor de heenwedstrijd tegen Espanyol om de Spaanse Supercup. (Sport)
Bayern-middenvelder Owen Hargreaves tekent vandaag een contract voor Manchester United. (The Sun)
Joaquín kan bij Valencia een contract voor zes seizoenen tekenen. In deze periode kan de vleugelaanvaller van Real Betis anderhalf miljoen euro per seizoen gaan verdienen. (Marca)
AC Milan lijkt zich nu te gaan richten op Cortinthians-aanvaller Carlos Tevez om de openstaande spitsenvacature op te vullen. De Argentijn heeft echter nog een contract in Brazilië tot medio 2009 en zou minimaal 18 miljoen euro moeten kosten. (Corriere dello Sport)
Coach Carlo Ancelotti ziet in Vicenzo Iaquinta van Udinese ook een welkome versterking. De Italiaans international moet 13 miljoen euro kosten. (Gazzetta dello Sport)
De toekomst van Arsenal-linksback Ashley Cole is nog altijd onduidelijk. Chelsea is nog altijd de belangrijkste kandidaat, maar voor een buitenlandse club zou Arsenal bereid zijn de vraagprijs te laten zakken. (Daily Mirror)
Chelsea heeft de 16-jarige Argentijnse verdediger Maximiliano Oliva voor een proefperiode overgenomen van River Plate. (Daily Mail)
Portsmouth heeft Internazionale gisteren een aanbieding van 15 miljoen euro gedaan voor Obafemi Martins. De Nigeriaanse spits staat ook in de belangstelling van Newcastle United en Valencia. (Corriere della Sera)
Federico Balzaretti, verdediger van Juventus, heeft laten weten dat het vertrek van Zlatan Ibrahimovic naar Internazionale helemaal geen groot verlies is. (Gazzetta dello Sport)
Younes Kaboul, verdediger van AJ Auxerre, was in gesprek met Internazionale. De Fransen willen echter de voormalig aanvoerder van Frankrijk onder-19 niet laten gaan. (L’ Equipe)
happie
-
- 6268 berichten
- 426 stemmen
Ik word een beetje moe van die mensen die denken dat ze leuk zijn door te zeggen dat Feyenoord nu opeens degradatievoetbal gaat spelen en dat ze volgend jaar zelfs Eerste Divisie zouden gaan spelen
Dat Feyenoord een moeilijk jaar gaat krijgen staat vast. Maar ze hebben nog voldoende kwaliteit om boven de gemiddelde middenmootclub, is dat een woord
, uit te steken.
Ik bedoelde het NIET serieus, ik hoop dat ze wat dat betreft in europees verband ver komen. Kampioen van NL hoeven ze niet worden, Dat moet ajax zijn uiteraard.
Middenmootclub: kweenie of dat een woord is. Middenmoter daarentegen wel.
kos
-
- 46816 berichten
- 8940 stemmen
Federico Balzaretti, verdediger van Juventus, heeft laten weten dat het vertrek van Zlatan Ibrahimovic naar Internazionale helemaal geen groot verlies is. (Gazzetta dello Sport)
.
.
happie
-
- 6268 berichten
- 426 stemmen
Kan ik me wel redelijk invinden. Maar ja aan de andere kant kan je dat wel zeggen als je in de Serie B gaat spelen
Art
-
- 13507 berichten
- 3671 stemmen
Ik bedoelde het serieus, ik hoop dat ze wat dat betreft in europees verband ver komen. Kampioen van NL hoeven ze niet worden, Dat moet ajax zijn uiteraard.
Middenmootclub: kweenie of dat een woord is. Middenmoter daarentegen wel.
Maar dat je serieus denkt dat ze degraderen is toch wel een beetje zielig
In Europa mogen ze heel ver komen maar in de eigen competitie mogen ze gelijk een enkeltje Eerste Divisie. Ik snap dat niet. Middenmotor is inderdaad een veel beter woord! Hoe kom ik eigenlijk op die middenmootclub? 
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3907 stemmen
Is zelfs ronduit bespottelijk en getuigd van erg weinig voetbalkennis.
Respekked
-
- 6287 berichten
- 1238 stemmen
Maar de Grote vraag, wie volgt Dirk Kuyt op?
