• 17.243 nieuwsartikelen
  • 182.284 films
  • 12.567 series
  • 34.762 seizoenen
  • 655.998 acteurs
  • 200.426 gebruikers
  • 9.463.979 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

The Hunter

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

Spartaan1986 schreef:

(...)

Je kan veel over Talpa zeggen maar dit vindt ik een goede zet van ze

Is inderdaad een goede zet van Talpa, maar toch ben ik blij dat ik gewoon Versatel en Sport1 heb, want daar kijk ik toch liever naar.

Weet iemand misschien hoet het zit met het aantal abonnees dat Talpa nodig had na een jaar ofzo?

Er was toch iets van als dat aantal niet genoeg was, het mogelijk terug kwam bij de NOS?

Of speelt dat al niet meer?

Spartaan1986

• 3619 berichten
  • 2201 stemmen

The Hunter schreef:

(quote)

Is inderdaad een goede zet van Talpa, maar toch ben ik blij dat ik gewoon Versatel en Sport1 heb, want daar kijk ik toch liever naar.

Weet iemand misschien hoet het zit met het aantal abonnees dat Talpa nodig had na een jaar ofzo?

Er was toch iets van als dat aantal niet genoeg was, het mogelijk terug kwam bij de NOS?

Of speelt dat al niet meer?

Als ik het geld had zou ik ook liever naar Versatel of Sport1 kijken

Vanavond is Bayern Munchen-Borussia Dortmund live op Talpa gevolgd door de samenvattingen van de 1e speelronde van de Jupiler leauge.

Op internet kan je overigens(voor de fans) vanavond gratis alle wedstrijden van de Jupiler Leauge kijken.

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

De selectie van het Nederlands Elftal voor de wedstrijd tegen Ierland :

Doel: Van der Sar (Manchester United) en Timmer (Feyenoord).

Verdediging: Ooijer (PSV), Mathijsen, De Cler, Jaliens (AZ), Heitinga en Emanuelson (Ajax).

Middenveld: Landzaat (Wigan Atletic), Sneijder (Ajax), Van der Vaart, De Jong (Hamburger SV) en Schaars (AZ).

Aanval: Huntelaar (Ajax), Robben (Chelsea), Van Persie (Arsenal), Kuyt (Feyenoord) en Vennegoor of Hesselink (PSV)

* Van Bronckhorst is geschorst

* Van Nistelrooij en Van Bommel zijn niet meer gewenst door Marco van Basten

Doom

• 8214 berichten
  • 1546 stemmen

De logica van Marco van Basten zal ik nooit begrijpen.

BenicioDelToro

• 4178 berichten
  • 1391 stemmen

AHWA schreef:

(quote)

De World Series Of Poker is ook leuk om te volgen

Zo'n beetje alles is leuker! Ik word zo langzamerhand een beetje voetbalmoe... Er wordt in verhouding veel te veel aandacht besteed aan die sport. Moet je nagaan: een vriendschappelijke wedstrijd tussen Feyenoord en Chelsea wordt live om prime time uitgezonden, terwijl er tegelijkertijd fantastische sport wordt bedreven op het EK atletiek. Ik snap dat écht niet... Elke oninteressante butwedstrijd wordt tegenwoordig uitgezonden!

Bovendien, kijken naar het spelletje zelf is dan nog wel te doen. Een mooie voetbalwedstrijd kan iedereen die van sport houdt waarderen. Maar dat eindeloze geouwehoer vooraf, in de rust en na afloop... Dat is toch niet nodig mensen! je merkt het hier op het forum ook... Het heet 'Studio Sport', maar we hadden het net zo goed 'Studio Voetbal' kunnen noemen, want 95% van de berichten gaan over voetbal...

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3307 stemmen

moviefreak#1 schreef:

Slachtoffers van het niet werkende systeem. Ook Huntelaar gaat geen potten breken vrees ik.

