• 15.979 nieuwsartikelen
  • 179.041 films
  • 12.273 series
  • 34.083 seizoenen
  • 649.228 acteurs
  • 199.273 gebruikers
  • 9.390.180 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

kos

• 46714 berichten
  • 8868 stemmen

Ik schat Anastasiou overigens wel eens stukje hoger in dan Sonck.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Sonck heeft nog niet een echte kans gehad als spits. 3 wedstrijden misschien? Ik vind niet dat je hem nu al kunt beoordelen. Maar ik heb wel hoop voor Anastasiou...maar ik had gewoon Babel of een ander talent de kans gegeven.

roda

• 1670 berichten
  • 961 stemmen

Quido schreef:

Ik ben er niet blij mee. Anastasiou mag dan bij Roda aardig bezig zijn. Maar ga me nou niet vertellen dat hij daar de sterren van de hemel speelt!

en dat ga ik je wel vertellen, bij Roda is hij subliem. alleen hij mist snelheid.

ik kan daar beter een oordeel over geven dan jij, vrees ik, jij ziet studio sport, ik zie hem live in het pls. ik zie hem 90 min. jij 5 seconden.

en Roda heeft niet veel geld meer, dus een vervanger voor Yannis wordt sowieso niet aangetrokken.

en voor dat geld wat Roda nog over zou kunnen hebben, vind men nooit zo'n speler voor terug.

ik gun het Yannis, van mij mag hij iedere wedstrijd bij Ajax de sterren van de hemel spelen, en 3 keer scoren.

zolang de tegenstander maar eentje meer maakt.

want Ajax gun ik nou eens helemaal niks.

stinissen (crew films & series)

• 23496 berichten
  • 77014 stemmen

Kom op Bjorn ieder zijn club wees blij dat Ajax hem heeft gehaald , want een paar maanden later en hij was voor niks de deur uit gelopen. En ja na Zlatan en Sonck en ook nog na Vd Vaart is hij 4de spits, maar een breekijzer had Ajax niet. Die jonge gastjes is leuk tegen Ado maar na een paar wedstrijden komen ze nog te kort.. En Anastasiou is al weer 30 dus hij kan anderhalf jaar heel goed verdienen. Mijn mening is dat Ajax gezien de blessures er goed aan gedaan heeft, want Ajax moet Kampioen worden as zondag teken ik voor een gelijk spel want PSV thuis is altijd een moeilijke wedstrijd voor Ajax, ik hoop natuurlijk dat ze winnen want PSV is nou de club die mijn persoonlijk niet goed ligt. En na dit seizoen zul je zien dat Anastasiou weer aan een middenmotor uit de eredivisie wordt verhuurd.

kos

• 46714 berichten
  • 8868 stemmen

stinissen schreef:

En na dit seizoen zul je zien dat Anastasiou weer aan een middenmotor uit de eredivisie wordt verhuurd.

Ik durf te weden van niet

Hij wordt de opvolger van Litmanen.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Hij wordt volgend jaar gewoon 2e of misschien wel 3e spits. Waar wedden we om?

• 23496 berichten
  • 77014 stemmen

Oke staat dvd na keuze tot 20 euro halverwege nieuwe seizoen is hij weg oke??

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Die ga je verliezen Stinissen, ik denk dat Ajax hem goed kan gebruiken als reservespits volgend seizoen. Hou er ook rekening mee dat Ibrahimovic of vd Vaart misschien wel weggaat na dit seizoen.

roda

• 1670 berichten
  • 961 stemmen

stinissen schreef:

Oke staat dvd na keuze tot 20 euro halverwege nieuwe seizoen is hij weg oke??

iets meer respect en vertrouwen in Yannis a.u.b Henk. anders stuur je hem maar terug naar Roda, daar wordt ie tenminste wel gewaardeerd.

roda

• 1670 berichten
  • 961 stemmen

nog iets Henk, waarom ben je voor Ajax ?

je woont in Zevenaar, dan lig je precies tussen NEC en Vitesse in.

dat zijn toch ook twee aardige clubs, dus waarom steun je geen club uit je eigen regio/provincie ?

kos

• 46714 berichten
  • 8868 stemmen

Dat is toch met vrijwel alle Ajax-fans?

roda

• 1670 berichten
  • 961 stemmen

kos schreef:

Dat is toch met vrijwel alle Ajax-fans?

en PSV en Feyenoord.

Ramon K

• 13575 berichten
  • 0 stemmen

Waarom zou je een club uit je eigen regio moeten steunen? Snap trouwens toch niks van clubliefde, extreme suporters ed. Kan alleen fanatiek worden als Oranje speelt. Is trouwens ook de enige keer dat er echt sprake is van saamhorigheid: normaal slaan de zogenaamde clubfans elkaar de koppen in.

Macmanus

• 13726 berichten
  • 3705 stemmen

Kunt het henk natuurlijk niet kwalijk nemen dat hij voor de beste club van Nederland is

roda

• 1670 berichten
  • 961 stemmen

Ramon K schreef:

Waarom zou je een club uit je eigen regio moeten steunen?

waarom zou je Nederland moeten steunen ?

Ramon K

• 13575 berichten
  • 0 stemmen

Omdat er dan een echt gevoel van saamhorigheid overheerst (Ajax, PSV en Feyenoord tezamen, zonder gezeik). Verder kom ik er ook niet onderuit mee te gaan in die Oranjeroes met mijn vriendengroep............Vind het verder inderdaad raar dat ik uberhaupt ooit vaderlandsliefde voel.

roda

• 1670 berichten
  • 961 stemmen

voor mij is een provincie ook een soort land, ik woon in Limburg dus ik steun een club uit Limburg.

is voor mij hetzelfde als: ik ben Nederlander dus ik steun het Nederlands elftal.

en niet: ik ben Nederlander maar ik steun de Mannschafft.