Nevland heeft 2 seizoenen geleden best aardig gepresteerd, maar vorig seizoen was het allemaal niet veel.
Ik ben echt heel benieuwd. Persoonlijk zou ik Alliardiere van Arsenal een goede aankoop vinden. Is snel en een goaltjesdief, heeft dit seizoen geen kans bij Arsenal. Maar zal waarschijnlijk veeul te veeul salaris vragen..
BenicioDelToro
-
- 4178 berichten
- 1391 stemmen
Nevland heeft 2 seizoenen geleden best aardig gepresteerd, maar vorig seizoen was het allemaal niet veel.
hmmm... misschien kwam dat door zijn blessure??
happie
-
- 6268 berichten
- 426 stemmen
In Europa mogen ze heel ver komen maar in de eigen competitie mogen ze gelijk een enkeltje Eerste Divisie. Ik snap dat niet. Middenmotor is inderdaad een veel beter woord! Hoe kom ik eigenlijk op die middenmootclub? 
Ho ho ho ik ben het woordje niet voor serieus vergeten
Respekked
-
- 6287 berichten
- 1238 stemmen
hmmm... misschien kwam dat door zijn blessure??
2004/2005 20 wedstrijden 16 goals
2005/2006 29 wedstrijden 8 goals
happie
-
- 6268 berichten
- 426 stemmen
Ik weet ook niet of Nevland de juiste spits is voor Feyenoord. Misschien Collins John die kost 7 miljoen. Of Vennegoor die kost 8.
Misschien gaat Charisteas wel naar Feyenoord. of good old Bob Peeters.
kos
-
- 46816 berichten
- 8940 stemmen
Collins John zou wel leuk zijn. Vennegoor ook.
happie
-
- 6268 berichten
- 426 stemmen
Ik las in ieder geval, dat ze er rustig de tijd voor nemen. Omdat ze bang zijn voor een paniekaankoop. Kan ik me wel iets voortstellen. Maar toch ze hebben nog maar 2 weken.
happie
-
- 6268 berichten
- 426 stemmen
Schoonvader Floyd Landis pleegt zelfmoord
Uitgegeven: 17 augustus 2006 06:33
SAN DIEGO - De schoonvader van de omstreden Tour de France-winnaar Floyd Landis heeft zelfmoord gepleegd. Dat maakten de autoriteiten in San Diego (Californië) woensdagavond bekend.
David Witt (57), die goed bevriend was met de van doping verdachte wielrenner, schoot zichzelf dinsdag dood.
Witt en Landis werden huisgenoten in 1998, kort nadat de latere Tour-kampioen naar San Diego was verhuisd. Ze hadden dezelfde fietscoach. Witt stelde Landis voor aan diens toekomstige vrouw Amber. Zij is een dochter van de vrouw van Witt uit een vorig huwelijk.
Witt had een restaurant in San Diego, waar hij allerlei Landis-memorabilia tentoonstelde. Hij was deze zomer in Frankrijk waar hij Landis zag winnen.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Aan alle Belgen op dit forum: wat is er toch met de Rode Duivels aan de hand??? 0-0 tegen Kazachstan? 
Indien ze willen hebben ze een fantastische jonge ploeg, maar hier in België is er dikwijls het probleem met de trainer. Nu hebben ze een trainer die negatieve ervaringen heeft met Racing Genk (lees ontslag), dus geen spelers van die ploeg, terwijl er fantastisch goeie jongens rondlopen zoals Daerden en Vandenbergh.
Kan je je voorstellen dat Kompany uitgeroepen is als beste man op het veld, terwijl hij amper 34 minuten op het plein gestaan heeft?
Er is volgens mij maar één Belg die deze ploeg uit het moeras kan trekken en dat is Eric Gerets, alhoewel ik in dit drietalige landje met zijn drie talen en zes regeringen (geen grap) liever een buitenlander aan het werk zou zien, iemand zoals Hiddink of Beenhakker...
Art
-
- 13507 berichten
- 3671 stemmen
Misschien heeft Co Adriaanse wel zin in een Belgisch avontuurtje
De Rode Duivels hebben hele behoorlijke spelers en ik snap dan ook niet waarom het bij onze zuiderburen de laatste tijd zo stroef en moeilijk gaat.
happie
-
- 6268 berichten
- 426 stemmen
De PSV'ers Alex en Gomes hebben hun debuut gemaakt in de nationale ploeg van Brazilië. De Goddelijke Kanaries speelden met 1-1 gelijk tegen Noorwegen.
