- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Rasmussen zou dat nooit doen, allemaal extra kilo's die doping. 
Art
-
- 13507 berichten
- 3671 stemmen
Rasmussen zou dat nooit doen, allemaal extra kilo's die doping. 
Lol
Of wat dacht je van Cunego? Italië kan nog wel een schandaal erbij hebben! 
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Teletekst pagina 668:
Floyd Landis heeft positief getest op het gebruik van het verboden middel testosteron tijdens de Tour de France, die door de Amerikaan gewonnen werd.
Het nieuws werd naar buiten gebracht door zijn eigen Phonakploeg.
---------------------------
Toch best een schok vind ik...
Art
-
- 13507 berichten
- 3671 stemmen
En dat maakt de Tour van dit jaar helemaal tot een lachertje
En Pereiro Sio als winnaar? Ik rol om 
Zelva
-
- 2188 berichten
- 2726 stemmen
Ja, denk je nu echt dat zo'n bond de waarheid zal gaan spreken als er nog geen tweede test is geweest?
Bovendien heeft de Amerikaanse dopingbond vaker gelogen dat ze barst van binnen.
Ja, je hebt 100 procent gelijk. En ik totaal niet.
Moet je dat nu echt twee keer vertellen? 
gimli f
-
- 1454 berichten
- 0 stemmen
Oeps, sorry hoor.
Ben toch ook wel een beetje teleurgesteld in de wielersport de laatste weken, dan krijg je dat. En ik heb een zonnesteek. 
Hopen maar op een schone en spannende Vuelta.
Ik hou er verder over op.
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
De wielersport, in ieder geval de grote wedstrijden, zijn gewoon niet meer serieus te nemen nu.
Wat wordt er gelogen en wat wordt er bedrogen...Echt treurig.
kos
-
- 46816 berichten
- 8940 stemmen
Ze vonden Landis zeker geen leuke winnaar of zo, dan krijg je dat.
Zelva
-
- 2188 berichten
- 2726 stemmen
Oeps, sorry hoor.
Ben toch ook wel een beetje teleurgesteld in de wielersport de laatste weken, dan krijg je dat. En ik heb een zonnesteek. 
Je hoeft niet alles zo serieus te nemen. Misschien had ik beter een
-smiley erachter kunnen zetten.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
De wielersport moet de gifbeker helemaal leegdrinken (en hij is blijkbaar nog lang niet leeg). Ondertussen wacht ik nog steeds op die namen van andere sporters die klant van Fuentes waren.
Pereiro als winnaar, ik zou het ook wel weer grappig vinden. Nu weten we ook wat er in dat biertje zat, dat Landis na de verloren etappe heeft genomen. 
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Dus toch
Ik ben echt diep teleurgesteld. Een zwarte dag voor het wielrennen.
Timmy757
-
- 3365 berichten
- 598 stemmen
En das de 3e ex meesterknecht van Lance die betrapt wordt, en de 6e(?) Phonak renner....
Timmy757
-
- 3365 berichten
- 598 stemmen
Ander dopingnieuws:
Het Spaanse dagblad Diairo Vasco pakt vandaag uit met een primeur rondom de zaak Fuentes. Volgens de krant hebben 5 renners van de ploeg Astana een brief gekregen van de procureur van Madrid waarbij ze volledig worden witgewassen van een mogelijke betrokkenheid in Operatie Puerto. De renners in kwestie zijn Alberto Contador, Sergio Paulinho, Joseba Beloki, Allan Davis en Isidro Nozal.
Pittig detail: Als deze 5 renners effectief onschuldig zijn werd de ploeg Astana, van ondermeer Alexandre Vinokourov, onterecht uitgesloten van deelname aan de Tour de France.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3907 stemmen
PSV wil Charisteas overnemen'
Geschreven door Rogier Deelstra op donderdag, 27 juli om 13:41
Geen aankoop waar ik erg blij van wordt. Had eigenlijk nog wel een beetje op Makaay gehoopt.
