• 15.983 nieuwsartikelen
  • 179.041 films
  • 12.274 series
  • 34.084 seizoenen
  • 649.228 acteurs
  • 199.273 gebruikers
  • 9.390.200 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Zidane tot 2006 bij Real Madrid.

Zinédine Zidane heeft gezegd dat hij zijn contract bij Real Madrid met een jaar zal verlengen en dus tot 2006 bij de Koninklijke zal voetballen. Dan zal de Wereldvoetballer van 2003 al 34 jaar zijn. Over zijn toekomst in de nationale ploeg heeft Zizou nog geen beslissing genomen.

"De club is er blijkbaar erg op uit dat ik mijn contract verleng. Als ik fysiek in orde blijf, zie ik geen enkel probleem om nog tot 2006 bij Real te blijven", zegt Zidane. "Het belangrijkste is dat ik me erg goed voel in Madrid en mijn familie ook. Ik heb hier al drie prachtige jaren beleefd. Ik wil in de komende twee seizoenen nog beter doen dan nu.”

Dit seizoen zou weleens het meest succesrijke van Real kunnen worden. De Spaanse kampioen leidt in de Primera Division, staat op een stap van de finale in de Beker en zit ook bij de laatste zestien in de Champions League. “We willen ze alle drie winnen”, zegt Zidane.

roda

• 1670 berichten
  • 961 stemmen

stinissen schreef:

Ik heb nu al weer drie jaar een seizoen kaart van Vitesse vind het leuk als ze winnen maar als ze verliezen , jammer dan .... maar als ajax verliest tsja dat ligt gevoeliger.....

oké, je steunt dan toch nog een club uit je provincie.

iets wat niet gezegd kan worden van Quido ! bij Quido is het typisch zo een geval van succesfanisme (die helaas zoveel mensen in Nederland hebben)

meegaan met de menigte, meegaan met de clubs die het meeste geld hebben, die daardoor ook het meeste succes hebben.

Goodfella

• 5091 berichten
  • 4875 stemmen

Het kan natuurlijk ook zijn dat je een bepaalde club van 'ver weg' oprecht steunt, omdat je er een bepaalde band mee hebt of jezelf herkent in de cultuur van de club bijvoorbeeld. Zelf draag ik m'n hele leven al Feyenoord een warm hart toe, zelfs nu ik in Amsterdam woon. (dit geeft inderdaad wel eens verwarrende situaties ) Erg sympathieke club die nog een échte voetbalsfeer uitstraalt, net als mijn club uit m'n geboortestreek De Graafschap overigens. FC Utrecht is ook cool.. maar zoals je ziet neem ik dat die-hard supportergedoe niet zo heel serieus....

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

roda schreef:

iets wat niet gezegd kan worden van Quido ! bij Quido is het typisch zo een geval van succesfanisme (die helaas zoveel mensen in Nederland hebben)

Zeg zeg, beledig mij en mijn cluppie niet! Het is gewoon echte liefde Ken je dat; clubliefde? En waarom zou ik geen echte fan kunnen zijn? Waarom is mijn clubliefde op succes gebasseerd? Als jij meer weet dan ikzelf hoor ik het graag. Vind het wel vrij zwak om me vals te gaan beschuldigen. En als ik je dan vertel dat ik zeker 3 jaar vrij vaak naar Fortuna ben geweest, in het o zo gezellige De Baandert...?

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

roda schreef:

oké, je steunt dan toch nog een club uit je provincie.

Moet dat dan?

gotti

• 14075 berichten
  • 5897 stemmen

Onzin inderdaad...

roda

• 1670 berichten
  • 961 stemmen

Quido schreef:

En waarom zou ik geen echte fan kunnen zijn? Waarom is mijn clubliefde op succes gebasseerd? En als ik je dan vertel dat ik zeker 3 jaar vrij vaak naar Fortuna ben geweest, in het o zo gezellige De Baandert...?

omdat je nooit naar een wedstrijd van ze gaat.

als Ajax gewoon een middenmoter was, zoals zeg maar Willem II, was je er nooit 'fan' van geweest.

laat me raden je begon 'fan' te worden toen ze midden jaren 90' van allerlei prijzen wonnen ?

wat jij doet, is in mijn ogen, geen echte clubliefde (verre van dat zelfs).

echte clubliefde houdt in: dat je een seizoenkaart hebt, je zo nu en dan een uitwedstrijd bezoekt, Amstel Cup en Europacup wedstrijden bezoekt en een boel oefenwedstrijden afgaat. en misschien zelfs af en toe een training gaat kijken.

alles van dit doe jij niet ! maar dat kan ook niet wat je woont in Brunssum en die club van jouw ligt meer als 200 km van je vandaan. je volgt 'je club' alleen bij studio sport. where's the fun in that ?

en waarom ga je nu niet meer naar Fortuna ? idd omdat ze onderaan in de eerste divisie bungelen, en wat betekent dat ze geen succes hebben.

als iedereen gewoon een club in zijn eigen provincie steunt, zijn de stadions voller, en lopen ze financieel ook wat meer in op de drie rijke clubs in Nederland, alhoewel dat laatste wellicht te laat is.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Wat een onzin kraam jij uit! Als het aan mij had gelegen had ik nu én een seizoenskaart én Canal+. Wil jij me elke wedstrijd even naar Ajax rijden dan?

