• 17.243 nieuwsartikelen
  • 182.284 films
  • 12.567 series
  • 34.762 seizoenen
  • 655.998 acteurs
  • 200.426 gebruikers
  • 9.463.979 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Ik ben het anders volmondig met Reinbo eens, behalve dat hij voor Feyenoord is en ik ben voor PSV. Ik ben voor PSV en ga dan niet Ajax/Feyenoord/AZ aan lopen moedigen als ze in Europa spelen. Ik heb zo'n hekel aan 'het is goed voor het Nederlandse voetbal'. Ik hoop dat PSV het goed doet in eigen land en in Europa en wat de andere clubs in Europa doen, interesseert met geen biet.

Ze zeggen wel 'ja, maar dan krijgen we misschien weer een extra plaats in de CL', maar uiteindelijk bedoelen ze daarmee: 'dan kunnen wij ook eens geld verdienen van wedstrijden'. Natuurlijk is het leuk voor clubs als ze de CL halen, maar ik vind twee plekken in de CL eigenlijk al te veel. het heet toch niet voor niets Champion's League? Zo kan een club die vijfde werd, toch nog de CL winnen. Dat moet toch niet kunnen, vind ik.

Maar goed, het draait toch allemaal om geld. Hoe meer clubs in Europa, hoe meer wedstrijden op tv en hoe meer geld de clubs verdienen. Laten we die Europa Cups maar gewoon afschaffen.

happie

• 6265 berichten
  • 426 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Of ga je nu met droge ogen beweren dat Ajakkus die plek hardstikke verdient heeft en dat het maar goed is voor het Nederlandse voetbal dat niet Groningen of AZ maar Ajakkus Championnenleague speelt.

Waarom zou je die plek niet verdienen als over de 2 wedstrijden de betere bent. Ik denk dat dat genoeg zegt, of telt tot het einde blijven winnen niet meer. Ik vind het zo lelijk als mensen zeggen dat Ajax AZ de CL plaats heeft "afgesnoept". Als Groningen het had gehaald, hadden zij het verdiend, Als Az of Feyenoord het hadden gehaald hadden hun het verdiend. Iedereen wist van tevoren wat de play-offs inhield en nu gaat iedereen zeggen dat het een onverdiend systeem is.

En dat het goed is voor het Nederlands voetbal is heb ik nooit gezegd.

happie

• 6265 berichten
  • 426 stemmen

[quote]AHWA schreef:

Zo kan een club die vijfde werd, toch nog de CL winnen. Dat moet toch niet kunnen, vind ik.

quote]

Waarom zou dat niet. Als die club die straks 5de wordt en de play offs wint en CL speelt al is het Groningen en die wint de CL. Ik zie het probleem niet. Zeker niet als de club uit Nederland komt.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Als Groningen de play offs had gewonnen ik het ook gezegd dat ze CL plek van AZ hadden afgesnoept en als Feyenoord de Play-offs had gewonnen had ik het ook gezegd. (ook al was het verschil tussen Feyenoord en AZ in de reguliere competitie miniem) Ik zal wel eerlijk toegeven dat ik er dan wel een aan toe zou hebben gevoegd.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Reinbo schreef:

Ik maak helemaal niemands club af. Ik verzet me er gewoon tegen dat al die Ajukkucieden steeds maar lopen te zeuren dat je in Europees verband voor Ajax zou moeten zijn, omdat dit mogelijk ooit een extra CL plek opleverd...... (Zie verder hierboven). Ajax is de grote rivaal van Feyenoord. Ik zie dus ook niet in waarom ik ooit voor Ajax zou moeten zijn. Lijkt mij zelfs vanzelfsprekend dat ik hoop dat ze verliezen. Heeft niets met 15 jarig gedrag te maken.

Stel je zelf maar de vraag of je bij Brazilië - Duitsland voor Duitsland MOET zijn, omdat dat ooit misschien inhoud dat niet Europa maar Zuid Amerika een plek op het WK moet afstaan aan Afrika of Azië en dat Nederland daar ooit van profiteerd.....

(Wellicht dat de onzinnigheid van het verzoek dan duidelijk wordt.)

Alleen al het feit dat je steeds het woord ajacieden verbasterd vind ik al een redelijk 15-jarigen gehalte hebben. Het zelfde als mensen die alleen aar 010 of 020 schrijven of zeggen...... Zelfs als ze een dagje gaan winkelen en het helemaal niks met voetbal te maken heeft.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Ach, da's gewoon een vorm van dialect..... Sterker ik zie nu dat ik het zelfs nog een aantal keer verkeerd heb geschreven...

happie

• 6265 berichten
  • 426 stemmen

Klaas-Jan Huntelaar mist zondag de strijd om de Johan Cruijff-schaal. De spits van Ajax is geschorst voor het duel tegen zijn oude werkgever PSV, omdat hij in de bekerfinale (ook tegen PSV) zijn tweede gele kaart kreeg en daardoor automatisch één duel moet toekijken.