Hagele
-
- 184 berichten
- 821 stemmen
"Dat was dus geen biertje"
Wat ik overigens niet begrijp; als de renner in kwestie bewust verboden middelen genomen heeft, waarom kan die dan nog zo juichen bij het winnen van die "super" etappe en de tour? Dan bezeik je niet alleen de rest, maar jezelf toch het meest?
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3907 stemmen
Erg jammer dit. Wat een klap voor het wielrennen. En dan die geweldige etappe waarin Landis 6 minuten terugpakte. Wat krijgt die etappe nu ineens een andere lading. Wat een ongeloofelijke loser.
Hagele
-
- 184 berichten
- 821 stemmen
Geen aankoop waar ik erg blij van wordt. Had eigenlijk nog wel een beetje op Makaay gehoopt.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3907 stemmen
Verlate 1 april grap mag ik hopen.. anders graaft R. Koeman zijn eigen graf bij PSV al, voordat er een wedstrijd gespeeld is.
Niet overdrijven he. En chraisteas is er nog niet en misschien kan Charisteas bij PSV wel overtuigen.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3907 stemmen
"Dat was dus geen biertje"
Wat ik overigens niet begrijp; als de renner in kwestie bewust verboden middelen genomen heeft, waarom kan die dan nog zo juichen bij het winnen van die "super" etappe en de tour? Dan bezeik je niet alleen de rest, maar jezelf toch het meest?
Ja en zelf ook nog regelmatig beginnen over zijn geloof en dat je een tour overwinning moet verdienen. Komt achteraf wel erg hypocriet over.
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Dus zoals nu blijkt is er een compleet team onterecht uit de tour gezet (waaronder een groot favoriet voor de eindzege) , is Basso zeer waarschijnlijk onschuldig (die man heeft urine-, bloed- en DNA testen laten doen en ze hebben nog steeds niets gevonden) en is de tour nog "gewonnen" door een renner die wél gebruikt heeft 
Wat ik dan ook weer niet snap. Hoe kan het dat dat nu pas uitlekt. Landis is meteen getest na die etappe en mag toch de tour uitrijden ? Ik vind het allemaal steeds vreemder worden.
maxcomthrilla
-
- 15587 berichten
- 2877 stemmen
Yes! Pereiro Sio heeft de Tour nu dus gewonnen!
Hield uitstekend stand in de Alpen en hij is een stuk sympathieker.
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Ook dat nog, Pereiro wint omdat het team van de dopingzondaar hem een half uur cadeau geeft.
Ik voel me echt zwaar genaaid, heb ik daar nou echt drie weken voor gekeken ?
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Tourwinnaar Floyd Landis betrapt op doping na raid naar Morzine.
Maandag was bij mij even onze huisdokter langsgeweest en ik hoor het hem nog zeggen: "Als die vent geen doping heeft gebruikt, ben ik geen dokter meer". Hij had blijkbaar gelijk.
maxcomthrilla
-
- 15587 berichten
- 2877 stemmen
Ook dat nog, Pereiro wint omdat het team van de dopingzondaar hem een half uur cadeau geeft.
Ik voel me echt zwaar genaaid, heb ik daar nou echt drie weken voor gekeken ?
Pereiro had 1 off - day, maar dat hadden er wel meer deze tour. Sastre verdient hem inderdaad meer. Maar die viel tijdens de laatste tijdrit weer door de mand.
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Ik hoor het Koos Moerenhout nog zeggen voor de desbetreffende rit :
"Floyd is iets van plan vandaag".
En die plotselinge contractverlenging van dat hele Phonak-team (ze kregen allemaal ineens een jaar extra na die rit) krijgt voor mij ineens ook een hele andere betekenis (zwijggeld ?).
Dus nu al een stuk of 5/6 gevallen waarbij Phonak is betrokken ? Weg met dat team !
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
En nu een grapje: is het jullie niet opgevallen van wie Landis 's avonds bezoek kreeg na zijn inzinking? Juist! Eddy Merckx... :evil
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.