- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Ja als Chelsea en Portsmouth ineens prijzen gaan betalen die 5 jaar geleden alleen voor absolute toppers (Zidane) werden betaald kun je erop rekenen dat de prijzen van alle spelers die een bal kunnen raken verdubbelen. Zeker in Engeland. Nu is Aston Villa ook overgenomen door een miljardair uit de V.S. dus zal het allemaal nog wel wat erger gaan worden.
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
speelden de duitsers in Oranje shirts en vice versa?

Excuses, het is niet meer te veranderen.
Maar de bedoeling is duidelijk en Jong Oranje deed het goed.
Respekked
-
- 6287 berichten
- 1238 stemmen
Ik denk toch wel iets in die prijsregio. Jonge speler met veel talent.
en zo lui als maar kan. Elke keer weer drama als ik hem zie spelen bij Jong Oranje.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Stefan Schumacher wint proloog Eneco Tour, Tom Boonen vijfde.
Stefan Schumacher: snelste in proloog Enecotour.Stefan Schumacher (Gerolsteiner) heeft vandaag de proloog gewonnen van de Nederlandse Enecotour. De 25-jarige Duitser was over de 5,6 kilometer één seconde sneller dan George Hincapie (Discovery Channel) en Joost Posthuma (Rabobank). Onze landgenoot Tom Boonen (Quick.Step) was beste Belg op de 5de plaats, op 4 seconden van Schumacher, terwijl Nick Nuyens (Quick.Step) knap 8e werd op 5 seconden van de winnaar.
Schumacher is uiteraard ook de eerste leider en mag morgen/donderdag als leider starten in de eerste rit in lijn, over 176,9 km tussen Wieringerweg en Hoogeveen.
Na de aankomst viel er slecht nieuws te rapen over Nick Nuyens: hij kwam zwaar ten val toen hij een kraan van de Nederlandse televisie probeerde te ontwijken. Nuyens bukte nog net op tijd zijn hoofd maar kon het gevaarte niet ontwijken en werd zwaar aan de rug geraakt. De onfortuinlijke Quick.Step-renner werd met een ambulance afgevoerd naar een nabijgelegen ziekenhuis, waar een diepe schaafwonde werd vastgesteld. Het is nog niet duidelijk of Nuyens morgen nog aan de start kan komen van de 1e rit.
Uitslag Proloog - 5,6 km - Den Helder
1 S. Schumacher 00:07'00"
2 G. Hincapie +1"
3 J. Posthuma +1"
4 J. Gutierrez +2"
5 T. Boonen +4"
6 A. Markov +5"
7 N. Nuyens +5"
8 M. Quinziato +5"
9 V. Nibali +8"
10 T. Dekker +8"
15.B.Julich +12"
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3907 stemmen
Jammer. Had lang de hoop dat Posthuma het zou gaan redden.
happie
-
- 6268 berichten
- 426 stemmen
Ik denk toch wel iets in die prijsregio. Jonge speler met veel talent.
Ja het zou kunnen. Ik ben niet echt gecharmeerd van hem. Maar ja wie weet. Misschien is het een ploeg voor hem. Maar ze willen kuijt ook hebben.
eRCee
-
- 13453 berichten
- 1982 stemmen
Jammer. Had lang de hoop dat Posthuma het zou gaan redden.
Toch vind ik het best bijzonder zoals hij ineens in tijdritten presteert. Al jaren heeft iedereen het over de tijdritkwaliteiten van Thomas Dekker, maar tot nu toe is het Posthuma die zich bij de grote jongens schaart.
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Zo, dat was toch wel een droomdebuut voor Huntelaar.
2 goals en 2 assists. Dat is toch niet niks, ook al was het tegen een zwak Ierland.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3907 stemmen
Erg mooi debuut ja. Mooie goal ook die tweede. Vraag me wel af of Van der Sar nog lang beschikbaar blijft voor Oranje. Ik vind hem niet erg positief overkomen en het zou me niet verbazen als hij het EK 2008 niet gaat halen.
Leno
-
- 5922 berichten
- 4458 stemmen
Van der Sar blijft echt wel, temeer ook omdat hij dat zojuist zei.
