- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Ik snap nog steeds niet wat je ermee opschiet als je dat weet. Het is al een paar keer herhaald op tv.
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Gewoon een trieste actie zonder enig respect voor de sporters die hun hele leven hebben gewerkt om op Wimbledon te kunnen komen. 
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3907 stemmen
Ik had het Clijsters zo gegund. Vond haar de tweede set ook beter maar ja daar koop je niks voor weer een klote sportdag want dit was de enige wedstrijd die me vandaag wat kon schelen. Of Freire moet vandaag winnen maar dat zie ik niet gebeuren
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3907 stemmen
Justine 
Ik blijf haar maar een vervelend iemand vinden.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3307 stemmen
Wat is dat vrouwentennis (steeds vaker viswijventennis helaas) eigenlijk maar saai. Het is al afgelopen voordat je er erg in hebt dat het begonnen is.
lowhusky
-
- 8230 berichten
- 0 stemmen
maureso tegen sjarapova is wel een leukere wedstrijd dan tussen clijsters en henin-hardenne
kijkert
-
- 3584 berichten
- 0 stemmen
Ik had het Clijsters zo gegund. Vond haar de tweede set ook beter maar ja daar koop je niks voor weer een klote sportdag want dit was de enige wedstrijd die me vandaag wat kon schelen. Of Freire moet vandaag winnen maar dat zie ik niet gebeuren
Jouw dag is gered. 
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
Wat een geweldig spannende sprints zijn het toch dit jaar
.
Spijtig van Boonen, maar hij kwam wel weer dicht in de buurt
.
tovenaar
-
- 6723 berichten
- 0 stemmen
Rabo heeft een etappe, de pers kan kappen met zeuren!
Hilarious
-
- 1856 berichten
- 2234 stemmen
Of Freire moet vandaag winnen maar dat zie ik niet gebeuren
Haha is wel toevallig. Freire mocht niet winnen dat moest TOM BOONEN. Hij had bijna die ritzege. Maar goed dat hij nog de gele trui heeft.
Het was wel weer een spannende sprint.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3907 stemmen
Jouw dag is gered. 
Ja dat is een mooie opsteker.
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2628 stemmen
Goh, die Boonen zeg. Hopelijk pakt McEwen het geel nog af, of gaan ze nu al de bergen in?
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2628 stemmen
Hmm, dat is nou jammer. Ik had McEwen het ook wel een dagje gegund. Boonen 'presteert' namelijk ver beneden zijn kunnen.
eRCee
-
- 13453 berichten
- 1982 stemmen
Wellicht zijn er kansen voor Savoldelli en co.
Vergeet het maar. Savoldelli komt op alle fronten tekort voor de tour.
Opvallend dat Kloden zo weinig genoemd wordt bij de favorieten. Hij heeft toch de laatste jaren veel betere touruitslagen gereden dan Hincapie, Landis en Leipheimer bij elkaar. Weet iemand iets over zijn voorbereiding en vorm?
Verder hoop hoop ik dat echte klimtoppers als Mayo en Rasmussen eens kunnen gaan scoren in het algemeen klassement. Eerst morgen maar afwachten...
(Freire
, eindelijk!)
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Kloden is geopereerd aan z'n schouder, eerder dit jaar en heeft dus geen ideale voorbereiding gehad, toch zie ik hem wel als een kanshebber.
kijkert
-
- 3584 berichten
- 0 stemmen
Ik zou Rasmussen ook geen 'klimtopper' willen noemen.
Laat Weening maar doorbreken dit jaar.
Timmy757
-
- 3365 berichten
- 598 stemmen
Vandaag goede zaken in de pools
bij sportpools hele top 6 in men team en bij rondemaster hele top 7
.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3907 stemmen
Gelukkig gaat de Tour morgen los, zeg...pfff. Saaier dan saai deze eerste week.
Hoe voorspelbaar ie was?
Wel, zo voorspelbaar dat vandaag al mijn 9 renners in de top-10 reden (alleen Steegmans niet).
Ik zal wel hoog scoren op de daglijst dan. Krijg je dan een kadootje ofzo? 
Mits iemand Steegmans in plaats van Isasi in zijn team had, eindig ik (gedeeld) eerste denk ik.
