- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
U-96
-
- 11875 berichten
- 2087 stemmen
Ja, nu je het zegt. 
Ik zag die tekst een paar keer in beeld komen, maar begreep de betekenis niet... Ik was gewoon vergeten dat King een pepermuntmerk is. (best lekkere trouwens)
Pitbull
-
- 558 berichten
- 1424 stemmen
Wat een verschrikkelijk stelletje klootzakken zijn het ook bij Studio Sport. Denken die lui dat iedereen er midden in de nacht uit is gegaan om schaatsen te kijken ofzo?
Hoop je mooi schaatsen te gaan kijken zonder de uitslagen te weten en de eerste zin die de afgrijselijke etalagepop Jan Joost Van Gangelen tot Lindevoordewoud des Teringlijers uitkraamt is de uitslag. Heb hem er snel afgezet om niet al te veel te horen, maar de lol is er nu wel vanaf, amateurs.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Misschien gingen ze er van uit dat mensen 5 minuten ervoor het journaal hebben gekeken...
Yak
-
- 4950 berichten
- 829 stemmen
Jan Joost Van Gangelen tot Lindevoordewoud des Teringlijers
LOL 
De Knip
-
- 1885 berichten
- 3681 stemmen
Echte fans kijken wel van 04.00 u - 08.30 u.
Kan me voorstellen dat het zwaar irritant is, dat van tevoren dingen worden verklapt. Mhr van Gangelen moet om z'n spoilers denken 
Tip van De Knip: LIVE kijken OF opnemen 
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Het vermelden waard:
Roda - Ajax 1 - 2
Agony
-
- 1985 berichten
- 1256 stemmen
Het vermelden waard:
Roda - Ajax 1 - 2
Ja, erg prettige uitslag voor Ajax (is nu om half twaalf toch geen spoiler meer hè) wat eigenlijk pas in de tweede helft op stoom kwam. Mooi dat Sikora en Soetaers (die toch behoorlijk onder vuur lagen) op sportieve manier hun gram halen! Weer 3 puntjes los van p$v
stinissen (crew films & series)
-
- 23496 berichten
- 77014 stemmen
Sorry Bjorn............... 
jester
-
- 809 berichten
- 1253 stemmen
Met dank aan Freek de Jonge voor het op scherp zetten van Sikora en Soetaers. 
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Wel met de hakken over de sloot, maar mijn geluk is daar niet minder om. Verdediging moet nog flink aan gesleuteld worden. Kan overal eigenlijk wel beter... Maar de punten zijn binnen 
jester
-
- 809 berichten
- 1253 stemmen
Eerste reactie van het team van Jordan op het afbreken van de onderhandelingen door Verstappen: Reactie Jordan
(niet zelf bedacht, maar wel leuk).
Agony
-
- 1985 berichten
- 1256 stemmen
Wel met de hakken over de sloot, maar mijn geluk is daar niet minder om. Verdediging moet nog flink aan gesleuteld worden. Kan overal eigenlijk wel beter... Maar de punten zijn binnen 
Pitbull
-
- 558 berichten
- 1424 stemmen
En RKC, Twente, Roda JC, NAC, AZ winnen ook trouwens voor degenen die nog ToTo willen spelen.
Treht
-
- 290 berichten
- 343 stemmen
Purmerend
-
- 2775 berichten
- 3312 stemmen
Weet iemand leuke/goede voetbalfilms?
Art
-
- 13507 berichten
- 3660 stemmen
Weet iemand leuke/goede voetbalfilms?
"All Stars" 
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
"De Zwarte Meteoor" is ook goed weg te kijken. Al gaat ook mijn voorkeur uit naar "All Stars".
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
De Vlaamse versie van All Stars, Team Spirit is niet echt slecht, maar deel twee is nu in de bioscopen. Victory (1981) is een oorlogsfilm met vele voetballers. En dan nog Hotshot (1987) is een film met Pelé over een jongeman die een professionele voetballer wil worden... 
jester
-
- 809 berichten
- 1253 stemmen
Ik had hier inmiddels wel een bericht verwacht over de onverwachte transfer van Anastasiou van Roda naar Ajax.
Roda? Wat vind je ervan?
Purmerend
-
- 2775 berichten
- 3312 stemmen
Noodzakelijk. Omdat je zonder echte volwassen spits kan spelen. (Babel A junior) Zeker tegen PSV van aankomend weekend. Is alleen maar goed een ervaren aanvaller erbij.
jester
-
- 809 berichten
- 1253 stemmen
Ik vind het wel een beetje naar paniekvoetbal neigen. Uiteraard is het een geniale zet wanneer hij er zondag twee tegen PSV inschiet, maar dat lijkt me wat veel gevraagd voor iemand die net 3 dagen getraind heeft met zijn nieuwe ploeg.
