- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
Purmerend
-
- 2775 berichten
- 3312 stemmen
Feyenoord-AZ 0-1
Feyenoord-AZ 0-2
Feyenoord-AZ 0-3
Het mooiste vermaakt is leedvermaak. Super!
Agony
-
- 1985 berichten
- 1256 stemmen
Feyenoord-AZ 0-1
Feyenoord-AZ 0-2
Feyenoord-AZ 0-3
Het mooiste vermaakt is leedvermaak. Super!
Art
-
- 13507 berichten
- 3660 stemmen
Een kleurrijk wielrenner minder. Een somber einde van een eens zo succesvolle carrière. Mooie overwinningen met als hoogtepunt 1998. Toen won het Olifantje de Giro en de Tour. Hij zal niet snel vergeten worden. En ik zal de Piraat ook niet vergeten met zijn glimmende kale schedel en zijn explosieve demarages. Ik zal hem missen.
jester
-
- 809 berichten
- 1253 stemmen
Heel triest, was toch altijd een kleurrijk renner.
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Hij bracht inderdaad kleur aan de wedstrijden waar hij aan deelnam. De tours van 1997 en 1998 waarin hij excelleerde waren om van te watertanden. Erg triest dit allemaal.
jester
-
- 809 berichten
- 1253 stemmen
Helaas voor hem werd juist de tour waarin hij werkelijk uitblonk (1998) overschaduwd door alle dopingperikelen, met Festina en zo. Ik kan me dan ook van die tour weinig herinneren.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Werd Boogerd toen geen 6e in het eindklassement ofzo?
kappeuter (crew films)
-
- 74673 berichten
- 5985 stemmen
Friends achtig grapje. 
Redlop
-
- 8961 berichten
- 3566 stemmen
Nederlandse competitie is twee grote spelers rijker: Andrzej Niedzielan & Edgar Barreto.
Niedzielan is denk ik zelfs de beste spits die er momenteel in Nederland rondloopt. Razendsnel, kapt en draait makkelijk, snoeihard schot en tweebenig. Scoort makkelijk. Beste Poolse spits sinds Boniek.
Barreto is technisch, ook tweebenig, hard, goeie traptechniek en kan eigenlijk alles. 19 jaar pas.
Het meest plezierige is dat ze de komende jaren bij NEC spelen.
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Werd Boogerd toen geen 6e in het eindklassement ofzo?
5de zelfs, geloof ik.
Was dat niet de tour waarin Pantani een wereldrecord L'Alpe d'Huez beklimmen vestigde? Volgens mij staat dat record nog steeds...
De Knip
-
- 1885 berichten
- 3681 stemmen
Nederlandse competitie is twee grote spelers rijker: Andrzej Niedzielan & Edgar Barreto.
Niedzielan is denk ik zelfs de beste spits die er momenteel in Nederland rondloopt. Razendsnel, kapt en draait makkelijk, snoeihard schot en tweebenig. Scoort makkelijk. Beste Poolse spits sinds Boniek.
Barreto is technisch, ook tweebenig, hard, goeie traptechniek en kan eigenlijk alles. 19 jaar pas.
Het meest plezierige is dat ze de komende jaren bij NEC spelen.
Grapjas, langer dan 1 jaar zal Niedzielan hier niet vertoeven in Nederland. Kan NEC mooi centjes voor beuren 
Redlop
-
- 8961 berichten
- 3566 stemmen
Dat gevaar loop je ja. Maar hij is peperdure speler dus zal NEC dan wel miljoenen voor vangen.
Overigens is NEC nog een zeer groot talent aan het binnenhalen. Ook international en transfervrij.
Redlop
-
- 8961 berichten
- 3566 stemmen
Kroatisch international. Of Sloweens. Zoiets in ieder geval.
tovenaar
-
- 6723 berichten
- 0 stemmen
Naar aanleiding van het overlijden van Pantani heeft één van onze columnisten een column geschreven op de Max van Heeswijk Site. Voor de geïnteresseerden, kom maar even een kijkje nemen op http://www.maxvanheeswijk.nl.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Nieuwe truitjes voor Nederlands elftal.
Het Hollandse elftal speelt morgen met nieuwe truitjes tegen de Verenigde Staten. De nationale elf kiest opnieuw voor de kleurencombinatie uit de succesvolle periode van de jaren zeventig en tachtig. Het nieuwe shirt weegt amper 155 gram en is prima tegen de hitte bestandt.
Oranje loopt morgenavond het veld in de Amsterdam ArenA op in een nieuwe oranje shirt, witte broek en witte kousen. Het is dus gedaan met de oranje-zwarte kleurenkeuze van de voorbije seizoenen. Het nieuwe tenue moet de Nederlanders deze zomer aan de Europese titel helpen in Portugal. Aan het textiel zal het niet liggen. Aanvaller Ruud Van Nistelrooij legde een geslaagde test af bij een temperatuur van 31 graden en een luchtvochtigheid van 90 procent. HLN
Nu maar hopen dat het morgen in Nederland geen 35° is... 
petey
-
- 1901 berichten
- 3828 stemmen
volgens mij is er nog nooit iemand beter gaan voetballen door een shirt. Anders was ik vroeger wel ontdekt.
jester
-
- 809 berichten
- 1253 stemmen
Dat geldt voor meer van ons
.
Ik ben trouwens wel blij dat ze teruggaan naar Oranje-wit.
roda
-
- 1670 berichten
- 961 stemmen
PSV - RODA JC 1-2
en door deze overwinning heeft Roda JC-stripper Tamara haar laatste kledingstuk verwijderd:

stinissen (crew films & series)
-
- 23502 berichten
- 77021 stemmen
Bedankt Roda......groetjes....Ajax

Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Nog 6x en Feyenoord staat weer bovenaan! 
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Mag ik bij deze RODA JC hartelijk danken?
Dat ik dit ooit nog eens zou zeggen...;)
kos
-
- 46714 berichten
- 8868 stemmen
Hebben ze geen mooiere strippers daar in Limburg? 
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Ja man, ben jij verwend zeg... 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.