- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
happie
-
- 6265 berichten
- 426 stemmen
niet te vergeten Basketbal (wel te weinig NBA), honkbal, tennis
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Hoe wil jij het noemen dan 
Echte topsporten i.t.t. voetbal, wat een veredeld spelletje is (wel een leuk spelletje overigens). Ik zie liever de individuele sporten.
Spartaan1986
-
- 3619 berichten
- 2201 stemmen
niet te vergeten Basketbal (wel te weinig NBA), honkbal, tennis
Das alleen op zondag een half uurtje
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2275 stemmen
Zo'n beetje alles is leuker! Ik word zo langzamerhand een beetje voetbalmoe... Er wordt in verhouding veel te veel aandacht besteed aan die sport. Moet je nagaan: een vriendschappelijke wedstrijd tussen Feyenoord en Chelsea wordt live om prime time uitgezonden, terwijl er tegelijkertijd fantastische sport wordt bedreven op het EK atletiek. Ik snap dat écht niet...
Elke oninteressante butwedstrijd wordt tegenwoordig uitgezonden!
Bovendien, kijken naar het spelletje zelf is dan nog wel te doen. Een mooie voetbalwedstrijd kan iedereen die van sport houdt waarderen. Maar dat eindeloze geouwehoer vooraf, in de rust en na afloop... Dat is toch niet nodig mensen! je merkt het hier op het forum ook... Het heet 'Studio Sport', maar we hadden het net zo goed 'Studio Voetbal' kunnen noemen, want 95% van de berichten gaan over voetbal...
Toch maar een apart voetbaltopic?
Spartaan1986
-
- 3619 berichten
- 2201 stemmen
Echte topsporten i.t.t. voetbal, wat een veredeld spelletje is (wel een leuk spelletje overigens). Ik zie liever de individuele sporten.
Best leuk om een keer het wereldkampioenschap firljeppen te zien maar dat moet niet een hele middag duren.
Net zo min als Tennis,Schaatsen en golf.
Maar nu zend Studio Sport bijna niks anders meer uit.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Smaken verschillen, gelukkig zijn er genoeg liefhebbers die wel graag die sporten zien. Als je alleen van voetbal houdt kijk je toch lekker alleen naar Talpa.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3907 stemmen
Onbegrijpelijk dat je dat vindt. Ik heb 'm het hele WK niks goeds zien doen.
Nou dan heb je of de eerste wedstrijd van Nederland dit WK niet gezien. Of wij denken heel anders over voetbal. Ik hoop maar dat het de eerste optie is.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Nou dan heb je of de eerste wedstrijd van Nederland dit WK niet gezien. Of wij denken heel anders over voetbal. Ik hoop maar dat het de eerste optie is.
Ik denk de tweede en aangezien ik de poule gewonnen heb weet ik het beter. 
kos
-
- 46816 berichten
- 8940 stemmen
(ben het ook niet met je eens overigens).
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Gelukkig is deze selectie maar voor een oefenduel, want anders gaat het niet veel worden de komende twee jaar.
Met alle respect voor elke speler, maar met deze spelers win je geen topwedstrijden.
Ze zijn (bijna) allemaal jong en voor een goed team is er gewoon meer ervaring nodig.
Maar wel zullen echt zien hoe het er voorstaat met het Nederlands elftal, als de selectie voor het eerste EK-kwalificatieduel bekend is.
Spartaan1986
-
- 3619 berichten
- 2201 stemmen
Smaken verschillen, gelukkig zijn er genoeg liefhebbers die wel graag die sporten zien. Als je alleen van voetbal houdt kijk je toch lekker alleen naar Talpa.
Zal wel moeten ondanks dat het bij Studio Sport veel beter was.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3907 stemmen
Wat een dag voor de belgen. 2 keer goud binnen 5 minuten. prachtige hoogspringfinale trouwens.
Badalamenti
-
- 23135 berichten
- 3597 stemmen
2x goud voor België (Tia & Kim)

starbright boy (moderator films)
-
- 22634 berichten
- 5256 stemmen
Niets mooiers in sport dan iemand die op het juiste moment zelfs zichzelf verbaasd. Zoals die Belgische hoogspringster.
