- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3907 stemmen
En daar gaat Alex. Wellicht Farfan, Vennegoor of Hesselink en Gomes nog en Ooijer en Cocu hebben ook aanbiedingen uit het buitenland. Ach was wel te verwachten eigenlijk.
Ja dit is erg slecht nieuws. Al geloof ik niet dat ze allemaal zullen gaan. Vennegoor zal wel vertrekken maar 6 miljoen voor Vennegoor is ook veel geld. Alex zal ook vertrekken maar als het daar bij blijft is het nog geen ramp. Overigens mag Farfan voor 16 miljoen ook wel vertrekken van mij. Krijgen we een nieuwe spits en het is hopen dat de geruchten dat dede naar psv komt waar blijken te zijn.
LaRusso
-
- 175 berichten
- 0 stemmen
Waarom koopt PSV geen spelers? Ajax en AZ hebben alles al binnen, Feyenoord (met hun beperkte middelen) ook al een paar. Weet PSV wel dat de competitie over iets meer dan een maand begint?
Dus je hebt niet eens tijd om ze in te passen.
Niet dat ik er mee zit hoort (geen PSV fan)
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Waarom koopt PSV geen spelers? Ajax en AZ hebben alles al binnen, Feyenoord (met hun beperkte middelen) ook al een paar. Weet PSV wel dat de competitie over iets meer dan een maand begint?
Dat gebeurt wel vaker bij PSV, dat spelers aan het einde van de transferperiode vertrekken....
Maar het schijnt dat PSV Alcides (verdediger) wil huren van Chelsea.
Dédé en Rafinha schijnen al niet meer haalbaar te zijn.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
'Dopingdokter' behandelde allerlei sporters
De FIFA en ATP hebben blijkbaar zoveel macht dat er opeens geen tenissers en voetballers meer op de lijst staan. Ik ben benieuwd welke sport die andere 150 sporters dan wél beoefenen.
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
De FIFA en ATP hebben blijkbaar zoveel macht dat er opeens geen tenissers en voetballers meer op de lijst staan. Ik ben benieuwd welke sport die andere 150 sporters dan wél beoefenen.
Fuentes zelf zegt dat er wel degelijk voetballers en tennissers bij horen, dus dan blijkt maar weer eens hoe corrupt ook de FIFA is. Het kan ook niet dat deze lijst alleen uit wielrenners en bodybuilders ofzo bestaat.
In een reactie op de vele geruchten liet de Spaanse regering eerder deze week in een verklaring weten dat er geen voetballers en tennissers op de 'beruchte' dopinglijst staan. Fuentes bestrijdt dit.
Eed
"Ik heb geen idee waarom, maar mijn professionele eed verbiedt mij om hun namen vrij te geven. Maar het zijn zeker niet alleen wielrenners. Ik heb ook gewerkt met atleten, tennissers en voetballers. Veel namen zijn nog niet naar buiten gebracht. Er wordt alleen selectief gelekt. Ik snap niet waarom", zei Fuentes.
"Ik heb ook gewerkt met Spaanse voetbalteams uit de hoogste twee divisies. Ze hebben hun prestaties onder mij of op mijn advies verbeterd."
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3307 stemmen
http://www.nos.nl/nos/artikelen/2006/07/art000001C69F778AC3E698.html
Ik had m niet herkend
.
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
http://www.nos.nl/nos/artikelen/2006/07/art000001C69F778AC3E698.html
Ik had m niet herkend
.
Ik zag het gisterennacht nog op televisie. Leuke actie van hem. 
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3907 stemmen
Dus je hebt niet eens tijd om ze in te passen.
Niet dat ik er mee zit hoort (geen PSV fan)
Tot op heden was kopen nog niet nodig aangezien het volledige team intact bleef. Aangezien we met dit spelersmateriaal verrweg de beste selectie van Nederland hadden (en hebben denk ik) was spelers kopen niet nodig.
starbright boy (moderator films)
-
- 22641 berichten
- 5258 stemmen
En zo komt de voorspelling van tovenaar een paar pagina's terug alsnog uit.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Zouden ze niet vandaag de rest van de lijst bekend maken? Of moeten ze soms eerst op zoek naar vervangers voor al die voetballers die de FIFA van de lijst heeft laten halen?
LaRusso
-
- 175 berichten
- 0 stemmen
Tot op heden was kopen nog niet nodig aangezien het volledige team intact bleef. Aangezien we met dit spelersmateriaal verrweg de beste selectie van Nederland hadden (en hebben denk ik) was spelers kopen niet nodig.
Als er 2 spelers dreigen weg te vallen (Alex en Farfan) en Hiddink is weg, zou ik me toch beginnen zorgen te maken.
Vooral met die blonde aan het stuur
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Gisteren gebeurd, vandaag in het nieuws.
Sandy Casar tegen asfalt gemept door dronken toeschouwer.
