- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
U-96
-
- 11875 berichten
- 2087 stemmen
Prachtige wedstrijd van Andy Fordham (THE VIKING) tegen Tony West.
Ik heb altijd al respect gehad voor The Viking; altijd sympathiek! (In tegenstelling tot van Barneveld)
Morgen King tegen Kumula!
Nick Kang
-
- 973 berichten
- 488 stemmen
Kumula is echt een kneus. Die gast heeft echt zo'n kop alsof hij geestelijk gehandicapt is. Hij kijkt ook altijd onwijs dwaas uit zijn ogen.
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
Prachtige wedstrijd van Andy Fordham (THE VIKING) tegen Tony West.
Wat jammer van die (niet)-nine-darter.
Mervyn King stond gewoon in zijn recht en het waren (een paar) Nederlandse supporters die zich schandalig gedroegen.
Maar wat mis ik het rechtstreekse commentaar op de BBC. Kijk nu altijd als ik thuis kom de volgende middag. (ook leuk is "darten met Bobby George" en "Room 501")
Daar kan SMS 6 nog heel wat van leren.
De Knip
-
- 1885 berichten
- 3681 stemmen
Emdee, ben het met je eens ja. In 1996(?) keek ik darts op de BBC, jammer dat het de laatste paar jaar niet meer live wordt uitgezonden. Dat commentaar jaartje of 4 terug van de wedstrijd tussen Chris Mason en Martin Adams, fantastisch! Die kerel werd er helemaal schor van en ikke heb genoten tot half twee(!) 's nachts.
Gisteren op SBS6 was er nog een leuk item met oude beelden van Bobby George.
Over King ben ik niet met je eens: iedereen zat te zeuren het gehele weekend, vervolgens lost de organisatie de fout(scheelde een inch) op, maar meneer King moest dan nogmaals een beroep op hen doen. Getuigt niet van sportiviteit, maar enfin de regel is nu aangepast en de spelers mogen nu alleen zeuren voor de wedstrijd en niet tijdens.
U-96
-
- 11875 berichten
- 2087 stemmen
Kumula is echt een kneus. Die gast heeft echt zo'n kop alsof hij geestelijk gehandicapt is. Hij kijkt ook altijd onwijs dwaas uit zijn ogen.
Darters hoor je niet te beoordelen op hun uiterlijk.... En hij kan vast beter darten dan jij....
Nick Kang
-
- 973 berichten
- 488 stemmen
Darters hoor je niet te beoordelen op hun uiterlijk.... En hij kan vast beter darten dan jij....
De Knip
-
- 1885 berichten
- 3681 stemmen
Jongens, geen ruzie maken!
Anders gaan jullie maar lekker pijltjes naar elkaar toegooien 
U-96
-
- 11875 berichten
- 2087 stemmen
Anders gaan jullie maar lekker pijltjes naar elkaar toegooien 
Als jij dan maar niet mijn pijltjes doorknipt....

U-96
-
- 11875 berichten
- 2087 stemmen
Zojuist de spannende wedstrijd Kumula - King gezien....
Ondanks de (nogal kinderachtige) aktie van King enkele dagen terug, vond ik het toch zeer lullig dat hij zo werd uitgejouwd door het publiek; desondanks bleef hij sterk (vooral de eerste twee sets). Mijn nr.2 favoriete darter Kumula speelde niet goed wat betreft de dubbels; toch speelde hij het klaar om nog gelijk te staan met King.
Was wel grappig toen Kumula voor de dubbel 3 moest gooien, en ging lachen (heel zeldzaam) waarna het publiek meteen ging juigen. 
Naast het darten zelf is het ook zo leuk dat ze ook veel aandacht besteden aan interviews, grappige filmpjes (vooral die van gisteren met Fordham), en vandaag nog een filmpje van twee dartfans.
Morgen komt er een zeer spannende wedstijd tussen Fordham en Fitton; beide zijn twee darters waar ik veel respekt voor heb, en ik gun ze het allebei wel....
