• 17.243 nieuwsartikelen
  • 182.284 films
  • 12.566 series
  • 34.761 seizoenen
  • 655.998 acteurs
  • 200.429 gebruikers
  • 9.464.280 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Misschien leuk om even te doen , mochtje nou goed in voorspellen zijn , zet dan even je prognose neer voor het komend voetbalseizoen ! Nummer 1-18 in de Eredivisie.

gimli f

• 1454 berichten
  • 0 stemmen

eRCee schreef:

(quote)

Smeets vind ik stiekem best een held. Volgens hem denken sommige mensen over Mayo: "wat is dat voor speculaaspop?"

Matige koers verder. Menchov was wel sterk. Gaat hij de Vuelta weer winnen?

Smeets is soms ergerlijk, maar stiekem geniet ik toch wel van hem vaak (niet altijd dus). Als wielercommentator is ie beter dan als presentator vind ik (misschien omdat ie dan wel meer op de achtergrond moet blijven waardoor zijn ego niet kan winnen? Kweenie).

De Vuelta wordt hopelijk heel mooi, denk het ook.

-Vinokoerov die per sé wil winnen en wat goed heeft te maken na de Tour (waar ie dus niet startte)

-Valverde die wat goed heeft te maken na het drama in de Tour en in eigen land rijdt. Wil toch ook graag een Grote Ronde winnen neem ik aan?

-Menchov die zijn gele trui wel moét verdedigen

-Sastre die ...ehm, nou ja, die gewoon erg goed is en ik gun hem het beste.

Wordt mooi toch? Verder weinig Spaanse toppers, moesten ze maar van de stuff afblijven, maar dit rijtje seht gut aus toch?

Tussen het fijne geblaat van Smeets merkte ik nog de zin op, dat Boogerd zich aan het voorbereiden is voor de Vuelta.

Doet ie mee? Nouja, zou alleen maar tof zijn, hoe sterker de selectie voor Menchov, hoe beter!

Maar eerst nog even de Eneco Tour doorkomen. Hé, het leven is toch zwaar soms voor de wielerfan.

Owja, en dat mijn ploegie maar moge winnen morgen van die Amsterdammertjes.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3907 stemmen

Boogerd doet mee aan Vuelta ja. Ook Rasmussen doet mee die gaat dus alledrie de grote rondes rijden dit jaar. Ik kan me wel in je rijtje vinden maar ik denk dat Vinokourov niet goed genoeg is voor een Vuelta ik zou eerder mijn geld op kashechkin zetten bij die ploeg.

BenicioDelToro

• 4178 berichten
  • 1391 stemmen

Zavo schreef:

(quote)

Echte topsporten i.t.t. voetbal, wat een veredeld spelletje is (wel een leuk spelletje overigens). Ik zie liever de individuele sporten.

Met jou kan ik praten!

BenicioDelToro

• 4178 berichten
  • 1391 stemmen

Spartaan1986 schreef:

(quote)

Best leuk om een keer het wereldkampioenschap firljeppen te zien maar dat moet niet een hele middag duren.

Net zo min als Tennis,Schaatsen en golf.

Maar nu zend Studio Sport bijna niks anders meer uit.

Er is anders nog genoeg aandacht voor voetbal bij Studio Sport. Zo'n beetje elk Sportjournaal opent met voetbalnieuws... Terwijl in andere takken van sport prachtige prestaties zijn geleverd die dag! De verhoudingen zijn echt compleet zoek...

BenicioDelToro

• 4178 berichten
  • 1391 stemmen

ThaMovieVoter schreef:

(quote)

Toch maar een apart voetbaltopic?

Wat mij betreft wel...

BenicioDelToro

• 4178 berichten
  • 1391 stemmen

Alle Belgen op dit forum trouwens nog van harte gefeliciteerd met die twee prachtige gouden medailles (en jullie hadden er al een natuurlijk!) op het EK atletiek! Echt heel gaaf zeg!

In Nederland hebben we nog weer iets om jaloers op jullie te zijn (naast het tennis)! Maar ik gun het jullie van harte!

Tia & Kim

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Ach laat de Belgen maar jalours zijn op het voetbal hun buuren

eRCee

• 13453 berichten
  • 1982 stemmen

timbo_ schreef:

Ik kan me wel in je rijtje vinden maar ik denk dat Vinokourov niet goed genoeg is voor een Vuelta ik zou eerder mijn geld op kashechkin zetten bij die ploeg.

Vino rijdt inderdaad hopeloos slecht. Van Kasheckkin ben ik ook niet zo zeker. Misschien Sastre nog noemen, die start wellicht ook en reed vandaag toch niet misselijk.

Spartaan1986

• 3619 berichten
  • 2201 stemmen

BenicioDelToro schreef:

(quote)

Er is anders nog genoeg aandacht voor voetbal bij Studio Sport. Zo'n beetje elk Sportjournaal opent met voetbalnieuws... Terwijl in andere takken van sport prachtige prestaties zijn geleverd die dag! De verhoudingen zijn echt compleet zoek...

ja nieuws maar daar blijft het bij

Vroeger was er op zondagmiddag rond tien over 12 altijd een voorbeschouwing op de wedstrijden van die middag.

