• 17.257 nieuwsartikelen
  • 182.321 films
  • 12.566 series
  • 34.761 seizoenen
  • 656.033 acteurs
  • 200.430 gebruikers
  • 9.464.679 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

Zelva

• 2188 berichten
  • 2726 stemmen

Sanvean schreef:

Thanks Zelva, maar 2003 is niet meer te doen.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2275 stemmen

(afbeelding)

Bergkamp neemt afscheid van het voetbal..

Respekked

• 6287 berichten
  • 1238 stemmen

morgen een traantje wegpinken hoor

Timmy757

• 3365 berichten
  • 598 stemmen

Dat goal tijdens Nederland - Argentinië

lowhusky

• 8230 berichten
  • 0 stemmen

Dennis Bergkamp!Dennis Bergkamp!Dennis Bergkamp!Dennis Bergkamp!Dennis Bergkamp!Dennis Bergkaaaaamp! 2-1!!!

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

Jack van Gelder maakte die goal zo mogelijk nog mooier dan dat ie al was.

Respekked

• 6287 berichten
  • 1238 stemmen

Ik denk dat dat moment in de top3 kan van de mooiste momenten uit mijn (nog jonge) leven. Vechtend om plek 1 met de kopbal van Pierre in de 94ste minuut tegen psv, kwartfinale uefa-cup.

Raar he, dat voetbal

lowhusky

• 8230 berichten
  • 0 stemmen

moviefreak#1 schreef:

Jack van Gelder maakte die goal zo mogelijk nog mooier dan dat ie al was.

inderdaad, legendarisch moment

timbo_

• 13116 berichten
  • 3907 stemmen

Respekked schreef:

Vechtend om plek 1 met de kopbal van Pierre in de 94ste minuut tegen psv, kwartfinale uefa-cup.

Wat een afschuwelijk moment was dat en wat ben ik kwaad geweest op Jan Heinze die dag.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Ferguson verwacht Van Nistelrooy op training ManU.

Alex Ferguson verwacht Ruud van Nistelrooy maandag gewoon op de training van Manchester United. De trainer wuifde eerder een bod van Real Madrid op de Brabander weg. "Zij hebben een aanbieding gedaan, wij hebben die geweigerd", zegt de Schotse technische man van de Engelse topclub.

De Spanjaarden boden onlangs bijna achttien miljoen euro voor de Nederlandse aanvaller. Man United vraagt 24 miljoen euro. "Hij is een aanvaller die meer dan twintig doelpunten per seizoen kan maken en daar lopen er niet veel van rond", licht Ferguson het prijskaartje van de spits toe.

Ook Bayern München hoopt nog op de komst van de doelpuntenmachine. "De kans om hem te contracteren verandert elke dag, maar we hebben hem nog niet afgeschreven", zegt Bayern-voorzitter Karl-Heinz Rummenigge.

Van Nistelrooy leeft al geruime tijd in onmin met Ferguson. Vorig seizoen werd hij herhaaldelijk op de reservebank gezet. De 30-jarige oud-speler van PSV, sc Heerenveen en FC Den Bosch heeft er vijf seizoenen opzitten bij de Mancunians. Hij maakte voor de Engelse club 95 treffers in 150 competitieduels. (novum & hln.be)

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

Met andere woorden. Hij moet weg bij ManU maar mag niet naar een concurrent van ManU en hij moet 24 miljoen opbrengen. De enige clubs die dat kunnen betalen zijn de concurrenten van ManU

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3307 stemmen

"Hij is een aanvaller die meer dan twintig doelpunten per seizoen kan maken en daar lopen er niet veel van rond", licht Ferguson het prijskaartje van de spits toe.

Dus daarom stelt Ferguson hem nooit meer op. Dat mysterie is ook weer opgelost.

Timmy757

• 3365 berichten
  • 598 stemmen

De Spaanse krant Meta2Mil heeft de lijst met nog niet geindentificeerde namen van de lijst van Fuentes gepubliceerd:

Cowboy (2003)

Panticosa (2003)

Pavarotti (2003) Pieri ?

Pepito (2003)

Obelisk (2003) Backstedt ?

Nibelungo (2003)

LAS (2003) Pablo Lastras ?

María (2002-03-04)

Rosa (2003-04) Armstrong ?

Valv. (Piti) (2004)

Urco (2004)

César (2004-05)

MZD (2005)

Huerta (2006)

Clasicómano (2006)

Clasicómano Luigi (2006) Bettini ?

