- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
kijkert
-
- 3584 berichten
- 0 stemmen
Dat fabeltje gaat dus al 8 jaar lang op. .
Het is gewoon aantoonbaar onwaar dat in elk geval de Giro winnaar zelden in de Tour presteert. Daar doen de laatste acht jaar, waarin anderen in navolging van Armstrong hun seizoen geheel op de Tour afstemden, niets aan af.
Je kunt nu ook niet zeggen dat een Europeaan zelden de Tour wint, omdat toevallig de laatste acht jaar een Amerikaan de Tour won.
kijkert
-
- 3584 berichten
- 0 stemmen
Als er op dit moment een Nederlander rondrijdt die dat misschien ooit gaat kunnen, dan is het Thomas Dekker en niet Weening, wat toch echt meer een type aanvaller in de zwaardere etappes is. Die man kan slechter tijdrijden dan Boogerd, zelfs al is hij in absolute topvorm.
.
Ik verwacht in de toekomst ook wel wat van Kai Reus, eigenlijk.
starbright boy (moderator films)
-
- 22636 berichten
- 5257 stemmen
Ik ook, veel zelfs, maar ik vind het nog ietwat vroeg om dàt ook maar een beetje te verwachten. Laat 'm eerst maar eens een seizoen met de grote jongens meerijden. Genoeg enorme talenten die daar ineens veel minder groot bleken. Vrij recent nog Traksel en Scheuneman.
Zelva
-
- 2188 berichten
- 2726 stemmen
Maar neem bijvoorbeeld Gonchar die is wel 36 en reed toch ook een erg knappe tour.
Voor het klassement deed ie nou niet echt bepaald mee.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3907 stemmen
Voor het klassement deed ie nou niet echt bepaald mee.
Nee is ook zo. Maar ik denk dat je als 33 jarige nog zeker de tour kan winnen. Ik denk dat je rond je dertigste als wielrenner pas aan je top zit.
kijkert
-
- 3584 berichten
- 0 stemmen
Nee is ook zo. Maar ik denk dat je als 33 jarige nog zeker de tour kan winnen. Ik denk dat je rond je dertigste als wielrenner pas aan je top zit.
Leeftijden van Tourwinnaars:
http://www.tourdefrance.nl/statistieken/index.asp?id=839&page=
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3907 stemmen
Zie je wel sinds 2002 heeft geen renner jonger dan 30 de tour gewonnen. 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Fernando Torres blijft Atlético trouw
25/7/2006 12:57
Atlético Madrid kan opgelucht ademhalen, Fernando Torres heeft de bange vermoedens over een vertrek tegengesproken.
Op een persconferentie maakte Fernando Torres een einde aan speculaties over een afscheid. 'Tijdens mijn afwezigheid is veel gesproken over een transfer. Maar evenals vorig jaar ben ik hier voor de voorbereiding op het nieuwe seizoen en heb niet de intentie te vertrekken. Ik wil hier blijven.'
Manchester United en Internazionale werden na het WK in verband gebracht met Fernando Torres. De spits, die nog tot 2008 vastligt, voedde de geruchten door te weigeren zijn trouw aan Atlético te garanderen.
Maar terug na zijn vakantie na het WK heeft Fernando Torres zich wel gecommitteerd aan Atlético. 'We moeten de teleurstelling over afgelopen seizoen vergeten', keek vooruit. 'We hebben met Javier Aguirre een nieuwe coach in wie ik veel vertrouwen heb, en hij in mij. We hebben enkele prima nieuwe spelers en ik kijk er echt naar uit om met ze te gaan spelen.'
Wat een clubspeler is die Torres toch, genoeg topclubs die veel geld voor hem overhebben maar toch willen blijven. Al had hij van mij best mogen gaan maar prachtig om te zien. 
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Fiorentina en Lazio Rome blijven in Serie A.
Fiorentina en Lazio Rome hebben in beroep een aanzienlijke strafvermindering gekregen voor hun aandeel in het Italiaans voetbalschandaal rond gemanipuleerde scheidsrechters.
Beide clubs waren aanvankelijk met een degradatie naar tweede klasse bestraft, maar mogen nu toch in de Serie A starten.
Juve ook in beroep naar tweede klasse
Juventus Turijn moet de competitie in tweede klasse starten. Dat besliste de beroepsrechtbank van de Italiaanse voetbalfederatie dinsdag. Ook in eerste aanleg werd de Italiaanse landskampioen al met een degradatie naar de Serie B bestraft voor zijn aandeel in het Italiaans voetbalschandaal rond gemanipuleerde scheidsrechters.
Juventus moet de competitie in tweede klasse starten met een handicap van 17 punten, in eerste aanleg waren er dat nog 30.
Bron: belga & hln.be
Quido
-
- 14649 berichten
- 6140 stemmen
Belachelijk.
Ik krijg echt zin om voetbal te boycotten, maar ja ... dat is natuurlijk onmogelijk.
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Dan word het toch tijd dat de UEFA of de FIFA zelf eens gewoon actie onderneemt want het mag toch duidelijk zijn dat hier weer mensen zijn omgekocht. Belachelijk dit 
Zelva
-
- 2188 berichten
- 2726 stemmen
Ik zeg ook niet dat het niet kan, wel dat het moeilijk wordt.
Zelva
-
- 2188 berichten
- 2726 stemmen
Ik snap ook niet dat oplichting en omkoping het niet verder brengt dan een 'voetbalrechtbank'. Moet het OM van Italië niet eens wat strafrechterlijke procedures starten?
