• 15.975 nieuwsartikelen
  • 179.032 films
  • 12.272 series
  • 34.078 seizoenen
  • 649.208 acteurs
  • 199.266 gebruikers
  • 9.389.724 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

Agony

• 1985 berichten
  • 1256 stemmen

De mooiste wedstrijd van afgelopen weekend was toch wel FC Twente-Fnoord

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

Ja, met een goal van Collins John uit Nijverdal.

Pitbull

• 558 berichten
  • 1424 stemmen

Als die kerel niet overschat wordt weet ik het ook niet meer en hij komt toch echt uit Liberia.

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

Daar is ie idd geboren.

rzasa

• 396 berichten
  • 159 stemmen

Wie weet een goeie site met handige Hattrick tips? Ik krijg maar geen supporters naar mijn stadionnetje!

stinissen (crew films & series)

• 23495 berichten
  • 77013 stemmen

Ga eens maar is een maand of 3 trainen op positiespel en speel een herkenbaar systeem dan komen er resultaten en de supporters komen dan van zelf.

roda

• 1670 berichten
  • 961 stemmen

Darts is weer begonnen.

het heet nu Lakeside darts 2004, voorheen de Embassy.

de eerste verrassing is alweer een feit, Paul Hogan wint met 3-0 van Bob Taylor.

wie volgt dit toernooi nog meer ?

Art

• 13507 berichten
  • 3660 stemmen

Ik volg eigenlijk alle dartwedstrijden die er maar op tv zijn Heb nu ook mij tv-tje weer aanstaan. Blijft een mooie sport. Bij de PDC overigens, dat zenden ze uit op RTL 5, zijn ze bij de halve finales. En dat toernooi is tot nu toe heerlijk onvoorspelbaar

roda

• 1670 berichten
  • 961 stemmen

Stompé is al bijna uitgeschakeld, staat al met 2-0 achter tegen Wagner.

roda

• 1670 berichten
  • 961 stemmen

Stompé uitgeschakeld ! 3-2

U-96

• 11875 berichten
  • 2087 stemmen

Zéér jammer.... Ik had het Co echt gegunt !

Art

• 13507 berichten
  • 3660 stemmen

roda schreef:

Stompé uitgeschakeld ! 3-2

Wel een mooie partij. Nu eens kijken wat Barney gaat doen

U-96

• 11875 berichten
  • 2087 stemmen

Ik vind het altijd geweldig als er in januari Darts op tv komt. Misschien een beetje raar, maar ik vind januari de vervelendste maand van het jaar.... Dan geeft het darten weer een bepaalde gezelligheid!

Nick Kang

• 973 berichten
  • 488 stemmen

Vroeger vond ik Darten altijd leuk om naar te kijken. Maar nu vind ik er geen zak meer aan. Alleen als het op de BBC komt.

Of de PDC op rtl 5 vind ik ook altijd wel leuk.

jester

• 809 berichten
  • 1253 stemmen

Darts is op zich wel leuk, maar dan wel bij de BBC. En op twee zenders tegelijk (RTL5 en SBS) een hele avond darts, vind ik wat veel van het goede.

Nick Kang

• 973 berichten
  • 488 stemmen

Grappig, Tony David is uitgeschakeld! Was toch al niet mijn favoriete darter.

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

Ik vind t erger dat David er uit ligt dan onze eigen Co.

Maar wat een commentaar weer bij SMS 6.

Bij een partij zonder Nederlandse inbreng zijn ze nauwelijks met die wedstrijd bezig. Maar zijn ze al aan de voorbeschouwing van Barney en de andere landgenoten bezig.

Goodfella

• 5091 berichten
  • 4875 stemmen

Darten...

Onvoorstelbaar dat hiermee een markt is aangeboord op tv.

Yak

• 4950 berichten
  • 829 stemmen

Goodfella schreef:

Onvoorstelbaar dat hiermee een markt is aangeboord op tv.