Ik kan er ook niks aan doen dat mijn ouders daar geen zin in hebben en geen Canal+ willen. Ik ben fan sinds 94. Ja en hoe kan het ook anders, toen kwam ik op een leeftijd dat ik er een beetje wat van snapte. Wat heeft het voor zin om als 3 jarige fan te zijn van een club als je niet eens weet wat dat inhoudt?

En in de moeilijkere periode heb ik ze nog wel harder gesteund dan in de glorieuze periode. Ik heb gehuild toen, bij uitschakeling in de CL, bij het afscheid van Van Gaal en nog bij wel meer dingen. Ik ben er nu nog kapot van als ze een wedstrijd verliezen. En dan ga jij mij even duidelijk maken dat dit allemaal geen clubliefde is, maar dat ik maar acteur moet worden in GTST?

En ik ga nu niet meer naar Fortuna omdat ik dat nieuwe stadion zo kaal is, alle gezelligheid weg. Maar ik wil heel graag weer naar wedstrijden van Roda/Fortuna/MVV of wie dan ook, maar een probleem voor mij is ook het vervoer. Vaak heeft mijn vader geen zin/tijd om te gaan. Moet ik dan maar even naar het stadion lopen?

roda

• 1670 berichten
  • 961 stemmen

maar waarom fan zijn van een club waar je toch nooit heen kan gaan ? dan kan je net zo goed fan zijn van Real Madrid of Liverpool.

Roda JC ligt ongeveer 10 km van Brunssum, daar kan je met een bus heen gaan. je moet eens weten hoeveel kinderen van jouw leeftijd dat doen.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

roda schreef:

maar waarom fan zijn van een club waar je toch nooit heen kan gaan?

Nu heb ik je! CLUBLIEFDE! Duh!

Roda JC ligt ongeveer 10 km van Brunssum, daar kan je met een bus heen gaan. je moet eens weten hoeveel kinderen van jouw leeftijd dat doen.
Ik ken er welgeteld 3, en daar zorgen de ouders voor vervoer.

kos

• 46714 berichten
  • 8868 stemmen

Quido schreef:

En ik ga nu niet meer naar Fortuna omdat ik dat nieuwe stadion zo kaal is, alle gezelligheid weg.

Moet je eens in de Arena komen

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Ik ben daar naar een CL wedstrijd geweest en toen was alles perfect. Maar ik begrijp wel wat je bedoelt . Ik moet zggen dat ik het toen echt gezellig vond, maar ik hoor ook vaker dat het er zo ongezellig is...en kaal dan .

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Komt misschien ook omdat ik nooit naar "De Meer" ben geweest. Maar het verschil tussen "De Baandert" en het "Wagner en Partners Stadion" is levensgroot.

roda

• 1670 berichten
  • 961 stemmen

Quido schreef:

(quote)
Ik ken er welgeteld 3, en daar zorgen de ouders voor vervoer.

geloof me, er zijn er wel meer dan drie kinderen die alleen of met vrienden met de bus naar het voetballen gaan.

en anders probeer met één van die drie mee te gaan.

maar goed jij bent geloof ik geen echte Limburger ? afgeleid van het feit dat je geen Limburgs praat. dus misschien dat je daarom geen binding met de provincie hebt ?.

ik ken genoeg mensen die eerst voor een andere club waren, en toen ze eenmaal een paar keer naar Roda zijn geweest, daar niet meer weg te slaan zijn. waaronder ik.

ik was in een ver verleden voor PSV (was ook een successupporter toen) maar toen zei mijn broer en noe geis ze met noa Roda, godmiljaar nog één keer geweest en direct een seizoenkaart gekocht, vanaf die tijd geen enkele thuis wedstrijd gemist, menig uitwedtrijd meegegaan en vrijwel alle oefenwedstrijden in binnen en buitenland geweest.

kos

• 46714 berichten
  • 8868 stemmen

roda, omdat mensen buiten Amsterdam voor Ajax zijn hoef je ze niet meteen te beschuldigen een nep-supporter te zijn, als je ze verder niet kent. Beetje onsympathiek is dat.

Ik doe dat persoonlijk alleen bij mensen die ik wèl goed ken

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Dankje Kos. En ik zei al dat ik graag naar Roda zou willen gaan, maar hoe kom ik aan een kaartje zonder CC? En ik heb je ook al eens gezegd dat ik nooit zou kunnen wisselen van club. Mijn hart ligt nu eenmaal bij Ajax. Net zoals Henk zou ik blij zijn als ,in dit geval, Roda zou winnen, maar er niet wakker van liggen als ze zouden verliezen. Ajax is en blijft mijn Club!

roda

• 1670 berichten
  • 961 stemmen

kos schreef:

roda, omdat mensen buiten Amsterdam voor Ajax zijn hoef je ze niet meteen te beschuldigen een nep-supporter te zijn, als je ze verder niet kent. Beetje onsympathiek is dat.