Wat voor straf hebben Fiorentina en Lazio nu eigenlijk nog? Niets toch?
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Wat voor straf hebben Fiorentina en Lazio nu eigenlijk nog? Niets toch?
Ze spelen geen Champions League. Financieel gezien is dat bijzonder klote.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Echt belachelijk. Jarenlang de boel belazeren en dan krijg je een paar puntjes aftrek. Die clubs zouden 5 jaar geschorst moeten worden.
Ze gaan weer vrolijk door met hun praktijken, want deze uitspraak is zeer twijfelachtig.
BenicioDelToro
-
- 4178 berichten
- 1391 stemmen
Echt belachelijk. Jarenlang de boel belazeren en dan krijg je een paar puntjes aftrek. Die clubs zouden 5 jaar geschorst moeten worden.
Ze gaan weer vrolijk door met hun praktijken, want deze uitspraak is zeer twijfelachtig.
My words. Zouden ze de rechterlijke macht ook al hebben omgekocht? 
tovenaar
-
- 6723 berichten
- 0 stemmen
Vrij recent nog Traksel en Scheuneman.
Die waren beiden nooit echt getalenteerd om sterke klassementen te rijden in rondes hoor. Kai Reus wel en reken daar ook Lars Boom en Robert Gesink maar onder. Die mannen komen er wel.
Ronnievb
-
- 602 berichten
- 683 stemmen
My words. Zouden ze de rechterlijke macht ook al hebben omgekocht? 
Dat lijkt me stug, maar wat me wel duidelijk lijkt, is dat de leden van dit comité zeer zeker geintimideert zijn door de bewuste clubs. Welke reden heeft men nu wél die men een paar weken geleden niet had, geen enkele. Dus waarom strafverlaging. Ik zeg dat het Italiaanse voetbal nog rotter is dan men nu weet en dat ooit nog een enorm schandaal boven komt drijven.
starbright boy (moderator films)
-
- 22636 berichten
- 5257 stemmen
Die waren beiden nooit echt getalenteerd om sterke klassementen te rijden in rondes hoor. Kai Reus wel en reken daar ook Lars Boom en Robert Gesink maar onder. Die mannen komen er wel.
Weet Boom nou al of hij gaat velrijden of op de weg gaat rijden? En ik dacht dat Scheuneman wel min of meer een rondetoekomst is voorspeld (en Traksel als een groot eendagstalent gezien werd).
stinissen (crew films & series)
-
- 23817 berichten
- 77574 stemmen
Voor de voetballers onder ons .
http://vi.competitiemanager.nl/
subleague moviemeter.nl
login: film
wachtwoord: film
kos
-
- 46816 berichten
- 8940 stemmen
Wat zie ik, 2 spelers per club
.
110 euro, wtf.
gotti
-
- 14091 berichten
- 5948 stemmen
Was niet van plan om 10 euro te betalen om aan een spelletje mee te doen. Hou het maar mooi bij profcoach.
-
- 23817 berichten
- 77574 stemmen
10 euro
maximaal 2 spelers per club
meedoen kost 10 euro, leden van de VI doen voor niks mee.
-
- 23817 berichten
- 77574 stemmen
Was niet van plan om 10 euro te betalen om aan een spelletje mee te doen. Hou het maar mooi bij profcoach.
klopt maar ja ik ben al lid vanaf 1977 dus.....
kos
-
- 46816 berichten
- 8940 stemmen
.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Liep een renner van de Tour tegen de lamp?
wo 26/07/06 - Een dopingtest tijdens de Tour heeft een "abnormaal resultaat" opgeleverd. Dat heeft de UCI woensdag laten weten. UCI-voorzitter Pat McQuaid reageert furieus op het nieuws. "Ik ga heel kwaad zijn."
De UCI deelde niet mee bij welke renner of voor welke rit de controle werd uitgevoerd, noch welke stof er werd aangetroffen.
"We mogen de naam van de renner niet vrijgeven", verklaarde de UCI, "Maar hij en zijn team zijn wel op de hoogte gebracht. Ook de nationale federatie en het WADA zijn ingelicht." "Het gaat om een eerste analyse en die moet nog bevestigd worden. Ofwel door een tegenexpertise, ofwel omdat de renner geen tegenexpertise aanvraagt."
"Een positieve dopingtest is onaanvaardbaar", zegt UCI-voorzitter McQuaid, "We moeten blijven strijden tegen het gebruik van doping. We moeten de doping uitroeien!"
"Bij positieve tweede analyse, word ik kwaad".
McQuaid dringt er wel op aan dat de naam van de renner niet bekend wordt gemaakt voor een tweede analyse van de staal. "Nu wacht ik nog rustig af, maar als die tweede analyse ook positief is, ga ik erg kwaad zijn", briest de Ierse voorzitter.
Bron: vrtnieuws.net
Edit: Het is dus voorlopig nog gissen naar de mogelijke dopingzondaar. De krant De Standaard meldt dat het geen Belg, Spanjaard, Italiaan of Fransman zou zijn. De renner zou hoog geëindigd zijn in het eindklassement van de Tour. Het is nu wachten op de resultaten van een tweede analyse om meer duidelijkheid te krijgen.
Interessant weetje: Tourwinnaar Floyd Landis heeft gisteren verstek gegeven voor het na-Tourcriterium van Chaam. Hij zou problemen hebben met zijn rechterheup, maar daar worden vraagtekens bij gesteld.
tovenaar
-
- 6723 berichten
- 0 stemmen
Weet Boom nou al of hij gaat velrijden of op de weg gaat rijden?
.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.