Gemma

Amigo de Birillo Sastre ?

Rosa

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

Cowboy = Hamilton ?

Obelisk = Beloki (anagram + S ?)

Timmy757

• 3365 berichten
  • 598 stemmen

moviefreak#1 schreef:

Cowboy = Hamilton ?

Obelisk = Beloki (anagram + S ?)

Beloki en Hamilton stonden al op de geïndentificeerde lijst, Obelisk is toren of zoiets, dus lijkt het mij Backstedt, Cowboy=Texas=Armstrong ?

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

Jij zoekt achter elke codenaam een Texaan

Timmy757

• 3365 berichten
  • 598 stemmen

moviefreak#1 schreef:

Jij zoekt achter elke codenaam een Texaan

Behoudens dat lijkt het mij nog niet eens zo gek bedacht....

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Knettergekke theorieën. Rosa kan ook de zuster van mijn schoonmoeder zijn. Die heeft in het begin van dit jaar in Spanje ook een bloedtransfusie gehad.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3907 stemmen

Ik dacht dat Gonchar niet helemaal lekker was. Nu rijdt die alweer ruim voor de rest en ga ik mijin eerste plaats in de moviemeter subleaugue aan Zavo verspelen.

Timmy757

• 3365 berichten
  • 598 stemmen

Robert Hunter uit de tour, op eenalaatste dag te laat komen , gaat je secret weapon dan

eRCee

• 13453 berichten
  • 1982 stemmen

En wie rijdt er vandaag met het rode rugnummer, wie is de meest aanvallende renner van het peloton? Dat kan er natuurlijk maar één zijn: Leipheimer!

Timmy757

• 3365 berichten
  • 598 stemmen

De wonderen zijn de wereld nog nie uit .

eRCee

• 13453 berichten
  • 1982 stemmen

Redelijk zoals verwacht, de uitslag van de tijdrit. Mooi geknokt van Pereiro en vooral van Cunego. Die laat in de laatste week zien dat hij in de toekomst nog wel eens een grotere rol kan gaan spelen in de tour.

En wij hebben voor de toekomst Joost Posthuma. Wederom erg knap.

starbright boy (moderator films)

• 22636 berichten
  • 5257 stemmen

Ja, buiten de laatste strijd om het geel viel Cunego me ook op. Sowieso in de laatste week. Ondanks zijn gebrekkige voorbereiding heeft hij in die week eindelijk weer eens laten zien wat hij kan en de man is pas 24.

Ben benieuwd naar de toekomst van Dessel, die is nogal vanuit het niets gekomen deze ronde. Eendagsvlieg ben ik bang, maar je weet maar nooit. Fothen zien we ook nog terug in de toekomst, sowieso zitten Duitsers ruim in hun wielertalent. Die hoeven nu het einde van de carriere van Ullrich nabij lijkt niet te wanhopen.

De Nederlanders die uitreden waren ondanks dat ze geen etappe wonnen erg goed bezig. Alleen Weening bleef achter bij mijn verwachting.

Volgend jaar denk ik weer een overgangsjaar en daarna gaat langzaam maar zeker een renner opstaan die weer een tijdje meer gaat domineren. Hij rijdt denk ik nu al rond, maar wie het echt zal worden durf ik nog niet te zeggen.

Geweldige tour iig, waarvan ik zeer heb genoten.

Zelva

• 2188 berichten
  • 2726 stemmen

starbright boy schreef:

Hij rijdt denk ik nu al rond

Dat lijkt me wel ja.

• 22636 berichten
  • 5257 stemmen

Ja, anders zijn het wel heel veel overgangsjaren

Maar wat ik bedoel is dat er in het profpeleton nu alweer een renner rondrijdt die de tour in de toekomst 3,4,5 keer gaat winnen.

Zelva

• 2188 berichten
  • 2726 stemmen

Wat mij betreft mogen het altijd 'overgangsjaren' zijn.

• 22636 berichten
  • 5257 stemmen

Wat mij betreft ook. Maar al sinds de jaren '50 heb je afwisselend overgangsjaren en dominante renners. Zal nu ook wel die kant op gaan.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3907 stemmen

Basso gaat vanaf volgend jaar de tour domineren. Hij is nu 28 dacht ik dus die kan hem nog zeker een keer of drie vier winnen.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Als hij niet eerst 4 jaar geschorst wordt...

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.