Ik doe dat persoonlijk alleen bij mensen die ik wèl goed ken

ik ben gewoon gefrusteerd over het feit dat het stadion zo leeg is altijd. en dat komt door mensen als Guido die voor een club ver buiten de provincie kiezen. je kan zeggen dat dat hun goed recht, en dat zal dan wel zo zijn.

maar begrijpen zal ik het nooit.

hoe zou jij het vinden als alle Nijmegenaren naar RBC gingen ?

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Maar hallo!? Contact? Dat heeft niks met het feit te maken dat ik voor Ajax ben. Dat ligt aan 1. het vervoer en 2. het moeten hebben van een CC tegenwoordig.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Zeur niet zo Roda, laat gewoon iedereen z'n eigen favoriete club hebben met z'n eigen reden daarvoor. Je komt nogal gefrustreerd over moet ik zeggen.

Een goede reden om fan van een club te zijn die ik hier niet hoor is goed voetbal. Als ik naar voetbal kijk zie ik graag verzorgd en mooi voetbal en de meeste kans daarop heb je toch bij de topclubs (en dan natuurlijk vooral bij Ajax ).

kos

• 46714 berichten
  • 8868 stemmen

Oke, maar dat heeft niks met clubliefde te maken natuurlijk

roda

• 1670 berichten
  • 961 stemmen

Quido schreef:

Dat ligt aan 1. het vervoer en 2. het moeten hebben van een CC tegenwoordig.

1: mee rijden met anderen of met de bus/trein/taxi

2: club card is verkrijgbaar bij bureau ticketing voor 6 euro en is 5 jaar geldig.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Maar is natuurlijk wel een reden dat Ajax, feyenoord en psv meer fans hebben. Ik zou zelf mijn 'clubliefde' (die ik volgens roda's theorie niet heb, maar goed) verliezen als Ajax alleen nog maar verdedigend onverzorgd voetbal zou spelen, dus het heeft er wel iets mee te maken. Natuurlijk gaan mensen niet naar Fortuna als ze er niks meer van kunnen en alleen nog maar verliezen, ik vind dat logisch.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

roda schreef:

(quote)

1: mee rijden met anderen of met de bus/trein/taxi

2: club card is verkrijgbaar bij bureau ticketing voor 6 euro en is 5 jaar geldig.

Een vriend van mij betaalde 15 euro voor 2 jaar . En dan ben ik nog afhankelijk van anderen. Wie zegt dat die tijd/zin/ruimte hebben om mij te rijden/mee te nemen. Als je mij zo graag een keer mee wilt hebben kom jij me maar halen en haalt een kaartje voor me .

roda

• 1670 berichten
  • 961 stemmen

Quido schreef:

Wie zegt dat die tijd/zin/ruimte hebben om mij te rijden/mee te nemen. Als je mij zo graag een keer mee wilt hebben kom jij me maar halen en haalt een kaartje voor me .

er is maar één manier om daar achter te komen, die vriend vragen of je eens een keer mee mag. nee heb je, ja kun je krijgen.

bij mij in de auto is geen plaats meer, sorry.

ik moet eerst in Schinnen een vriend van me ophalen die ook nog eens zijn twee kinderen meeneemt en dan mijn broer en zijn vrouw die bij Gangelt in Duitsland wonen.

komende zomer met oefenwedstrijden misschien wel, dan gaan die toch niet altijd mee.

meestal speelt Roda tegen wat Engelse en Duitse ploegen.

laatste paar jaren tegen o.a Chelsea, Everton en Charlton Atletic.

jedymaster

• 889 berichten
  • 2532 stemmen

gezien het tijdstip maar ff tussen spoiler haakjes
na 9 jaar (!)
05-11-1995 1 - 1
22-12-1996 0 - 2
21-12-1997 3 - 4
15-11-1998 2 - 2
15-12-1999 1 - 3
08-04-2001 0 - 1
25-11-2001 1 - 3
15-12-2002 2 - 4
08-02-2004 2 - 1
eindelijk weer winst he he werd eens tijd

trouwens wanneer kunnen de spoiler haakjes weg?

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Tot de eerste uitzending van een wedstrijd (evt. in samenvatting) op een voor iedereen beschikbaar kanaal svp spoilertags gebruiken.

Agony

• 1985 berichten
  • 1256 stemmen

2-1 !!!! hoppakee... op naar het kampioensschap!

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Daar heb ik me gister toch ook maar een pilsje voor gepakt! Yessss!!!

stinissen (crew films & series)

• 23497 berichten
  • 77016 stemmen

I'M HAPPY

Agony

• 1985 berichten
  • 1256 stemmen

stinissen schreef:

I'M HAPPY

MOKUM DE MACHTIGSTE!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.