Bij de tegenstander moet Jason Culina en doelman Gomes het duel missen. Ook zij zijn geschorst.

Dat kan Ajax er niet bij hebben.

happie

• 6265 berichten
  • 426 stemmen

Reinbo schreef:

Als Groningen de play offs had gewonnen ik het ook gezegd dat ze CL plek van AZ hadden afgesnoept en als Feyenoord de Play-offs had gewonnen had ik het ook gezegd. (ook al was het verschil tussen Feyenoord en AZ in de reguliere competitie miniem) Ik zal wel eerlijk toegeven dat ik er dan wel een aan toe zou hebben gevoegd.

Een tong uitsteken vind ik beter.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Reinbo schreef:

Ach, da's gewoon een vorm van dialect..... Sterker ik zie nu dat ik het zelfs nog een aantal keer verkeerd heb geschreven...

Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat mensen die dat doen toch ergens onderhuids een bepaalde vorm van frustratie hebben, maar dat is een ander verhaal. Ik vind het in elk geval niet bij MM passen, maar dat is dus mijn persoonlijke mening.....

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

happie schreef:

Waarom zou dat niet. Als die club die straks 5de wordt en de play offs wint en CL speelt al is het Groningen en die wint de CL. Ik zie het probleem niet. Zeker niet als de club uit Nederland komt.

Omdat Groningen dan vijfde werd en niet de kampioen werd. Daar gaat het mij om. De Champions League is voor de landskampioenen en niet voor clubs die 2e, 3e, 4e of 5e. De enige reden waarom de CL is uitgebreid is geld.

Doom

• 8214 berichten
  • 1546 stemmen

AHWA schreef:

Ik hoop dat PSV het goed doet in eigen land en in Europa en wat de andere clubs in Europa doen, interesseert met geen biet.

Er zit nogal een groot verschil tussen het hopen dat een Nederlandse club wordt uitgeschakeld en dat het je geen biet interesseert.

Ik bedoel, tuurlijk ga je niet op de bank zitten en ineens je rivaal aanmoedigen en juichen bij een doelpunt. Dat doet niemand. Echter het haten en hopen dat ze worden uitgeschakeld is wel weer helemaal het andere einde.

Het je niet zoveel uitmaken is vrij normaal.

BenicioDelToro

• 4178 berichten
  • 1391 stemmen

Mensen... Is er nou echt niets anders dan voetbal dat jullie interesseert? Er is een fantastisch EK atletiek bezig in Göteborg! Dát is pas mooie sport!

Hup Bram Som!

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Hopen dat een club uitgeschakeld wordt heb ik alleen bij Ajax en Feyenoord, voor de andere clubs vind ik het leuk dat ze ver komen, wetende dat ze toch nooit iets groots zullen winnen.

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

BenicioDelToro schreef:

Mensen... Is er nou echt niets anders dan voetbal dat jullie interesseert? Er is een fantastisch EK atletiek bezig in Göteborg! Dát is pas mooie sport!

Hup Bram Som!

De World Series Of Poker is ook leuk om te volgen

Doom

• 8214 berichten
  • 1546 stemmen

AHWA schreef:

Hopen dat een club uitgeschakeld wordt heb ik alleen bij Ajax en Feyenoord, voor de andere clubs vind ik het leuk dat ze ver komen, wetende dat ze toch nooit iets groots zullen winnen.

Laten we de vraag omkeren.

Wat schiet je er mee op dat een Nederlandse rivaal wordt uitgeschakeld? Toch helemaal niets.

Het is toch zoveel mooier om je rivaal in een rechtstreekse wedstrijd uit te schakelen?

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Doom schreef:

Wat schiet je er mee op dat een Nederlandse rivaal wordt uitgeschakeld? Toch helemaal niets.

Jawel, scheelt hun heel veel pegels, waardoor ze niet nog betere spelers kunnen kopen.... Lijkt me logisch dat je dat niet wilt.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

AHWA schreef:

(quote)

De World Series Of Poker is ook leuk om te volgen

Zelf doen is trouwens nog veel leuker!

happie

• 6265 berichten
  • 426 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Jawel, scheelt hun heel veel pegels, waardoor ze niet nog betere spelers kunnen kopen.... Lijkt me logisch dat je dat niet wilt.

Als "jouw zogenaamde rivalen" eerder uitgeschakeld worden, dan kostte ons dat op den duur Europese plaatsen. En aangezien jouw Feyenooit het nogal vaak laat afweten als het er ergens op aankomt. Dan zullen ze seizoentjes hebben zonder europees voetbal en dan verdienen ze ook geen geld meer daaraan. En is Feyenoord indirect afhankelijk van de resultaten van hun "rivalen".

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

wavanbuuren schreef:

(quote)

Zelf doen is trouwens nog veel leuker!