Over de wedstrijd: heel aardig voetbal. Dat het een B ploeg was neemt niet weg dat het makkelijk voetballen is. Het zeer verdedigend ingestelde team kende bijna allemaal Premier Legue spelers, die heus wel weten hoe ze moeten verdedigen. Het lag meer aan de bewegelijkheid aan de flanken en het goede spel van V/D Vaart en Huntelaar dat Ierland bij momenten redelijk weggespeeld werd.
Spartaan1986
-
- 3619 berichten
- 2201 stemmen
De verdediging blijft een kwetsbaar punt.
Voor de rest zit het allemaal wel goed in elkaar, het middenveld en de aanval
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Geweldig debuut van Huntelaar natuurlijk maar ik hoor niemand over Schaars die toch ook echt geweldig speelde vandaag. Ik denk dat de nieuwe Cocu al is opgestaan. Als die jongen zich door blijft ontwikkelen hebben we nog een kans in 2008. En wat heb ik ook weer genoten van Van der Vaart vandaag, als die jongen nou eens in vorm was geweest op het WK 
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Nieuwe miskleun doet Duivels al achterop hinken in EK-race.
Drama in het Constant Vanden Stockstadion. Opnieuw hebben de Rode Duivels de start van hun EK-kwalificatiecampagne gemist. Tegen godbetert Kazachstan bleef België steken op 0-0.
happie
-
- 6268 berichten
- 426 stemmen
Positief was Huntelaar, Schaars, van der Vaart, Sar, Ooijer, van Persie. Ik vind Landzaat tegenvallen. De Cler was ook absoluut niet sterk. Maar Ze hebben een goeie pot op de mat gelegd. Ook was het niet tegen het sterkste van Ierland.
Ja die belgen hadden het ook niet best gedaan. Puntverlies al tegen Kazachstan das niet best voor ze.
BenicioDelToro
-
- 4178 berichten
- 1391 stemmen
Ik zei het een jaar geleden al: goede voetballers zijn Schaars! 
Aan alle Belgen op dit forum: wat is er toch met de Rode Duivels aan de hand??? 0-0 tegen Kazachstan? 
BenicioDelToro
-
- 4178 berichten
- 1391 stemmen
Oh ja, vandaag melden enkele kranten de definitieve overgang van Kuijt naar Liverpool...
happie
-
- 6268 berichten
- 426 stemmen
'Kuijt wordt morgen gepresenteerd'
Geschreven door Arjan van den IJssel op donderdag, 17 augustus om 09:00
Feyenoord en Liverpool hebben een akkoord bereikt over de transfer van Dirk Kuijt, dit meldt de NOS op haar website. De transfer hing al enige tijd in de lucht, maar vandaag zal Kuijt in Liverpool een medische keuring moeten doorstaan, waarna hij morgen zal worden gepresenteerd. Kuyt zal een contract tekenen voor vier jaar.
Feyenoord is zelf nog niet naar buiten gekomen over deze transfer. Gisteren wist de Rotterdamse club Voetbalzone.nl nog te melden dat wanneer er nieuws over de aanstaande transfer was, dit als eerste op haar website Feyenoord.nl bekend gemaakt zou worden. Dit is echter tot op heden nog niet gebeurd.
In 2003 maakte Kuijt de overstap van FC Utrecht naar Feyenoord, bij de Rotterdammers was de Katwijker zeer succesvol, in 101 wedstrijden scoorde de spits maar liefst 71 treffers. Feyenoord ontvangt zo'n 18 miljoen euro van Liverpool, een clubrecord
ff compleet het bericht. Overigens word er in de wandelgangen gezegd, dat Erik Nevland de mogelijke opvolger is.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Mooi voor de jongen , Een topclub gunde ik hem wel.
Bij Feyenoord blijven was gewoon geen optie.
En voor Heracles en Excelsior : Maak je borst maar nat want we hebben er weer een degradatieteam bij 
Respekked
-
- 6287 berichten
- 1238 stemmen
muahaha.
