- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Niemand heeft het over het goud voor Bram Som?
Voetbal is belangrijker.. / mer intresse
Vandaar dat er een apart topic moet komen
Ajax 
Maar heel knap van de jongen !
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
AJAX 
Dat is de eerste prijs, er gaan er meer volgen !
IcU
-
- 6783 berichten
- 3051 stemmen
Leuke wedstrijd. Zo wil ik Ajax altijd zien.
Ik ben er blij mee!

The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Wat een heerlijke goal weer van Sneijder.
En over een Gouden Wissel gesproken.
En Jaap Stam heeft duidelijk de goede keuze gemaakt deze zomer.
Dat er nog een aantal prijzen mogen volgen dit seizoen.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3907 stemmen
Ik ook want dan verliezen we er niet nog een keer van. Was wel duidelijk dat PSV buiten het eerste kwartier duidelijk de betere ploeg was. Lijkt weer eenzelfde seizoen te worden als vorig jaar. Ajax Johan Cruijf schaal PSV Kampioen
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3907 stemmen
Moet dit nu echt zo vaak herhaald worden. Iedereen weet hoe je erover denkt maar om dat nu weer iedere keer te herhalen wordt vervelend.
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Voor iedereen die dacht dat Ajax niet zonder Huntelaar kon, vandaag lieten ze zien dat dat niet zo is.
En om ook even kritisch te zijn: Ogararu was een ramp. Gelukkig speelde Heitinga deze keer wel beter.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6140 stemmen
Was wel duidelijk dat PSV buiten het eerste kwartier duidelijk de betere ploeg was.
Doom
-
- 8214 berichten
- 1546 stemmen
Ajax - PSV 3-1
Als Ajax liefhebber natuurlijk tevreden met de eerste (en zeker niet de laatste) prijs. Maar we moeten wel eerlijk zijn. Ajax heeft wederom niet veel kansen kunnen creëren. Misschien is het de opdracht van ten Cate geweest om de wedstrijd te controleren en niet aanvallend te gaan spelen. Maar dan nog, er moeten meer kansen worden gecreëerd.
Even een korte vraag. Heitinga en Ogararu vallen flink tegen als rechtsback. Waarom wordt een Grygera dan genegeerd? Is hij geblesseerd of wat is er aan de hand?
Wel heb ik vertrouwen in de huidige ploeg en trainers staf van Ajax. Het kan een mooi seizoen worden. 
ps: Sterke nieuwe linksback van PSV. Aankoop van Koeman? Kan hij het dan toch? Hij maakt een sterke indruk in ieder geval.
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Even een korte vraag. Heitinga en Ogararu vallen flink tegen als rechtsback. Waarom wordt een Grygera dan genegeerd? Is hij geblesseerd of wat is er aan de hand?
Ogararu was een ramp vandaag ja. Heitinga iets beter, maar nog niet goed genoeg. Hij is gewoon te wisselvallig.
Wat Grygera betreft: ik denk dat dit meer met zijn transfer situatie te maken heeft. Dat hij niet bij wilde tekenen, maar i.v.m. de terugzetting van Juventus naar de Serie B dat hij daar nu niet heen wil.
En dat daarom Ogararu en Heitinga de voorkeur krijgen boven hem.
Maar blijft het zo met Ogararu en Heitinga, dan mag Ten Cate hem er van mij ook wel inzetten, als dat nodig is.
Doom
-
- 8214 berichten
- 1546 stemmen
Het is gewoon doodzonde om een speler als Grygera niet te gebruiken totdat hij is verkocht. Alsof je wat aan deze speler hebt als hij op de tribune zit.
Ik heb Henk ten Cate hoog zitten, maar denk even na he ten Cate. Grygera bij de volgende wedstrijd graag op rechts.
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Het is gewoon doodzonde om een speler als Grygera niet te gebruiken totdat hij is verkocht. Alsof je wat aan deze speler hebt als hij op de tribune zit.
Ik heb Henk ten Cate hoog zitten, maar denk even na he ten Cate. Grygera bij de volgende wedstrijd graag op rechts.
Ben ik het opzich ook wel mee eens. Heitinga is gewoon te wisselvallig momenteel en Ogararu valt ook tegen.
Van mij mag Heitinga de volgende wedstrijd starten, omdat hij vandaag niet tegenviel en ik hem eigenlijk liever zie dan Grygera, maar blijven beide matig, dan Grygera op rechts.
Uiteindelijk gaat het er toch om punten binnen te halen.
Spartaan1986
-
- 3619 berichten
- 2201 stemmen
Heitinga viel goed in dus die speelt wat mij betreft volgende week tegen RKC.
Ogararu was idd belabberd slecht en ik snap eigenlijk ook niet waarom Grygera niet mocht spelen.