De nieuwe bondscoach Dunga had een basisplaats ingeruimd voor doelman Gomes, die de hele wedstrijd onder de lat stond. Hij kon niet voorkomen dat de Noren na 51 minuten op voorsprong kwamen. Morten Gamst Pedersen scoorde vanuit een vrije trap.
Alex kwam als invaller binnen de lijnen en zag Brazilië via een doelpunt van Daniel Carvalho op 1-1 komen. Verder kwam de vijfvoudig wereldkampioen niet. Brazilië speelde vier keer tegen Noorwegen en won nog geen enkele keer.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
EN TOEN WAS HET DEFINITIEF!!!
feyenoord speelt volgend seizoen competitiewedstrijden in Apeldoorn, Almere, Haarlem, Oss en Leeuwarden

Spartaan1986
-
- 3619 berichten
- 2201 stemmen
Tja Nevland is een behoorlijke spits maar geen Kuyt.
Net als Huysegems geen Kalou is.
Denk dat er voor Zuid niet meer in zit dan een 4e plek ofzo.
En die Matty Verkamman is ook een lachertje met zijn Feyenoord kampioen.
Zou toch schandalig zijn als dat zou gebeuren met deze selectie.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Tja Nevland is een behoorlijke spits maar geen Kuyt.
Net als Huysegems geen Kalou is.
Denk dat er voor Zuid niet meer in zit dan een 4e plek ofzo.
En die Matty Verkamman is ook een lachertje met zijn Feyenoord kampioen.
Zou toch schandalig zijn als dat zou gebeuren met deze selectie.
Schandalig van Ajax/PSV/AZ ja.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Gaan we overgens nog mensen zondag naar Ajax - RKC ?
Spartaan1986
-
- 3619 berichten
- 2201 stemmen
Schandalig van Ajax/PSV/AZ ja.
Zo kan je het ook zien natuurlijk 
Spartaan1986
-
- 3619 berichten
- 2201 stemmen
Gaan we overgens nog mensen zondag naar Ajax - RKC ?
Ik ga morgenavond naar Sparta-Vitesse-
Ik hoop op een gelijkspelletje moet op zich kunnen
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Haha een 2e Hugo Borst 
Zelva
-
- 2188 berichten
- 2726 stemmen
EN TOEN WAS HET DEFINITIEF!!!
feyenoord speelt volgend seizoen competitiewedstrijden in Apeldoorn, Almere, Haarlem, Oss en Leeuwarden
Ik wist helemaal niet dat er zoveel clubs kunnen promoveren.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Dubbelslag Boonen in Eneco Tour. 
Tom Boonen (Quick.Step) heeft in Nederland de eerste etappe in de Eneco Tour (ProTour) gewonnen. Hij haalde het in de 176,9 kilometer lange rit van Wieringerwerf naar Hoogeveen in een massasprint voor de Italianen Simone Cadamuro (Team Milram) en Enrico Gasparotto (Liquigas). Boonen neemt ook de rode leiderstrui over van de Duitse proloogwinnaar Stefan Schumacher (Gerolsteiner).
Het was geleden van de Ronde van Zwitserland dat de 25-jarige Boonen nog eens een massaspurt gewonnen had. In de Tour liep het telkens fout. De wereldkampioen werd in Hoogeveen op voortreffelijke manier naar de laatste 125 meter gebracht door Wouter Weylandt en Steven de Jongh en duldde vervolgens geen tegenstand. Cadamuro geraakte nooit uit het wiel van Boonen.

Bron: hln.be
Zelva
-
- 2188 berichten
- 2726 stemmen
Nooit van gehoord.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Ik wist helemaal niet dat er zoveel clubs kunnen promoveren.
Ja die voelde ik aankomen 
PartyMarty
-
- 3165 berichten
- 1311 stemmen
Ach, Top Oss was vorig jaar best dichtbij.
happie
-
- 6268 berichten
- 426 stemmen
Het zou best kunnen volgens mij wonnen ze vorig seizoen met 1-0.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.