Respekked

• 6287 berichten
  • 1238 stemmen

BenicioDelToro schreef:

(quote)

Zo'n beetje alles is leuker! Ik word zo langzamerhand een beetje voetbalmoe... Er wordt in verhouding veel te veel aandacht besteed aan die sport. Moet je nagaan: een vriendschappelijke wedstrijd tussen Feyenoord en Chelsea wordt live om prime time uitgezonden, terwijl er tegelijkertijd fantastische sport wordt bedreven op het EK atletiek. Ik snap dat écht niet... Elke oninteressante butwedstrijd wordt tegenwoordig uitgezonden!

Bovendien, kijken naar het spelletje zelf is dan nog wel te doen. Een mooie voetbalwedstrijd kan iedereen die van sport houdt waarderen. Maar dat eindeloze geouwehoer vooraf, in de rust en na afloop... Dat is toch niet nodig mensen! je merkt het hier op het forum ook... Het heet 'Studio Sport', maar we hadden het net zo goed 'Studio Voetbal' kunnen noemen, want 95% van de berichten gaan over voetbal...

95% van de mensen vind hier voetbal het meest interessant. wel vreemd dat we het dan niet over atletiek hebben..

kos

• 46815 berichten
  • 8940 stemmen

moviefreak#1 schreef:

. .

please, ontsla die idioot nu het nog kan.

happie

• 6265 berichten
  • 426 stemmen

Doom schreef:

De logica van Marco van Basten zal ik nooit begrijpen.

Ik denk dat van Bommel niet geselecteerd is omdat ze een dag later voor de Spaanse super moeten spelen tegen Zaragoza. das ook een punt.

happie

• 6265 berichten
  • 426 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

En dat 'probleem' moet Feyenoord lekker zelf oplossen, hoef ik geen zg hulp van de rivalen voor te hebben... En zoals ik al zei: Voorlopig is Feyenoord de eerste en de laaste club die een Europacup won, dus mij hoor je niet klagen.

Nou dat hebbe ze op den duur zeker wel nodig. En trouwens die Uefa Cup overwinning valt weg uit de Uefa lijst. Dus die telt niet meer mee voor de aangewezen plaatsen van NL in de europacups. En die beker hoort bij het verleden onderhand net zoals de Europese prijzen van Ajax en PSV.

kos

• 46815 berichten
  • 8940 stemmen

Als er staat dat hij 'niet meer gewenst' is lijkt me dat een wat andere uitleg...

happie

• 6265 berichten
  • 426 stemmen

heeft van basten dat zelf gezegd of is dat weer een verzinsel van de media.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3907 stemmen

kos schreef:

(quote)
. .

please, ontsla die idioot nu het nog kan.

Dat zou waarschijnlijk inderdaad het beste zijn voor het Nederlands Elftal want op deze manier wordt het er niet beter op de komende jaren.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Van Bommel en Van Nistelrooy eruit.

De twee slechtste spelers van het WK, dus heel logisch ze niet meer te selecteren. VB heeft z'n kans gekregen, totaal verprutst, sowieso nooit goed gespeeld in Oranje, weg ermee. En voor VN zijn inmiddels alternatieven die jonger en inmiddels ook beter zijn (Huntelaar, Kuijt). Ferguson vond het niet voor niks tijd om VN weg te werken...

happie

• 6265 berichten
  • 426 stemmen

trouwens het is een oefeninterland. Het kan allemaal zo weer veranderen.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3307 stemmen

Ferguson vond het niet voor niks tijd om VN weg te werken...

Nog steeds onbegrijpelijk. Van Nistelrooij scoorde immers enorm veel. Was hij er niet uit gelaten aan het eind van het seizoen was hij misschien wel weer topscoorder geweest.

En voor VN zijn inmiddels alternatieven die jonger en inmiddels ook beter zijn (Huntelaar, Kuijt)

Huntelaar is inderdaad prima maar hoe je Kuyt als volwaardige vervanger kan noemen... Wedstrijd tegen Portugal niet gezien?

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

BoordAppel schreef:

(quote)

Huntelaar is inderdaad prima maar hoe je Kuyt als volwaardige vervanger kan noemen... Wedstrijd tegen Portugal niet gezien?

Hij deed het daarin niet slechter dan VN, maar sowieso is het flauw iemand op 1 wedstrijd te beoordelen. Als Van Basten 4-3-3 wil spelen kan hij veel beter Kuijt of Huntelaar nemen.