Ramon K

• 13575 berichten
  • 0 stemmen

en niet: ik ben Nederlander maar ik steun de Mannschafft.

Maar dat zou net zo goed moeten kunnen. Dat bedoel ik eigenlijk. Je bepaalt toch zelf wie je wilt steunen? Ik heb ook een hekel aan PSV aanhangers die tegen Ajax zijn wanneer deze club internationaal speelt. Vele mensen voeren hun 'clubliefde' te ver door. Belachelijk toch dat ik klappen kan vangen in Amsterdam als ik daar met een PSV shirtje aan door de stad loop? Rellen, matpartijen etc.........dat bedoel ik eigenlijk wanneer ik zeg dat ik dat 'clubgevoel' niet begrijp.

petey

• 1901 berichten
  • 3828 stemmen

dat heeft niets met clubgevoel te maken maar meer met de debiliteit van de uitdeler. Ik ben Feyenoord supporter tot op het bot, maar als iemand zo dom is om fan te zijn van een andere club dat is dat geheel hun eigen domme keuze waar ik geen seconde van wakker ligt en hun ook niet op aankijk (alleen mee zal zieken als ze verliezen van Feyenoord, zelden dus)

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Mijn 'ploegje'...

(afbeelding)

gotti

• 14075 berichten
  • 5897 stemmen

Ik volg het voetbal lang niet meer zo veel als een jaartje geleden. Het 'voetbal gevoel' is bij mij een beetje weg...

Yekezzez

• 2512 berichten
  • 1126 stemmen

'Mens sana in corpore sano' doet me aan Billie Turf denken oftewel 'Met melk meer mans'. Ach ja, je moet de film gezien hebben.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Een gezonde geest in een gezond lichaam!

Agony

• 1985 berichten
  • 1256 stemmen

Tja, ik kom uit Veldhoven (onder de rook van Eindhoven) en ben Ajacied in hart en ziel. Ramon; clubliefde is een gevoel... dat begrijp jij niet en ik kan het je niet uitleggen... dat is iets wat je moet ervaren denk ik. Ajax is niet meer uit mijn leven weg te denken. Ik reis met ze mee naar Londen en Milaan.... niks mooier dan dat! Gelukkig heeft dit verder niks met extreme (lees hooligans) clubliefde te maken... want dat is iets wat ik ook niet begrijp.

Agony

• 1985 berichten
  • 1256 stemmen

Oh ja... kleine voorspelling voor zondag:

Ajax - p$v: 2-0

(daar kunnen we mee leven hè Henk )

1-0 Anastasiou

2-0 Sneijder

kos

• 46714 berichten
  • 8868 stemmen

Ramon K schreef:

Waarom zou je een club uit je eigen regio moeten steunen? Snap trouwens toch niks van clubliefde, extreme suporters ed. Kan alleen fanatiek worden als Oranje speelt.

En waarom? Omdat dat je eigen land is. Persoonlijk heb ik meer gevoel bij mijn eigen stad als mijn land.

Is trouwens ook de enige keer dat er echt sprake is van saamhorigheid: normaal slaan de zogenaamde clubfans elkaar de koppen in.

Dat komt omdat er geen clubfans bij het Nederlands Elftal komen alleen Thialf-publiek met petjes en klompen op hun harses, die het eigen elftal uitfluiten en alleen komen om te feesten.

T.O.

• 2423 berichten
  • 2801 stemmen

kos schreef:

Dat komt omdat er geen clubfans bij het Nederlands Elftal komen alleen Thialf-publiek met petjes en klompen op hun harses, die het eigen elftal uitfluiten en alleen komen om te feesten.

Wat natuurlijk ook weer niet betekent dat je als clubfan per se op supporters v.e. andere club in moet gaan raggen

kos

• 46714 berichten
  • 8868 stemmen

T.O. schreef:

Wat natuurlijk ook weer niet betekent dat je als clubfan per se op supporters v.e. andere club in moet gaan raggen

Natuurlijk niet, maar zij hebben in ieder geval hart voor de zaak.

• 23496 berichten
  • 77014 stemmen

roda schreef:

nog iets Henk, waarom ben je voor Ajax ?

je woont in Zevenaar, dan lig je precies tussen NEC en Vitesse in.

dat zijn toch ook twee aardige clubs, dus waarom steun je geen club uit je eigen regio/provincie ?

Ha Bjorn ben jaren met me vader mee geweest naar Ajax ook de Europa Cup finale en meer dan 5 jaar een seizoen kaart maar na het overlijden van me vader en de vrouwen in het leven van me vrienden ( die vonden het te duur te ver etc etc) Ik heb nu al weer drie jaar een seizoen kaart van Vitesse vind het leuk als ze winnen maar als ze verliezen , jammer dan .... maar als ajax verliest tsja dat ligt gevoeliger.... ik hou van Ajax je kent het wel kriebels in de buik koude rillingen etc etc. De seizoen kaart van Vitesse heb ik genomen om bv Ajax, Feyenoord, Nec Psv en natuurlijk Roda in het echt te zien zo ook nu dit weekend Vitesse-Feyenoord alleen jammer dat ik zo de 2de helft van mijn ploeg niet live kan zien op canal plus......

• 23496 berichten
  • 77014 stemmen

Agony schreef:

Oh ja... kleine voorspelling voor zondag:

Ajax - p$v: 2-0

(daar kunnen we mee leven hè Henk )

1-0 Anastasiou

2-0 Sneijder

Ik hoop dat je gelijk hebt..... maar ik heb nu al een klote gevoel....

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.