Maar mooi voor Kuyt. Minder mooi voor Feyenoord. 18 miljoen is wel veel geld zeg. Hopelijk krijgen we een Wereldspits ervoor terug. Thierry Henry bijvoorbeeld?
lowhusky
-
- 8230 berichten
- 0 stemmen
Geweldig debuut van Huntelaar natuurlijk maar ik hoor niemand over Schaars die toch ook echt geweldig speelde vandaag. Ik denk dat de nieuwe Cocu al is opgestaan. Als die jongen zich door blijft ontwikkelen hebben we nog een kans in 2008. En wat heb ik ook weer genoten van Van der Vaart vandaag, als die jongen nou eens in vorm was geweest op het WK 

lowhusky
-
- 8230 berichten
- 0 stemmen
muahaha.
Maar mooi voor Kuyt. Minder mooi voor Feyenoord. 18 miljoen is wel veel geld zeg. Hopelijk krijgen we een Wereldspits ervoor terug. Thierry Henry bijvoorbeeld?
Henry 
Purmerend
-
- 2775 berichten
- 3317 stemmen
Echt een geweldige uitslag, maar het was wel tegen een zeer zwak Ierland. Als je zag hoe ze stonden te verdedigen.
Martin Van K
-
- 9050 berichten
- 4563 stemmen
Gisteren weer een nieuw dieptepunt bereikt in het Belgisch voetbal. 0-0 thuis tegen Kazachstan... vreselijk! Wat is er toch aan de hand met onze jongens? 
Yekezzez
-
- 2512 berichten
- 1126 stemmen
Had ze de afgelopen jaren maar niet naar Feyenoord en Ajax gestuurd
Ik zie namelijk een verband.
happie
-
- 6268 berichten
- 426 stemmen
muahaha.
Ik denk dat je het transferbedrag van Henry wel x7 moet doen, dan komt het meer in de buurt. 
happie
-
- 6268 berichten
- 426 stemmen
Nevland?
Ja Nevland.
happie
-
- 6268 berichten
- 426 stemmen
Feyenoord en Liverpool hebben een akkoord bereikt over de transfer van Dirk Kuijt, dit meldt de NOS op haar website. De transfer hing al enige tijd in de lucht, maar vandaag zal Kuijt in Liverpool een medische keuring moeten doorstaan, waarna hij morgen zal worden gepresenteerd. Kuyt zal een contract tekenen voor vier jaar.
Op Feyenoord.nl geeft Dirk Kuijt zijn reaktie: "Er was meer belangstelling uit het buitenland, maar voor mijn gevoel was er niet één bij van het kaliber Liverpool. Een geweldige club met een enorme uitstraling en een fantastisch meelevend publiek. Ik vind het een eer om voor zo’n club te gaan spelen", aldus de Katwijker over zijn nieuwe werkgever.
Dat Kuijt nog altijd een speciale band zal houden met Feyenoord mag duidelijk zijn: "Ik verlaat Feyenoord met gemengde gevoelens. Feyenoord-supporters zijn fans zoals elke club ze in hun stadion zou willen hebben. Daar zal ik altijd respect voor blijven houden, zoals ik dat ook heb voor al de mensen binnen de club. Ik wens de spelers, trainers en alle fans heel veel succes toe dit seizoen. Vanuit Engeland blijf ik alles volgen wat er in de Kuip gebeurt"
EN TOEN WAS HET DEFINITIEF!!!
feyenoord speelt volgend seizoen competitiewedstrijden in Apeldoorn, Almere, Haarlem, Oss en Leeuwarden
JoeCabot
-
- 2682 berichten
- 1785 stemmen
Gisteren weer een nieuw dieptepunt bereikt in het Belgisch voetbal. 0-0 thuis tegen Kazachstan... vreselijk! Wat is er toch aan de hand met onze jongens? 
België heeft gewoon erg slordig gespeeld. En Kazachstan, nja, die hebben bewezen dat ze toch in iets goed zijn, namelijk betonvoetbal ==> erg saaie match dus. Hopelijk de volgende keer beter maar ik vrees er voor 
Art
-
- 13507 berichten
- 3671 stemmen
Ik word een beetje moe van die mensen die denken dat ze leuk zijn door te zeggen dat Feyenoord nu opeens degradatievoetbal gaat spelen en dat ze volgend jaar zelfs Eerste Divisie zouden gaan spelen
Dat Feyenoord een moeilijk jaar gaat krijgen staat vast. Maar ze hebben nog voldoende kwaliteit om boven de gemiddelde middenmootclub, is dat een woord
, uit te steken.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.