Moet je wel iemand hebben om het mee te doen

Maar op de PS2 kan het gelukkig ook

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Doom schreef:

(quote)

Het is toch zoveel mooier om je rivaal in een rechtstreekse wedstrijd uit te schakelen?

Ik schiet er wel iets mee op. M'n humeur fleurt ervan op en ik kan er collega's/familieleden die voor de rivalen zijn even lekker pesten. Omgekeerd doen zij dat natuurlijk ook.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

AHWA schreef:

(quote)

Moet je wel iemand hebben om het mee te doen

Maar op de PS2 kan het gelukkig ook

Misschien een aanzet tot een MM texas Hold'em pokernight ??

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Daar moet ik nog even voor oefenen.

Ik zal nu stoppen met slowchatten.

Respekked

• 6287 berichten
  • 1238 stemmen

happie schreef:

(quote)

Eigenlijk(jaja) zou het miljoenenbal gewoon tussen de kampioenen moeten gaan.. Het is niet voor niks Kampioensleague. Maja dat levert natuurlijk te weinig pieken op..

edit: ik, spuit 11

AHWA schreef:

Omdat Groningen dan vijfde werd en niet de kampioen werd. Daar gaat het mij om. De Champions League is voor de landskampioenen en niet voor clubs die 2e, 3e, 4e of 5e. De enige reden waarom de CL is uitgebreid is geld.

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

De CL is ook voor clubs die 2e / 3e worden.

Zeker in de grote landen.

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

mikoz schreef:

De CL is ook voor clubs die 2e / 3e worden.

Zeker in de grote landen.

Waarom? Zijn dat landskampioenen? Nee dus.

Zoals ik al eerder zei, hoe meer topclubs er meedoen, hoe meer geld er opgestreken kan worden.

kos

• 46815 berichten
  • 8940 stemmen

AHWA schreef:

Ik schiet er wel iets mee op. M'n humeur fleurt ervan op en ik kan er collega's/familieleden die voor de rivalen zijn even lekker pesten. Omgekeerd doen zij dat natuurlijk ook.

.

Spartaan1986

• 3619 berichten
  • 2201 stemmen

Minder reclame en geklets bij Talpa voetbal

Gepost door Redactie - Bron: ANP

Gepubliceerd: vrijdag 11 augustus 2006 @ 11:32

Het Talpa-voetbalprogramma De Wedstrijden wordt in het nieuwe voetbalseizoen onderbroken door minder lange reclameblokken en ook wordt er minder geanaliseerd. "Door deze wijzingen door te voeren maken we geen knieval, maar luisteren we wel naar wensen van de kijkers", zegt Talpa.

De wijzingen kwamen in samenwerking met de Eredivisie CV (ECV) tot stand. Die stelde afgelopen seizoen als eis dat samenvattingen maximaal twaalf minuten mogen duren. Daardoor moest er in de anderhalf uur durende show (ook een ECV-eis) naast de wedstrijdbeelden ook veel nagepraat worden met deskundigen. Nu de samenvattingen langer mogen zijn, kan de bal meer rollen.

In de zaterdaguitzending verdwijnen de analyses geheel. Zondag kiezen de programmamakers een wedstrijd van de week. De samenvatting daarvan wordt nabeschouwd, de overige niet. In de late zondagavondversie van De Wedstrijden (in plaats van Café De Sport) komen analyses wel aan bod.

Volgens de Talpa-zegsman leert het eerste seizoen Talpa-eredivisievoetbal dat kijkers meer voelen voor zo'n opzet. "Ze waren natuurlijk jarenlang gewend aan NOS Studio Sport", aldus de zegsman.

Je kan veel over Talpa zeggen maar dit vindt ik een goede zet van ze

Quido

• 14649 berichten
  • 6140 stemmen

Ik snap al dat gezeik over Talpa ook niet zo. Maar ja, die discussie hoort eigenlijk in het Talpa-topic.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

happie schreef:

Als "jouw zogenaamde rivalen" eerder uitgeschakeld worden, dan kostte ons dat op den duur Europese plaatsen. En aangezien jouw Feyenooit het nogal vaak laat afweten als het er ergens op aankomt. Dan zullen ze seizoentjes hebben zonder europees voetbal en dan verdienen ze ook geen geld meer daaraan. En is Feyenoord indirect afhankelijk van de resultaten van hun "rivalen".

En dat 'probleem' moet Feyenoord lekker zelf oplossen, hoef ik geen zg hulp van de rivalen voor te hebben... En zoals ik al zei: Voorlopig is Feyenoord de eerste en de laaste club die een Europacup won, dus mij hoor je niet klagen.

Spartaan1986

• 3619 berichten
  • 2201 stemmen

Quido schreef:

Ik snap al dat gezeik over Talpa ook niet zo. Maar ja, die discussie hoort eigenlijk in het Talpa-topic.

Ik vond die reclame ook veel te lang net als dat geblater van &^%$##Mulder.

Hopelijk hebben ze volgend jaar echte deskundigen zitten.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.