Doom
-
- 8214 berichten
- 1546 stemmen
Accepteer gewoon het feit dat het hier voornamelijk om voetbal gaat en dat er geen extra topic wordt gemaakt. Aldus een groot autosport liefhebber.
Als ik over autosport wil praten ga ik wel naar een forum over autosport. Dit hoef ik niet zo nodig hier te doen.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Was inderdaad heel mooi, die overwinning van Hellebaut, vooral ook dat ze die Zweedse voor eigen publiek versloeg.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Accepteer gewoon het feit dat het hier voornamelijk om voetbal gaat en dat er geen extra topic wordt gemaakt. Aldus een groot autosport liefhebber.
Als ik over autosport wil praten ga ik wel naar een forum over autosport. Dit hoef ik niet zo nodig hier te doen.
Dat moet inderdaad geacepteerd worden , alhoewel ik zelf diep pleit voor een gescheiden sport en Voetbal topic.
Spartaan1986
-
- 3619 berichten
- 2201 stemmen

happie
-
- 6265 berichten
- 426 stemmen
Bayern München heeft de competitieopener tegen Borussia Dortmund met 2-0 gewonnen. Roy Makaay speelde een uitstekende wedstrijd voor Der Rekordmeister.
De 31-jarige aanvaller opende halverwege de eerste helft al de score door het leer vanaf buiten de zestien laag in de hoek langs doelman Roman Weidenfeller te schieten. De voormalig Oranje-international had overigens in dertigste seconde van de ontmoeting al op de paal geschoten.
En dat is er alweer één voor das phantom!!
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Een goede start voor Roy Makaay.
Hoop dat het dit seizoen wat beter gaat met hem en dat hij zijn aantal goals van afgelopen seizoen gewoon gaat overtreffen.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Ja vorig seizoen was echt ondermaats.
Nou ben ik echt niet zo voor Bayern en Makaay maar het blijft een Nederlander..
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Had liever Dortmund zien winnen, toch wel een stuk sympatieker dat Der Bayern...
Koekebakker
-
- 2540 berichten
- 3981 stemmen
Ik erger me, zoals velen, doorgaans flink aan Mart Smeets als presentator, maar als wielercommentator was het weer een verademing.
eRCee
-
- 13453 berichten
- 1982 stemmen
Ik erger me, zoals velen, doorgaans flink aan Mart Smeets als presentator, maar als wielercommentator was het weer een verademing.
Smeets vind ik stiekem best een held. Volgens hem denken sommige mensen over Mayo: "wat is dat voor speculaaspop?" 
Matige koers verder. Menchov was wel sterk. Gaat hij de Vuelta weer winnen?
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Ja vorig seizoen was echt ondermaats.
Nou ben ik echt niet zo voor Bayern en Makaay maar het blijft een Nederlander..
Ik heb hetzelfde. Ik probeer het Duitse voetbal ook wel een beetje te volgen, maar geen enkele club speciaal.
Maar ik vind het dan wel interessant hoe sommige Nederlanders het doen, waaronder Makaay, Vd Vaart en De Jong.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Ja inderdaad , heb het dan nog meer met HSV.
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Ja inderdaad , heb het dan nog meer met HSV.
Klopt. Een leukere club en die is nog interessanter omdat Vd Vaart gewoon een hele goede speler is en daarom interessanter dan Makaay, die gewoon een goede spits is, maar niet meer dan dat voor mij.
kos
-
- 46816 berichten
- 8940 stemmen
Sankt Pauli is een veel leukere club in Hamburg
.
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Maar waar Bayern zijn eerste competitiewedstrijd wint van Borussia, daar speelt HSV nu al gelijk (1-1) tegen Arminia Bielefeld.
Geen goede start dus voor HSV, maar er zijn gelukkig nog genoeg wedstrijden te gaan.
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Sankt Pauli is een veel leukere club in Hamburg
.
Met van die mooie camouflage/soldaten shirts 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.