De Tour heef elk jaar weer zijn heroïsche verhalen, maar jammer genoeg ook een paar wansmakelijke voorvallen. In de slotkilometers op weg naar Valkenburg werd Sandy Casar, zesde in de voorbije Giro en kopman bij La Française des Jeux, zomaar van zijn fiets gemept door een dronken toeschouwer. Toen Casar op het asfalt zat te bekomen, kreeg ook zijn ter hulp gesnelde sportdirecteur Marc Madiot een oplawaai van een andere wielerhooligan. Een andere handlanger probeerde ondertussen de wielen van de onfortuinlijke Casar te stelen. Verwerpelijk en hopelijk niet voor herhaling vatbaar.
Casar was er helemaal het hart van in en prevelde dat zijn Tour voorbij was. Gelukkig wees Madiot hem erop dat de finish drie kilometer verder lag. De Fransman kreeg de tijd van de groep Boonen en verloor dus nauwelijks tijd in de algemene rangschikking. (KH)
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3907 stemmen
Gisteren gebeurd, vandaag in het nieuws.
Sandy Casar tegen asfalt gemept door dronken toeschouwer.
De Tour heef elk jaar weer zijn heroïsche verhalen, maar jammer genoeg ook een paar wansmakelijke voorvallen. In de slotkilometers op weg naar Valkenburg werd Sandy Casar, zesde in de voorbije Giro en kopman bij La Française des Jeux, zomaar van zijn fiets gemept door een dronken toeschouwer. Toen Casar op het asfalt zat te bekomen, kreeg ook zijn ter hulp gesnelde sportdirecteur Marc Madiot een oplawaai van een andere wielerhooligan. Een andere handlanger probeerde ondertussen de wielen van de onfortuinlijke Casar te stelen. Verwerpelijk en hopelijk niet voor herhaling vatbaar.
Casar was er helemaal het hart van in en prevelde dat zijn Tour voorbij was. Gelukkig wees Madiot hem erop dat de finish drie kilometer verder lag. De Fransman kreeg de tijd van de groep Boonen en verloor dus nauwelijks tijd in de algemene rangschikking. (KH)
Ongeloofelijk. En dat moet weer net in Nederland gebeuren ze doen er hier ook alles aan om een slechte naam op te bouwen.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3907 stemmen
Wat een blunder. Ben vandaag vergeten Mc Ewen in mijn team op te nemen. Sta ik eindelijk een keer fatsoenlijk in het totaal klassement maak ik zo'n blunder
kos
-
- 46816 berichten
- 8940 stemmen
Die kerel die Casar mepte moeten ze meteen 5 jaar op water en brood zetten
.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3307 stemmen
Wat een geweldige pot tennis van Federer weer zeg. Ancic speelde best goed maar had echt totaal geen kans. Als Federer zo blijft spelen wint hij op zn sloffen het toernooi.
lowhusky
-
- 8230 berichten
- 0 stemmen
Van mij mocht Ancic wel winnen, hoor. Maja, federer was de betere. En wat doet die Stepanek dom, zeg. Telkens speelt hij serve and volley terwijl hij weet dat hij daar barslecht in is.
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
Wat betekent serve and volley eigenlijk, op de radio hadden ze het daar ook steeds over bij Ancic.
Met die sportpools volg ik tegenwoordig het tennis een beetje, maar dat soort termen lukken toch nog niet echt, en als je tennis volgt op de radio is het moeilijk om te volgen als je niet begrijpt waar ze het over hebben
.
lowhusky
-
- 8230 berichten
- 0 stemmen
serve and volley is als je dan nadat je (hard) hebt geserveerd, meteen naar voren loopt om een punt te maken met een volley ofzo.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3907 stemmen
Gewoon erg letterlijk nemen. Dus je services op volgen door een volley aan het net.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3907 stemmen
En wat doet die Stepanek dom, zeg. Telkens speelt hij serve and volley terwijl hij weet dat hij daar barslecht in is.
Hij komt er anders wel verdomd ver mee.
lowhusky
-
- 8230 berichten
- 0 stemmen
Was die stunt met die naakte sander op de nederlandse tv?
Timmy757
-
- 3365 berichten
- 598 stemmen
Moet je hem niet zo mee pesten joh, straks wordt hij nog fan van Lance Armstrong. 

speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Was die stunt met die naakte sander op de nederlandse tv?
Ik heb ergens gelezen dat het voor BNN is, voor een uitzending is september. Meer weet ik er ook niet van.
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Try Before You Die heet dat programma, meen ik.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Try Before You Die heet dat programma, meen ik.
Juist, dat is het. 
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Erg kinderachtig, maar ja, BNN is dan ook voor kinderen.
lowhusky
-
- 8230 berichten
- 0 stemmen
Ik bedoel kwam dat stuk met die naakte sander, live op tv, tijdens de wedstrijd van sjarapova? ik heb hem dus gemist (nederlandse tv dus, rtl 7)
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Wat maakt dat uit of het live op tv kwam?
lowhusky
-
- 8230 berichten
- 0 stemmen
gewoon, misschien dat ze dat stuk hebben weggelaten of kwam dat nou live op de nederlandse tv
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.