Spartaan1986

• 3619 berichten
  • 2201 stemmen

Robben-Huntelaar-Kuyt is wel een goede voorhoede voor de komende jaren.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3907 stemmen

Zavo schreef:

Van Bommel en Van Nistelrooy eruit.

De twee slechtste spelers van het WK, dus heel logisch ze niet meer te selecteren.

Ik weet niet of jij het wk hebt gevolgd maar ik kan niet geloven dat iemand Sneijder en Van der Vaart werkelijk beter vond dan de bovengenoemde. Van Bommel hoorde de eerste wedstrijd tegen Servie zelfs bij de best op het veld.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

timbo_ schreef:

Ik weet niet of jij het wk hebt gevolgd maar ik kan niet geloven dat iemand Sneijder en Van der Vaart werkelijk beter vond dan de bovengenoemde. Van Bommel hoorde de eerste wedstrijd tegen Servie zelfs bij de best op het veld.

Onbegrijpelijk dat je dat vindt. Ik heb 'm het hele WK niks goeds zien doen. Tegen Portugal was hij samen met Boularouz de aanstichter van al die onzin met z'n irritante gedrag en domme onnodige overtreding na 1 minuut. Sneijder was niet super, maar dat kwam eerder door de positie waar hij speelde (dat was wel een inschattingsfout van Van Basten) en VDV was niet fit. Als je nu ziet hoe goed hij alweer speelt bij HSV lijkt het me logisch dat hij sowieso moet spelen in het Nederlands elftal.

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

Ik vind het voornamelijk vreemd dat Andre Ooijer bij de selectie zit. Van Basten heeft normaal zero tolerance voor fout gedrag en we praten hier over een man die trainingen van PSV aan zich voorbij laat gaan omdat PSV hem niet wil laten naar Blackburn Rovers voor 200.000 euro. Het word tijd dat Jaap Stam weer voor Oranje gaat spelen !

BenicioDelToro

• 4178 berichten
  • 1391 stemmen

Respekked schreef:

(quote)

95% van de mensen vind hier voetbal het meest interessant. wel vreemd dat we het dan niet over atletiek hebben..

Dat zal ongetwijfeld, maar ik vind het gewoon jammer... Er is zoveel meer dan voetbal! Maar goed, ik ben een roepende in de woestijn want jij bent de enige die reageert. Toch bedankt in ieder geval.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Ik wil het best over atletiek hebben hoor, ik zie ook liever atletiek dan voetbal (al hou ik ook van voetbal). Ik vind het erg jammer dat Vroemen, onze beste troef niet kan lopen vanavond, nu zullen we zeker geen goud winnen dit toernooi.

Spartaan1986

• 3619 berichten
  • 2201 stemmen

Wel triest eigenlijk dat Studio Sport het nu met al die flutsporten moet doen.

Van Peperstraten en Schreuder kunnen nog beter naar RTL5 verkassen daar is nog meer voetbal.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Atletiek, wielrennen, schaatsen, zwemmen, noem het maar flutsporten.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Ik vind het vrij logische keuzes van Van B. Van Nistelrooy faalt al een tijdje en Huntelaar is de toekomst en Van Bommel mag hij gewoon niet. (Genoeg andere middenvelders....)

happie

• 6265 berichten
  • 426 stemmen

Wel blij dat hij schaars heeft opgeroepen, misschien had van basten beter Bommel ipv de Jong op kunnen roepen. En ik denk nog steeds dat het aan de wedstrijd van Barca ligt dat hij niet is opgeroepen.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2275 stemmen

wavanbuuren schreef:

Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat mensen die dat doen toch ergens onderhuids een bepaalde vorm van frustratie hebben

Idd.

happie

• 6265 berichten
  • 426 stemmen

het is niet te merken hoor

Spartaan1986

• 3619 berichten
  • 2201 stemmen

Zavo schreef:

Atletiek, wielrennen, schaatsen, zwemmen, noem het maar flutsporten.

Hoe wil jij het noemen dan

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.