Mijn top3 favoriete darters:
1. Andy Fordham (The Viking)
2. Jacco Kumula (Smiley)
3. Fitton (de rest ben ik kwijt)

De Knip
-
- 1885 berichten
- 3681 stemmen
Meneer King reageerde in het interview met Arjan Giessen als volgt: "You people are small-minded over there". Tot 2 maal aan toe....daar maak je je nou ook niet echt veel populairder mee. Ach, King vond het tijdens de partij tegen Ricky Hofstra nog wel leuk, maar nu staat het 'em zeker wat minder aan.
Hij hoeft voorlopig niet meer in Nederland te komen, ben ik bang (wil ie zelf ook niet denk ik), is ook al uit zn team gegooid. Dat doen ze niet voor niets, lijkt me.
De Knip
-
- 1885 berichten
- 3681 stemmen
3. Fitton (de rest ben ik kwijt)

Was het niet The Dazzler ?
blabla
-
- 2070 berichten
- 5247 stemmen
Bijna, gewoon 'Dazzler'. 
Art
-
- 13507 berichten
- 3660 stemmen
Yep, Darryl Fitton alias The Dazzler 
U-96
-
- 11875 berichten
- 2087 stemmen
De MMers die van Darts houden,
www.Miniclip.com/bullseye.htm[/url]
Een leuk, eenvoudig spel. Jammer dat er maar één geluid bij zit.
Agony
-
- 1985 berichten
- 1256 stemmen
v. Barneveld was net oppermachtig tegen Walton. Als ie zo blijft spelen wint ie z'n 4de titel!
U-96
-
- 11875 berichten
- 2087 stemmen
Zojuist de wedstrijd Fordham - Fitton gezien. Beide vind ik zeer fanieke, sportieve en vooral sypmatieke spelers; ik had ze het beide gegunt, maar toch hoopte ik dat The Viking zou winnen... En hij won... 
Dit is (tot nu toe) de meest spannende wedstijd van Lakeside; hoe goed Fitton zich tot gelijkspel kon krijgen. Zowel Fortham als Fitton hadden moeite met de dubbels.
Iedereen weet wel dat Fortham de langzaamste darter van Lakeside is; Fitton hierbij ook niet de snelste... Dat moest toch wel een beetje wennen.
Morgen neemt Fortham het op tegen Barneveld... Ik durf haast wel te wedden dat Barneveld wint, maar ik gun het alleen The Viking... 
Mocht Barneveld het grote toernooi winnen (voor de 4e keer), dan is dat ook wel leuk... Staat ons land dan toch wel ergens bekend om...
Er waren vandaag met darten twee dingen die het voor mij minder leuk waren:
* De vrouw van Walton die telkens in beeld kwam met Walton-Barneveld. Normaal vind ik het niet zo erg als er echtgenoten van darters even in beeld komen, maar zij kwam toch wel erg vaak... En dan haar irritante manier van klappen... 
* De gigantisch lange onderbreking van SBS6 met ertussendoor de meest onbenullige programma's zoals 'Shownieuws'. Zo raakt de kijker helemaal uit het spel, en er gaat plezier af, omdat het niet meer live is... (zo heb ik het dan)
Ook altijd wel leuk dat ze elke dag een Top3 mooiste momenten van Lakeside maken.... 
kappeuter (crew films)
-
- 74673 berichten
- 5985 stemmen
De BBC zendt zelden een LIVE partij uit. Het kan dus veel erger.
Pitbull
-
- 558 berichten
- 1424 stemmen
Nee, maar daar hebben ze SKY sports (geweldige sportzender trouwens).
kos
-
- 46714 berichten
- 8868 stemmen
Er waren vandaag met darten twee dingen die het voor mij minder leuk waren:
* De vrouw van Walton die telkens in beeld kwam met Walton-Barneveld. Normaal vind ik het niet zo erg als er echtgenoten van darters even in beeld komen, maar zij kwam toch wel erg vaak... En dan haar irritante manier van klappen... 
U-96
-
- 11875 berichten
- 2087 stemmen
Gelukkig maar dat Walton uitgeschakeld is, anders moest ik de dart-avonden weer laten verpesten door die walvis op het droge.... 
