- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
eRCee
-
- 13453 berichten
- 1982 stemmen
Alleen Weening bleef achter bij mijn verwachting.
Helemaal mee eens. Is daar nog een bepaalde verklaring voor?
Zelva
-
- 2188 berichten
- 2726 stemmen
Is daar nog een bepaalde verklaring voor?
Ik las ergens dat hij 'lui' was en niet zoveel zin had in trainingen om beter te worden.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Weening rijdt het hele seizoen al slecht. Het bekende "slechte jaar na de doorbraak"-syndroom?
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Mijn grote 'teleurstelling' van de Tour is Millar. Ik had hem heel wat beter ingeschat.
starbright boy (moderator films)
-
- 22636 berichten
- 5258 stemmen
Basso gaat vanaf volgend jaar de tour domineren. Hij is nu 28 dacht ik dus die kan hem nog zeker een keer of drie vier winnen.
Ik zie dat niet meer gebeuren. Als er meer wordt aangetoond krijgt hij een dikke schorsing aan zijn broek. Als er niet meer wordt aangetoond heeft eerst de zaak vast nog zo doorgeëtterd dat het geen positieve invloed zal hebben op zijn volgende seizoen. Bovendien wordt Basso in november 29. Dat is aan de oude kant om er nog vier te gaan winnen. Armstrong was zeer oud voor een tourwinnaar vorig jaar (ik geloof de op drie na oudste ooit ofzo). Bovendien had ik nog moeten zien of hij hem dit jaar had kunnen winnen (met een Giro in zijn benen).
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Wat een prachtig afscheid van een geweldige voetballer.
Dat zelfs Johan en San Marco nog meedoen in zijn afscheidswedstrijd zegt genoeg over de plaats van Bergkamp in de historie van het Nederlands voetbal.
Dennis Bergkamp 
pascal83
-
- 2736 berichten
- 2488 stemmen
Het kan aan mij liggen, maar ik miste toch iemand aan Arsenal zijde. Weet iemand waarom Tony Adams er niet bij was?
damon
-
- 1887 berichten
- 0 stemmen
Het kan aan mij liggen, maar ik miste toch iemand aan Arsenal zijde. Weet iemand waarom Tony Adams er niet bij was?
Waar was Kluivert? Kluivert die zoveel met Bergkamp had gespeeld.
En schitterende goal weer van Huntelaar!!! Wat is die gast goed zeg. Over een tijdje kan je hem in het rijtje Cruijff-vBasten-Bergkamp-Kluivert zetten
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3907 stemmen
Wat een prachtig afscheid van een geweldige voetballer.
Dat zelfs Johan en San Marco nog meedoen in zijn afscheidswedstrijd zegt genoeg over de plaats van Bergkamp in de historie van het Nederlands voetbal.
Dennis Bergkamp 
het viel mij enigzins tegen eerlijk gezegd ik weet niet waarom maar ik vond het geen overweldigend afscheid zoals hij verdiend had.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6140 stemmen
Kreeg er ook geen kippenvel van. Terwijl ik dat wel had bij bijv. het afscheid Litmanen of Blind. Beetje chaotisch en de supporters heb ik ook nauwelijks gehoord (op het verplichte geklap na dan).
Timmy757
-
- 3365 berichten
- 598 stemmen
Mijn grote 'teleurstelling' van de Tour is Millar. Ik had hem heel wat beter ingeschat.
Beter inschat
dat hij de Tour uitrijd zonder wedstrijdritme vind ik al formidabel en dan nogges 11e vandaag
met strax wat meer wedstrijdritme is die strax beter dan ooit, let op, wk tijdrijden, Millar goud 
Zelva
-
- 2188 berichten
- 2726 stemmen
Ik lees nu pas dat die Honchar inmiddels al 36 is. Dat maakt zijn prestatie alleen nog maar onvoorstelbaarder.
starbright boy (moderator films)
-
- 22636 berichten
- 5258 stemmen
Ekimov was vandaag zevende en is zelfs al 40, reed zijn vijftiende tour en wil door tot Peking 2008. Maar Gonchar is al jaren absolute wereldtop in tijdrijden, alleen was hij deze tour nòg beter.
Ben stiekem leuk aan het klimmen bij Rondemaster, ik lijk Klöden wel, zomaar het MM-podium op.
kijkert
-
- 3584 berichten
- 0 stemmen
Ja, anders zijn het wel heel veel overgangsjaren 
Maar wat ik bedoel is dat er in het profpeleton nu alweer een renner rondrijdt die de tour in de toekomst 3,4,5 keer gaat winnen.
Volgens Frank Schleck is zijn jongere broertje Andy (21) veel getalenteerder dan hijzelf, en Frank is al prima bezig.
Een jaar of vier overgangsedities, en dan een paar jaar met een Luxemburgse heerser?
Overigens wel liever iemand als Merckx of Hinault, die niet achter elkaar wint, maar ook nog eens een jaartje overlaat aan een ander.
Verder nog complimenten aan mijn stadgenoot Joost Posthuma: alweer een uitmuntende prestatie voor deze jongeling. We gaan nog veel plezier beleven aan de tijdritten van deze coureur denk ik. Tijdrijden verleer je doorgaans niet zo één, twee, drie...!
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Misschien één van deze: Cunego, Valverde, Dekker, Schleck, Fothen, Brajkovic?
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Zolang het maar niet weer een Amerikaan is. 
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Zolang het maar niet weer een Amerikaan is. 

