- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
kos
-
- 46714 berichten
- 8868 stemmen
Ach..zeg nou zelf. Je had er niet eens bij hoeven zeggen dat ze Tamara heette

Redlop
-
- 8961 berichten
- 3566 stemmen
Twente - NEC 2-5
Tijd voor een foute smiley:
_o_
Werd ook hoog tijd. Voor het eerst dat NEC 90 minuten aanvalde. En ja als je dan ene Van Rijswijk in de ploeg hebt dan lopen de cijfers snel op...
kappeuter (crew films)
-
- 74673 berichten
- 5985 stemmen
aanvalde
Oeps..... 
Redlop
-
- 8961 berichten
- 3566 stemmen
Au...
Ik vond het al raar staan. Moet aanviel zijn (toch? vaart niet mee op het kofschip of zoiets...) natuurlijk. De euforie van het moment he. Una momento dado...
De Knip
-
- 1885 berichten
- 3681 stemmen
Waar zijn de schaatsfans hier gebleven? Meld je even.....
Pitbull
-
- 558 berichten
- 1424 stemmen
Was er ook tot 4 uur toen deed de drank toch z'n werk en wat een verschrikkelijk sfeerloos waardeloos toernooi, ga dan een potje klaverjassen met z'n allen.
T.O.
-
- 2423 berichten
- 2801 stemmen
Werd ook hoog tijd. Voor het eerst dat NEC 90 minuten aanvalde. En ja als je dan ene Van Rijswijk in de ploeg hebt dan lopen de cijfers snel op...
Waarschijnlijk ook de laatste keer dat De Freitas, Tumba, Wisgerhof en Van Rijswijk in één wedstrijd scoren 

Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Da's tot 19.00 een spoiler speedy
*edit* oh hij is al weg
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Dacht er iets te laat aan, of net op tijd, het is maar hoe je het bekijkt. Met zo'n naam als de mijne... 
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Ajax dichtbij titel na 4-2-zege tegen Roda. 
Dankzij een 3-2-overwinning en de 0-1-nederlaag van eerste achtervolger PSV in de topper tegen Feyenoord staat Ajax dichtbij de landstitel. De Amsterdammers tellen nu al negen punten voorsprong.

Purmerend
-
- 2775 berichten
- 3312 stemmen
He speedy voor welke belgische club bent gij?
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Mijn 'ploegje'...

Ajax houd ik in het oog omdat er mijn stadsgenoot Wesley Sonck er speelt...
Purmerend
-
- 2775 berichten
- 3312 stemmen
Die worden slapend kampioen. Zitten er nog leuke spelers voor Ajax bij?
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Tracht deze 18-jarige in het oog te houden, want deze wordt een 'wereldster'. Geloof me vrij. Speelt al meer dan één jaar in de basis... 
Voornaam: Vincent
Achternaam: Kompany
Nummer: 27
Geboortedatum: 10-04-1986
Positie: defender
Team: A
Lengte:: 190 cm
Gewicht 85 kg
Contract: 2006
Nationaliteit: Belgian

En deze 16-jarige stond zaterdag voor de eerste maal in de basis. Een geweldige speler met grote toekomst... 
Voornaam: Anthony
Achternaam: Vanden Borre
Nummer: 37
Geboortedatum: 24-10-1987

kos
-
- 46714 berichten
- 8868 stemmen
Kompany is nu al te groot voor Nederland en gaat waarschijnlijk nar Chelsea.
jester
-
- 809 berichten
- 1253 stemmen
Tracht deze 18-jarige in het oog te houden, want deze wordt een 'wereldster'. Geloof me vrij. Speelt al meer dan één jaar in de basis... 
Voornaam: Vincent
Achternaam: Kompany
Nummer: 27
Geboortedatum: 10-04-1986
Lengte:: 190 cm
Gewicht 85 kg
Contract: 2006
Ook bekend van Competitiemanager 03/04
. Daar heb ik hem overigens als manager van Ajax voor het seizoen 04-05 vastgelegd, benieuwd of hij jouw lovende woorden waar kan maken.
Purmerend
-
- 2775 berichten
- 3312 stemmen
Hij kan beter via Ajax echt groot worden.
Purmerend
-
- 2775 berichten
- 3312 stemmen
Op voetbalzone het volgende bericht:
Ajax volgt volgens de Belgische website Belgiumsoccer het Belgisch talent Anthony Vandenborre van RSC Anderlecht op de voet. De 16-jarige verdediger maakte pas geleden zijn debuut voor de formatie uit Brussel en kwam ook al uit voor het beloftenelftal van de Rode Duivels.
Woensdag zat Louis van Gaal op de tribune bij een wedstrijd van Jong België om Vandenborre te bekijken. Volgens vader Vandenborre staat zijn zoon in de belangstelling van meerdere Europese clubs, maar hoopt hij de komende drie jaar zich te kunnen ontwikkelen bij Anderlecht.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Ik denk dat twee zo'n 'vogels' niet goedkoop zullen zijn... 
Wouter
-
- 18722 berichten
- 3085 stemmen
Als hij bij Antwerpen hoopt te blijven, blijft hij daar toch?
Of is dat een babbeltje voor de supporters?
Wouter
-
- 18722 berichten
- 3085 stemmen
En allemaal leuk en aardig, maar zulke goede ervaringen met Belgen hebben we bij Ajax nu ook weer niet....
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Als hij bij Antwerpen hoopt te blijven, blijft hij daar toch?
Of is dat een babbeltje voor de supporters?
Wouter jong, het zijn er twee van RSC Anderlecht. Antwerpen, waar ligt dat ergens? 
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Ajax volgt Anthony Vanden Borre.
15-03-2004, 11:11
Anthony Vanden Borre heeft bij Anderlecht een contract voor drie jaar, maar de kapers liggen al op de kust. Woensdag zat Louis Van Gaal van Ajax in de in de tribune, toen Vanden Borre met de aspiranten speelde. "Anderhalf jaar geleden was hij bijna van Vitesse en kort voor zijn 16e verjaardag trok Standard hevig aan hem. Maar Anderlecht heeft toen gereageerd en hem een contract voor 3 jaar gegeven", zegt vader Emile in Het Laatste Nieuws.

Zou men nu zeggen dat deze 'gast' slechts zestien is?
Wouter
-
- 18722 berichten
- 3085 stemmen
Omdat ie daar geen tijd krijgt om te groeien. Bij Chelsea verzuipt ie.
kos
-
- 46714 berichten
- 8868 stemmen
Nee, dat valt wel mee vermoed ik. Kompany is wel 1 van de grootste talenten van Europa. Een soort Desailly, alleen de helft zo oud. Kan hem dus perfect opvolgen bij Chelsea.
Goodfella
-
- 5091 berichten
- 4875 stemmen
Toch vind ik een vertrek van enkele jonge spelers naar zo'n rare club als Chelsea een vreemde keuze. Lijkt me wat hun voetbalcarrière betreft inderdaad gewoon niet slim.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.