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
Ik durf het bijna niet te zeggen maar ik gun de altijd sympathieke Fordham wel een plek in de finale.
En Barney zal morgen minder goed in zijn spel kunnen komen (denk ik) omdat de tegenstander echt heel erg traag is.
Hopelijk blijft Barney wel vrolijk/positief en niet alleen maar fanatiek focussend op die titel.
Hij onderschat trouwens wel een beetje Fordham/Fitton, want hij had het al over een finale tegen Hankey. 
U-96
-
- 11875 berichten
- 2087 stemmen
Ik durf het bijna niet te zeggen...
Tuurlijk moet je het wel zeggen! 
U-96
-
- 11875 berichten
- 2087 stemmen
De huidige wedstijd (Hankey - O 'Shea) is de eerste wedstrijd van Lakeside waar ik niet voor één van de twee personen ben. Het zijn allebei zeer goeie en sympatique darters, daarom gun ik het ze allebei... Wel een voordeel dat de wedstrijd dan niet zo zenuwslopend spannend is als Fortham-Fitton....
U-96
-
- 11875 berichten
- 2087 stemmen
Wat een ongelooflijke dag vandaag !
King die op een kwart centimeter na, een op camera vastgelegde 9-darter had kunnen kunnen gooien...
. Zoiets komt echt zelden voor.
Ongelooflijk hoe Andy Fordham zich na zo'n achterstand toch nog tot gelijkspel had kunnen komen met Barney. Je kan zoiets echt merken; Barney staat ruim voor, is ontspannen en gooit hoge scores.... Dan komt The Viking ineens gigantich los en haalt Barney in.... Van de zenuwen begon Barney daarna véél lager te scoren....
Beide speelde erg goed, maar ik ben toch reuze blij dat Fordham nu in de finale zit.
Wie gunt dat hem nou niet ??
Morgen de finale Fordham - King.
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
Wow, wat een wedstrijd weer.
Verslaat op magistrale wijze

Morgen maakt
hopelijk gehakt van
.
Art
-
- 13507 berichten
- 3660 stemmen
Als het goed is maakt The Viking vanavond al gehakt van The King 
gotti
-
- 14075 berichten
- 5897 stemmen
Ik moet zeggen dat ik het Fordham ook wel erg gun. In de halve finale was ik toch wel voor van Barneveld, maar nu weet ie in ieder geval dat hij ook verslaanbaar is. Zulke mensen moeten imho ook niet té veel gaan winnen. Laat ze d'r maar weer eens echt voor vechten. Ik had namelijk het idee dat van Barneveld vorig jaar (met name nar het eind toe) het idee had dat hij onverslaanbaar was, wat vaak toch nonchalanche opwekt en wat dan voor het publiek, maar vooral voor de tegenspeler geen fijne wedstrijd oplevert.
Je zag in de wedstrijd van gisteren van Barneveld in het begin ook rustig beginnen, waardoor hij met 2-0 achter kwam te staan. Toen hij naarmate de wedstrijd vorderde wel weer voorkwam, ging hij ook nonchelanter gooien en ik kan me voorstellen dat dit voor iemand als Fordham dan niet echt leuk is. Wellicht gelukkig kwam Fordham goed terug en hierdoor kwam van Barneveld weer onder druk te staan (onder druk presteert van Barneveld wel op z'n best denk ik) en hij ging hierdoor meer pijlen missen dan dat hij anders in zo'n situatie doet.
Niet zo'n meesterlijke partij als tegen Walton dus, maar nu mach Barney weer laten zien hoe goed hij echt is op een volgend toernooi. Nu met z'n allen duimen voor Fordham, want ik gun het deze man echt!
U-96
-
- 11875 berichten
- 2087 stemmen
Wel een mooie zin die ik zag in het publiek:
There's only one king... THE VIKING...
Echt heel mooi dat die man gewonnen heeft. Trouwens, wat was het grappig wat hij tijdens het interview met die flesjes bier deed. 
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
There is only one King
peppermint 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.