timbo_
-
- 13116 berichten
- 3907 stemmen
Kreeg er ook geen kippenvel van. Terwijl ik dat wel had bij bijv. het afscheid Litmanen of Blind. Beetje chaotisch en de supporters heb ik ook nauwelijks gehoord (op het verplichte geklap na dan).
Vooral dat laatste heeft me ook regelmatig gestoord. Je had nou niet echt het idee dat de supporters het jammer vonden dat hij stopte. Kwam in ieder geval weinig spektakel vanuit de supporters.
Timmy757
-
- 3365 berichten
- 598 stemmen
Misschien één van deze: Cunego, Valverde, Dekker, Schleck, Fothen, Brajkovic?
Rujano, Kohl, Gerdemann
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
De Tour is zo goed als afgelopen. Mag ik via deze weg iedereen bedanken voor de leuke (en minder leuke) gesprekken? Ik heb me een kleine vier weken goed vermaakt. 
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3907 stemmen
De Tour is zo goed als afgelopen. Mag ik via deze weg iedereen bedanken voor de leuke (en minder leuke) gesprekken? Ik heb me een kleine vier weken goed vermaakt. 
Hier zou ik me graag bij aan willen sluiten. Ik vond de eerste week het over wielrennen praten nog leuker dan het kijken.
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Maar dat komt ook omdat de eerste week saai was

Zelva
-
- 2188 berichten
- 2726 stemmen
Over saai gesproken. Wat een uiterst belachelijke etappe. Minachting is het gewoon.

timbo_
-
- 13116 berichten
- 3907 stemmen
Heb nog niks gezien maar wat is er anders aan dan andere jaren?
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3907 stemmen
Als ik even snel reken ga ik op de laatste dag mijn eerste plek aan Zavo verliezen in de moviemeter subleaugue. En dat allemaal omdat ventoso ziet dat die niet meer kan winnen en daarom maar niet meer meesprint. Hij had op zijn minst die Wrolich voorbij kunnen sprinten.
Timmy757
-
- 3365 berichten
- 598 stemmen
Hoop dat strax de Vuelta enzo ook wat meer gaat leven op MM want die is minstens net zo mooi als de Tour
.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3907 stemmen
Vuelta vind ik altijd verreweg de minste van de grote rondes. De namen die daar meestal boven komen drijven zijn altijd beduidend minder dan in de Giro en tour vind ik.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.