Purmerend
-
- 2775 berichten
- 3312 stemmen
Misschien is het paniekvoebal maar, indd zitten er 2 kanten aan het verhaal. Maar wat moet je dan met zoveel blessure leed. Je kunt iets doen of gewoon Babel in de spits zetten of nix doen. Ajax heeft het geld en wil Kampioen worden en geen achterstand op PSV krijgen door enorm veel blessures.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Ik vind het wel goed. Ze hebben nu een spits nodig en daarna (als Ibrahimovic en Sonck terug zijn) is hij goed bruikbaar als pinchhitter, want zo'n speler hadden ze ook niet echt.
Purmerend
-
- 2775 berichten
- 3312 stemmen
En van ervaren spelers hebben we er ook niet veel van lopen. En al een tijdje in Nederland, maar ik weet niet of hij goed Nederlands spreekt.
roda
-
- 1670 berichten
- 961 stemmen
Ik had hier inmiddels wel een bericht verwacht over de onverwachte transfer van Anastasiou van Roda naar Ajax.
Roda? Wat vind je ervan?
ik ben ontzettend kwaad !
ik kan me hier zo ongelofelijk over ergeren.
net nu het begon te lopen, en ik er alle vertrouwen in had dat we de derde plaats gingen halen, wordt onze beste en belangrijkste speler verkocht voor een habbekrats aan de meest walgelijke club die er bestaat.
Ajakkes haalt Yannis alleen voor effe een paar wedstrijden te spelen, en als die anderen terug zijn van blessures, gaat ie weer naar de bank c.q tribune.
Yannis was aan het einde van het seizoen transfervrij, hij kreeg een lachwekkende aanbieding van Hendriks.
hij kon bijtekenen, maar dan moest hij wel 70% van zijn salaris inleveren.
een belachelijke en onbegrijpelijke aktie van Hendriks, en dat terwijl hij wel het grootste mietje op een voetbalveld ( en die in 4 jaar Roda niks maar dan ook helemaal niks heeft laten zien ) Van Desssel wel een nieuw en verbeterd 3-jarig contract aan geboden krijgt.
Deze Van Dessel is de grootste slijmbal bij Roda, deze man heeft een abonnement op een basisplaats en dat terwijl hij helemaal niks heeft bewezen.
Ajax haalde Soetaers, deze speler is vervangbaar voor Roda, zijn vervanger Arouna Koné is namelijk 25 x beter.
dus daar heb ik niet zo'n probleem mee.
Yannis Anastasiou is absoluut onvervangbaar, vind nog maar eens zo'n spits.
balvast, de man met de meeste assists in de eredivisie ,inteligent en doelgricht.
enigste minpunt: hij is niet snel, en dat gaat hem bij het arrogante Ajax de kop kosten.
en hij komt sowieso alleen tot zijn recht in een twee spitsen systeem.
onze belabberde trainer Vloet kwam daar pas na de winterstop achter, en dus staan we nu op slechts een 8ste plaats.
want in de eerste seizoenshelft speelde hij met een driespitsen systeem.
Yannis gaat nu veel verdienen, maar veel spelen zal hij niet doen.
ik zal hem en de sirtaki gaan missen in het Parkstad Limburg Stadion, Anastasiou was één van de beste en sympathiekste spelers die Roda ooit heeft gehad. 
het zag er zo goed uit, Yannis en Koné voorin, Van Dijk en Sergio op het middenveld en Senden en Van Hoogdalem achterin.
nu moeten we het met Cristiano doen, en deze amateur Braziliaan zal nooit en te nimmer Anastasiou kunnen vervangen.
Ajakkes, KNVB en Hendriks bedankt !! 
kos
-
- 46714 berichten
- 8868 stemmen
Ja, lijkt me ook een zeer slimme aankoop van Ajax. 30-jarige speler voor anderhalf jaar contracteren, en dat voor een zacht prijsje. Bovendien verwacht ik dat Anastasiou het daar wel eens heel goed zou kunnen doen.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Ik ben er niet blij mee. Anastasiou mag dan bij Roda aardig bezig zijn. Maar ga me nou niet vertellen dat hij daar de sterren van de hemel speelt! En voor Ajax is hij -vrees ik- niet goed genoeg. En Bjorn, wist jij dat Kone zo goed was? Misschien vindt Roda nu ook nog wel een goede vervanger en dan is alles weer vergeven en vergeten. Maar het is zoals jij het zegt, dalijk zijn Ibrahimovic en Sonck weer fit en zit Yannis op de bank. Hopelijk vergis ik me en speelt hij zondag het dak van der ArenA eraf...
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.