Nu het bij Talpa is heb je dat nooit meer.

Ook zag je toen de samenvattingen van de avond ervoor en dat vond ik ook wel prettig aangezien ik zaterdagavond veel weg ben

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Wat was Feyenoord - Reading geworden ?

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3307 stemmen

Feyenoord heeft met 2-1 verloren.

The Hunter

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

De Ceulaer was degene die voor Feyenoord scoorde.

Vlaar heeft een blessure opgelopen, maar die schijnt volgende week weer mee te kunnen doen.

Dit was de opstelling:

Timmer;

Collen ('87 Altheer), Greene, Vlaar ('31 Hofs/'78 Derijck), Bahia;

De Guzman ('62 Kolkka), Bosschaart ('73 Davids), Lucius; Vincken ('62 De Ceulaer); Kuyt, Huysegems ('62 Van Hooijdonk).

Spartaan1986

• 3619 berichten
  • 2201 stemmen

BoordAppel schreef:

Feyenoord heeft met 2-1 verloren.

Altijd leuk om te horen

Ach ja het zegt eigenlijk niks alhoewel het natuurlijk niet best is.

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

Is het nog iemand opgevallen dat Dirk Kuyt wel erg weinig scoort in de voorbereiding ? Als Hunter het goed doet in de wedstrijd tegen PSV zou hij best eens de beginnende spits van Oranje kunnen gaan worden tegen Ierland

MXO

• 1449 berichten
  • 532 stemmen

moviefreak#1 schreef:

Is het nog iemand opgevallen dat Dirk Kuyt wel erg weinig scoort in de voorbereiding ? Als Hunter het goed doet in de wedstrijd tegen PSV zou hij best eens de beginnende spits van Oranje kunnen gaan worden tegen Ierland

Gaat een beetje moeilijk want Huntelaar is geschorst tegen psv. Daarom denk ik eerder dat lange jan beginnende spits in Orangje wordt

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

Vergeten dat hij geschorst is

/maakt afspraak voor CAT-scan

The Hunter

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

Van mij hoeft Huntelaar ook niet per se te spelen hoor met Oranje deze keer.

Doe maar rustig aan, die CL wedstrijd tegen Kopenhagen is belangrijker dan dat oefenpotje tegen Ierland.

Spartaan1986

• 3619 berichten
  • 2201 stemmen

Wat wordt het straks mensen Ajax-Psv

Ik denk 2-1 voor Ajax

Werwolf

• 4604 berichten
  • 1197 stemmen

PSV hopelijk de winst. Maar Ajax zonder Klaas-Jan..

2-0 PSV

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

2-0 voor PSV.

Zonder Klaas-Jan gaat het Ajax niet lukken...

Doelpunten van Simons en Farfan.

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

2-1 voor Ajax

Met Moens op goal hebben we KJH niet nodig.

Doelpunten :

0-1 Farfan

1-1 Rosenberg

2-1 Babel

The Hunter

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

Ik denk ook een 2-1 voor Ajax.

Ajax mag Huntelaar dan wel missen, maar PSV mist ook enkele belangrijke spelers.

En Babel mag zijn kunstje van vorig seizoen wel herhalen en mooi die 2-1 maken.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2275 stemmen

Ajax begon vorig jaar de competitie met een overwinning en wat daarop volgde was een slecht seizoen.

Ajax - PSV 0-1

The Hunter

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

Shevchenko heeft in de eerste belangrijke wedstrijd voor Chelsea al gescoord.

Het staat momenteel 1-1 tegen Liverpool om de Community Shield.

Riise maakte de 1-0 voor Liverpool. En ik hoop dat Liverpool er nog een scoort.

kos

• 46816 berichten
  • 8940 stemmen

3-0 psv

starbright boy (moderator films)

• 22634 berichten
  • 5257 stemmen

Niemand heeft het over het goud voor Bram Som?

Art

• 13507 berichten
  • 3671 stemmen

Zeker wel! Of wat dacht je van de prestaties van de marathon-ploeg? Het was vandaag een mooie dag voor de atletiek in Nederland en met name dus de winst van Bram Som. En laten we de zilveren medaille van Ruckstuhl ook niet vergeten

timbo_

• 13116 berichten
  • 3907 stemmen

Niets gezien vanmiddag. Bram Som goud? erg knap in ieder geval. Vanmorgen bij de marathon was al prachtig die vierde plaats van krotwaar. Jammer dat de derde plaats er net niet inzat.

gotti

• 14091 berichten
  • 5947 stemmen

Nu pas echt duidelijk te zien hoe belangrijk Trabelsi voor Ajax was. Ogararu bakt er weinig van. Gelukkig spelen Stam en Vermaelen stukken beter. Anders had het al lang 2 of 3-1 gestaan. Gabri komt zo nu en dan sterk door het middenveld van PSV (vind hem beter dan Galasek overgens) en Babel verraste mij ook (helaas voor Perez).

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.