Maar goed, morgen de tijdrit. Ben benieuwd. En ook benieuwd hoe die Italiaanse toppers het gaan doen, die zo matig presteerden in hun eigen Giro en die het nu zonder Valverder, Vino en co hoeven te doen. Wellicht zijn er kansen voor Savoldelli en co.
Au demain dan maar!
Nadeel is dat je verlies maakt op Zabel dus misschien dat iemand met Kopp of Caspar nog boven je eindigt
eRCee
-
- 13453 berichten
- 1982 stemmen

Vorig jaar was hij bergop toch echt een van de besten. Hij schijnt nu niet echt lekker in zijn vel te zitten, maar is mijns inziens in potentie een van de beste klimmers ter wereld.
starbright boy (moderator films)
-
- 22641 berichten
- 5258 stemmen
Pardon?
Heb je vorig jaar iets meegekregen van de tour?
starbright boy (moderator films)
-
- 22641 berichten
- 5258 stemmen
Opvallend dat Kloden zo weinig genoemd wordt bij de favorieten. Hij heeft toch de laatste jaren veel betere touruitslagen gereden dan Hincapie, Landis en Leipheimer bij elkaar. Weet iemand iets over zijn voorbereiding en vorm?
Da's nogal overdreven. Klöden reed vier tours. Viel twee keer uit. Werd een keer 28e en een keer 2e als beter rijdende schaduw van Ullrich. En die tweede plek was volgens mij een eenmalige uitschieter. Veel te kwetsbaar en te instabiel om de tour te kunnen winnen. De andere drie hebben zich wat dat betreft al stukken meer bewezen. Ook in andere wedstrijden.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Vorig jaar was hij bergop toch echt een van de besten.
Dat is juist. Maar hij was ook de meest hilarische tijdrijder ooit. 
eRCee
-
- 13453 berichten
- 1982 stemmen
Klöden reed vier tours. Viel twee keer uit. Werd een keer 28e en een keer 2e als beter rijdende schaduw van Ullrich. En die tweede plek was volgens mij een eenmalige uitschieter.
Ik meen me te herinneren dat hij twee tours bij de absolute top heeft gereden. Wellicht is hij een van die keren uitgevallen, maar dat doet dan niets af aan het feit dat hij met de beste mee reed.
Daarbij vind ik het verschil tussen 2e worden en 5e worden nogal groot. Landis, Leipheimer, dat zijn typisch van die renners die er altijd wel bij zijn maar nooit voor de winst meerijden. Ja, dan eindig je consequent in de top10 maar zal je de tour (hopelijk) nooit winnen.
kijkert
-
- 3584 berichten
- 0 stemmen
Pardon?
Heb je vorig jaar iets meegekregen van de tour?
Ja, hoezo?
kos
-
- 46816 berichten
- 8940 stemmen
Ik denk dat je van de topfavoriet voor de bolletjestrui best kan zeggen dat het een topklimmer is hoor.
.
kijkert
-
- 3584 berichten
- 0 stemmen
Sinds de bolletjestrui voornamelijk door rekenaars gewonnen wordt, is het voor mij geen teken van beste klimmer meer.
Met de huidige techniek zou er in een fiets een chip moeten zitten, en de bergpunten zouden moeten worden gegeven aan de wielrenners die de klim (voet berg - top berg) als tijdsnelsten afleggen.
(EDIT: Die chip moet natuurlijk niet in de fiets, maar in het rugnummer van de renner. Stel je voor dat je op de berg van fiets moet wisselen. )
De 'methode-Virenque' , in het begin een grote voorsprong pakken, en zo als eerste de bergen opkomen, en op de laatste berg met een half uur achterstand finishen, boeit me niet.
Bovendien mag je, als je toch achterstand in het AK hebt, vaak wel weg, en mannen die kort op de leider staan (dit jaar zal dat niet zo zijn overigens) worden snel teruggehaald.
Vorig jaar deed Rasmussen het goed in het klimwerk in de Tour, verder heb ik weinig klimprestaties van hem gezien eigenlijk. (Toegegeven: ik volg niet alles).
Topklimmers zijn mannen als Chiapucci, Pantani, Herrera, Van Impe etc. , maar naar mijn smaak geen bolletjestruiwinnaars als Rasmussen, Virenque of Jalabert.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Klimmen is zo'n beetje het enige wat Rasmussen kan, als er één renner een echte klimmer is in deze tour is het wel Rasmussen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.