Een beetje te laat om nu nog weg te gaan en het is gewoon een zeer nuttige voetballer.
Voor de rest speelde Perez voor de verandering eens behoorlijk.
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Perez kan het ook zeker wel, maar zoals Ten Cate voor de wedstrijd zei: 'Hij heeft het momenteel gewoon even niet'.
En dat kan iedereen overkomen.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6140 stemmen
Ogararu was idd belabberd slecht
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Ogararu speelde slecht maar laten we hem alstublieft niet meteen afschrijven. Het is een jonge jongen die nog moet wennen aan het nieuwe spel, blijf hem gewoon zijn minuten geven dan komt het wel goed.
Ik herinner me een aantal jaren terug een andere Roemeen die het voor elkaar kreeg (ik dacht) 6 rode kaarten in een seizoen te behalen en de meest verschrikkelijke blunders maakten. Ook toen kreeg hij snel de stempel van misaankoop terwijl hij later met afstand de beste speler van Ajax werd (Chivu).
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
En gelukkig: Liverpool heeft met 2-1 gewonnen tegen Chelsea in de wedstrijd om de Community Shield.
1-0 Riise
1-1 Shevshenko
2-1 Crouch
En ik hoop dat dit ook een voorteken is voor het komende Premier League seizoen. Dus dat Chelsea met al zijn sterren het Real Madrid van de afgelopen jaren wordt en dus niet aan fatsoenlijk voetbal toekomt.
En dat er maar mooi een andere club kampioen mag worden.
kos
-
- 46816 berichten
- 8940 stemmen
Ik heb alleen het begin van de JC schaal gezien waarin PSV gigantisch slap speelde. Was Ajax echt beter of was het wat gelijkopgaand?
(beetje jammer dat dit trouwens niet in een neutraal stadion gespeeld wordt. Kan alleen in Nederland zoiets).
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Over de hele wedstrijd gezien was Ajax wel de sterkste ja.
Het eerste kwartier was duidelijk voor Ajax, daarna ging het redelijk gelijkop vond ik.
Maar na rust had PSV een flinke opleving en was het een tijdje sterker.
En ik ben het met je eens dat zo'n wedstrijd eigenlijk in een neutraal stadion gespeeld moet worden.
Zoiets als Wembley in Engeland. Jammer genoeg heeft Nederland niet zo'n speciaal stadion.
Ookal vond ik het zelf niet zo erg, maar Ajax had 10.000 supporters en PSV zo'n 500.
En eígenlijk hoort dat niet zo te zijn.
kos
-
- 46816 berichten
- 8940 stemmen
En ik ben het met je eens dat zo'n wedstrijd eigenlijk in een neutraal stadion gespeeld moet worden.
Zoiets als Wembley in Engeland. Jammer genoeg heeft Nederland niet zo'n speciaal stadion.
Ookal vond ik het zelf niet zo erg, maar Ajax had 10.000 supporters en PSV zo'n 500.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2275 stemmen
Zaten er dan maar 10.500 supporters in het stadion.. 
Quido
-
- 14649 berichten
- 6140 stemmen
De rest waren genodigden van de KNVB, die natuurlijk ook wel voor een van de twee clubs waren.
Waarom niet gewoon in het Olympisch Stadion spelen ? Dat is niemands thuishaven.
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Precies, de rest waren genodigden (kampioensteams uit Nederland) en natuurlijk nog wat bobo's.
Olympisch Stadion is toch niet veilig genoeg voor voetbalwedstrijden?
De Kuip is geen optie, want stel dat dalijk Feyenoord de beker wint, dan spelen die alsnog thuis.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6140 stemmen
Olympisch Stadion is toch niet veilig genoeg voor voetbalwedstrijden?

kos
-
- 46816 berichten
- 8940 stemmen
De Kuip is geen optie, want stel dat dalijk Feyenoord de beker wint, dan spelen die alsnog thuis.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Zaten er dan maar 10.500 supporters in het stadion.. 
Er waren 42.000 toeschouwers.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Ik ook want dan verliezen we er niet nog een keer van. Was wel duidelijk dat PSV buiten het eerste kwartier duidelijk de betere ploeg was. Lijkt weer eenzelfde seizoen te worden als vorig jaar. Ajax Johan Cruijf schaal PSV Kampioen
Haha , lolbroek ben jij !
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Dat is zo, maar zoals Quido zegt, nu is de Arena traditie en of je dan Ajax thuis hebt spelen of Feyenoord thuis hebt spelen maakt dan in principe ook niks uit.
En De Kuip heeft natuurlijk al de bekerwedstrijd, dus zo lijkt het me goed verdeeld.
kos
-
- 46816 berichten
- 8940 stemmen
Ik vind het in beide gevallen zeer slecht als er een ploeg gewoon thuis speelt. Echt zware competitievervalsing.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.