Ook pas sinds die Barney tot nationale held is uitgeroepen. Voorheen werd er volgens mij door niemand aandacht aan geschonken.

Art

• 13507 berichten
  • 3660 stemmen

Yak schreef:

(quote)

Ook pas sinds die Barney tot nationale held is uitgeroepen. Voorheen werd er volgens mij door niemand aandacht aan geschonken.

DE BBC doet er al jaren verslag van Maar het dartvirus in Nederland is inderdaad pas gaan ontstaan toen van Barneveld de Embassy won

roda

• 1670 berichten
  • 961 stemmen

maar ook door SBS 6 die het aangedurft hebben door Darts uit te zenden.

het was een grote gok toen, omdat men niet wist of Darts wel populair genoeg was om fatsoenlijke kijkcijfers te halen, naar de finale hebben toen een miljoen kijkers gekeken, het werd dus een hit. en sindsdien zendt SBS 6 ieder jaar de embassy uit.

het toernooi krijgt de aandacht die het verdient, maar SBS 6 heeft wel een paar domme verslaggevers die belachelijke vragen aan de darters stelt. met name Arjan van der Giessen is er een kei in.

De Knip

• 1885 berichten
  • 3681 stemmen

Samen met mn broer de PDC finale gezien! Een superspannende strijd was dat zeg!

Kom ik thuis, heeft mn pa ook gekeken en die vond t ook fantastisch! (terwijl die er anders nooit naar kijkt).

Darts kan dan wel erg simpel overkomen, maar de emotie tijdens de partijen en hoe de spelers en het publiek elkaar opzwepen, DAT maakt het tot prachtige tv!

The Power is the man

Agony

• 1985 berichten
  • 1256 stemmen

Toch vind ik die PDC (de versie die RTL5) uitzend stukken minder interessant en stukken minder sfeervol dan de Lakeside (voorheen Embassy).

De Knip

• 1885 berichten
  • 3681 stemmen

Alleen om Phil Taylor kijk ik al erg graag de PDC.

En ik heb wel zo'n hekel aan die Stompe....ik baalde dat hij uit de 1e ronde is gegooid: niet om de sport, maar omdat hij dan weer elke dag in de studio te bewonderen is om van Barneveld enorm op te hemelen alsof hij....(laat ik maar niet verder gaan).

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Zijn nou alle NL mannen eruit behalve Van Barneveld?

kappeuter (crew films)

• 74673 berichten
  • 5985 stemmen

Een zekere Rick Hofstra begint zometeen tegen de nr. 3 geplaatste speler.

De Knip

• 1885 berichten
  • 3681 stemmen

Uit Sneek Fryslan Boppe!!

U-96

• 11875 berichten
  • 2087 stemmen

Iemand gisteren de dartwedstrijd gezien, waarin King het spel onderbrak, omdat hij dacht dat de baan te kort was ?

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Ja, echt...ik kan die kerel niet uitstaan. Als hij achterstaat heeft ie altijd wat te zeuren. Rick deed het net zo goed...

Art

• 13507 berichten
  • 3660 stemmen

U-96 schreef:

Iemand gisteren de dartwedstrijd gezien, waarin King het spel onderbrak, omdat hij dacht dat de baan te kort was ?

Als de baan korter is dan normaal mag hij niet klagen Maar King heeft van die vervelende maniertjes en kan zo'n jongen als Hofstra erg onzeker maken. Je zag het ook van de week met Wade. Die jongen staat voor maar blijft maar zeiken en zijn tegenstander Greatbatch verlaat met tranen in zijn ogen de baan als hij uiteindelijk ook de wedstrijd heeft verloren. Heel onsportief allemaal maar toch. Je kan die trucjes ook aangrijpen om juist beter te gaan gooien. Maar het is en blijft een naar karaktertrekje van die twee, en er zijn er volgens mij nog wel een paar van die spelers

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.